717aris
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 03/02/2008
- Μηνύματα
- 2
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- oal
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- lgav
Τελικα ΚΚυριοι, αποτι διαβαζω εχετε γινει οι καλυτεροι κριτες και δικαστες συγχρονως. Και αναρωτιεμαι... τι ειστε τελος παντων?? Γνωριζετε τιποτα? που ζειτε?/Εγω σας εγραψα καποια πραγματα αληθινα,αλλα εσεις μαλλον δεν θελετε να το καταλαβετε. Ο ελληνας το εχει αυτο. Στο να κατηγορει ειναι πολυ ευκολο γι αυτον.Εχετε γινει ολοι παντογνωστες με τις ξενες εταιρειες τις ιδιωτικες, και ολα δουλευουν τελεια. Η αληθεια ειναι οτι ζουμε στη μοδα του ιδιωτικου τομεα. Εγω προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα με τον ιδιωτη,αλλα οχι και οτι ο καθε ιδιωτης ειναι αψογος. Εχουμε αρκετα παραδειγματα στην Ελλαδα που θα μου επιτεψετε να εχω τις αμφιβολιες μου. Γιατι μη μου αναφερετε μια συγκεκριμενη εταιρεια, οτι παει καλα, και ειναι πολιτισμενη κλπ κλπ. Διοτι αν δεν υπηρχαν οι πολιτισμενοι νεοελληνες, η τα υποτιθεμενα ανερχομενα yapakia,να βριζουν την ΟΑ και διαφοροι απερχομενοι πολιτικοι, που απο τη μια να βριζοθν την ΟΑ και απο την αλλη να χρησιμοποιουν τα αεροπλανα της για δηθεν συνεδρια"διακοπες" δεν θα ηταν καθολου πολιτισμενη. Τωρα οσο αφορα αλλες ξενες εταιρειες που ανεφερε καποιος κυριος, ναι θα συμφωνησω μαζι σου. Αλλα εδω μιλαμε για το προβλημα της ΟΑ με τους δικους της νομους και το Ελληνικο εργατικο δικαιο. Μας αποκαλειτε τεμπεληδες. Μας ξερετε??? Σας διαβεβαιω οτι δεν ειμαστε καθολου τεμπεληδες. Παντα δουλευαμε και συνεχιζουμε να θελουμε να δουλευουμε. Και οσο και να μη θες να το πιστεψεις φιλε μου,παντα δουλευαμε απο 70-110 ωρες και ειναι κατι που αποδεικνυεται. Τη νομοθεσια της JAA τη γνωριζω. Αλλοι πετουσαν μονο 20 και 30 ωρες μη κουραστουν.Οπως υπερβαινουν τις ωρες στις "πολιτισμενες εταιρειες" ετσι τις υπερβηκαμε και εμεις οταν το ζητουσε η εταιρεια για το καλο της. Δεν επεσε στην αντιλειψη μου καμμια καταγγελλια στην ΥΠΑ ουτε για εμας ουτε για τους "πολιτισμενους" εφ οσον ειστε γνωστες. Αρνηθηκαμε εμεις να πεταξουμε ξανα το ATR? Εβγαλε η διοικηση καποια εντολη επαναδιαθεσης και ειπαμε οχι? τοσο καλα γνωριζετε?? Αν εχει γινει ετσι και αρνηθηκαμε τοτε να απολυθουμε. Αλλα δεν ειναι ετσι και ισως πρεπει να ψαξεις λιγο περισσοτερο. Ναι εγλυψα και στη μεγαλη αλλα η κορωνα ηταν μικρη. Ο μπαμπας μου ηταν βιοτεχνης. Εκει επρεπε να ειχες μπαμπα αεροπορο και πανω. Σας αρεσει να εχετε γνωμη για ολα, αλλα παραλληλα κρυβεστε και πισω απο το δακτυλο σας. Ισως δεν θελετε να δειτε!!!! Φιλε μου, δεν θυμαμαι να εχουμε απεργησει ποτε!!! Ναι φιλε μου η διοικηση να σε στειλει σε οποιον τυπο αεροπλανου θελει.