Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

1) Ποιά η διαφορά μεταξύ Avgas 100LL και MOGAS ?
2) Σε τι τιμές (το λίτρο) κυμαίνονται και 2 στην Ελλάδα ?
 
mogas (motor gas) ειναι η απλη βενζινη που βαζεις στο αυτοκινητο, καθως και σε μερικα πολυ μικρα αεροσκαφη.
Το avgas παραγεται απο το mogas ριχνωντας σε αυτο ορισμενα προσθετα.
 
Ένας φίλος μου είπε πρόσφατα πως όταν πήγε πέρυσι με την Thai στην Μπαγκόνγκ η πτήση διήρκεσε 16 ώρες.

Δεν είναι πάρα πολλές;
 
Θα πρόσθεσε και τη διαφορά ώρας :mrgreen:
 
LOL @D|M|TR|S


Εμενα μπορεί να μου εξηγησει καποιος τι δικινητηριο αεροσκαφος ειδα να προσγειώνεται χθες στις 21:10 σε Dreamliner livery στο Schönefeld;
 
Για ποιο λόγο οι αεροπορικές εταιρίες των ΗΠΑ στις πτήσεις εσωτερικού δίνουν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης ή άφιξης με ακρίβεια λεπτού;Αν δεν κάνω λάθος σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο υπολογίζεται με βάση το πεντάλεπτο.Μπορούν οι εταιρίες αυτές να εγγυηθούν τέτοια ακρίβεια στα δρομολόγια τους;
Και επίσης γιατί το block time διαφέρει τόσο πολύ στις ίδιες πτήσεις;Κοίταζα το δρομολόγιο JFK-BUF και η ίδια εταιρία το έδινε πότε 130 λεπτά και πότε 95, ενώ μιλάμε για μια πτήση 301 μιλίων που στην Ευρώπη θα δίνονταν το πολύ 75 λεπτά.Δεν έχω ταξιδέψει ποτέ προς ΗΠΑ και αναρωτιέμαι αν εκεί ισχύει ένα τόσο διαφορετικό αεροπορικό καθεστώς σε σχέση με μας.
 
AirNewZealand":2lfem57z said:

Και γιατί ο Λίγδης έβαλε το livery τής Boeing στό αεροπλάνο;Ντρέπεται να βάλη το εταιρικό του;.

(και επίσης επιτρέπεται κάτι τέτοιο από απόψεως πνευματικών δικαιωμάτων;)
 
@Hastaroth
Δεν θυμάμαι τις λεπτομέρεις, αλλά προφανώς είναι με τη σύμφωνη γνώμη της Boeing.

STAVROS_ATH":3izda5wf said:
Και επίσης γιατί το block time διαφέρει τόσο πολύ στις ίδιες πτήσεις;Κοίταζα το δρομολόγιο JFK-BUF και η ίδια εταιρία το έδινε πότε 130 λεπτά και πότε 95, ενώ μιλάμε για μια πτήση 301 μιλίων που στην Ευρώπη θα δίνονταν το πολύ 75 λεπτά.Δεν έχω ταξιδέψει ποτέ προς ΗΠΑ και αναρωτιέμαι αν εκεί ισχύει ένα τόσο διαφορετικό αεροπορικό καθεστώς σε σχέση με μας.

Για το πρώτο σκέλος της ερώτησής σου δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Για το δεύτερο, όσον αφορα το flight time δεν θα υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές.
Προσθέτοντας τώρα χρόνους τροχοδρόμησης στο αεροδρόμιο άφιξης/αναχώρησης, ενδεχόμενο χρόνο αναμονής για να απελευθερωθεί gate (ειδικά σε πολυσύχναστα αεροδρόμια όπως το JFK, κάποιο "μαξιλαράκι" για ενδεχόμενη εναέρια κυκλοφορία, προκύπτει το block time.
Οι διαφορές που παρατηρείς έχουν να κάνουν με το πόσο πολυσύχναστο είναι το αεροδρόμιο αναχώρησης/άφιξης, την ώρα της ημέρας που διεξάγεται η πτήση (σε ώρες αιχμής το "μαξιλαράκι" μεγαλώνει) κτλ.
Ουσιαστικά πρόκειται για "πονηριά" των εταιρειών για να μπορούν μετά να κοκορεύονται ότι δεν έχουν καθυστερήσεις. Θα μπορούσαν πχ εναλλακτικά να προγραμματίζουν περισσότερο χρόνο στο έδαφος για να απορροφούνται τυχόν καθυστερήσεις όπως οι παραπάνω, αλλά στατιστικά οι πτήσεις τους θα εμφανίζονταν με καθυστέρηση αντί για on time. Οπότε προτιμούν να αυξάνουν το "μαξιλαράκι".
 
Top