Χαρας Ευαγγελια για τους χειριστες του Β717...

  • Thread starter Thread starter SCanavos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τελικα ΚΚυριοι, αποτι διαβαζω εχετε γινει οι καλυτεροι κριτες και δικαστες συγχρονως. Και αναρωτιεμαι... τι ειστε τελος παντων?? Γνωριζετε τιποτα? που ζειτε?/Εγω σας εγραψα καποια πραγματα αληθινα,αλλα εσεις μαλλον δεν θελετε να το καταλαβετε. Ο ελληνας το εχει αυτο. Στο να κατηγορει ειναι πολυ ευκολο γι αυτον.Εχετε γινει ολοι παντογνωστες με τις ξενες εταιρειες τις ιδιωτικες, και ολα δουλευουν τελεια. Η αληθεια ειναι οτι ζουμε στη μοδα του ιδιωτικου τομεα. Εγω προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα με τον ιδιωτη,αλλα οχι και οτι ο καθε ιδιωτης ειναι αψογος. Εχουμε αρκετα παραδειγματα στην Ελλαδα που θα μου επιτεψετε να εχω τις αμφιβολιες μου. Γιατι μη μου αναφερετε μια συγκεκριμενη εταιρεια, οτι παει καλα, και ειναι πολιτισμενη κλπ κλπ. Διοτι αν δεν υπηρχαν οι πολιτισμενοι νεοελληνες, η τα υποτιθεμενα ανερχομενα yapakia,να βριζουν την ΟΑ και διαφοροι απερχομενοι πολιτικοι, που απο τη μια να βριζοθν την ΟΑ και απο την αλλη να χρησιμοποιουν τα αεροπλανα της για δηθεν συνεδρια"διακοπες" δεν θα ηταν καθολου πολιτισμενη. Τωρα οσο αφορα αλλες ξενες εταιρειες που ανεφερε καποιος κυριος, ναι θα συμφωνησω μαζι σου. Αλλα εδω μιλαμε για το προβλημα της ΟΑ με τους δικους της νομους και το Ελληνικο εργατικο δικαιο. Μας αποκαλειτε τεμπεληδες. Μας ξερετε??? Σας διαβεβαιω οτι δεν ειμαστε καθολου τεμπεληδες. Παντα δουλευαμε και συνεχιζουμε να θελουμε να δουλευουμε. Και οσο και να μη θες να το πιστεψεις φιλε μου,παντα δουλευαμε απο 70-110 ωρες και ειναι κατι που αποδεικνυεται. Τη νομοθεσια της JAA τη γνωριζω. Αλλοι πετουσαν μονο 20 και 30 ωρες μη κουραστουν.Οπως υπερβαινουν τις ωρες στις "πολιτισμενες εταιρειες" ετσι τις υπερβηκαμε και εμεις οταν το ζητουσε η εταιρεια για το καλο της. Δεν επεσε στην αντιλειψη μου καμμια καταγγελλια στην ΥΠΑ ουτε για εμας ουτε για τους "πολιτισμενους" εφ οσον ειστε γνωστες. Αρνηθηκαμε εμεις να πεταξουμε ξανα το ATR? Εβγαλε η διοικηση καποια εντολη επαναδιαθεσης και ειπαμε οχι? τοσο καλα γνωριζετε?? Αν εχει γινει ετσι και αρνηθηκαμε τοτε να απολυθουμε. Αλλα δεν ειναι ετσι και ισως πρεπει να ψαξεις λιγο περισσοτερο. Ναι εγλυψα και στη μεγαλη αλλα η κορωνα ηταν μικρη. Ο μπαμπας μου ηταν βιοτεχνης. Εκει επρεπε να ειχες μπαμπα αεροπορο και πανω. Σας αρεσει να εχετε γνωμη για ολα, αλλα παραλληλα κρυβεστε και πισω απο το δακτυλο σας. Ισως δεν θελετε να δειτε!!!! Φιλε μου, δεν θυμαμαι να εχουμε απεργησει ποτε!!! Ναι φιλε μου η διοικηση να σε στειλει σε οποιον τυπο αεροπλανου θελει.