Χαρας Ευαγγελια για τους χειριστες του Β717...

  • Thread starter Thread starter SCanavos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν και το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα, εγώ προσωπικά το θεωρώ "αλητεία" την συμπεριφορά των συγκεκριμένων πιλότων. Σε μια ιδιωτική εταιρεία σίγουρα θα είχαν φύγει, μετά την πρώτη άρνηση. Πιστεύω ότι η συμπεριφορά τους, τους χαραχτηρίζει και σαν άτομα, το πόσο "ρηχά" σκέφτονται, για μένα δε διαφέρουν σε τίποτα από ένα υπάλληλο του ΙΚΑ, της εφορίας κλπ, που βαριέται να εργαστεί και όλα/όλοι του φταίνε!
Αλλά είναι πραγματικά η λογική πολλών συμπατριωτών μας, "μπήκα στη δουλειά, τώρα καάθομαι και τα ξύνω κανείς δε μπορεί να με πειράξει". Επίσης είναι ενοχλητικό, να υπάρχει από τη μία "η γενιά των 700€", και από την άλλη οι προνομιούχοι τεμπέλιδες... Και μη μου πείτε, ότι αυτούς τους ενδιαφέρει να σωθεί η εταιρία, ή ότι αγαπάνε τη δουλειά τους. Με μια απόσπαση σε μια άλλη υπηρεσία(λουφάδορικη) του δημοσιού, με τα ίδια λεφτά, δεν πάει να κλείσει και η ΟΑ...
 
Δυστυχως ετσι ειναι!Και μαλιστα, "περνουν" στο σβερκο τους, και τους υπολοιπους που θελουν και αγαπανε να πετανε!
Τι να πει κανεις! Η διοικηση επρεπε να τους εχει πιασει απο το αυτι, και οποιος δεν θελει να συνετιστει, να παει σπιτι του, να αδειασει την γωνια, και να προσληφθει ενας νεος στην θεση του!
Εν πασει περιπτωσει, δεν θα πρεπει να "κακοχαρακτηριζονται" και οι υπολοιποι χειριστες! Μια μικρη μεριδα ειναι αυτη, και σε λιγο ακουγεται οτι η ολη "διαδικασια" θα λαβει τελος, με τον ενα η τον αλλο τροπο!
 
flightnumber":1kdkhbfd said:
..................., εγώ προσωπικά το θεωρώ "αλητεία" την συμπεριφορά των συγκεκριμένων πιλότων....................... Πιστεύω ότι η συμπεριφορά τους, τους χαραχτηρίζει και σαν άτομα, ............

Εγώ πάλι πιθανολογώ ότι οι περισσότεροι από αυτούς ...μιά χαρά παιδιά είναι (σημειώνω ότι δεν γνωρίζω κανέναν τους). Απλά βρήκανε μπάχαλο διοίκηση και κάνουνε όσα κάνουνε.

Άν όταν είμασταν πιτσιρίκια οι μανάδες μας έκρυβαν το περγαμόντο στο πάνω-πάνω ράφι, δεν θα το φτάναμε ποτέ. Αν το αφήνανε δίπλα στον νεροχύτη όλη την ώρα και εμείς το τσακίζαμε κάθε λίγο και λιγάκι, ποιός θα έφταιγε? Εμείς ή η μάνα μας?

Ο καθένας μας βρίσκει τί τον "παίρνει" να κάνει σε κάθε κατάσταση και πράττει τα δέοντα. Άμα τρακάρεις στην Βουλιαγμένης και βγεί από το άλλο αυτοκίνητο κανένας..."γορίλλας", τον έχεις στο "σείς" και στο "σάς". Άμα βγεί κανένα ανθρωπάκι, τον αρχίζεις στα καντήλια και κορδώνεσαι σαν παγώνι !
 
