foxtrot
Low-Cost-Class-Member
Ακριβώς..
και λέγεται Controllable pitch propeller
http://en.wikipedia.org/wiki/Controllab ... _propeller
και λέγεται Controllable pitch propeller
http://en.wikipedia.org/wiki/Controllab ... _propeller
Ίσως να υπάρχει κάποια τεχνική οδηγία βέβαια, αφού η χρήση των spoilers/reversals αυξάνει δραστικότατα την οπισθέλκουσα με αποτέλεσμα να δημιουργείς επικίνδυνες καταστάσεις αν είσαι χαμηλά και απρόσεκτος (αλλά δεν νομίζω πως το απρόσεκτος και το αεροπόρος μπορούν να χρησιμοποιούνται στην ίδια πρόταση ).
Στα ελικοφόρα, η αντιστοιχία υπάρχει με την χρήση του reverse, δηλαδή την χρήση "αρνητικού" pitch (βήμα στην έλικα). Ο κινητήρας εξακολουθεί να δουλεύει σε υψηλά στοιχεία, ακόμα και full thrust, ενώ το βήμα της έλικας να αλλάζει, μέχρι και να αντιστρέφεται. Σίγουρα τέτοια δυνατότητα έχουν τα C-130 & C-27, και μάλλον και τα CL-215/415 αλλά από τις ελάχιστες φορές που έχω μπει σε CL, δεν θυμάμαι να το χρησιμοποίησαν
(από ό,τι διάβασα όμως στο wiki :twisted: , to reverse thrust χρειάζεται σε όλα τα υδροπλάνα, μιας και τα φρένα στο νερό δεν πιάνουν κ πολύ )
tasos-SMI":3lanpupm said:Για να καταλάβω πλήρως..Το reverse στα turboprop χρησιμοποιείται ακόμα και όταν το αεροσκάφος βρίσκεται στον αέρα ;;
Πάνω σε αυτό είχαμε μία διαφωνία με ένα φίλο..Λογικά όταν δεν είναι fixed pitch η έλικα,το αεροσκάφος/υδροπλάνο έχει τη δυνατότητα να κόψει λίγο πρίν την προσγείωση/προσθαλάσσωση..Έτσι;;
Μα φυσικά El Al.aakunz":ciu5gqgr said:...Η El Al πετάει σε βολικότατες ώρες, αλλά υποψιάζομαι ότι η ανάκριση θα ξεκινήσει από την μαγνητοφωνημένη εκφώνηση στην είσοδο του πάρκινγκ....
...Tι θα παίρνατε;