Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σοφό παιδί, εμείς που δεν έχουμε λογαριασμό στο facebook σε ευχαριστούμε :thx:


Πάντως οφείλετε όλοι εσείς οι κακοήθεις να το παραδεχτείτε: Οι άνθρωποι δεν λένε ψέματα. Μέχρι και την πραγματική πληρότητα έβαλαν. 6 επιβάτες και ένα λούτρινο αρκούδι, γέμισαν τους χώρους του Τζάμπο.... :twisted:
 
Στην τελευταία σκηνή η γυναίκα του τύπου στέλνει SMS με το κινητό της εν πτήσει; Δεν απαγορεύεται αυτό? Ή έχει η ΗΙΑ AeroMobile by ARINC? :D :D
 
Boboneras":brh11jdt said:
Καθώς φαίνεται delay θα έχει η σημερινή HT 107 για JNB. Αφού με STD 05.15 δίνει τώρα Νέα Ωρα για 07.00 Μακάρι να πάνε όλα καλά γιατί παίρνει περίπου 350 άτομα η πτήση και θα είναι κρίμα η όποια ταλαιπωρία.
Δηλ.η συγκεκριμένη πτήση είχε 350 άτομα;Γιατί η προηγούμενη,άν δέν απατώμαι,αναφέρθηκε ότι είχε μόνο 55.
Βέβαια,μπορεί να είναι και σύμπτωση,αλλά τέτοιες διακυμάνσεις στην πληρότητα μιάς γραμμής δέν μού "κάθονται" και πολύ καλά.

vassdel":brh11jdt said:
Σοφό παιδί, εμείς που δεν έχουμε λογαριασμό στο facebook σε ευχαριστούμε
Γι'αυτό είναι σοφό το παιδί,επειδή εσκέφθη και υμάς τους στερουμένους.Εγώ πάντως που έχω λογαριασμό,το είδα απ'εκεί.

vassdel":brh11jdt said:
Πάντως οφείλετε όλοι εσείς οι κακοήθεις να το παραδεχτείτε: Οι άνθρωποι δεν λένε ψέματα. Μέχρι και την πραγματική πληρότητα έβαλαν. 6 επιβάτες και ένα λούτρινο αρκούδι, γέμισαν τους χώρους του Τζάμπο....
Τηρούν δέ και τούς κανονισμούς ασφαλείας μετ'ευλαβείας θρησκευτικής,αναλόγου εκείνης τών κανδηλαναπτών.Τό αρκούδι το έβαλε ο πατήρ στο overhead bin γιά την απογείωση και το έδωσε στον υιό άμα τώ establishing στην cruise....

ΥΓ.Γιά τό δαχτυλίδι τού Κ1 μήν σπεύσετε να ζηλέψετε.Ξέρετε πόσοι υπαίθριοι πουλάνε τέτοια στον Πειραιά στά Λεμονάδικα;τρία ευρώ τό κομμάτι,τό φοράς και άν κάνη ζέστη πρασινίζει το δάχτυλο.....
 
Hastaroth":xu23qvki said:
ΥΓ.Γιά τό δαχτυλίδι τού Κ1 μήν σπεύσετε να ζηλέψετε.Ξέρετε πόσοι υπαίθριοι πουλάνε τέτοια στον Πειραιά στά Λεμονάδικα;τρία ευρώ τό κομμάτι,τό φοράς και άν κάνη ζέστη πρασινίζει το δάχτυλο.....

Τώρα μίλησες στην καρδιά μου, τι ωραία λεπτομέρεια είναι αυτή.. 8)
 
εχω απορια τι προορισμους "καινουριους" θα βρει η εταιρια οταν σταματησουν οι περιορισμοι της ΟΑ για αμερικη/καναδα/Ν.Αφρικη/ρωσσια/αυστραλια κτλ.
 
To SX-TIC ήρθε αναμένεται σήμερα από ΚΗΙ. Έλειπε αρκετούς μήνες λόγω overhaul.
 
KGP":3ceuc7zv said:
εχω απορια τι προορισμους "καινουριους" θα βρει η εταιρια οταν σταματησουν οι περιορισμοι της ΟΑ για αμερικη/καναδα/Ν.Αφρικη/ρωσσια/αυστραλια κτλ.
Οι περιορισμοι δεν ηταν για τα δρομολογια αλλα για τις προσφερομενες θεσεις απ'οσο θυμαμαι. Αλλα και παλι οι περιορισμοι εχουν περασει. Ηταν μονο για ενα 6μηνο. Το θεμα ειναι οτι η ΟΑ και η Α3 ακομα δεν προσανατολιζονται στα Long Haul δρομολογια! Αρα ΑΝ οσοι ειναι μεσα στη ΗΙΑ ειχαν μυαλο θα επαιρναν κανενα καινουργιο αεροπλανο και θα το επαιζαν ως οι "Αντικαταστατες της πΟΑ-εταιρια που νοιαζεται για τους ομογενεις" σε αυτους τους προορισμους.
 
