Επειδή έχω πολλά χρόνια να ταξιδέψω αεροπορικώς,δέν ξέρω κατά πόσον ισχύει ακόμη η διαδικασία όπου πρό τής απογειώσεως και προσγειώσεως περνάνε οι αεροσυνοδοί και δίνουν τίς καραμελίτσες τίς οποίες πρέπει να πιπιλάνε οι επιβάτες γιά να μειωθή/εξουδετερωθή το βούλωμα τών αυτιών (μιά άλλη τεχνική είναι να καταπίνουμε το σάλιο μας,φαίνεται όμως πως απαιτεί ιδιαίτερη τέχνη καθ'ότι όσες φορές την δοκίμασα...κουφάθηκα).vassdel":19spm37u said:Ναι. 6000 εννοεί την πίεση της ατμόσφαιρας που θα είχες πχ σε ένα βουνό στα 6000'. Επειδή η πίεση στα 6000 είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν στα 30, η άτρακτος πιέζεται σαν μπαλόνι από μέσα προς τα έξω. Δεν διατηρούν πίεση επιφανείας γιατί η διαφορά με την εξωτερική θα ήταν κατά πολύ μεγαλύτερη και θα απαιτούνταν πολύ πιο ενισχυμένη δομικά κατασκευή... Γιαυτό κ βουλώνουν τα αυτιά μας στην άνοδο, παρόλο που λέγεται συμπιεζόμενη καμπίνα.
ΥΓ.Εχω την εντύπωση ότι το άν θα βουλώσουν τα αυτιά μας εξαρτάται και από τον ρυθμό που γίνεται το pressurization,που με την σειρά του εξαρτάται από τον βαθμό ανόδου/καθόδου (διότι και στην κάθοδο βουλώνουν,κατά την αποσυμπίεση τής καμπίνας).Και ότι σε παλιότερους τύπους που δέν είχαν αυτόματο σύστημα συμπίεσης,το έργο αυτό (δηλαδή τού χειρισμού τού συστήματος) ανελάμβανε ο ιπτάμενος μηχανικός και επειδή τύχαινε να μήν "συγχρονίζεται" πάντα ακριβώς με τον βαθμό ανόδου/καθόδου,το βούλωμα τών αυτιών ήταν πιό συχνό,ενώ στους νεώτερους τύπους με αυτόματο pressurization τα πράγματα γίνονται πιό ομαλά.