Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Να μας πει επίσης ο φίλτατος εκ των έσω (;) Scanner αν,πότε&για ποιο λόγο έχει αφαιρεθεί για κάποιο χρονικό διάστημα η άδεια της εν λόγω εταιρείες απο τις Υπηρεσίες Πολιτικής Αεροπορίας.
 
Θα σου πω εγω αλεξ μου που τοτε ημουν "εσω" ... Πολυ απλα τους εγιναν ενα σωρο καταγγελιες για το οτι τα πληρωματα τους πετουσαν περισοτερο και απο τα πουλια σε περιοδο μεταναστευσης. Οταν κανεις 30 ωρες duty μαλλον η ασφαλεια παει στο βροντο. Ηταν βεβαια και η ΥΠΑ εκεινο τον καιρο στα καλα της και στα ευαισθητα της γιατι ολοι ξερουμε ποσο κοπτεται η ΥΠΑ συνηθως για τετοια θεματα ... Αρκει να σας πω οτι πετουσα με το αεροσκαφος το οποιο τωρα κανει το Γιοχανεσμπουργκ επι 2 βδομαδες και συνεχομενα χωρις interphone και public address... Λογος καθηλωσης για τον οποιο κανεις δεν εσκαγε απο εταιρεια, μηχανικους, κοκπιτ, προισταμενους καμπινας ως ΥΠΑ ... :with: :with: :with:
 
Εγώ πάλι πιστέυω ότι είχε να κάνει με το "air worthiness", την πλωιμότητα, η οποία συσχετιζόταν και με ένα Β742 που είχε κάνει την άφιξή του στο LGAV με Κυπριακό νηολόγιο. Μετά το ατύχημα της Helios η Κυπριακή ΥΠΑ είχε μπει σε ένα γενικό συναγερμό, είχε επίσης ενεργοποιηθεί και η λεγόμενη "Μάυρη Λίστα" της Ε.Ε και εκείνο το αεροσκάφος είχε συμπεριληφθεί σε εκείνη τη λίστα. Για υπερβολική απασχόληση πληρωμάτων δεν έχει ακουστεί κάτι, εξάλλου η ετειρεία δεν πετούσε και πολύ τουλάχιστον σε δρομολόγια από και προς LGAV, εκτός αν μιλάμε για τα σχετικά πρόσφατα προς JED και CMN.
 
avro7446":1zes3dl2 said:
Johannesburg Hellenic Imperial Airways HT 107 11/6/2010 05:50 Cancelled
Εγώ πάλι διάβασα το παρακάτω σχετικά με την ακύρωση της πτήσης

http://www.pamemundial.gr/index.php?module=news&id=2088

Αιτία, το αεροπλάνο που επρόκειτο να πετάξει για τη Ν. Αφρική δεν θα πετάξει καθώς κάποια μέλη του πληρώματος δεν είχαν προμηθευτεί τα απαραίτητα έγγραφα προκειμένου να τους επιτραπεί η είσοδος στη χώρα.
 
Παρεξήγηση!!!! ίσως δεν διάβασες παραπάνω. Δε μιλάω για την ακύρωση της συγκεκριμένης πτήσης!!! Αλλά για το γενικότερο σχόλιο περί απαγόρευσης πτήσεων της ΗΙΑ στο παρελθόν!!!!
Η αιτία της συγκεκριμένης ακύρωσης είναι ακριβώς όπως την αναφέρεις.
 
GP707":23t56bw5 said:
Αιτία, το αεροπλάνο που επρόκειτο να πετάξει για τη Ν. Αφρική δεν θα πετάξει καθώς κάποια μέλη του πληρώματος δεν είχαν προμηθευτεί τα απαραίτητα έγγραφα προκειμένου να τους επιτραπεί η είσοδος στη χώρα


τον λόγο αυτόν δεν τον καταλαβαίνω καλά;

γιατί πρεέπει απαραίτητα το πλήρωνα να έχει και βίζα να μπει στη Ν. Αφρική, αφού το πλήρωμα κάλλιστα μπορεί να μείνει στην ελεγχόμενη περιοχή του αεροδρομίου , να μην περάσει τον έλεγχο διαβατηρίων, και να επιστρέψει πίσω ελλάδα με την ίδια πτήση ;;;;;
 
Ελπίζω να το λες ειρωνικά αυτό!!
Γιατί μην ξεχνας πως το πλήρωμα πρέπει να έχει και κάποιο rest!
θα φτάσουν οι άνθρωποι ως εκεί και μετά πίσω Ελλάδα???? :thx:
 
Ελα μωρε τωρα, με 50 ατομα ποση δουλεια θα εχουν πια...!
Θα δουλεψουν οι μισοι στο πηγαινε και οι αλλοι μισοι στο ελα! :twisted:

Εννοειται οτι κανω πλακα. Αλλα με αυτα που ακουω αναρρωτιεμαι ΑΝ ισχυει το αρθρο του GP707 ΑΝ τελικα πιστευει κανενας οτι
scanner3":1s6k2q31 said:
Νομίζω είναι άδικη η κριτική που (του) γίνεται
...
 
mrl_OA":2r0hjacd said:
Ελπίζω να το λες ειρωνικά αυτό!!
Γιατί μην ξεχνας πως το πλήρωμα πρέπει να έχει και κάποιο rest!
θα φτάσουν οι άνθρωποι ως εκεί και μετά πίσω Ελλάδα???? :thx:


νομίζω ότι μπορούν να έχουν διπλά πληρώματα , όχι ?

στην επιστροφή ξεκουράζονται οι "πρωινοί"

Το έχω δει να υπάρχει εφεδρικό πλήρωμα σε υπερατλαντική πτήση, γι'αυτό ρωτάω !
 
και να ήταν δυνατό αυτό θα έπρεπε τα πληρώματα να έχουν βίζα!αν πάθαινε μία βλάβη το αεροπλάνο και έπρεπε να μείνουν κάποιες μέρες?
στον χώρο πριν τον έλεγχο θα την έβγαζαν οι άνθρωποι!
Και εγώ στην οα που δούλευα χριαζόμουν διαβατήριο!
όχι πως μέναμε πουθενά με τα 737,αλλά αν τύχαινε κάτι τι θα κάναμε?
 
Top