Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το 747-200 ειναι το μοναδικό lomg haul που ανήκει σε ελληνική εταιρία.Γαυτόν μάλλον τον λόγο το διάλεξε η εθνική ποδοσφαίρου για το ταξίδι της στο Ντέρμπαν.
Επίσης ειναι ίσως το μοναδικό επιβατικό με βάση to LGAV που έχει ιπτάμενο μηχανικό (εκτός αν έχουν μετατρέψει το cockpit σε efis).Δεν θέλω να κάνω τον airline manager αλλά μιά εβδομαδιαία newark ας πούμε μαιο-οκτώβριο δεν θα ηταν κερδοφόρα?
 
Αναμενόμενο είναι μερικοί εδώ μέσα να είναι πολέμιοι της εταιρείας γιατί μπορεί να προωθούν άλλα συμφέροντα.
Λυπηρό όμως είναι ο επίσημος εκπρόσωπος της χώρας (ο Πρέσβης) στην Νότιο Αφρική να αποφεύγει να πει το όνομα της εταιρείας. Σε συνέντευξη του στην ΕΤ1 για τις εκδηλώσεις των ομογενών λόγω του ποδοσφαίρου αναφέρθηκε ότι η Ολυμπιακή κάποτε ερχότανε στο Γιοχάνεσμπουργκ και τώρα μια άλλη ελληνική εταιρεία έρχεται. Γιατί φοβήθηκε να πει το όνομα, μήπως ότι η Ολυμπιακή θα του κάνει μήνυση για έμμεση διαφήμιση; Η Ολυμπιακή δεν πετά εκεί, τον ατζέντη κάνει σε άλλη ξένη εταιρεία. Όσο για τους ομογενείς και στη Νέα Υόρκη θα υποστηρίξουν την εταιρεία. Ναι λαχταρούν Ελληνική εταιρεία. Γιατί αγαπούν οτιδήποτε Ελληνικό (όπως μερικοί από μας εδώ είναι πιο Ευρωπαίοι και από τους Ευρωπαίους ή ξενόφιλοι). Παλιά οι ομογενείς υποστήριζαν την ΟΑ όπου οι αεροσυνοδοί συμπεριφέρονταν σαν Βασίλισσες και οι δίσκοι φαγητού τα στέμματα τους. Δεν ξέρω οι ταξιδιωτικοί πράκτορες τι θα κάνουν μήπως πωλούν εισιτήρια της ΟΑ και στο αεροδρόμιο οι ομογενείς ανακαλύπτουν ότι το αεροσκάφος είναι της Delta.
Είναι στην ΗΙΑ να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία. Εάν έχουν καλή εξυπηρέτηση, είναι ακριβείς στις αναχωρήσεις τους, και η εμφάνιση του αεροσκάφους είναι καθαρή και περιποιημένη, θα παραβλέπουμε ότι το αεροσκάφος είναι 25 χρόνων και δεν έχει προσωπικές οθόνες στις θέσεις. Σαν επιβάτες δεν μας νοιάζει εάν το αεροσκάφος δεν είναι οικονομικό σε καύσιμα. Εάν συντηρείται καλά τι πειράζει εάν είναι 25 χρονών. Είναι ελληνική εταιρεία και δίνει δουλειά σε ελληνικά χέρια. Όλοι μας θα έπρεπε να ευχόμασταν να πάει καλά η εταιρεία.
 
Αντι να πάρει τα παμπάλαια 747-200 των 480 θέσεων, σαν άγνωστη και καινούρια εταιρεία που είναι δε θα έπρεπε να δοκιμάσει την τύχη της με μικρότερα αεροσκάφη αρχικά, με 767-300ER και/ή 777-200ER (ανάλογα τον προορισμό); Και αν στη συνέχεια δείξει συνέπεια στο έργο της και στην εκτέλεση του,σωστή εξυπηρέτηση και ασφάλεια και πιασει, τότε να προσχωρήσει είτε 773 είτε σε 744..
 
Παίδες σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε ακόμη την εταιρία δεν την πολυενδιαφέρει τα κέρδη .....απο τις πτητικές της περιπέτειες.Πλυντήριο κάνει.Οκ?
Και ο πρέσβης μας στην Νότια Αφρική δεν είναι βλάκας.Το ξέρει πολύ καλά και δεν προωθεί κάποια παράξενα συμφέροντα που αναφέρει κάποιος σε παραπάνω πόστ.

Τώρα γιατί η ΕΠΟ συνεργάστηκε με αυτήν μάλλον.....θέλει και αυτή να κάνει ενα ξέπλυμα χρημάτων και μάλλον και για εθνικούς λόγους δηλαδή να πάει η εθνική μας ομάδα στην Αφρική απο Ελληνα ιδιώτη.

Αμερική δεν μπορεί ΕΠΙ ΟΥΔΕΝΙ να πετάξει για πολλούς και διαφορους λογους.
Τωρα ανα κάποιοι έχουν φαντασιώσεις οτι η εν λόω εταιρία θα πετάξει στη γη των ευκαιριων είναι δικαίωμα τους.

Φιλικά.
 
Αγαπητά μέλη, οι επί των οικονομικών ανησυχιών μήπως έχουν να μας δώσουν κανέναν ισολογισμό να δούμε και κανέναν καθρέφτη; Το ότι η εταιρεία είναι ένα απόλυτο φάντασμα δεν νομίζω ότι χωράει πολλή συζήτηση. Τώρα, όποιος θέλει να κάνει όνειρα, ας παίξει κάνα σχετικό ηλεκτρονικό παιχνίδι. Άλλο ένα "κρίμα" υπάρχει αεροπορικά ανάμεσά μας.

