Jet vs. turboprop

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Olympic Air Dash8 Q400

alex96 δν βαρεθηκες να ασχολεισαι με εμενα!!! οταν πεταγα εγω σε διαφορους προορισμους απο 8 μηνων, εσυ δν ειχες γεννηθει ακομα, αστο μην το παιδευεις που θα μου πεις οτι φοβαμαι αστο δν σου απανταω ξανα εισαι εριστικος!!!!!
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Το να μην συμπαθεί κάποιος τα πρα-πρα είναι ένα πράγμα. Το να υποστηρίζει πως συνδέονται με εικόνες φτώχειας, παρακμής και (υπογείως) ανασφάλειας είναι ένα λογικό άλμα που ελάχιστοι άνθρωποι κάνουν.

Σε όλους μας αρέσει να βλέπουμε heavies και μάλιστα κάνουμε αστεία με το Ελ.Βεν. και την κίνηση που (δεν) έχει. Ομως είναι τελείως διαφορετικό το να κρίνουμε τα ελικοφόρα ανεπαρκή, ανασφαλή και δεν ξέρω γω τι άλλο επειδή προτιμούμε τα τζετ.

Οι επιβάτες στο IST που δεν πέταξαν επειδή είδαν προπέλες έχουν τα ειλικρινή μου συλληπητήρια για τον καμμένο τους εγκέφαλο και την ανοησία που τους δέρνει. Τους συστήνω να πάνε να κοιταχτούν.

Σχόλια τύπου «εγώ πετάω περισσότερα χρόνια από σένα και ξέρω να ξεχωρίζω το 213 από το 423847782316489367» είναι επιπέδου καφενείου. Οχι. Νηπιαγωγείου. Και βγάλε.

Τέλος, φυσικά και στο φόρουμ δεν είμαστε όλοι ειδικοί. Κάποιοι όμως είναι. Και αυτούς θα πρέπει να τους ακούμε και να τους διαβάζουμε με προσοχή, να λαμβάνουμε υπόψη τα λεγόμενά τους και να τα συνεκτιμούμε στην όποια άποψη σχηματίσουμε. Οποιος έχει μπετόν αρμέ άποψη να πάει να γράψει κανα βιβλίο με τίτλο «η διάνοιά μου». Οι υπόλοιποι συζητούμε καλοπροαίρετα και (που και που) κάνουμε και καμιά καζούρα. Μεγάλα παιδιά είμαστε, όποιος δεν αντέχει λίγο πείραγμα ας μας κάνει ασφαλιστικά μέτρα.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

eagle21":3o1t06ta said:
alex96 δν βαρεθηκες να ασχολεισαι με εμενα!!! οταν πεταγα εγω σε διαφορους προορισμους απο 8 μηνων, εσυ δν ειχες γεννηθει ακομα, αστο μην το παιδευεις που θα μου πεις οτι φοβαμαι αστο δν σου απανταω ξανα εισαι εριστικος!!!!!
Ε, οκ, απο 8 μηνών μέχρι τα 14 δν είν κ τόσ πλά χρόνια :)
Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος έχει την ίδια άποψη με εσένα και για αυτό φταίει η επέλαση των jet και η δυσφήμιση των προπελών.


@πρα-πρα γνώστες
Θυμάμαι παλιά τα atr-72 ( airgreece :D ) οτι μας τινάζανε τα αυτιά.
Οι καινούργιες προπέλες είναι καθόλου καλύτερες σε αυτόν τον τομέα ;
Εμένα μου άρεσαν τα ελικοφόρα πάντως, αν και ο θόρυβος ήταν λίγο κουραστικός. Αισθανόσουν διαφορετικά, δεν ξέρω γιατί. Ίσως λόγω πιο χαμηλής πτήσης ;


Υγ. Είναι λίγο λυπηρό πάντως να έχεις ζήσει απογείωση 747 απο Χανιά και τώρα να ξέρεις οτι χαροπαλεύει και δεν μπορεί να στηρίξει ούτε ένα μακρυνό δρομολόγιο.
Μακάρι να αντέξει ή έστω να ενωθούν και να έχουμε μία αλλά ισχυρή εταιρία.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

alex96":2j31zysr said:
ΥΓ: Επιμένω ότι τα Q400 δεν είναι για εσωτερικά δρομολόγια.Τα ATR είναι πολύ καταλληλότερα.Κάποιοι συνδαιτημόνες το γνωρίζουν πολύ καλά.

