Η αλήθεια είναι ότι, πέρα από την επιμήκυνση της ατράκτου, έγιναν κάποιες τροποποιήσεις στα CRJ-700/-900/-1000 που τους δίνουν αξιοσημείωτες διαφορές, ειδικά απ'την προοπτική του επιβάτη. Στο CRJ-100/-200, σύμφωνα με όσα έχω ακούσει/διαβάσει (έχω πετάξει μόνο με CRJ-700), ο επιβάτης, ειδικά αν είναι και ψηλός, πρέπει να σκύψει για να κοιτάξει έξω απ'το παράθυρο. Από ότι καταλαβαίνω αυτό έχει να κάνει με το ότι το CRJ-100/-200 βασίστηκε στο Challenger, το οποίο σαν business jet έχει χαμηλότερα καθίσματα. Το προβληματάκι αυτό λύθηκε στα μεγαλύτερα CRJ-700/-900/-1000 με το χαμηλωμένο πάτωμα.