NFEEFE
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/12/2008
- Μηνύματα
- 1.343
- Likes
- 92
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Re: Olympic Air Dash8 Q400
http://www.anna.aero/2013/04/17/europes-leading-airports-for-regional-operations-revealed/
Και δεν ντρέπονται για αυτό. Ξέρουν ότι το VIE-AMS θέλει Fokker πολλές μέρες. Όπως και το VIE-ZAG, το VIE-BLQ, το VIE-STR και τόσα άλλα. Ξέρουν πως το VIE-BSL θέλει Q400. Και ξέρουν ότι και ο κόσμος το καταλαβαίνει.
Off topic αλλά θέλω να γράψω λίγο και για αυτό το θέμα:
Πρέπει να δεχτούμε ότι είμαστε ένας λαός με μια απίστευτη τάση να κριτικάρουμε χωρίς να γνωρίζουμε ΤΙΠΟΤΑ, να μη κάνουμε έρευνα για το οτιδήποτε, άλλα να αναπαράγουμε ότι ακούμε σαν να το ξέρουμε από πρώτο χέρι. Δεν είναι κακό να ξέρουμε τα ελαττώματά μας! Ούτε ότι η παιδεία μας δεν είναι η καλύτερη. Φαίνεται κάθε φορά στο γήπεδο, φαίνεται στο κράτος που έχουμε και μας αξίζει, φαίνεται στις επιλογές μας, φαίνεται στο ότι δε σεβόμαστε τίποτα! Αν έχεις πάει Αυστρία πες μου σε παρακαλώ, έχεις δει βαμμένα τα τραίνα τους η τους τοίχους τους με σπρέι? Έχεις δει πολλούς να μη σέβονται το μέρος που ζουν η τον διπλανό τους?
Τέλος Off topic και επιστροφή στα αεροπορικά..
Οπότε, και μέχρι η Σάμος και τα Ιωάννινα η η Λήμνος να μπορούν να υποστηρίζουν όλο το χρόνο πτήσεις με Α320/Α319 (γιατί δεν είναι μόνο το καλοκαίρι που μια εταιρία πληρώνει τα A320 αλλά όλο το χρόνο, ούτε μπορεί κάθε καλοκαίρι να ψάχνει άλλα!), ας δεχτούμε ότι δεν σηκώνει η αγορά πολλά ανοίγματα, και ότι τα Q400 αυτή τη στιγμή είναι το καταλληλότερο αεροσκάφος για τους προορισμούς που έχει η ΟΑ, ίσως μετά τα λίγο πιο καινούργια ΑTR 72-600 τα οποία όμως δεν ήταν δυνατό να αγοραστούν όταν ξεκίνησε τη λειτουργία της η νΟΑ.
Το ξέρω γιατί οι άνθρωποι έχουν μια Α παιδεία παραπάνω από εμάς. Το ξέρω επίσης γιατί αν είχαν δε θα πήγαιναν. Θα έπαιρναν άλλη εταιρία (ΝΙΚΙ αν θυμάμαι καλά). Το ξέρω επίσης επειδή είναι το 3ο αεροδρόμιο στην Ευρώπη με πτήσεις με ελικοφόρα:STAVROS_ATH":2ha2sdt8 said:Και που το ξέρεις ότι οι Αυστριακοί δε θα χουν κανένα πρόβλημα;
http://www.anna.aero/2013/04/17/europes-leading-airports-for-regional-operations-revealed/
Και δεν ντρέπονται για αυτό. Ξέρουν ότι το VIE-AMS θέλει Fokker πολλές μέρες. Όπως και το VIE-ZAG, το VIE-BLQ, το VIE-STR και τόσα άλλα. Ξέρουν πως το VIE-BSL θέλει Q400. Και ξέρουν ότι και ο κόσμος το καταλαβαίνει.
Off topic αλλά θέλω να γράψω λίγο και για αυτό το θέμα:
Δεν είναι μόνο ένας δυστυχώς, το έχω ακούσει από αρκετούς, οι οποίοι βέβαια δε ξέρουν γρι από αεροπλάνα, αλά τα ελικοφόρα "είναι παλιά".STAVROS_ATH":2ha2sdt8 said:Και επίσης επειδή κάποιος πετάχτηκε και είπε τα δικά του δε σημαίνει ότι πρέπει να γενικεύουμε.Όλα αυτά για Ελληνάρες και έλλειψη παιδείας έχουν γίνει χαζοπιπίλα.
Πρέπει να δεχτούμε ότι είμαστε ένας λαός με μια απίστευτη τάση να κριτικάρουμε χωρίς να γνωρίζουμε ΤΙΠΟΤΑ, να μη κάνουμε έρευνα για το οτιδήποτε, άλλα να αναπαράγουμε ότι ακούμε σαν να το ξέρουμε από πρώτο χέρι. Δεν είναι κακό να ξέρουμε τα ελαττώματά μας! Ούτε ότι η παιδεία μας δεν είναι η καλύτερη. Φαίνεται κάθε φορά στο γήπεδο, φαίνεται στο κράτος που έχουμε και μας αξίζει, φαίνεται στις επιλογές μας, φαίνεται στο ότι δε σεβόμαστε τίποτα! Αν έχεις πάει Αυστρία πες μου σε παρακαλώ, έχεις δει βαμμένα τα τραίνα τους η τους τοίχους τους με σπρέι? Έχεις δει πολλούς να μη σέβονται το μέρος που ζουν η τον διπλανό τους?
Τέλος Off topic και επιστροφή στα αεροπορικά..
Προφανώς και εάν η Σάμος χρειαζόταν Α320 θα πήγαινε αυτός ο τύπος. Όπως και αν το Αθήνα-Σάμος η το Αθήνα-Λήμνος είχε τόσα περιθώρια κέρδους θα έμπαιναν και άλλες εταιρίες να εκτελούν δρομολόγια. Το θέμα λοιπόν όπως λες και εσύ, και συμφωνώ απόλυτα με αυτο, είναι ότι οι εταιρίες πρέπει να κοιτάξουν ποιο είναι το συμφέρον τους και με τι αεροπλάνα μπορεί να βγει το πρόγραμμα που εκτελούν σύμφωνα με το business plan τους.STAVROS_ATH":2ha2sdt8 said:Άν το ATH-SKG, ή το LHR-MAN εκτελούνταν αποκλειστικά με Q400 οι εταιρίες θα θελαν κάπου 35-40 δρομολόγια ημερησίως για να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση.Και δεν είναι πάντα συμφέρον αυτό.Και αν η Σάμος τα γέμιζε τα jet και εκεί θα πηγαίνανε τα 320.
Οπότε, και μέχρι η Σάμος και τα Ιωάννινα η η Λήμνος να μπορούν να υποστηρίζουν όλο το χρόνο πτήσεις με Α320/Α319 (γιατί δεν είναι μόνο το καλοκαίρι που μια εταιρία πληρώνει τα A320 αλλά όλο το χρόνο, ούτε μπορεί κάθε καλοκαίρι να ψάχνει άλλα!), ας δεχτούμε ότι δεν σηκώνει η αγορά πολλά ανοίγματα, και ότι τα Q400 αυτή τη στιγμή είναι το καταλληλότερο αεροσκάφος για τους προορισμούς που έχει η ΟΑ, ίσως μετά τα λίγο πιο καινούργια ΑTR 72-600 τα οποία όμως δεν ήταν δυνατό να αγοραστούν όταν ξεκίνησε τη λειτουργία της η νΟΑ.