NFEEFE με επιασες απολυτα... :wink:
 
Η HIA αυτή τη στιγμή έχει το πλεονέκτημα(?) ότι είναι η μόνη ελληνική εταιρεία που επιτρέπεται να πετάει στη Ν. Αφρική (π.χ. η ΟΑ δε μπορεί να βάλει τον κωδικό της στην πτήση της EY από AUH για JNB αλλά μόνο στο ATH-AUH). Αν προσπαθήσει να κάνει κάτι παραπέρα είναι για την Αμερική που διέπεται από open skies και μας έχει διακηρύξει εδώ και καιρό πως είναι και πιστοποιημένη από τη FAA.

Η εταιρεία δε μπορεί (και να θέλει) να δραστηριοποιηθεί σε γραμμές του Καναδά (διπλός διορισμός codeshare OA/A3) και της Ιαπωνίας (μονός διορισμός codeshare A3).

Το ενδιαφέρον είναι αν θα χτυπήσει τη γραμμή της Αυστραλίας στον τωρινό έως 8/7 διαγωνισμό (προσωπικά δεν το νομίζω), στην οποία επιτρέπεται πολλαπλός διορισμός (λογικά η ΟΑ θα ζητήσει δικαίωμα, για τα codeshare με την ΕΥ). Αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει "λογικά" να ζητήσει και δικαίωμα για Ταιλάνδη (που είναι στον τρέχοντα διαγωνισμό) για ενδιάμεσο σταθμό. Εκτός αν θέλει να το κάνει nonstop τινά τρόπο :banana: Εκτός αν μας εκπλήξει και αρχίσει πτήσεις για Κούβα όπως έλεγε στην 1η μορφή της ιστοσελίδας της :banana: :banana:

Παρόλα αυτά, ας μη γελιόμαστε. Απορίας άξιο θα είναι αν καταφέρουν να συνεχίσουν το JNB μετά το μουντιάλ.
 
Εάν με το καλό ξεκινήσει καθημερινά την Νέα Υόρκη συν 3 πτήσεις την εβδομάδα για Γιοχάνεσμπουργκ, τότε στον προγραμματισμό της μένει το πολύ 2 πτήσεις την εβδομάδα για Αυστραλία. Ο υπάρχον στόλος επαρκεί μόνον για αυτά τα δρομολόγια.
Τώρα για όσους εδώ μέσα φωνάζουν για την παλαιότητα του στόλου τους, και γα ανάγκη ανανέωσης, αγοράς Α330 κ.λ.π. κ.λ.π., γιατί δεν τους δανείζουν κανένα ευρώ; Άντε και καμιά ευρωδραχμή…
Δεν κοιτάμε (και ας ελπίσουμε) αυτή η εταιρεία να πάει καλά.
Τόσα χρόνια τους κατηγορούσαμε που είχαν τα αεροσκάφη τους παρκαρισμένα, τώρα που ξεκίνησαν τους κατηγορούμε ότι είναι παλιά. Μήπως και εμείς δεν ξέρουμε τι θέλουμε; Προσωπικά πιστεύω ότι τα δρομολόγια θα είναι δύσκολο να κρατηθούν γιατί δεν έχουν δυνατότητα διοχέτευσης επιβατών σε Ευρωπαϊκές ή περιφερειακές πόλεις. Ευχής έργον θα ήταν να έκαναν συμφωνία με καμιά βαλκανική εταιρεία. Οι συνδέσεις πόλη με πόλη δεν νομίζω ότι θα εξασφαλίσει ικανοποιητικές πληρότητες, ή αν η ομογένεια θα είναι αρκετή να συντηρήσει τις γραμμές. Ας σταματήσουμε εδώ μέσα να ασχολούμαστε με το δακτυλιδάκι του πιλότου και να δούμε το δακτυλίδι συρρίκνωσης δυνατότητας μεταφοράς επιβατών από Ελληνικές εταιρείες. Το 2009 είχαμε -5,5% μεταφοράς επιβατών από Ελληνικές εταιρείες και -1,2% επιβατών στο Ελ. Βενιζέλο (16.225.885 PAX)- όταν οι γείτονες μας έχουν αύξηση 4,2%.(IST 29.757.384 PAX). Δεν μας φταίνε οι άλλοι, η καρμιριά μας και οι συντεχνίες μας φταίνε.
 
Top