Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Belavia":1fxwfspo said:
Τόσα χρόνια τους κατηγορούσαμε που είχαν τα αεροσκάφη τους παρκαρισμένα
Το να αναφέρεις την πραγματικότητα ΔΕΝ είναι κατηγορία...
Μήπως δέν ήταν παρκαρισμένα και ψευδόταν όσοι το έλεγαν???
Belavia":1fxwfspo said:
τους κατηγορούμε ότι είναι παλιά.
Και πάλι . Μήπως ΔΕΝ είναι ακριβές ότι είναι παλιά αεροσκάφη???

Άλλο θέμα είναι το να ευχηθούμε να πάει καλά η εταιρεία ώστε και δουλειά να έχουν αρκετοί άνθρωποι και να τζιράρονται χρήματα και άλλο η απόκρυψη της πραγματικότητας...
Ειδικά σε ένα αεροπορικό φόρουμ θα ήταν αστείο να μιλά κανείς για "Τον Υπερσύγχρονο Στόλο" της...
 
Τι κέρδος μπορεί να βγάζει όταν τα τόσο παλαιά αεροπλάνα καίνε τα κέρατά τους, έχουν πανάκριβα C check (τα leasing rate δεν νομίζω να είναι και πολύ χαμηλά) και πάνε με πληρότητες 50%..? Και για άλλου να τα βάλουνε δεν βλέπω κέρδος εύκολα..
 
Ρε παιδιά,όλα καλά με τη παλαιότητα των αεροσκαφών.Είστε όμως σίγουροι οτι ξέρετε τι πτήσεις κάνει η εταιρεία;
Ξέρετε οτι μετέφερε φιλάθλους απο την Αμερική (νομιζω απο το Μεξικό και όχι μόνο) στη Ν.Αφρική;Ξέρετε οτι μεταφέρει Άραβες στη Μέκκα με πληρότητες 100%+,Έλληνες φιλάθλους σε αθλητικά γεγονότα,έκανε πτήσεις μεταξύ Αργεντινής και Ισπανίας,εκλογείς στη Κύπρο πριν απο μερικούς μήνες,έκανε πτήσεις με βάση την Ινδία και το Μαρόκο κλπ;Και εμένα δε μου αρέσουν πολλά πράγματα αλλά ίσως να υπάρχει και μια άλλη οπτική γωνία.
 
jerry":ljtgwn4x said:
...(π.χ. η ΟΑ δε μπορεί να βάλει τον κωδικό της στην πτήση της EY από AUH για JNB αλλά μόνο στο ATH-AUH)...

Συγγνώμη για το off topic αλλά η Ολυμπιακή έχει ήδη κοινούς κωδικούς με την Etihad για τη Ν. Αφρική (όμως, μόνο για απλή μετάβαση)

ΟΑ8002 AUH-JNB

και με ενδεικτική τιμή για τις 09/08 στα €366
 
alex96":3e60s8k7 said:
Ρε παιδιά,όλα καλά με τη παλαιότητα των αεροσκαφών.Είστε όμως σίγουροι οτι ξέρετε τι πτήσεις κάνει η εταιρεία;
Ξέρετε οτι μετέφερε φιλάθλους απο την Αμερική (νομιζω απο το Μεξικό και όχι μόνο) στη Ν.Αφρική;Ξέρετε οτι μεταφέρει Άραβες στη Μέκκα με πληρότητες 100%+,Έλληνες φιλάθλους σε αθλητικά γεγονότα,έκανε πτήσεις μεταξύ Αργεντινής και Ισπανίας,εκλογείς στη Κύπρο πριν απο μερικούς μήνες,έκανε πτήσεις με βάση την Ινδία και το Μαρόκο κλπ;Και εμένα δε μου αρέσουν πολλά πράγματα αλλά ίσως να υπάρχει και μια άλλη οπτική γωνία.

Σωστά όλα αυτά αλλά για μένα είναι ενάντια στην λογική να πιστέψω ότι βγαίνει η εταιρεία μόνο με 'αθώες' πτήσεις. Όσα τσάρτερ και να κάνει, το Χατζ είναι μια φορά τον χρόνο και η Εθνική πάει Μουντιάλ κάθε 16...Όσες αρπαχτές και να κάνει, να συντηρείς Β747s με το κόστος για όλους τους φόρους αεροδρομίου για στάθμευση, συντήρηση, καύσιμά, προσωπικό που πρέπει να πληρώνεται κτλ εγώ δυσκολεύομαι να πεισθώ :roll: . Πώς ο Stelios χάνει λεφτά όταν δεν πετάει και η ΗΙΑ όχι;

Τα λέω αυτά όντας χιλιόμετρα μακρυά από τις ΄κακές γλώσσες΄ κ τις βρώμες που κυκλοφορούν στο Ελ.Βεν αλλά πόσο καλοπροαίρετος να είναι κανείς; Για την ώρα δεν θα πετούσα μαζί τους, θα προτιμούσα αναμονή στο Αμπου Ντάμπι ή στο Ντουμπάι ή στην Φρανκφούρτη όταν με το καλό πάνε Νέα Υόρκη...Μέχρι να φέρουν τα 777 τουλάχιστον..
 
