Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
OA701":2xvujt4h said:
To μόνο που βρήκα, σε κάποιο έγγραφο της ΥΠΑ, την αναφέρει ως "ΕΛΛΕΝΙΚ ΙΜΠΙΡΙΑΛ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ".

Τη βρήκα με αυτή την επωνυμία. Δε μπορούσα να τη φανταστώ έτσι την επωνυμία στα ελληνικά!

Ισολογισμό του 2009 δεν έχει δημοσιεύσει ακόμα. Το 2008, έδειξε €25,3 εκατ πωλήσεις (πολλά δεν είναι;;;) με κόστος €28,2 εκατ!!!!! Οι ζημιές προ φόρων έφτασαν τα €4 εκατ.
Το κεφάλαιο ήταν €4 εκατ. με οφειλόμενο €1 εκατ. (το οποίο καταβλήθηκε εντός του 2009) και σύμφωνα με ένα ΦΕΚ αυξήθηκε ακόμα €5 εκατ. το 2009 και έφτασε συνολικά τα €10 εκατ. Λόγω των ζημιών βέβαια μιλάμε για καθαρή θέση γύρω στα €6 εκατ. εκτός πια αν έβγαλε τόοοσα κέρδη το 2009 και τα κάλυψε.

Σε αναμονή λοιπόν...
 
mxnk":fg6q4fpj said:
Τη βρήκα με αυτή την επωνυμία. Δε μπορούσα να τη φανταστώ έτσι την επωνυμία στα ελληνικά!
Είναι εγγλελληνικά (κατα το greeklish) :roll:

mxnk":fg6q4fpj said:
Ισολογισμό του 2009 δεν έχει δημοσιεύσει...Σε αναμονή λοιπόν...
Μεγάλα ποσά :shock: Πού πετούσε το '08???

flesland":fg6q4fpj said:
Για το IFE πού ακριβώς θα τα προβάλουν τα blockbusters; Έχουν προσωπικές οθόνες τα 747 της;

Το ΙFE αφορά αποκλειστικά το δρομολόγιο ΑΤΗ-JNB και μάλλον ένα και μόνο α/φος. Ίσως αυτό που έχει 8 first class??? Οπότε βρήκαμε τι κάνει και το 4ο στη μάντρα στην αμερική. Του βάζουν "τοπικό" IFE :mrgreen: για τα ΑΤΗ-JFK

Για το άρθρο ύμνο της ελληνικής ομογένειας δεν άκουσα πολλά... Εκτός των 7-7-7 έχει κι άλλα ωραία :thx: Μετά την ΝΥ στοχεύουν και σε άλλες πολιτείες όπως και
...Αυτή την περίοδο όπου όλοι(σε Ελλάδα και ΝΥ) έψαχναν μανιωδώς για ένα φτηνό εισιτήριο εμφανίζεται μια εξίσου μεγάλη καταξιωμένη διεθνώς και πετυχημένη εταιρία που εκτός από ανταγωνιστικές τιμές προσφέρει στον κάθε πελάτη της άνεση και άριστο service όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι...
Μπανανούλα???
:banana:
 
Αισθάνομαι μια προσπάθεια λασπολογίας σε βάρος της εταιρείας, που δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο.

Αυτά που βλέπω είναι ότι είναι η μόνη ελληνική εταιρεία που έλαβε βραβείο από το Institute of Transport Management (ITM) ,
το Best European Charter Airline 2010
http://www.itmworld.com/subcategory_lis ... egoryId=57
στην πιο πάνω σελίδα θα δε΄θτε ότι η ΗΙΑ είναι δίπλα σε καταξιωμένες εταιρείες όπως η swissport, ethiad κλπ

Αυτά γιατί τα παραβλέπουν οι λασπολόγοι ????????????????????
 
Οι «λασπολόγοι» είναι στα αεροπορικά πράγματα τόσα χρόνια και με τέτοιο τρόπο που είναι σε θέση να ξεχωρίζουν πότε μια εταιρία είναι εταιρία και πότε κάτι ανάμεσα σε πλυντήριο και σκίαστρο - το οποίο πού και πού και πετάει κιόλας. Δεν είναι ούτε ανταγωνιστές, ούτε συνωμότες.

Πίστεψέ με, κανείς δεν έχει προσωπικό συμφέρον να υποστηρίξει κάποιον άλλον. Μια ματιά σε άλλα θρεντ και θα δεις επαρκές «θάψιμο» σε όλους. Θάψιμο που τους αξίζει, όμως. Κανείς δεν μπαίνει στο στόχαστρο για πλάκα. Και η ΗΙΑ, όπως και να το κάνεις, δίνει πολύ μεγάλο στόχο.
 
Έτσι λειτουργούν οι λασπολόγοι... σαμποτάρουν κάθε καλή και άξια προσπάθεια... εδώ μιλάμε για μια εταιρία υπόδειγμα, με ασφαλέστατα υπερσύγχρονα αεροσκάφη, με πλουραλισμό πτητικού έργου, με εξωτικούς προορισμούς- φαντάσματα για να ανεβαίνει η αδρεναλίνη, με συνέπεια λόγου και έργων και έρχονται οι σαμπορέρ των πάντων και λασπολογούν... φτου σας αλήτες , αίσχος...

υ.γ. εγώ το μόνο που καταλογίζω στην εταιρία είναι η αλλαγή του θεικού registry... αυτό δεν έπρεπε ποτέ να το κάνει... με απογοήτευσε... στις καρδιές όλων μας θα είναι πάντα DIE...
 