Καμμια αντιρηση. Οταν η διοικηση ειναι σωστη και κανει σωστες ενεργειες. Οχι οταν διωχνει καποια αεροπλανα και παιρνει καποια αλλα με γνωμονα τη μιζα και τη συγκαταθεση της ΕΧΠΑ. Εισαγγελεας??? ποιος εισαγγελεας? Εμεις ειμαστε απλοι υπαλληλοι. Εσεις που κρινετε σωστα και εχετε γνωμη, και οπως λετε τρωμε τα λεφτα σας τι κανετε? Δεν εχετε καποιο γνωστο εισαγγελεα η δημοσιογραφο? Εγω δεν φορολογουμαι? δεν πληρωνω καποιο λαμογιο ιδιωτη? Μη λετε παντα την ευκολη λεξη.Η ευκολη φραση "σας πληρωνουμε" εχει καταντησει πιπιλα για τον νεοελληνα. Αυτο ηταν για τον φιλο που αποκαλεσε τον εαυτο του "κρατος" Φιλε μου θεωρητικε, μου βαζεις ΤΕΣΤ? Δεν ξερω τι εισαι και ποιος εισαι. Με τεσταρεις σαν αεροπορο η σαν manager? Γιατι τετοια τεστ εχω περασει αρκετα και για τις δυο περιπτωσεις. Θα προτιμουσα να το κουβεντιαζαμε κατ ιδιαν αν σε ηξερα.Αλλα θα ηθελα να σου δωσω μια απαντηση συντομη, επειδη διαβαζουν και αλλοι.Αν ημουν διοικηση, και που στη συγκεκριμενη περιπτωση ο χειριστης ειχε εναλλαγκτικες λυσεις για αποφυγη του δυσσαρεστου και οχι στον 10 αλλα και στον 34, δεν θα ηθελα εναν κυβ/τη ουτε με poor judgement, αλλα ουτε και με overconfindence. Τωρα τι θα ελεγε ο αεροπορος στον διευθηντη του, ειμαι περιεργος και εγω. Βλεπε Β-727 rwy34 Θεσ/νικη. Φιλε μου καλε, αν απο το C-152 μπορεις και πετας Β-737200 και παιρνεις και το τιτλο του αστεριου μαλιστα απο τις πρωτες 100 ωρες, που βλεπεις τη δυσκολια για καποιον με 12000 ωρες σε heavy turboprop και παντα σε αντιξοες συνθηκες να πεταξει JET? Ανηκεις στην ΕΧΠΑ? ΚΟΨΤΕ επιτελους αυτη τη ΠΙΠΙΛΑ!!!Θα σταβωσουν τα δοντια σας. Ενα πραγμα που σεβωμαι,ειναι οι συγκυβερνητες του 90.Συμφωνω, εχουν κουραστει.Εχουν απολυτο δικιο. Αλλα ο στολος της ΟΑ καποτε ειχε 63 αεροπλανα και τωρα 35. Ας πουμε οτι του κανω τη χαρη και παω πισω στο ATR. Με τους αποπανω τι θα γινει? Θα βγαλουν μαχαιρια και πιστολια και οποιος ζησει? Δηλαδη πρεπει η εταιρεια να πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο, να διωχνει αεροπλανα και να παιρνει αεροπλανα της αρεσκειας της ΕΧΠΑ, υψηλου κοστους μονο και μονο για να βγουν κυβ/τες. Τα 717 κοστιζαν $125000 το μηνα. Τα 737 που αντικατεστησαν τα 717 μηπως ξερει κανεις ποσο κοστιζαν? Οπως βλεπετε τραβανε απο δω τραβανε απο κει αλλα δεν τους καθεται. Και φταιμε εμεις σε αυτο? Οι ιδιοι φταινε. Γιατι οι ιδιοι δεν μπορουσαν να δουν οτι μειωνοταν ο στολος της ΟΑ και την αναπτυξη της αλλης ανταγωνιστριας εταιρειας, αλλα τους ενοιαζε η Αεροπλοια με τα 717. Λες και ηταν διαφορετικη εταιρεια με διαφορετικο ταμειο.Και στο κατω κατω, καλα ειμαστε στη Αεροπλοια.Αλλα απο τη στιγμη που εγινε μια εταιρεια ενα ονομα, ολοι μαζι για ενα στοχο. Δεν ειναι χολη αυτη, απαντωντας σε καποιο κυριο. Εφοσον ειναι μια εταιρεια ομως, δεν υπαρχουν παιδια ουτε ανωτερου ουτε κατωτερου θεου. Αυτα ειχα να πω. Μπορειτε να κρινετε, καλως η κακως ακομα και να βρισετε. Εγω θα τα διαβαζω, αλλα δεν θα ξαναασχοληθω με αυτο το θεμα και ουτε θα απαντησω. Οποιος καταλαβε καταλαβε. Αν παραφερθηκα λιγο, η αν ειρωνευτηκα η προσβαλλα καποιους με καποιο τροπο, ζηταω πραγματικα συγνωμη !!!!
 
