Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Αλλαγή registration χωρίς αλλαγή εταιρείας

Καλησπέρα. Η απορία μου γεννήθηκε σήμερα, μετά την πρωϊνή συνεδρία spotting. H σημερινή πτήση ΑΖ 734 FCO-SKG εκτελέστηκε με το Α321-112 ΕΙ-ΙXF. To αεροπλάνο μεχρι τον 11/2010 πετούσε με registration I-BIXF (μάλιστα το έχω φωτογραφήσει με αυτό το reg σε LHR,BRU & SKG σε διάστημα 6 μηνών).
Είναι δυνατόν να αλλάξει το registration ενός αεροπλάνου χωρίς ν' αλλάξει η εταιρεία ή η χώρα νηολόγησης ?
 
Ναι γίνεται μετά απο συννενόηση μεταξύ των εμπλεκομένων ΥΠΑ των 2 χωρών και του a/c operator.
 
Η απορία του flying doc μου γέννησε μία αλλή.
Γιατί το ιρλανδικό νηολόγιο ΕΙ-??? έχει τόση ζήτηση;
Ρωτάω επειδή εκτός από πολλά ιταλικά είναι και κάποια της transaero (777,767) που το έχουν.
 
Κυρίως γιατί είναι νοικιασμένα από κολοσσούς εταιρίες leasing (όπως η GECAS) που έχουν βάση την Ιρλανδία.
 
Κάποιες εξηγήσεις σε αυτό το θέμα δίνονται τόσο στο PPruNe (όπου αναφέρεται ότι είναι πιο εύκολο για την ενοικιάστρια εταιρεία να κατάσχει τα αεροσκάφη σε περίπτωση πτώχευσης), όσο και στο airliners.net όπου αναφέρεται ότι έχει σχέση με τη διαφορά στη φορολόγηση ανάμεσα στις δύο χώρες. Προσωπικά συμφωνώ με την απάντηση 7. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι κάπου έχω διαβάσει ότι είναι υποχρεωτικό από την Ιταλική νομοθεσία τα αεροσκάφη να νηολογούνται στην χώρα του ιδιοκτήτη. Αλλά δε θυμάμαι που.
 
Μά και η αείμνηστη ΟΑ δέν νοίκιαζε κάποια "χολάδικα" με το Ισπανικό τους νηολόγιο (EC-IOR,EC-KHI) αλλά με livery (τρόπος του λέγειν βέβαια,μόνο την ουρά βάφανε με το μπλέ και τους κύκλους...) δικό της;Τα ξεχάσαμε αυτά;

Επίσης και ο κυρ-Θόδωρας νομίζω έχει νοικιάσει ένα ATR72 με Livery γλάρων και Ισπανικό νηολόγιο (μάς αγαπάνε πολύ οι Ισπανοί).

Τέλος,και κάποια νοικιασμένα Dash τής ΒγενΟΑ διατηρούν το αγγλικό τους νηολόγιο αλλά έχουν το livery τής OAIr
 
Re: Olympic Air A319/A320

Γεια σας παιδία. Έχω μια ερώτηση σχετικά με το a320, τι είναι ο θόρυβος που ακούγετε μόλις στάθμευση το αεροπλάνο; διαρκεί περίπου ένα λεπτό και ο θόρυβος είναι σαν να κόβεις κάτι με πριόνι.
 
Re: Olympic Air A319/A320

emmanoue":1rp8koxb said:
Γεια σας παιδία. Έχω μια ερώτηση σχετικά με το a320, τι είναι ο θόρυβος που ακούγετε μόλις στάθμευση το αεροπλάνο; διαρκεί περίπου ένα λεπτό και ο θόρυβος είναι σαν να κόβεις κάτι με πριόνι.

PTU
 
Re: Olympic Air A319/A320

Copy-paste από το training manual:

"The Power Transfer Unit (PTU) is an auxiliary pressure supply for
either the green or yellow systems without transfer of fluid between
the two systems.
It operates automatically if there is a delta pressure of 500psi between
the green / yellow or yellow / green hydraulic systems"


Άλλοι το ονομάζουν "the barking dog".
 
Re: Olympic Air A319/A320

Δεν είναι το PTU ... είναι το Yellow Pump που αρχίζει όταν ανοίγουν το CARGO HOLD τα παιδία στο ground. Υπάρχει ενα HAND PUMP για αυτη την δουλειά και αυτό ακούς.
 
Top