northwest dc10
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/03/2005
- Μηνύματα
- 125
- Likes
- 20
Εισαγωγή
Το forum αυτό εξ ορισμού Αγαπάει ΟΛΑ τα επιβατικά αεροσκάφη,Απο τα FOKKER και JUNKER του 1920 μέχρι τα Β787 και τα αμερικάνικα και τα ρώσικα και τα ευρωπαικά και τα κινέζικα.
Τεχνικά
Αν δεν κουβεντιάζουν πιτσιρίκια με παππούδες σαυτό το φόρουμ τα μέλη ξέρουν ότι οι σύγχρονοι turbofan ακόμη και οι υπερσύγχρονοι geared δεν ειναι παρά μεγάλοι turbofan σε σωλήνα.
Ανεση
Η κουβέντα turbofan vs turboprop ειναι πολυ παλιά.Οταν λανσαρόνταν το SAAB2000 το 1992 στο flight inetrnational γινόνταν κουβέντες ότι για τις αποστάσεις μέχρι μια ώρα το θέμα ειχε λήξει υπέρ των turboprop με κέντρο την φρανκφούρτη "επιανε" όλες τις πρωτεύουσες σε 1-1 1/2 ώρα οικονομικώτατα.(τόχα πιστεψει και γω) Παρόλα αυτά τα crj ,enbraer και dornier 328jet εβγαιναν στην αγορά και οι αντίπαλοι λέγανε deja vu με το VFW και δεν θα ευδοκιμήσει.(50άρια turbofan).Οι μέν λέγανε ότι οι επιβάτες ρωτάγανε where are the gunturrets grandpa? οι δεφτιάξανε δυο ομόκεντρες διατομές με configurations 2+2 και 3+3 και απέδειξαν ότι ελάχιστες διαφορές υπήρχαν.Τέλος πάντων η ιστορία δικαίωσε τους πρώτους και τα turbofan επικράτησαν.Τα CRJ επικράτησαν και η SAAB εκλεισε η ATR παει κατα δ.... το TU-114 και ATP δεν προχώρησαν καθόλου και το Q400 παέι πολύ κλά παρά τα προβλήματο σε landing gear που παρουσίασε στην σκανδιναβία.
Συναίσθημα
Οταν η minoan πήρε F50 βγήκαν μερικοί και κραύγαζαν¨Τι ειναι αυτά μας ρώτησε εμάς?Κι όμως σας διαβεβαιώνω όταν τα ειχε η SEEA πέρασα αρκετές ώρες σε jumpseat (που δεν ειχε) στο αιγαίο με αερηδες Α ηταν θαυμάσιο αεροπλάνο εξάφυλλο PW125 ησυχο, ωραία καμπίνα μια χαρά.Η ιστορία τώρα: Οταν η ΟΑ αλλαξε τα DC_6B και έβαλε και κανένα B720 Θεσ/νίκη Ηράκλειο-Χανιά καλομάθαμε.Τα YS μια χαρά δεν ηταν? Ούτε κλειστοφοβικά ούτε τίποτα .Μετά μήπως και δεν δοκιμάσαμε τα Α300Β4 στις παραπάνω διαδρομές widebody-χλίδα .Φτάσαμε να χάνουμε 1εκ την ημέρα και να την πληρώνουν πολίτες που δεν εχουν δει στη ζωή τους αεροπλάνο.
Συμπέρασμα
Δέν υπάρχει κανένα θέμα με τα Q400 Και πολύ μας πάνε. Κουκλα ειναι ,FL250 365 kts ανετο και αθόρυβο αξιόπιστο και οικονομικό. Μακάρι να παρουσιάσει κέρδη σαυτά τα δρομολόγια και βλέπουμε εδω είμαστε για καλύτερες μέρες(σκυρος με Α320)
Το forum αυτό εξ ορισμού Αγαπάει ΟΛΑ τα επιβατικά αεροσκάφη,Απο τα FOKKER και JUNKER του 1920 μέχρι τα Β787 και τα αμερικάνικα και τα ρώσικα και τα ευρωπαικά και τα κινέζικα.
Τεχνικά
Αν δεν κουβεντιάζουν πιτσιρίκια με παππούδες σαυτό το φόρουμ τα μέλη ξέρουν ότι οι σύγχρονοι turbofan ακόμη και οι υπερσύγχρονοι geared δεν ειναι παρά μεγάλοι turbofan σε σωλήνα.
Ανεση
Η κουβέντα turbofan vs turboprop ειναι πολυ παλιά.Οταν λανσαρόνταν το SAAB2000 το 1992 στο flight inetrnational γινόνταν κουβέντες ότι για τις αποστάσεις μέχρι μια ώρα το θέμα ειχε λήξει υπέρ των turboprop με κέντρο την φρανκφούρτη "επιανε" όλες τις πρωτεύουσες σε 1-1 1/2 ώρα οικονομικώτατα.(τόχα πιστεψει και γω) Παρόλα αυτά τα crj ,enbraer και dornier 328jet εβγαιναν στην αγορά και οι αντίπαλοι λέγανε deja vu με το VFW και δεν θα ευδοκιμήσει.(50άρια turbofan).Οι μέν λέγανε ότι οι επιβάτες ρωτάγανε where are the gunturrets grandpa? οι δεφτιάξανε δυο ομόκεντρες διατομές με configurations 2+2 και 3+3 και απέδειξαν ότι ελάχιστες διαφορές υπήρχαν.Τέλος πάντων η ιστορία δικαίωσε τους πρώτους και τα turbofan επικράτησαν.Τα CRJ επικράτησαν και η SAAB εκλεισε η ATR παει κατα δ.... το TU-114 και ATP δεν προχώρησαν καθόλου και το Q400 παέι πολύ κλά παρά τα προβλήματο σε landing gear που παρουσίασε στην σκανδιναβία.
Συναίσθημα
Οταν η minoan πήρε F50 βγήκαν μερικοί και κραύγαζαν¨Τι ειναι αυτά μας ρώτησε εμάς?Κι όμως σας διαβεβαιώνω όταν τα ειχε η SEEA πέρασα αρκετές ώρες σε jumpseat (που δεν ειχε) στο αιγαίο με αερηδες Α ηταν θαυμάσιο αεροπλάνο εξάφυλλο PW125 ησυχο, ωραία καμπίνα μια χαρά.Η ιστορία τώρα: Οταν η ΟΑ αλλαξε τα DC_6B και έβαλε και κανένα B720 Θεσ/νίκη Ηράκλειο-Χανιά καλομάθαμε.Τα YS μια χαρά δεν ηταν? Ούτε κλειστοφοβικά ούτε τίποτα .Μετά μήπως και δεν δοκιμάσαμε τα Α300Β4 στις παραπάνω διαδρομές widebody-χλίδα .Φτάσαμε να χάνουμε 1εκ την ημέρα και να την πληρώνουν πολίτες που δεν εχουν δει στη ζωή τους αεροπλάνο.
Συμπέρασμα
Δέν υπάρχει κανένα θέμα με τα Q400 Και πολύ μας πάνε. Κουκλα ειναι ,FL250 365 kts ανετο και αθόρυβο αξιόπιστο και οικονομικό. Μακάρι να παρουσιάσει κέρδη σαυτά τα δρομολόγια και βλέπουμε εδω είμαστε για καλύτερες μέρες(σκυρος με Α320)