Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κύριοι, για όσους ασχολούνται με την αεροπορία, γνωρίζουν πολύ καλά ότι μια εταιρία απλώς για να επιβιώνει, πρέπει να έχει τα αεροπλάνα της, αν είναι δυνατό, 24 ώρες το 24ωρο στον αέρα!!!! Δεν υπάρχει περίπτωση με πεντε φιλάθλους και 10 προσκυνητές κάθε 2-3 μήνες να επιβιώνει, εκτός αν περικόπτει κόστη από αλλού (συντήρηση, ανεκπαίδευτο προσωπικό κτλ.) Η ΑFR βάζει το Α380 σε πτήση για Λονδίνο, για να μη κάθεται στο μεσοδιάστημα του ταξιδιού Παρίσι-Νέα Υόρκη! Η HIA έχει την πολυτέλεια να τα κινεί όποτε θέλει.... Κύριοι άλλα πράγματα υποκρύπτονται. Όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται ας δουν ποιοι είναι οι ιδιοκτήτες, τι σκοπούς για απόκτηση πιστοποιητικού πτήσης στην Ευρώπη είχαν, και τι επικερδές μπορεί να μεταφέρουν. Αυτά τα ολίγα
 
Συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις.Μήπως όμως μεταφέρει περισσότερους επιβάτες απο όσους ξέρουμε;
 
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, όντος μια εταιρεία για να είναι βιώσιμη πρέπει να απασχολεί συνέχεια τα αεροσκάφη της. Μπορεί όντως η εταιρεία να εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα αλλά μπορεί και η ΥΠΑ αλλά και άλλα ελληνικά συμφέροντα να έβαζαν – βάζουν εμπόδια στην εταιρεία.
Εμείς σαν forum και σαν επιβατικό κοινό μας ενδιαφέρει να έχουμε μια εταιρεία και να πετάει με ασφαλή αεροσκάφη. Αυτό θα πρέπει να ενδιαφέρει και την ΥΠΑ.
Τώρα γιατί όλος αυτός ο ντόρος εάν τα αεροσκάφη είναι παλαιά; Όποιος δεν του αρέσει ας μην πετάξει με την εταιρεία. Γιατί όλος αυτός ο ντόρος εάν μεταφέρει επιβάτες ή αγγούρια και πεπόνια; Υπάρχει κανείς που μπορεί να τους κατηγορήσει για λαθρεμπόριο; Γιατί όλος αυτός ο ντόρος εάν είναι επικερδής η εταιρεία; Τα δικά μας λεφτά έχουμε βάλει; Ας αφήσουμε τους ανθρώπους να πετάνε με ασφάλεια και μην τους λασπολογούμε. Γιατί άλλως καταλαβαίνω ότι υπάρχει εμπάθεια γιατί η ΗΙΑ τους χαλάει τα συμφέροντά τους.
 
alex96":12qqj08z said:
Συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις.Μήπως όμως μεταφέρει περισσότερους επιβάτες απο όσους ξέρουμε;

Πώς γίνεται αυτό;Μιά εξήγηση είναι,βέβαια,ότι ενδέχεται να κάνη πτήσεις μεταξύ ξένων χωρών χωρίς απαραίτητα να έρχωνται τά αεροπλάνα στό LGAV.Ομως είναι τεκμηριωμένο από άτομα που εργάζονται στο LGAV ότι τά αεροπλάνα τής HIA κάθονται ανενεργά εκεί γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα,οπότε είναι λιγάκι δύσκολο να πιστέψουμε ότι κάνει και πτήσεις "φαντάσματα".

Σχετικά δέ με τά όσα αναφέρει ο Belavia,δέν βλέπω τί συμφέρον θα είχε η ΥΠΑ να βάλη εμπόδια σε μιά εταιρεία.Η ΥΠΑ δέν εκτελεί η ίδια εμπορικές πτήσεις,ώστε να τής "τρώη το ψωμί" η HIA.Επίσης,"άλλα ελληνικά συμφέροντα" δέν αντιλαμβάνομαι πώς μπορούν να απειλούνται από μιά εταιρεία που κάνει μόνο long-haul πτήσεις-έστω και αυτές τίς λίγες και έστω με αεροπλάνα 25ετίας.Οι μόνες άλλες ελληνικές εταιρείες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή περιορίζονται σέ εσωτερικά και ευρωπαϊκά δρομολόγια.

Τό ξαναλέω,μακάρι να πάη καλά η εταιρεία,αλλά πρός το παρόν και βάση με τά όσα διαβάζω κατά καιρούς εδώ μέσα από άτομα που λένε ότι υπήρξαν insiders καθώς και από άτομα που εργάζονται στο LGAV και συνεπώς έχουν συχνή οπτική επαφή με τά αεροπλάνα της,δέν βλέπω να συμβαίνη κάτι τέτοιο.
 
Δε κρίνω το πόσο καλά ή όχι λειτουργεί.Η εξήγηση που έδωσες οτι κάνει πτήσεις μεταξύ άλλων χωρών,πλήν Ελλάδος,είναι γεγονός.Και είναι αυτές αρκετές.
 
Πάει αυτό ήταν.
Τώρα ειδικά που αποκλείστηκε και η Εθνική μας.
 
στο τροκτικό το είδα!δεν υπάρχει ενημέρωση της εταιρείας.
παντως στην σελίδα δεν μπορείς να κάνεις κράτηση! :thx:
 
Πάντως πρέπει να αναγνωρίσουμε οτί η εταιρεία αυτή βελτιώνεται συνεχώς. Στην αρχή ούτε που ξεκίνησε τα δρομολόγια που μας έλεγε, μετά έκανε δυό-τρεις πτήσεις στις Καζαμπλάνκες και στις Τζέντες και τώρα εκτέλεσε μερικές πτήσεις παραπάνω (νομίζω;) στο Γιοχάνεσμπουργκ και επιπλέον είχε δημοσιογραφική κάλυψη. Με λίγη τύχη την επόμενη παρτίδα πτήσεων θα την διατηρήσει για μία ολόκληρη σαιζόν!! :banana:
 
ναι!και αν κάνει τελικά την Νέα Υόρκη απο Ιούλιο (δηλαδή ξεκινάει η πτήση και ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει κρατήσεις?) ελπίζουμε να κρατήσει μέχρι Σεπτέμβριο!
 
Top