Φυσικα και φταινε οι οποιες διοικησεις εδω και χρονια και πραγματι ο εισαγγελεας θα επρεπε να ειχε κοψει δεκαδες κεφαλια εκει μεσα!Αγνοια αεροπορικων θεματων,σε συνδυασμο με τον ευκολο πλουτισμο καποιων αλλων,"λαμογιων" στελεχων.Αλλα δυστυχως τα στοιχεια που θα μπορουσαν να τεκμηριωσουν καποια κατηγορια δεν τα αποκαλυπτει κανεις...
Παρ`ολα αυτα τα γενικα ομως,οτι και να λεμε,οσο και αν πνιγει καποιον το δικιο για τις οποιες αδικιες που θεωρει οτι του εγιναν,δεν πρεπει με κανενα τροπο να θιγει συναδελφους του αεροπορους/αεροπλοους/πιλοτους/αστροναυτες-ανεξαρτητως εταιρειας-οι οποιοι εχουν με τον Α ή το Β τροπο εμπλακει σε καποιο συμβαν ή ατυχημα,απλα για να αποδειξει κατι ή να "χρυσωσει το χαπι".Υπαρχουν αλλες πιο αρμοδιες αρχες που το κρινουν αυτο και ναι ειναι πολυ πιο αυστηρες οταν συμβει η οποια "στραβη".
Το γεγονος ειναι γεγονος!
Πληρωνεσαι φιλε μου ενα χρονο σχεδον και καθεσαι,τη στιγμη που η διοικηση της εταιρειας ειναι ανημπορη να σε ακουμπησει καθως εαν το κανει ξεκινουν οι συνδικαλισταδες σου να φωναζουν και να απειλουν,με "μετρα" και αλλα τινα στα εσωτερικα δρομολογια της πονεμενης αγονης και μη γραμμης...
Γι αυτο δε σε γυρνανε πισω στα ΑΤR ή δε σε πανε μπρος στα Α340 που τοσο πολυ,απο τα λεγομενα σου τελικα θελεις,γιατι θα αρχισουν οι αλλοι μετα,οι "Αεροποροι" τα μετρα στα εξωτερικα κλπ...
Αδιεξοδο για αλλη μια φορα και δυστυχως με κατι τετοια χανεται η εννοια του σωστου συνδικαλισμου που κακα τα ψεματα,πρεπει να υπαρχει,ιδιως τωρα,οπως ειναι οι υπαρχουσες δυσκολες συνθηκες εργασιας σημερα!!!
Υπερπροσατευμενος ο εργαζομενος στο δημοσιο και εντελως απροστατευτος ο εργαζομενος στον ιδιωτικο τομεα...
Επιτελους λιγη ισορροπια ρε παιδιά...
 