Θα μενδιέφερε,καιτοι μη ειδήμονας στις οικονομικές αναλυσεις και συσχετισμους γραμμών-απόδοσης-χρήση Χ τύπου α/φους,να μου/μας πεις γιατί ειναι καταλληλότερα τα Αταράκια,τη στιγμή που η νΟΑ διατυμπανίζει την ασφάλεια,ταχύτητα,ανεση,οικονομία των Q400 και το πόσο πιο φιλικά προς το περιβάλλον και πιο αθόρυβα είναι σε σχέση με τα ATR(το οποίο δεν είναι ψέμμα)..Και εννοείς σε σύγκριση με τα παλιά ATR της πΟΑ ή με τα νέα ATR βερσιόν -600..Εστω και με πμ αν είναι οφτόπικ..
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Είναι απολυτα κατανοητό πως αν κάποιος επιβάτης που πετούσε μεχρι τωρα απολαμβάνοντας όλες τις ανέσεις των τζετ ( φισούνες, μεγαλύτερες σκάλες, ανετότερες θέσεις, μεγαλύτερα... παράθυρα, περισσότερες αεροσυνοδοι κ.ο.κ), ξαφνικά "στριμωχθεί" σε ένα ATR/ DASH ή ανάλογο προπ, θα του φανεί κάπως. Ακριβώς αυτό πιστεύω οτι παθαίνουν οι επιβάτες των δρομολογιων προς Θεσσαλονικη ή Ηράκλειο. Τα περί διαφοράς ασφάλειας, θεωρώ πως ειδικά σε ενα αεροπορικό φόρουμ, δεν έχουν καμια θέση.

Αν μιλήσουμε για προσωπικά γούστα, εμένα δεν μου αρέσει π.χ. το dash, γιατί με την ταχύτητα πλεύσης που πιάνει :rolleyes: , δεν προλαβαίνω να απολαύσω τον καφέ μου με την ησυχία μου, αναγκαζόμενος να τον πιω... σφυνάκι :D :D
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

μεγαλη διαφορα σε θεματα κοστους, ειδικα χρησης και συντηρησης υπερ του ATR. πχ στα καυσιμα, στο κοστος κτησης/ενοικιασης.

αναφερομε σε "τυπικες" διαδρομες εντοσ ελλαδας (+- 300/400 νμ).
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Αύριο η Austrian (και κάθε δευτέρα μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου) θα εκτελέσει τη πτήση OS9140 από Κω για Linz (LNZ) με Q400.

Προφανώς, από όσα διάβασα από τον eagle21, ο κόσμος που πετάει με την ΟΑ από Σάμο -για παράδειγμα- πρέπει να απαιτεί να πετάξει με Α330 για 30 λεπτά, γιατί εδώ γεννήθηκε ο Ίκαρος και όσο να'ναι στα χωριά μας όλοι είχαμε Α320 και πάνω οπότε το Q400 δεν μας αρέσει! Ενώ κάποιος που παίρνει την μεγαλύτερη εταιρία στην Αυστρία θα πετάξει 3 ώρες παρά ένα εικοσάλεπτο με το θορυβώδες αεροπατίνι που είναι και φτερό στον άνεμο. :thx:

Αυτοί οι χαζοί Αυστριακοί, που έρχονται να περάσουν τις διακοπές τους σε εμάς τους έξυπνους τους Έλληνες, δεν θα έχουν κανένα περιστατικό με επιβάτη που δε θα πετάξει μόλις δει το Q400... Εμείς οι Ελληνάρες (ε eagle21...?) όμως το ξέρουμε ότι οι χαζοκαναδοί φτιάχνουν αεροπατίνια και δε τη πατάμε έτσι!!!! :thx:

Μετά αναρωτιούνται κάποιοι γιατί φτάσαμε ως εδώ σαν λαός. Παιδεία 0. :great:
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Και που το ξέρεις ότι οι Αυστριακοί δε θα χουν κανένα πρόβλημα;Και επίσης επειδή κάποιος πετάχτηκε και είπε τα δικά του δε σημαίνει ότι πρέπει να γενικεύουμε.Όλα αυτά για Ελληνάρες και έλλειψη παιδείας έχουν γίνει χαζοπιπίλα.Πάντως εγώ προσωπικά θα δεινοπαθούσα μέσα στο ελικοφόρο για διαδρομή άνω των 1000 mi.Θα θελα να ξέρω, ποιο είναι το πιο μακρινό δρομολόγιο που κάνουν τα αεροσκάφη αυτά;Γιατί και όσοι τα έχουν δε νομίζω να τα χρησιμοποιούν σε τόσο μακρινές αποστάσεις.
Και επίσης να ξαναπούμε ότι το αεροσκάφος ή ο συνδυασμός αεροσκαφών που θα βάλει μια εταιρία σε μια διαδρομή δεν εξαρτάται μόνο από την απόσταση, αλλά κυρίως από το πόσοι ταξιδεύουν και τη ζήτηση.Άν το ATH-SKG, ή το LHR-MAN εκτελούνταν αποκλειστικά με Q400 οι εταιρίες θα θελαν κάπου 35-40 δρομολόγια ημερησίως για να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση.Και δεν είναι πάντα συμφέρον αυτό.Και αν η Σάμος τα γέμιζε τα jet και εκεί θα πηγαίνανε τα 320.
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Α) Έκαναν Μάντσεστερ-Μιλάνο για τη FLYBE.
Αν και αυτό θα αρκούσε για όλα τα υπόλοιπα,
σου λέω ότι,ναι:Η επιβατική κίνηση (πλήθος) έχει σημασία.Πόσο το πληρώνεις έχεις σκεφτεί το να έχεις στην Ελλάδα να πετάνε τα 320;
Τα Embraer δε τους έκαναν;Οι μεγαλομανίες μας έπληξαν και τις πληρώνουμε.
Στην Ελλάδα τα jet θα έπρεπε να είναι συμπληρωματικά.-
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Συγνωμη alex96 μεγαλη εταιρια ειπες, flybe ατυχες το παραδειγμα, κ που ξερεις αν οι Αυστριακοι, δν εχουν θεμα με Q400? αν εχεις τοσο παθος με τα prop στα χαριζουμε!!! δικα σου ολα, κ ναι φιλε καλομαθαμε δν ειναι δεκαετια του 90 2013 εχουμε, ο κοσμος παει μπροστα, ξερεις γιατι εχουν αυτα στολο επειδη βουλιαξαν κ γιναν μπατιροεταιρια, αλλιως ουτε να φτυσουν δν θα τα ειχαν, θα ειχαν 4 5 για τιποτα νησια, καστελοριζο κ με μικρους αεροδιαδρομους η απ την ζητηση, γιατι ολοι εδω μεσα που την ειπατε στον EAGLE21, δν μας λετε γιατι το πρωτο δρομολογιο που εκανε η olympic air το εκανε με jet κ οχι με προπ? που ηταν βγενοπουλος κ στελεχη υπουργικα ε? μηπως το πρεστιζ κ η δυναμικη μιας εταιριας νεας που θελανε να δειξουνε, οτι ειχαν απ τους καλυτερους στολους στην ευρωπη, κ το πετυχαν κατα καποιο τροπο μην λετε αρλουμπες πειτε οτι δν εχει πλεον δυναμικη κ επεσε πολλα επιπεδα κατω κ αστε οικονομια κ δν ξερω τι αλλο!!!!!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top