Jet vs. turboprop

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Olympic Air Dash8 Q400

STAVROS_ATH":2ha2sdt8 said:
Και που το ξέρεις ότι οι Αυστριακοί δε θα χουν κανένα πρόβλημα;
Το ξέρω γιατί οι άνθρωποι έχουν μια Α παιδεία παραπάνω από εμάς. Το ξέρω επίσης γιατί αν είχαν δε θα πήγαιναν. Θα έπαιρναν άλλη εταιρία (ΝΙΚΙ αν θυμάμαι καλά). Το ξέρω επίσης επειδή είναι το 3ο αεροδρόμιο στην Ευρώπη με πτήσεις με ελικοφόρα:
http://www.anna.aero/2013/04/17/europes-leading-airports-for-regional-operations-revealed/
Και δεν ντρέπονται για αυτό. Ξέρουν ότι το VIE-AMS θέλει Fokker πολλές μέρες. Όπως και το VIE-ZAG, το VIE-BLQ, το VIE-STR και τόσα άλλα. Ξέρουν πως το VIE-BSL θέλει Q400. Και ξέρουν ότι και ο κόσμος το καταλαβαίνει.

Off topic αλλά θέλω να γράψω λίγο και για αυτό το θέμα:
STAVROS_ATH":2ha2sdt8 said:
Και επίσης επειδή κάποιος πετάχτηκε και είπε τα δικά του δε σημαίνει ότι πρέπει να γενικεύουμε.Όλα αυτά για Ελληνάρες και έλλειψη παιδείας έχουν γίνει χαζοπιπίλα.
Δεν είναι μόνο ένας δυστυχώς, το έχω ακούσει από αρκετούς, οι οποίοι βέβαια δε ξέρουν γρι από αεροπλάνα, αλά τα ελικοφόρα "είναι παλιά".
Πρέπει να δεχτούμε ότι είμαστε ένας λαός με μια απίστευτη τάση να κριτικάρουμε χωρίς να γνωρίζουμε ΤΙΠΟΤΑ, να μη κάνουμε έρευνα για το οτιδήποτε, άλλα να αναπαράγουμε ότι ακούμε σαν να το ξέρουμε από πρώτο χέρι. Δεν είναι κακό να ξέρουμε τα ελαττώματά μας! Ούτε ότι η παιδεία μας δεν είναι η καλύτερη. Φαίνεται κάθε φορά στο γήπεδο, φαίνεται στο κράτος που έχουμε και μας αξίζει, φαίνεται στις επιλογές μας, φαίνεται στο ότι δε σεβόμαστε τίποτα! Αν έχεις πάει Αυστρία πες μου σε παρακαλώ, έχεις δει βαμμένα τα τραίνα τους η τους τοίχους τους με σπρέι? Έχεις δει πολλούς να μη σέβονται το μέρος που ζουν η τον διπλανό τους?
Τέλος Off topic και επιστροφή στα αεροπορικά..
STAVROS_ATH":2ha2sdt8 said:
Άν το ATH-SKG, ή το LHR-MAN εκτελούνταν αποκλειστικά με Q400 οι εταιρίες θα θελαν κάπου 35-40 δρομολόγια ημερησίως για να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση.Και δεν είναι πάντα συμφέρον αυτό.Και αν η Σάμος τα γέμιζε τα jet και εκεί θα πηγαίνανε τα 320.
Προφανώς και εάν η Σάμος χρειαζόταν Α320 θα πήγαινε αυτός ο τύπος. Όπως και αν το Αθήνα-Σάμος η το Αθήνα-Λήμνος είχε τόσα περιθώρια κέρδους θα έμπαιναν και άλλες εταιρίες να εκτελούν δρομολόγια. Το θέμα λοιπόν όπως λες και εσύ, και συμφωνώ απόλυτα με αυτο, είναι ότι οι εταιρίες πρέπει να κοιτάξουν ποιο είναι το συμφέρον τους και με τι αεροπλάνα μπορεί να βγει το πρόγραμμα που εκτελούν σύμφωνα με το business plan τους.
Οπότε, και μέχρι η Σάμος και τα Ιωάννινα η η Λήμνος να μπορούν να υποστηρίζουν όλο το χρόνο πτήσεις με Α320/Α319 (γιατί δεν είναι μόνο το καλοκαίρι που μια εταιρία πληρώνει τα A320 αλλά όλο το χρόνο, ούτε μπορεί κάθε καλοκαίρι να ψάχνει άλλα!), ας δεχτούμε ότι δεν σηκώνει η αγορά πολλά ανοίγματα, και ότι τα Q400 αυτή τη στιγμή είναι το καταλληλότερο αεροσκάφος για τους προορισμούς που έχει η ΟΑ, ίσως μετά τα λίγο πιο καινούργια ΑTR 72-600 τα οποία όμως δεν ήταν δυνατό να αγοραστούν όταν ξεκίνησε τη λειτουργία της η νΟΑ.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