COMPUTERISE":tbm4ozr3 said:
υ.γ. εγώ το μόνο που καταλογίζω στην εταιρία είναι η αλλαγή του θεικού registry... αυτό δεν έπρεπε ποτέ να το κάνει... με απογοήτευσε... στις καρδιές όλων μας θα είναι πάντα DIE...
Ετσι όπως πάει, χρειάζονται και ένα SX-DIO, για να είναι ο θεός μαζί τους.
 
Να σας δω τι θα λέτε όταν θα γεμίζει το Ελ Γκαβ με 777 της Imperial.. :twisted: Καλά τα 777 πες τα θέλει για την NY.. Για Dubai, Jeddah, Damascus, Bucharest, Casablanca, London, Paris (κλπ που βλέπω στο site της) θα πετάει με τα 742? :P Η θα πάρει και για αυτά 777; :D Και κάποιος με δούλευε που στο airline manager έχω το Αθήνα - Ρώμη με Α380! Σιγά την διαφορά!
 
COMPUTERISE":qgapf7e3 said:
Έτσι λειτουργούν οι λασπολόγοι... σαμποτάρουν κάθε καλή και άξια προσπάθεια... εδώ μιλάμε για μια εταιρία υπόδειγμα, με ασφαλέστατα υπερσύγχρονα αεροσκάφη, με πλουραλισμό πτητικού έργου, με εξωτικούς προορισμούς- φαντάσματα για να ανεβαίνει η αδρεναλίνη, με συνέπεια λόγου και έργων και έρχονται οι σαμπορέρ των πάντων και λασπολογούν... φτου σας αλήτες , αίσχος...

υ.γ. εγώ το μόνο που καταλογίζω στην εταιρία είναι η αλλαγή του θεικού registry... αυτό δεν έπρεπε ποτέ να το κάνει... με απογοήτευσε... στις καρδιές όλωνf μας θα είναι πάντα DIE...
συντροφε του Καπιταλιστικου Κομματος Ελλαδας σεμνα... αυτα τα περι "DIE" εγω τα θυμαμαι σε βορειες χωρες...οπως της κορεας πουχου .... εκει που εκτος η κοκινη αναπτυξη εχει ξεπερασει τα στενα ορια τις δικιας μας πρασινης αναπτυξης :mrgreen:

να ξεφυγουμε απο τα σοβαρα και να πουμε και κατι αστειο....
ερωτηξης.....
777 μπορει να πεταξει ΑΜΕΣΑ οποιος θελει με ελληνικη "αεροπορικη αδεια" σε γραμμες αμερικα αμερικα?
 
Αγαπητοί λασπολόγοι, να ρωτήσετε τους υπευθύνους της εταιρείας να σας πούνε πώς το κατάφεραν να πάνε απ' ευθείας 17 ώρες στην Αϊτή με το 742 (όπως ανέφερε η συνέντευξη) αλλά ο πίνακας του τσέκ ιν να δείχνει "via Malaga". Μου είχε κολήσει από τότε λέμε. Να, αυτά βλέπουν οι λασπολόγοι και μετά αρχίζουν να αμφιβάλουν για την πραγματικά παραπλανητική ενημέρωση σε όλους τους τομείς (αυτό που ανέφερα φανταστείτε ότι είναι πραγματικά τυπικά μικρό..αλλά..). Δεν θα αναφερθώ στα βραβεία φυσικά. Κάτι παραδείγματα από τον ΑΙΑ και την ERA μου είναι αρκετά για την πέψη. Μού 'πεσε βαρύ το μέταλλο. Εγώ πάλι όμως έχω άχτι να βγάλω ένα αεροπλάνο τους έστω και μια φορά εν πτήση. Αλλά οι..λάσπες στις ελιές με χάλασαν τότε. Άντε δώστε οι "απο μέσα" τις μέρες δρομολογίων μπας και το δούμε καμμιά αυγή η δείλι για την καταγραφή. Όσο προλαβαίνουμε.

δικός σας

ΥΓ1: άχετο αλλά το θυμήθηκα. φέτος είπαμε παίρνει η ΟΑair το χρυσό της ERA;
ΥΓ2: Μιχάλη σ' ευχαριστούμε. Ήξερα ότι βασιζόμουν σωστά σε σένα :-)
ΥΓ3: ευχαριστούμε επίσης και την πρώτη πρωινή Ρόδο-Αθήνα.
 
Αγαπητέ rotomano,σε παρακαλώ να προβούμε σε συγκριτικό test των Ελληνικών Αυτοκρατορικών Αερογραμμών με την Etihad.
Το'χω ανάγκη πολυυυυυυύ,δε κρα-τιέμαι ! (όπως έλεγε και αοιδός γνωστής τελεοπτικιάς εκπομπής).
Υ.Γ.:Και δε λέμε για όλους κακά λόγια.Διάβασε για την Astra.
Α,για να μη ξεχάσω:Για πόσο έχει προγραμματίσει η εταιρεία οτι θα πετάει στη Ν.Υόρκη και στη Ν.Αφρική;Και σε ποιά κατηγορία πτήσεων;Scheduled ή Scheduled Charter;
Και τώρα που το είδα:COMPUTERISE,τι είναι "σαμπορέρ";Έχει σχέση με τα σαμπό; :banana: :banana: :banana:
 
Top