Οπως καταλαβατε, ειμαι ενας απο αυτους που πετανε που πετουσαν μαλλον το 717. Μερες τωρα καθωμαι και διαβαζω τις αποψεις ολων αυτων των ανωνυμων και απροσωπων ατομων που μιλανε και βγαζουν τοσο χολη για εμας, και αναρωτιεμαι γιατι το κανουν. ειναι τοσα πολλα που θελω να πω, που πραγματικα δεν ξερω απο που να αρχισω. Πρωτα απολα εχω 22 χρονια στην πρωην Αεροπλοια και 18 χρονια ειμαι κυβερνητης με τιποτα παθητικο στον φακελο μου οπως και οι υπολοιποι 19. Το δυστυχημα ειναι οτι οι πατεραδες μας δεν ηταν αεροποποι. Δεν θεωρησα ποτε οτι ειναι ντροπη να πετας προπελλα. Αντιθετα η προπελλα με μεγαλωσε, μου εφτιαξε σπιτι,μου μαγαλωσε τα παιδια μου. Ομολογω οτι γλυψαμε για να μπουμε γιατι μας αρεσε το αντικειμενο και δεν μας πηρε ο μπαμπας αεροπορος απο το αυτι αναγκαστικα για να μη χαλασει η συνταγη.Οι κοποι μας για να φτασουμε στο 717 ηταν και πολλοι και σκληροι. Δυστυχως το εδιωξαν για πολλους και διαφορους λογους, ενας εκ των οποιων ειναι οτι οι ΑΕΡΟΠΟΡΟΙ δεν αντεχαν να βλεπουν τους αεροπλοους να πετουν JET.Βεβαιααα ειχαν το προνομιο. Ηταν οι ...και ειναι οι... ΑΕΡΟΠΟΡΟΙ. Αφου εφυγαν λοιπον τα 717 γιατι θα πρεπει να γυρισουμε πισω και οχι μπροστα. Με ποιο δικαιωμα ο καθε ενας που γραφει εδω την αποψη του, θα μου ορισει εμενα το μελλον μου. Μηπως νομιζει οτι η εταιρεια ειναι δικια του? Απο που βγαζει αυτο το συμπερασμα? Δηλαδη για τους ΑΕΡΟΠΟΡΟΥΣ υπαρχουν κανονισμοι, ενω για τους αεροπλοους δεν υπαρχουν? Η μηπως τους κανονισμους τους εφαρμοζουν οι ΑΕΡΟΠΟΡΟΙ για να κοψουν κανα δρομολογιο οταν βλεπουν τα σκουρα, η να μπορουν τα συγκυβερνητακια να επιβληθουν σε καμμια κοπελιτσα της καμπινας. Δεν θελω να θιξω κανεναν αλλα δυστυχως γινεται και ετσι. Γιατι θα πρεπει να παω πισω εγω και να βγουν οι υπολοιποι συγκυβερνητες της σειρας 90 κυβερνητες? αυτο δεν κοστιζει? οπως ανεφερε καποιος. Τωρα οπως γραφουν μερικοι για ιδιωτικες εταιρειες, σε ποια εταιρεια κυριοι οταν χειριστες τους σπανε τα αεροπλανα, η και χειροτερα μενουν στην εταιρεια? τους δειωχνουν η τους καμαρωνουν? Τους διωχνουν βεβαια. Διοτι εδω εχουμε δει χειριστες να κανουν τα χειροτερα, οι ιδιοι οι χειριστες βεβαια να ζητουν τη συμπονοια των συναδελφων, και οταν περασει το κακο, να βγαζουν γλωσσα αγκαλια με την εκαστοτε διοικηση. Η ειναι ψεματα? Ποσο ευκολα ξεχνανε. Οσο για καποιους που μας λενε τεμπεληδες και βολεψακηδες. Κυριοι εμεις δεν καθησαμε ποτε. Αν εχουμε και αν δεν εχουμε δουλεψει. 22 χρονια με καθολου ασθενεια και απο 90 εως 110 ωρες το μηνα. Γραμμενα ολα προς αποδειξη σας. Κυριοι, να ειστε σοβαροι. Οταν γραφετε κατι, να ξερετε γιατι γραφετε. Και αν δεν ειστε αεροποροι εχει καλως, αν ομως ειστε, ο αεροπορος ξερετε χαρακτηριζεται απο τη λεβεντια του,καλα θα κανετε λοιπον να τη τιματε, αν σας εχει μεινει.....Οσο για εμας, αν θελει η εταιρεια να παραβει τους νομους και να μας γυρισει πισω, ας το κανει. Απο εμας ειναι θεμα ηθικης και λεβεντιας. Την εχουμε την κραταμε και το εχουμε αποδειξει χρονια τωρα...
 
Αγαπητέ 717aris καλωσόρισες στο forum ,

Διάβασα προσεκτικά το post σου και έχω μερικές παρατηρήσεις/σχόλια να κάνω μια και στο παρελθόν έχω κάνει μερικές δημοσιεύσεις επί του θέματος.

Πρώτα απόλα όλοι εδώ μέσα είμαστε «ανώνυμοι» (όπως και εσύ άλλωστε με το 717aris) .