vts24":rtn5jgwh said:
Συγνωμη alex96 μεγαλη εταιρια ειπες, flybe ατυχες το παραδειγμα

Για να μαθαινεις:

Στολος FlyBe:

41 Q400
9 Embraer 175 με 26 σε παραγγελια
14 Embraer 195

Με μαθηματικα δημοτικου θα διαπιστωσεις οτι μικρη εταιρεια δεν την λες.

(...αντε, να μη σου βαζω δυσκολα και εχω και τυψεις. 64 αεροπλανα συνολο - με 26 σε παραγγελια, οπως ειπαμε, θα γινουν 90)
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

δν μας λετε γιατι το πρωτο δρομολογιο που εκανε η olympic air το εκανε με jet κ οχι με προπ?
Vts24-Eagle21,
είσαι και προπέτης,είσαι και άσχετος.
Η πρώτη πτήση με flight nbr και call-sign για την O.Air έγινε με Q400 το οποίο μετέφερε τη ποδοσφαιρική ομάδα της ΑΕΚ στη Τιμισοάρα τον Αύγουστο του 2009 για Ευρωπαϊκό παιχνίδι.
Αλλά ήταν που δεν ήθελες να μου απευθυνθείς ξανά,τόσο που ξαναγράφτηκες στο forum με άλλη ονομασία και email.
Για να μαθαίνεις,λοιπόν,η πρώτη πτήση με Airbus ήταν στην Αλεξάνδρεια και όχι η περίφημη στη Θεσ/κη,σε κάθε περίπτωση πολύ αργότερα από τις πτήσεις που έκαναν τα Q400 με flight nbr των υφιστάμενων τότε
Ο.Α.
Αυτά!
A,ξέχασα να σε πω:Το αφος αυτό ήταν νοικιασμένο από τη FLYBE !
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

vts24":gkt2f3kv said:
θα ειχαν 4 5 για τιποτα νησια, καστελοριζο κ με μικρους αεροδιαδρομους η απ την ζητηση,

ΟΚ, εντάξει, μετά και από αυτό, δεν έχουμε καμία αμφιβολία για την αμορφωσιά σου και την ασχετοσύνη σου με το αντικείμενο.

