Εάν με το καλό ξεκινήσει καθημερινά την Νέα Υόρκη συν 3 πτήσεις την εβδομάδα για Γιοχάνεσμπουργκ, τότε στον προγραμματισμό της μένει το πολύ 2 πτήσεις την εβδομάδα για Αυστραλία. Ο υπάρχον στόλος επαρκεί μόνον για αυτά τα δρομολόγια.
Τώρα για όσους εδώ μέσα φωνάζουν για την παλαιότητα του στόλου τους, και γα ανάγκη ανανέωσης, αγοράς Α330 κ.λ.π. κ.λ.π., γιατί δεν τους δανείζουν κανένα ευρώ; Άντε και καμιά ευρωδραχμή…
Δεν κοιτάμε (και ας ελπίσουμε) αυτή η εταιρεία να πάει καλά.
Τόσα χρόνια τους κατηγορούσαμε που είχαν τα αεροσκάφη τους παρκαρισμένα, τώρα που ξεκίνησαν τους κατηγορούμε ότι είναι παλιά. Μήπως και εμείς δεν ξέρουμε τι θέλουμε; Προσωπικά πιστεύω ότι τα δρομολόγια θα είναι δύσκολο να κρατηθούν γιατί δεν έχουν δυνατότητα διοχέτευσης επιβατών σε Ευρωπαϊκές ή περιφερειακές πόλεις. Ευχής έργον θα ήταν να έκαναν συμφωνία με καμιά βαλκανική εταιρεία. Οι συνδέσεις πόλη με πόλη δεν νομίζω ότι θα εξασφαλίσει ικανοποιητικές πληρότητες, ή αν η ομογένεια θα είναι αρκετή να συντηρήσει τις γραμμές. Ας σταματήσουμε εδώ μέσα να ασχολούμαστε με το δακτυλιδάκι του πιλότου και να δούμε το δακτυλίδι συρρίκνωσης δυνατότητας μεταφοράς επιβατών από Ελληνικές εταιρείες. Το 2009 είχαμε -5,5% μεταφοράς επιβατών από Ελληνικές εταιρείες και -1,2% επιβατών στο Ελ. Βενιζέλο (16.225.885 PAX)- όταν οι γείτονες μας έχουν αύξηση 4,2%.(IST 29.757.384 PAX). Δεν μας φταίνε οι άλλοι, η καρμιριά μας και οι συντεχνίες μας φταίνε.