Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Η πίεση στην καμπίνα αν δεν κάνω λάθος πρέπει να βρίσκεται όσο η εξωτερική πίεση στα 7000-8000 πόδια.

Στην προσέγγιση ο βαθμός καθόδου εξαρτάται απο την υπάρχουσα κυκλοφορία, τις οδηγίες των ελεγκτών, τις διαδικασίες της περιοχής του αεροδρομίου, τα όρια του αεροπλάνου και στην τελική το glide path σύμφωνα με το ILS.

Οπου κάνω λάθος διορθώστε οι πιο έμπειροι.
 
vassdel":3euqhf2h said:
1. "Βουλώνουν" στις απότομες μεταβολές της εξωτερικής πίεσης. Κάνε μια αναζήτηση στο google ή στη wikipedia για "Ευσταχιανή Σάλπιγγα" (eustachian tube) και θα βρεις περισσότερες πληροφορίες.
2. Γενικά, από την ΩΡΛ κατάστασή μας και τον ρυθμό μεταβολής της πίεσης, η οποία επηρεάζεται από το σύστημα συμπίεσης του αεροσκάφους και το ρυθμό μεταβολής ύψους. Οι καιρικές συνθήκες δεν παίζουν ρόλο, μιας και το αεροσκάφος διατηρεί σταθερή πίεση στην καμπίνα, παρόλο που η εξωτερική πίεση (βαρομετρική) αλλάζει κατά τόπους. Μπορεί να επηρεάσει όμως ο καιρός, αν ο κυβερνήτης δώσει μια πιο απότομη κάθοδο στο αεροσκάφος για να βγει κάτω από τον καιρό πιο γρήγορα. (αν το κάνουν ακόμα αυτό :twisted: ). Αν το ΩΡΛ σου σύστημα δυσλειτουργεί (πχ από πρόσφατο κρυολόγημα) τότε πιθανότατα θα πονέσουν τα αυτιά σου στην άνοδο της εξωτερικής πίεσης (κάθοδος του αεροσκάφους).

Ωραία όλα αυτά. Μου τα είπε κι ο γιατρός. Αλλά πως το αντιμετωπίζεις; εγώ απο τις πολλές πτήσεις κοντεύω να αποκτήσω χρόνιο πρόβλημα ωτίτιδας. Τα πληρώματα που πετάνε κάθε μέρα τι κάνουν για να την αποφύγουν; Μ.
 
Ξαναρώτα τον γιατρό γιατί νομίζω υπάρχει ενα εισπνεόμενο αποσυμφορητικό που το βάζεις πριν την πτήση και βοηθάει πολύ. Αυτό σε περίπτωση που υπάρχουν κατάλοιπα απο κάποιο κρυολόγημα.

Οι τσίχλες ,καραμέλες, το βεβιασμένο χασμουρητό, και το ξεροκατάπιωμα βοηθάνε, αλλά μπορεί να μην ενδεικνύονται για καθημερινή χρήση.
Πιστεύω ενας ΑΜΕ ή εξειδικευμένος ΩΡΛ μπορεί να βοηθήσει στην λύση με επιστημονικές τεκμηριώσεις.
 
To optimum υψος πτησης πως περιπου υπολογιζεται; Ποιες παραμετροι το επηρεαζουν;
 
Ρανταράκια στα φτερά του αεροσκάφους

Αυτά τα ραντάρ που είναι προσαρτημένα στο κάτω μέρος των φτερών των αεροσκαφών, κάτω από τα flaps, είναι για TCAS, ACAS, GPAS και μετεορολογικούς χάρτες; Και γιατί είναι και στα δύο φτερά - για pilot και co-pilot; Ευχαριστώ όποιον μπει στον κόπο να απαντήσει...
 
Re: Ρανταράκια στα φτερά του αεροσκάφους

Μήπως εννοείς τα flap fairings;Δέν είναι ρανταράκια,είναι οι "οδηγοί" γιά την κίνηση τών flaps πάνω και κάτω.
 
Τα ελαφρα αεροπλανα οταν ειναι σταθμευμενα γιατι τα δενουν με ενα συρματοσχοινο απο το εδαφος; Για ακινητοποιηση σε περιπτωση ανεμου;
 
Ναι Ηλία...
 
Ίσως να έχει γραφτεί κάπου αλλού στο φόρουμ αλλά δεν το βρίσκω :with:

Υπάρχει κάποιο site που να πληροφορεί για τις επερχόμενες προγραμματισμένες αφίξεις και αναχωρήσεις σε κάποιο αεροδρόμιο? Π.χ. LGRP, LGKO, LGKP, LGIR, κλπ. Αεροπορική εταιρία και ώρα άφιξης ή αναχώρησης.
Δεν αναφέρομαι για ήδη εκτελεσμένες πτήσεις αλλά για πτήσεις την επόμενη ή την μεθεπόμενη ημέρα απο αυτήν που διανύουμε.
 
Το μόνο site που κάνει αυτό που ζητάς σε παγκόσμιο επίπεδο είναι αυτό

Ειδικά για το LGRP υπάρχει και αυτό το blog
 
Top