Είχες και το θράσος να ξαναγραφτείς, μην τυχόν και χάσουμε τις παρεμβάσεις σου. :deadthread:
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Βγήκαμε υπερβολικά εκτός θέματος λόγω ανός μέλους που εξέφρασε αρχικά προσωπική άποψη και στη συνέχεια προσπάθησε με άσχετα "επιχειρήματα" να πείσει όλο το φόρουμ γι αυτή την άποψή του. Όπως είπε και οι aakunz, μετά τους "αεροδιαδρόμους" μπορούμε να κλείσουμε οριστικά το off topic και να επανέλθουμε στο θέμα μας.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Όσο και να κτυπιέστε εσείς οι ειδήμονες της αεροναυπηγικής και της τουριστικής βιομηχανίας και όσο να απαξιείτε τον μέσο όρο των επιβατών, ξεχνάτε ότι από τον μέσο όρο των επιβατών ζείτε γιατί αυτοί πληρώνουν για να δουλεύουμε εμείς. Όσο και να θέλετε να επιβάλετε την άποψη σας ότι πρέπει να μας αρέσουν τα ελικοφόρα, ο κόσμος έχει αυτιά, έχει μάτια και έχει άποψη. Δεν ακουμπώ το θέμα ασφάλειας γιατί όλα τα αεροπλάνα πρέπει να είναι ασφαλή. Για τον επιβάτη η άνεση έχει πρωτεύοντα ρόλο. Αφού θα πληρώσω το εισιτήριο γιατί να μην έχω ευρύχωρη καμπίνα, αθόρυβο περιβάλλον, και καθίσματα που έχουν ανάκληση. Γιατί να στριμοχτώ σε μια τουαλέτα που (θεός φυλάξει) να μην χρειαστώ να σκουπίσω τον κ*0λ*0 μου. Θα το υποστώ για να πάω σε έναν ξωτικό και απομακρυσμένο προορισμό αλλά είναι γελοίο σε ένα havalimani όπου υπάρχουν μόνο αυτά που τα λένε Αερομπας και Μπουιγκ να βλέπεις να σε πηγαίνουν με το λεωφορείο σε ένα πρα-πρα. Όσο και να κτυπιέστε δεν πρόκειται να πείσετε το αεροπορικό κοινό. Θα τα παίρνουμε λόγο ανάγκης (επειδή μας το επιβάλουν) ή για να προτιμήσουμε συμπατριώτες. Όσες φορές έτυχε και υπήρχε Α319 στο havalimani η αντίδραση του κόσμου είναι διαφορετική και αρκετές φορές ακούς τον κόσμο στις πύλες να προσμένει να τον πάνε σε Αερομπας παρά σε πρα-πρα.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Και σε άλλους δεν αρέσουν τα jet και προτιμούν τα turboprop.Δε το κάνουν όμως θέμα.Το μέλος ξεκίνησε γράφοντας ότι τα αφη αυτά "είναι φτερό στον άνεμο".Το δέχεσαι και εσύ μήπως;
Ρε παιδιά,σε μια εποχή τέτοιας οικονομικής ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ κρίσης ,κάποιοι επιμένετε ακόμα στο "εγώ πληρώνω και θα κάνω ότι γουστάρω";Αν δε μπορείτε να δεχτείτε ότι τα πράγματα αλλάζουν και θα αλλάξουν ακόμα περισσότερο,είναι δικό σας θέμα.Αλλά περιέρχεστε ένα καταιγισμό αρλουμπολογίας που δεν έχει κανένα νόημα πέρα από τις δικές σας συγκεχυμένες απόψεις.Από που και ως που δε πετάνε προπελοφόρα στο Ατατούρκ;Και τι σχέση έχει αυτό;Τόσο μεγάλες εμμονές έχετε πια;
Κάτι τελευταίο και δε ξαναγράφω μετά και από την υπόδειξη των συντονιστών:Η Αλήθεια και το Δίκαιο δεν είναι κάθε φορά αποτέλεσμα ψηφοφορίας και πλειοψηφίας.-
Καλή σας ημέρα.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Φυσικά και δεν δέχομαι ότι αυτά τα αεροσκάφη είναι φτερό στον άνεμο. Τι σχέση έχει η οικονομική κρίση με τις απαιτήσεις του επιβατικού κοινού. Ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο, αφού πληρώνει πρέπει να τον εξυπηρετήσεις με τον καλύτερο τρόπο, άμα δεν μπορείς εσύ θα βρεθεί κάποιος άλλος να το κάνει, μόνο στην εσωτερική, κοντρολαρισμένη Ελληνική αγορά δεν θα μπορέσει να το κάνει. Το ότι η ΟΑ έκανε τις δικές της επιλογές, δικαίωμα της. Το να πείσει το επιβατικό κοινό είναι το πρόβλημά της. Αν το καταφέρει αυτό ο χρόνος θα το δείξει. Αλλά δεν υπάρχει και πρόβλημα στην ΟΑ γιατί έτσι περιφερειακή που εξελίχτηκε, είναι μονόδρομος για τον επιβάτη εκτός IST & OTP & SOF.
Δεν μας φταίει η οικονομική κρίση, ούτε είναι καραμέλα ή χάπι για κάθε πρόβλημα.
Η κρίση δημιουργεί και ευκαιρίες.
Είμαστε ικανοί να την αξιοποιήσουμε; Ή θα αποδειχτούμε τόσο ανίκανοι όσο ήμασταν και φτάσαμε στην κρίση.

