Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Ευχαριστώ πολύ ! Αλλά γενικά από ασφάλεια τι λένε αυτά τα α/η ; Επειδή όπως είπα δεν έτυχε ποτέ να πετάξω με τέτοιου είδους.
 
flesland":fvzl5hsq said:
Το 900αρι δεν διαφέρει σε τπτ από το 700 ή το 600 αν έχεις πετάξει με αυτά (εκτός των περισσοτέρων σειρών).

Από όσο ξέρω, μοντέλο CRJ600 δεν υπάρχει, εκτός αν αναφέρεσαι στο business jet Challenger 600, του οποίου παράγωγα είναι τα CRJ.

Φίλε andreas-cyprus, η άποψη ότι τα μικρότερα αεροσκάφη είναι και λιγότερο ασφαλή είναι εσφαλμένη οπότε μην κάνεις το λαθος να την υιοθετήσεις. Τα regional jets όπως το CRJ είναι ελαφρύτερα, απογειώνονται και προσγειώνονται σε κοντύτερους διαδρόμους και σε χαμηλότερη ταχύτητα, οπότε είναι λογικό να είναι και ασφαλέστερα. Επίσης το CRJ δεν είναι και το πιο ασυνήθιστο αεροσκάφος. Πετάει από το 1992 και η Bombardier έχει πουλήσει γύρω στα 1500.
 
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Περι ιστορίας γνωρίζω κάτι λίγα πράματα για την εν λόγω εταιρία. Ήθελα απλά να μάθω. Εξάλλου νομίζω βρήκα κάτι πιο βολικό με Swiss με ανταπόκριση στη Ζυρίχη. Καλύτερες ώρες και πιο φθηνό! :D
 
andreas-cyprus":151dybg6 said:
Καλημέρα σας ! Σκέφτομαι να κλείσω μια πτήση από Dusseldorf προς Γενεύη και η πτήση της επιστροφής που βρήκα εκτελείται από την Eurowings με Canadair Regional Jet 900. Επειδή δεν έτυχε ποτέ να πετάξω με short-haul-aircraft και με αυτή την εταιρία, θα μπορούσε κάποιος με σχετική πείρα να μου πει λίγα λόγια; Η εταιρία αυτή είναι "τέκνον" της Lufti σωστά; Ευχαριστώ! :D
Έχω κάνει τη συγκεκριμένη πτήση. Αν δεν ήταν το αεροπλάνο λίγο διαφορετικό ως προς τα χρώματα ο περισσότερος κόσμος δε θα καταλάβαινε ότι δεν είναι Lufthansa.
 
M!ke":2958yxlb said:
Από όσο ξέρω, μοντέλο CRJ600 δεν υπάρχει, εκτός αν αναφέρεσαι στο business jet Challenger 600, του οποίου παράγωγα είναι τα CRJ.

sorry, βασικά αναφερόμουν στο 200αρι.
 
Η αλήθεια είναι ότι, πέρα από την επιμήκυνση της ατράκτου, έγιναν κάποιες τροποποιήσεις στα CRJ-700/-900/-1000 που τους δίνουν αξιοσημείωτες διαφορές, ειδικά απ'την προοπτική του επιβάτη. Στο CRJ-100/-200, σύμφωνα με όσα έχω ακούσει/διαβάσει (έχω πετάξει μόνο με CRJ-700), ο επιβάτης, ειδικά αν είναι και ψηλός, πρέπει να σκύψει για να κοιτάξει έξω απ'το παράθυρο. Από ότι καταλαβαίνω αυτό έχει να κάνει με το ότι το CRJ-100/-200 βασίστηκε στο Challenger, το οποίο σαν business jet έχει χαμηλότερα καθίσματα. Το προβληματάκι αυτό λύθηκε στα μεγαλύτερα CRJ-700/-900/-1000 με το χαμηλωμένο πάτωμα.
 
Στα περισσότερα Α320 family αεροσκάφη, αμέσως μόλις κλείσουν οι πόρτες της καμπίνας και ξεκινήσει η προετοιμασία για αναχώρηση, έχω παρατηρήσει δύο-τρεις διαδοχικούς, σύντομους, μηχανικούς, οξείς ήχους, που ακούγονται σαν τρίξιμο. Τι ακριβώς συμβαίνει εκείνη τη στιγμή;
 
μάλλον εννοείς το HYD PTU (Power Τransfer Unit).ακούγεται σαν τριξιμο κατά τη διάρκεια εκκίνησης των κινητήρων.google it για παραπάνω πληροφορίες
 
Η διάταξη (νομίζω ότι αποκαλείται spoiler αλλά οι ειδικοί ας διορθώσουν) αυτή το βοηθάει να μειώσει την ταχύτητά του κατά την προσγείωση, αυξάνοντας τον όγκο του (άρα και την αντίσταση στον αέρα) δεδομένου ότι τo RJ δεν διαθέτει reverse thrust.
 
Top