Χαρας Ευαγγελια για τους χειριστες του Β717...

  • Thread starter Thread starter SCanavos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι συνδικαλιστές είναι για να απαιτούν.Αν υπήρχαν όμως διοικήσεις με γνώσεις και όχι ευκαιριακής απασχόλησης,με στόχο να βοηθήσουν προς ένα καλό αποτέλεσμα,και κυβερνήσεις που δεν "χαμπαριάζουν" από πολιτικά κόστη,δε θα έπαιρναν ότι απαιτούσαν,αλλά ότι έπρεπε να πάρουν.Όμως μέσω αυτών βρίσκονται στις κυβερνήσεις οι λογής "βοσκοί" που επειδή πήραν ένα χαρτί από πανεπιστήμιο,και εντάχθηκαν σαν πρόβατα σε μια πολιτική νεολαία,πήραν τα χαλινάρια του κράτους.Όταν λοιπόν,οι κυβερνήσεις έχουν τα κομματόσκυλα τους σε θέσεις κλειδιά,δεν μπορεί να την πληρώνει ο εργαζόμενος.Και στην τελική ανάλυση,όλοι μας θα κοιτάζαμε να εξασφαλίσουμε ένα μέλλον με σταθερή και ξεκούραστη εργασία.Δεν μπορώ να ακούω και να διαβάζω για κάποιους που εργάζονται σκληρά και κάποιους που κάθονται.Αφού και οι πρώτοι,έχουν περάσει έστω και μια φορά,το κατώφλι πολιτικού γραφείου!Εντάξει,ο νεοέλληνας είναι για φραπέ,και μόστρα.Δεν αλλάζει εύκολα.Ας αλλάξουν πρώτα οι πολιτικοί και μετά να τους αλλάξουν έστω και με το ζόρι.

Να δηλώσω ξανά ότι δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος ούτε έχω εργαστεί ποτέ σε δημόσιο ή εταιρεία του δημοσίου :D
 
imaginas":35vswjcj said:
Αν υπήρχαν όμως διοικήσεις με γνώσεις και όχι ευκαιριακής απασχόλησης,με στόχο να βοηθήσουν προς ένα καλό αποτέλεσμα,και κυβερνήσεις που δεν "χαμπαριάζουν" από πολιτικά κόστη,δε θα έπαιρναν ότι απαιτούσαν,αλλά ότι έπρεπε να πάρουν.Όμως μέσω αυτών βρίσκονται στις κυβερνήσεις οι λογής "βοσκοί" που επειδή πήραν ένα χαρτί από πανεπιστήμιο,και εντάχθηκαν σαν πρόβατα σε μια πολιτική νεολαία,πήραν τα χαλινάρια του κράτους.

Αν και αν και αν και αν.

Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλάδα (το είχε πεί έτσι ακριβώς και ο Κ.Σιμίτης....)

Με υποθέσεις δεν βγάζουμε τίποτα , ας δούμε κατάματα την Ελληνική πραγματικότητα και ας παραδεχθούμε τα προβλήματα του κράτους σαν επιχειρηματία.
 
Αφού δε σου αρέσουν τα "αν",ας πάρουμε την ιδιωτική πραγματικότητα.Οι περισσότερες ιδιωτικές επιχειρήσεις μεγάλου βεληνεκούς,είναι κρατικοδίαιτες.Από το κράτος ζουν και βγάζουν τα υπερκέρδη τους,και επιστρέφουν ψίχουλα,αφού συνεχώς ζητούν μειώσεις στη φορολογία τους.Και από εργασιακές συνθήκες;Μεσαίωνας.
 
Τα 2 Α320, θα επανδρωθουν απο τους χειριστες του "αποβιοσαντος" Α300-600, και απο 2 του Α340, που θα "υποβαθμιστουν" (με δικη τους θεληση), σε medium απο longranger's!
Ο CONFIG2 που ειναι στο σμηνος 340, και με την θεση που τωρα εχει, ηταν ξεκαθαρος, σημερα που ειχα τηλεφωνικη επαφη μαζι του.
Οσο για τους 717ρηδες, εχουν ηδη αρχισει σχολειο ATR, και θα διατεθουν μολις τελειωσουν την εκπαιδευση.
Το 320, δεν αντικαθιστα τα 717. Τα 320, συμπληρωνουν το στολο των 737.
 
Σαν την Aegean ας πούμε ε??
η την 3Ε
η την Ανεκ
η τις Μινωικές κλπ....

Σίγουρα ορισμένες εταιρείες ζουν έχοντας σαν πελάτη το δημόσιο αλλά σκέψου πόσο πιο ακριβά θα στοίχιζε στον Έλληνα φορολογούμενο να ήταν οι εργαζόμενοι των εταιρειών αυτών κρατικοί υπάλληλοι.....
 
Δεν ξέρω γι'αυτές που λες,αλλά δες την Ιντρακόμ και τις άλλες του ομίλου,τις κατασκευαστικές,τις ιδιωτικές τράπεζες.Ξέρεις,σημαντικό δεν είναι μόνο να παράγεις ένα καλό προϊόν,αλλά εξίσου σημαντικό-αν όχι το πιο σημαντικό-είναι να βρεις πελάτες να το διαθέσεις.Τέλος πάντων,ξεφεύγουμε από το θέμα.Απ'ότι διάβασα τελικά οι χειριστές των 717 θα πετάξουν με ATR.Οπότε λύθηκε το πρόβλημα
 
πρώτη φορα το ακούω αυτό. πιο είναι το RJ100NG?
 
Ως RJ 100 βρήκα στο διαδίκτυο ότι είναι το AVRO.Το NG μάλλον είναι κάποια βελτιωμένη έκδοση.
 
Σε πληροφορώ δεν υπάρχει NG Avro. Τέλος πάντων
 
Αν και τελικά εξελίσσεται σε off topic , όντως ΔΕΝ υπάρχει NG Avro. H BAe έκανε προσπάθεια να εξελίξει τα αεροπλάνα σε Avro RJX Series με βελτιωμένους κινητήρες, έλλαβε μάλιστα παραγγελίες για 2 α/φ από την Druk Air αλλά σταμάτησε το πρόγραμμα το 2001 έχοντας ολοκληρώσει τις πτητικές δοκιμές με 3 μόνο αεροπλάνα (τα πρωτότυπα RJX-85 & 100 και το παραγωγής RJX-100).
 
Top