spotterakis":3nld6eff said:
Αντι να πάρει τα παμπάλαια 747-200 των 480 θέσεων, σαν άγνωστη και καινούρια εταιρεία που είναι δε θα έπρεπε να δοκιμάσει την τύχη της με μικρότερα αεροσκάφη αρχικά, με 767-300ER και/ή 777-200ER (ανάλογα τον προορισμό); Και αν στη συνέχεια δείξει συνέπεια στο έργο της και στην εκτέλεση του,σωστή εξυπηρέτηση και ασφάλεια και πιασει, τότε να προσχωρήσει είτε 773 είτε σε 744..
Τα 763, 772 θα απαιτούσαν πιστοποιητικά και διαδικασίες ETOPS κάτι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο για την ΗΙΑ και όχι μόνο.
Ίσως σαχλό, αλλά ETOPS = Engines Turn Or Passengers Swim.
Θα πετούσατε ποτέ με δικινητήριο που μένει μήνες ακίνητο
Χωρίς να γνωρίζω τα συστήματα του 742, πιστεύω ότι ήταν η πιο κατάλληλη λύση για την ΗΙΑ: 4 κινητήρες :twisted: :twisted:
Τα νεότερα α/φη είναι "έξυπνα" και βγάζουν μηνυματάκια του τύπου "NO DISPATCH".
Να με συγχωρείτε, αλλά ακόμα και η ΒΑ θεωρεί τα 747-400 ασύμφορα στη συντήρηση - θέλει να με πείσει κανείς ότι μπορεί μια μικρή εταιρία να συντηρεί επαρκώς το παμπάλαιο 742;;;; Έλεος!
Δεν υπηρετώ κανένα συμφέρον. Προσωπικά εγώ και να είχα τα χρήματα δεν θα πετούσα. Να έβλεπα σοβαρή εταιρία να το επιχειρούσε, να το δεχόμουν. Από το πουθενά όμως να σου σκάει το προφητικό SX-
DIE και να κάνει ηλιοθεραπεία με τα αδερφάκια του, μου φαίνεται ύποπτο.
Οτι περνάει ένα α/φος A, C, D checks σε εταιρίες του εξωτερικού δε μου λεει τίποτα.
Οι εταιρίες συντήρησης αναφέρουν τα ευρήματά τους στην ιδιοκτήτρια εταιρία & γίνεται συμφωνία του τι διορθώνεται και σε ποιο βαθμό. Δείτε για παράδειγμα την εταιρία που πιστοποίησε το SX-BLD της παλιάς ΟΑ... Νομικώς και στα χαρτιά ήταν όλα άριστα. Την πραγματικότητα την γνωρίζεται...
Λίμπα Ντέλτα ήταν...
Δεν υπονοώ οτι κάνει κάτι τέτοιο η ΗΙΑ, απλά σας αναφέρω είδος νόμιμης "παράκαμψης" που μπορεί να κάνει κάποιος επιτήδειος...