Φαινεται οτι τελικα μυαλο δεν βαζουν.....
Αν υπηρχει διοικηση που να σεβεται νομους, επρεπε αμεσα να απολυθουν ολοι αυτοι οι κυριοι, που αρνουνται να παρασχουν υπηρεσιες, για τις οποιες πληρωνονται . Και μαλιστα πολυ παραπανω, απο αυτους που πετανε!
Καθονται ενα χρονο τωρα, πληρωνονται κανονικοτατα, αρνηθηκαν (δια μεσου του συνδικαλιστικου τους φορεα, και προσωπικων κυβερνητικων διασυνδεσεων) να πεταξουν ΑΤΡ, και εχουν το θρασσος, να πετανε το μπαλλακι στην.....διοικηση,στην ΕΧΠΑ, και οπου αλλου θελουν...
Κατηγορουν αριστερα-δεξια ολους οτι φταινε, ενω αυτοι ειναι τα παιδια ενος κατωτερου θεου!
Ελεος!
Αρχισανε σχολειο, με την προυποθεση να πετανε 7 -8 ωρες ανα μηνα (σιγα θα κουραστειτε), διορισθηκαν "συμβουλοι" σε τομεις της διοικησης, ενω δεν χρειαζονται< μονο και μονο για να δικαιολογουνται τα χρηματα που περνουν!
Το δεν τελευταιο, ειναι οτι καποιοι ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ εκπαιδευση και επαναδιαθεση, με το "ετσι θελω", και η διοικηση δεν τους εκανε απολυτως τιποτα.
Αν αυτα δεν ειναι σκανδαλα, τοτε τι ειναι?
Και να σκεφθει κανεις, οτι κατι τετοιοι κυριοι, στιγματιζουν την εικονα της εταιριας, στα ματια μας, δηλαδη σε εμας που πληρωνουμε το...μαρμαρο!
Τι σας φταινε μωρε, οι τοσες χιλιαδες εργαζομενοι?
Μια ομαδα κακομαθημενων εισαστε, και κακως εισαστε ακομα εκει!
 
Καλα τα λες συμβουλοι σε Ασφαλεια Πτησεων ,Quality control, με 6000,οο ευρω δεν ειναι και τοσο ασχημα!!!!!!!!!!
Και μη μας πει και καποιος οτι κανουνε και τιποτα διοτι θα τρελαθουμε εντελως.
Ασε για τους αλλους του ΑΤR που τρελενονται στη δουλεια και δεν παραπονουνται,Μιπως καποιος ξερει οτι για να βγει το προγραμμα δουλευει ο καθε ενας μερικα ρεπω προς 500-600 την ημερα.!!!!!!!!!!!!!
Κατα τα αλλα φταιει Η ΕΧΠΑ, ο Μπαρο, ο Βασιλακης ,και δεν ξερω ποιος ακομα.
 
Και για να ειμαστε ποιο ακριβοδικαιοι, ξεκινανε "καρσιλαμα", και οι χειριστες του 600, να πανε στο 340 (που δεν εχει αναγκη).
Ρε σεις, η εταιρια κλεινει, και εσεις αντι να κανετε κατι, εστω και την τελευταια στιγμη, κανετε αυτο που κανουν οι εφηβοι....!
Δεν συζηταμε για διοικηση!
Θα επρεπε να ειχε ηδη απολυσει αυτους τους "επαναστατες", ενθεν και ενθεν!
Καλα. Εισαγγελεας δεν υπαρχει? Η ειναι ολοι απασχολημενοι με την "ροζ κραββατοκαμαρα του υπουργειου πολιτισμου"? :wall:
 
docORL":25pjomzk said:
..........
Καλα. Εισαγγελεας δεν υπαρχει?

Αυτό και αν είναι Ελληνικό φαινόμενο !!!!
Για ΟΛΑ πρέπει να επέμβει εισαγγελέας !!!!