Καμμια αντιρηση. Οταν η διοικηση ειναι σωστη και κανει σωστες ενεργειες. Οχι οταν διωχνει καποια αεροπλανα και παιρνει καποια αλλα με γνωμονα τη μιζα και τη συγκαταθεση της ΕΧΠΑ. Εισαγγελεας??? ποιος εισαγγελεας? Εμεις ειμαστε απλοι υπαλληλοι. Εσεις που κρινετε σωστα και εχετε γνωμη, και οπως λετε τρωμε τα λεφτα σας τι κανετε? Δεν εχετε καποιο γνωστο εισαγγελεα η δημοσιογραφο? Εγω δεν φορολογουμαι? δεν πληρωνω καποιο λαμογιο ιδιωτη? Μη λετε παντα την ευκολη λεξη.Η ευκολη φραση "σας πληρωνουμε" εχει καταντησει πιπιλα για τον νεοελληνα. Αυτο ηταν για τον φιλο που αποκαλεσε τον εαυτο του "κρατος" Φιλε μου θεωρητικε, μου βαζεις ΤΕΣΤ? Δεν ξερω τι εισαι και ποιος εισαι. Με τεσταρεις σαν αεροπορο η σαν manager? Γιατι τετοια τεστ εχω περασει αρκετα και για τις δυο περιπτωσεις. Θα προτιμουσα να το κουβεντιαζαμε κατ ιδιαν αν σε ηξερα.Αλλα θα ηθελα να σου δωσω μια απαντηση συντομη, επειδη διαβαζουν και αλλοι.Αν ημουν διοικηση, και που στη συγκεκριμενη περιπτωση ο χειριστης ειχε εναλλαγκτικες λυσεις για αποφυγη του δυσσαρεστου και οχι στον 10 αλλα και στον 34, δεν θα ηθελα εναν κυβ/τη ουτε με poor judgement, αλλα ουτε και με overconfindence. Τωρα τι θα ελεγε ο αεροπορος στον διευθηντη του, ειμαι περιεργος και εγω. Βλεπε Β-727 rwy34 Θεσ/νικη. Φιλε μου καλε, αν απο το C-152 μπορεις και πετας Β-737200 και παιρνεις και το τιτλο του αστεριου μαλιστα απο τις πρωτες 100 ωρες, που βλεπεις τη δυσκολια για καποιον με 12000 ωρες σε heavy turboprop και παντα σε αντιξοες συνθηκες να πεταξει JET? Ανηκεις στην ΕΧΠΑ? ΚΟΨΤΕ επιτελους αυτη τη ΠΙΠΙΛΑ!!!Θα σταβωσουν τα δοντια σας. Ενα πραγμα που σεβωμαι,ειναι οι συγκυβερνητες του 90.Συμφωνω, εχουν κουραστει.Εχουν απολυτο δικιο. Αλλα ο στολος της ΟΑ καποτε ειχε 63 αεροπλανα και τωρα 35. Ας πουμε οτι του κανω τη χαρη και παω πισω στο ATR. Με τους αποπανω τι θα γινει? Θα βγαλουν μαχαιρια και πιστολια και οποιος ζησει? Δηλαδη πρεπει η εταιρεια να πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο, να διωχνει αεροπλανα και να παιρνει αεροπλανα της αρεσκειας της ΕΧΠΑ, υψηλου κοστους μονο και μονο για να βγουν κυβ/τες. Τα 717 κοστιζαν $125000 το μηνα. Τα 737 που αντικατεστησαν τα 717 μηπως ξερει κανεις ποσο κοστιζαν? Οπως βλεπετε τραβανε απο δω τραβανε απο κει αλλα δεν τους καθεται. Και φταιμε εμεις σε αυτο? Οι ιδιοι φταινε. Γιατι οι ιδιοι δεν μπορουσαν να δουν οτι μειωνοταν ο στολος της ΟΑ και την αναπτυξη της αλλης ανταγωνιστριας εταιρειας, αλλα τους ενοιαζε η Αεροπλοια με τα 717. Λες και ηταν διαφορετικη εταιρεια με διαφορετικο ταμειο.Και στο κατω κατω, καλα ειμαστε στη Αεροπλοια.Αλλα απο τη στιγμη που εγινε μια εταιρεια ενα ονομα, ολοι μαζι για ενα στοχο. Δεν ειναι χολη αυτη, απαντωντας σε καποιο κυριο. Εφοσον ειναι μια εταιρεια ομως, δεν υπαρχουν παιδια ουτε ανωτερου ουτε κατωτερου θεου. Αυτα ειχα να πω. Μπορειτε να κρινετε, καλως η κακως ακομα και να βρισετε. Εγω θα τα διαβαζω, αλλα δεν θα ξαναασχοληθω με αυτο το θεμα και ουτε θα απαντησω. Οποιος καταλαβε καταλαβε. Αν παραφερθηκα λιγο, η αν ειρωνευτηκα η προσβαλλα καποιους με καποιο τροπο, ζηταω πραγματικα συγνωμη !!!!