δικό τους
 
spotterakis":3nld6eff said:
Αντι να πάρει τα παμπάλαια 747-200 των 480 θέσεων, σαν άγνωστη και καινούρια εταιρεία που είναι δε θα έπρεπε να δοκιμάσει την τύχη της με μικρότερα αεροσκάφη αρχικά, με 767-300ER και/ή 777-200ER (ανάλογα τον προορισμό); Και αν στη συνέχεια δείξει συνέπεια στο έργο της και στην εκτέλεση του,σωστή εξυπηρέτηση και ασφάλεια και πιασει, τότε να προσχωρήσει είτε 773 είτε σε 744..

Τα 763, 772 θα απαιτούσαν πιστοποιητικά και διαδικασίες ETOPS κάτι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο για την ΗΙΑ και όχι μόνο.
Ίσως σαχλό, αλλά ETOPS = Engines Turn Or Passengers Swim.
Θα πετούσατε ποτέ με δικινητήριο που μένει μήνες ακίνητο :?: :?: :?:

Χωρίς να γνωρίζω τα συστήματα του 742, πιστεύω ότι ήταν η πιο κατάλληλη λύση για την ΗΙΑ: 4 κινητήρες :twisted: :twisted:
Τα νεότερα α/φη είναι "έξυπνα" και βγάζουν μηνυματάκια του τύπου "NO DISPATCH".

Να με συγχωρείτε, αλλά ακόμα και η ΒΑ θεωρεί τα 747-400 ασύμφορα στη συντήρηση - θέλει να με πείσει κανείς ότι μπορεί μια μικρή εταιρία να συντηρεί επαρκώς το παμπάλαιο 742;;;; Έλεος!
Δεν υπηρετώ κανένα συμφέρον. Προσωπικά εγώ και να είχα τα χρήματα δεν θα πετούσα. Να έβλεπα σοβαρή εταιρία να το επιχειρούσε, να το δεχόμουν. Από το πουθενά όμως να σου σκάει το προφητικό SX-DIE και να κάνει ηλιοθεραπεία με τα αδερφάκια του, μου φαίνεται ύποπτο.
Οτι περνάει ένα α/φος A, C, D checks σε εταιρίες του εξωτερικού δε μου λεει τίποτα.
Οι εταιρίες συντήρησης αναφέρουν τα ευρήματά τους στην ιδιοκτήτρια εταιρία & γίνεται συμφωνία του τι διορθώνεται και σε ποιο βαθμό. Δείτε για παράδειγμα την εταιρία που πιστοποίησε το SX-BLD της παλιάς ΟΑ... Νομικώς και στα χαρτιά ήταν όλα άριστα. Την πραγματικότητα την γνωρίζεται...Λίμπα Ντέλτα ήταν...
Δεν υπονοώ οτι κάνει κάτι τέτοιο η ΗΙΑ, απλά σας αναφέρω είδος νόμιμης "παράκαμψης" που μπορεί να κάνει κάποιος επιτήδειος...
 
Ξέρει κανείς την πλήρη επωνυμία της εταιρείας; Προσπάθησα να τη βρω στο Εθνικό Τυπογραφείο σε κάποιο ΦΕΚ αλλά δεν υπάρχει.
Αν η εταιρεία είναι συνέχεια της Air Universal όπως διάβασα κάπου, τότε πολύ πιθανόν να είναι γραμμένη στην Ιορδανία. Εκτός αν έχει άσχετη επωνυμία από το Hellenic Imperial Airways.
 
mxnk":234s1k0h said:
Ξέρει κανείς την πλήρη επωνυμία της εταιρείας;...
To μόνο που βρήκα, σε κάποιο έγγραφο της ΥΠΑ, την αναφέρει ως "ΕΛΛΕΝΙΚ ΙΜΠΙΡΙΑΛ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ".


Και επειδή πολλοί αδημονείτε για νέα, ορίστε μια ειδησούλα για το IFE της ΑΤΗ-JNB
:arrow: http://www.knutsfordtimes.com/knuts...ess-for-Knutsford-entertainment-business.html


Και ώς bonus, μία συνέντευξη του Leo Aboueldahab, διευθυντή Sales Manager & Marketing της ΗΙΑ, στο GreekAmerican News Agency σχετικά με την έναρξη πτήσεων ATH-JFK. Kαι για να σας ιντριγκάρω λίγο, ιδού ένα τόσο δα αποσπασματάκι
Δημ.: Τα αεροπλάνα που θα εξυπηρετούν τις πτήσεις από και προς ΝΥ πόσων θέσεων είναι; Και αν ο στόλος που έχετε είναι καινούργιος ή απλά αγορασμένος και ανανεωμένος;

Μr Leo Aboueldahab: Τα αεροπλάνα που θα ξεκινήσουν είναι τα 747 450 θέσεων οικονομικές και οκτώ θέσεις Business class. Περιμένουμε τον νέο μας στόλο τα οποία είναι τα 777 δεν μπορώ να πω πότε ακριβώς θα τα έχουμε αλλά θα είναι πολύ σύντομα και αυτά στο δυναμικό του στόλου μας.

Xωρίς περαιτέρω σχόλια, το άρθρο-συνέντευξη
:arrow: http://www.greekamericannewsagency....-airways&catid=1:2010-01-19-17-32-13&Itemid=7
 
Σαν πολλά 7άρια βλέπω... 3 7άρια πάνε πολλά!! Να δω την Imperial με 777 πριν την ΟΑ (λέμε τώρα) και τι στον κόσμο! :banana:
 
Mernion απ'το στόμα την πήρες την απάντηση..θα βρουν λέτε Β777 25ετιας; :twisted:

Για το IFE πού ακριβώς θα τα προβάλουν τα blockbusters; Έχουν προσωπικές οθόνες τα 747 της;
 
Top