Μα ο εισαγγελέας δεν είναι "Δια πάσαν νόσον και πάσαν μα....ια" .........
Για να παρέμβει ο εισαγγελέας πρέπει ή να υπάρχει είτε αυτεπάγγελτα διωκόμενη πράξη είτε επώνυμη καταγγελία.

Το να μην μπορεί η διοίκηση να "μοιράσει δύο γαιδάρων άχυρα" η το να εκμεταλλεύονται τα "παραθυράκια" των συμβάσεων τους οι χειριστές , μπορεί να είναι απαράδεκτο αλλά δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί κακούργημα για να επέμβει αυτεπάγγελτα.
Δέν άκουσα επίσης κανένα (σύλλογο , φορολογούμενο πολίτη κλπ) να υποβάλλει έγγραφη καταγγελία για απιστία προς την υπηρεσία ή κάτι άλλο συναφές (πχ. κακοδιαχείριση δημοσίου χρήματος) ώστε να παρέμβει έτσι.


Αντί λοιπόν να περιμένουμε να τα κάνει όλα ο εισαγγελέας , οι έχοντες στοιχεία που να μπορούν να στοιχειοθετήσουν καταγγελία για επέμβασή του , ας τα καταθέσουν επωνύμως.
 
Η διοίκηση που υποτίθεται μεριμνά για το συμφέρον της εταιρείας,γιατί δεν λαμβάνει μέτρα;Μήπως τη συμφέρει,ώστε να απαξιωθεί και άλλο η εταιρεία,και να κλείσει χωρίς πολιτικό κόστος για τους προϊσταμένους τους;Αν οι χειριστές των 600 θέλουν να πάνε στα 340,ας πάρει η εταιρεία α/φη για να δρομολογεί προς Παρίσι και Λονδίνο που είναι όπως λένε κερδοφόρα δρομολόγια,και να τους βάλει εκεί.Όχι κατ'ανάγκη βέβαια σε 340,ας είναι 320...Αλλά το μόνο που τους νοιάζει είναι να πέσει και άλλο η εταιρεία...Και αν δεν έχουν λεφτά,ας βγουν στη "γύρα" να μαζέψουν τις οφειλές από υπουργεία και παρατρεχάμενους...
 
Γνωριζω και εχει γραφτει και εδω, οτι εχουν γινει μηνυσεις για κακοδιαχειρηση, απο την ΕΧΠΑ, σε οτι αφορα το θεμα των 717.
Και επειδη εδω μιλαμε για χρηματα του ελληνα φορολογουμενου, και οχι χρηματα καποιου ιδιωτη, επιβαλεται η αναμιξη εισαγγελεα στα τεκταινομενα....
 
Kι αν πράγματι, ρε παιδιά, η ΕΧΠΑ δεν ήταν κι αυτή μέρος της "παγκόσμιας συνομωσίας να κλείσει η ΟΑ", και μάλιστα ένα από τα πιο αποτελεσματικά της μέλη, γιατί δεν ...τραβάει το αυτί στα μέλη της να αφήσουν την κουτάλα και να πιάσουν τη δουλειά;

Λέω, τώρα...

Ας αποδείξουν ότι το ενδιαφέρον τους είναι πράγματι η διάσωση της εταιρείας με πράξεις, όχι με μηνήσεις ενάντια σε φαντάσματα. Η κακοδαιμονία της ΟΑ, σε πολύ μεγάλο μέρος της οφείλεται στις συντεχνιακές νοοτροπίες σαν κι αυτή, που

οι μεν πρώην χειριστές των 717 καλύπτονται πίσω από μια νομικίστικη λεπτομέρεια και αρνούνται να δουλέψουν (εισπράττοντας όμως το μισθό τους)

οι δεν πρών χειριστές των Α300 κάνουν τα πάντα να τσεπώσουν το μισθό χειριστή Α340, χωρίς να υπάρχει έλλειψη εκεί, αφήνοντας τους συναδέλφους τους των 737 να τραβάνε το κουπί..

Ωραίοι, ρε παιδιά, θαυμάστε τους...
 
Top