Σαφώς και δεν είναι «ντροπή» να πετάς προπέλα και κανείς δεν υποτιμά τα χρόνια εμπειρίας το καθενός σας.
Αυτό που βλέπω εγώ στο post σου είναι μία ενδοοικογενειακή κόντρα μεταξύ των πιλότων της αεροπορίας και της αεροπλοΐας.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το εξής
Καλώς η κακώς τα 717 έφυγαν , η εταιρεία λοιπόν έχει τις εξής options :

Α) Να απολύσει το προσωπικό που της είναι άχρηστο (Πράγμα που θα έκανε η όποια ιδιωτική εταιρεία ανά την υφήλιο)
Β)Να χρησιμοποιήσει το προσωπικό της σε τύπους που μπορούν να πετάξουν και που υπάρχει έλλειψη χειριστών,
Γ)Να επιδοτήσει μετεκπαίδευση των χειριστών σε άλλον τύπο(jet) που χρησιμοποιεί .

Αυτό που κανείς δεν περιμένει είναι να καταβάλλει μισθούς σε χειριστές που ΔΕΝ πετάνε !!!!!

Επειδή λοιπόν (εγώ τουλάχιστον) δεν είμαι εκ των «έσω» έχω δικαίωμα να απορώ γιατί θεωρείται παράλογο να επιλέξει την λύση Β και υπάρχει αντίρρηση για αυτήν της την επιλογή.

Πιστεύω ότι κανείς από τους πρώην 717ριδες δεν χαίρεται να κάθεται και να πληρώνεται και θα ήθελα μία απάντηση από σένα για να ξεκαθαριστεί αυτό το θέμα.

Και πάλι καλωσόρισες .
Aas59
 
717aris":2atx5ygx said:
90 εως 110 ωρες το μηνα.


Φιλε μου. Δεν εχω να πω τπτ για τα οσα λες για την ΟΑ. Διοτι ακριβως δεν δουλευω στην ΟΑ οποτε δεν μπορω να εχω αποψη. Για το παραπανω ομως - με ολο τον σεβασμο - νομιζω οτι τα παραλες. 110h/m? Αυτο ειναι πολυ περιεργο διοτι συμφωνα με την JAA κανενας που βρισκεται στο JAR FCL-1 δεν μπορει να πεταει πανω απο 900 ωρες τον χρονο. Τωρα αν πεταει καποιος 110 ακομα και 90 τον μηνα δεν το θεωρω περιεργο, το θεωρω αδιανοητο.
 
aas59":yzbj40sy said:
Αυτό που κανείς δεν περιμένει είναι να καταβάλλει μισθούς σε χειριστές που ΔΕΝ πετάνε !!!!!

Καλά αυτό δεν είναι πρωτοτυπία.Η Πάνθεον υπάρχει με 30 περίπου άτομα προσωπικό,χωρίς κανένα έργο.Και αυτοί πληρώνονται...
 
Είσαι εκτός θέματος..........
 
Μια ερωτηση θα ηθελα να κανω. Απο ολους εσας που ''κραζετε'' διαφορα για την ΟΑ δουλευει κανεις εκει περα?
 
Φιλε Αρη θα συμφωνησω με τα πιο πολλα που αναφερεις.
Σιγουρα η πλειοψηφια των χειριστων,αγαπουν την ΟΑ και εχουν κατα καιρους κανει αρκετες θυσιες για αυτην!!!

Δυστυχως οι τρεις προηγουμενες εταιρειες (Airways,Aviation,Macedonian),αποτελουν πλεον μια εταιρεια με αποτελεσμα να υπαρχει μεγαλο προβλημα με τη σειρα αρχαιοτητας των χειριστων.Αυτο ομως θα πρεπει καποτε να επιλυθει,ωστε να μη δημιουργουνται θεματα οπως αυτο.

Τα εσωτερικα της εταιρειας,ποιος ειναι ή δεν ειναι αεροπορος,ποιος κυβερνητης και ποιος συγκυβερνητης,

ποιος θα παει μπροστα,ποιος πισω
,λιγο ενδιαφερουν τον απλο πολιτη,ο οποιος ειναι και ο τελικος αποδεκτης του όποιου ενδοεταιρικου πολεμου. :bash:

Κλεινω γραφοντας οτι αν και πιστευω,οτι δεν πρεπει να διακρινουμε δολο και διαπλοκη πισω απο καθε τι,ελπιζω να μην υπαρχει "Αεροπορικος δακτυλος" σε καποιες απο τις απαντησεις του θεματος,γιατι πραγματι αυτο φανερωνει μικροτητα και ελλειψη λεβεντιας !
 
Top