***edit***
Όσο για το havalimani η μόνη άλλη εταιρεία που πετά ATR είναι η B&H και αυτή προσπαθεί να το αλλάξει σε F100 αλλά δεν έχει χρήματα για να το κάνει. Μπορεί όμως να κάνω λάθος και να με ενημερώσεις.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Το να πείσει το επιβατικό κοινό είναι το πρόβλημά της.
Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.Πληρώνουν λάθη πολλών ετών
Ωστόσο,το να θεωρείς ότι χρησιμοποιείται η κρίση ως "καραμέλα" είναι ανυπόστατο.Δε μειώθηκε η επιβατική κίνηση;Είναι ίδια με αυτή πριν από πέντε χρόνια;Εσύ,θα δρομολογούσες ένα αφος 160 θέσεων για να μεταφέρεις 70 επιβάτες;Αυτός είναι ο μ.ο. της κίνησης για την Ο.Air στο δρομολόγιο αυτό.
Και από προκύπτει ότι για δρομολόγιο λίγο περισσότερο της μιας ώρας το "δίκιο του πελάτη" είναι να πετάξει με jet;Από τη στενή τουαλέτα;Μήπως να τα καταργήσουμε τελείως τα turboprops γιατί δεν αρέσουν "στη πλειοψηφία";Να πηγαίνουν παντού jet δηλαδή γιατί η Θεσ/κη "είναι συμπρωτεύουσα",γιατί "στο Ατατούρκ βλέπεις μόνο jet",γιατί ο "κάθε ένας είναι ξεχωριστός και ο πελάτης έχει πάντα δίκιο",γιατί,γιατί,γιατί...
ΥΓ: Πριν από δύο περίπου χρόνια ζητήθηκε από το Τμήμα Πτητικών Προτύπων (Flight Standards) της Ο.Αir να αποφανθεί αν μπορεί το δρομολόγιο του Καϊρου να γίνεται με Q400 λόγω μειωμένης κίνησης.Ενώ η τεχνική γνωμοδότηση ήταν ότι μπορούσε,η εμπορική απόφαση ήταν να μη γίνει.Τα αποτελέσματα είναι γνωστά.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Μην ξεχνάμε πως η άνεση στην καμπίνα εξαρτάται από την εκάστοτε εταιρεία κυρίως και όχι τόσο από το αεροπλάνο. Π.χ., μπείτε σε ένα DHC της ΟΑ και μετά σε ένα Α319 της Germanwings ή ένα Β737 της SAS. Είμαι 1,90 στο ύψος και πιο άνετα αισθάνθηκα στο DHC παρά στα τζετ. Επίσης, στα νέα DHC8-400 NG, προσωπικά θεωρώ πως η καμπίνα είναι εξαιρετικά φωτεινή και ευρύχωρη. Σίγουρα πολύ καλύτερη από τα Α320 της Lufthansa που πέταξα τελευταία.
Όπως είπα, γούστα είναι αυτά και ο καθένας το βλέπει από τη δική του προσωπική σκοπιά. Αλλά, μην υπερβάλλουμε με δηλώσεις του τύπου πως όλα τα ελικοφόρα είναι πάντα χειρότερα από την άποψη άνεσης για τον επιβάτη, από τα τζετ. Αυτό απλά δε στέκει.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top