Λέω μόνο οτι κάνει πολύ περισσότερες πτήσεις απο οτι είναι γνωστό στο κοινό.Άρα έχει και περισσότερα έσοδα απο όσα νομίζουμε.Σ'ιγουρα τα χατζ είναι μια φορά το χρόνο αλλά,πίστεψέ με,κάνει πολύ περισσότερα απο αυτά.Και φυσικά,οι συμβάσεις εργασίας αρκετών εργαζομένων είναι προσαρμοσμένες σε αυτά τα δεδομένα.Δηλαδή,ορισμένου χρόνου.
 
Αγαπητά μέλη, εγώ θα 'θελα απλά να ρωτήξω τον ΑΙΑ, πόσα ευρώπουλα έχει εισπράξει τόσα χρόνια από τα παρκαρίσματα των 747 της ΗΙΑ που είναι και πολύ σνομπ για να πετάξουν. Γιατί απ' όσο θυμάμαι ο ΑΙΑ χρεώνει για την υπηρεσία αυτή. Ή μήπως λαθεύω; (Ελάτε εσείς των έσω να πολλαπλασιάσουμε αεροπλανάκια με ημερούλες και να κάνουμε σουμίτσα). Όσο δε για τα βινεταέκια με τα ζωάκια και τα κουκλάκια που υποδέχονται τα παιδάκια όποτε κάθονται, ε.. μόνο για κωμωδία κάνει. Πολλές δεκαετίες πίσω. Τώρα για τις πτήσεις ανά την υφήλιο, έχω να προτείνω και ένα δρομολόγιο φετίχ για μένα: Κουάλα Λουμπούρ-Γιοχάνσεμπουργκ-Κέιπ Τάουν-Μπουένος Άιρες. Αυτό καβάτζα για όταν αποφασίσει η ΗΙΑ ότι πλήττει να κάθεται στο βενιζέλο...

δικός σας
 
alex96":2cx4qu6i said:
Ρε παιδιά,όλα καλά με τη παλαιότητα των αεροσκαφών.Είστε όμως σίγουροι οτι ξέρετε τι πτήσεις κάνει η εταιρεία;
Ξέρετε οτι μετέφερε φιλάθλους απο την Αμερική (νομιζω απο το Μεξικό και όχι μόνο) στη Ν.Αφρική;Ξέρετε οτι μεταφέρει Άραβες στη Μέκκα με πληρότητες 100%+,Έλληνες φιλάθλους σε αθλητικά γεγονότα,έκανε πτήσεις μεταξύ Αργεντινής και Ισπανίας,εκλογείς στη Κύπρο πριν απο μερικούς μήνες,έκανε πτήσεις με βάση την Ινδία και το Μαρόκο κλπ;Και εμένα δε μου αρέσουν πολλά πράγματα αλλά ίσως να υπάρχει και μια άλλη οπτική γωνία.

Είνηαι γνωστά αυτά (υπάρχει μάλιστα και φωτογραφία στό gallery ενός από τά αεροπλάνα της στό Buenos Ayres).Αλλά και πάλι,αυτές οι πτήσεις δεν ήταν τόσο συχνές ώστε να λέμε ότι η εταιρεία λειτουργεί με εντατικούς ρυθμούς-όταν ένα αεροπλάνο κάθεται εφτά μήνες τον χρόνο και πετάει τούς άλλους 5,έστω και με 100% πληρότητα (που ούτε αυτό συμβαίνει πάντα στην HIA),λογικό είναι να μήν συμφέρη οικονομικά-και όταν επιπλέον είναι παλαιάς τεχνολογίας με μεγάλη κατανάλωση σε καύσιμα και απαιτήσεις γιά πιό συχνή συντήρηση.Τό ότι τά αεροπλάνα τής HIA μένουν ανενεργά γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα είναι γνωστό και μή αμφισβητήσιμο.

Μακάρι να πάη καλά η εταιρεία,όλοι το θέλουμε αυτό,αλλά γιά να γίνη κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρχη κατάλληλη στρατηγική,σύγχρονα αεροπλάνα και συνεχή δρομολόγια από τα αεροπλάνα αυτά.Πρός το παρόν όμως,απ'όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα,δέν βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο.Αν φέρουν 777 και πετύχουν να ξανανοίξουν τά υπερατλαντικά που είχε κόψει η πΟΑ,κάτι μπορεί να γίνη.
 
Μία άλλη παράμετρος, κατα την άποψη μου, είναι ότι αν το περίεργο για τα ελληνικά αεροπορικά δεδομένα της Ελλάδας μοντέλο της HIA είχε "μεδούλι" τότε πολύ απλά θα είχε copycats. Την σήμερον ημέρα ότι αποφέρει κέρδος αντιγράφεται σε χρόνο dt-ειδικά στη χώρα μας.
 
Χωρίς να θέλω να την υπερασπιστώ σε καμμία περίπτωση,η εταιρεία έχει σαφώς διαφορετικό τρόπο λειτουργείας απο αυτόν που όλοι προσδοκούμε.Δε ξέρω,μπορεί να βασανίζει τους εργαζόμενους στα αμπάρια :lol: ή να μεταφέρει πουλερικά και γιαούρτια στον ελεύθερο χρόνο της.Μην αποκλείεται πάντως "να τα βγάζει τα λεφτά της".
 
Top