Έξι κύκλοι και δύο γλάροι: μικρές domestic ιστορίες

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μια ερώτηση παιδιά, για εσας που γνωρίζεται...
Το ΒΚΙ πρόκειται να μας εγκαταλήψει κάποια στιγμή σύντομα (δεν είμαι σίγουρος πότε λήγει η ναύλωση) γιατί πολύ παρατημένο το είδα...
Μπήκα μέσα και τρόμαξα...Από καθίσματα και μοκέτες, μέχρι παράθυρα κλπ... Είναι κρίμα να το έχουν σε τετοια κατασταση. Και μου κάνει εντύπωση γιατί από τα reports που διάβασα, όταν πρωτοήρθε, ήταν πολύ καλό...
 
Χρήστες και χρήστριες, αναγνώστες και αναγνώστριες, αφοσοιωμένο κοινό, επιτρέψτε μου να καταχραστώ για άλλη μια φορά αυτό το νήμα. Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε και συγκρίνουμε ευθέως τις δύο ανταγωνίστριες εταιρείες του ελληνικού χώρου στη γραμμή Αθήνα-Κεφαλονιά.

Από τη μία οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, πνέοντας τα λοίσθια εδώ και χρόνια, αλλά επιχειρώντας σταθερά στο νησί (από τα γεννοφάσκια του αεροδρομίου (732 και YS11)) με τα DH8/AT4/AT7, από την άλλη η αδηφάγα και ραγδαία αναπτυσσόμενη Aegean Airlines με τα AR1.

Οι ΟΑ υπερέχουν στις συχνότητες των πτήσεων (σταθερά 2/ημέρα το καλοκαίρι και 1/ημέρα το χειμώνα) εκμεταλλευόμενη τη δυναμικότητα που της προσφέρει η χωρητικότητα των αεροσκαφών της (από 37 έως 68 θέσεις, ενώ μέχρι πρόσφατα δρομολογούσε και 717/733/734 ορισμένες ημερομηνίες) ενώ η Α3 πρόσφατα εισελθούσα στη γραμμή δρομολογεί το μικρότερο αεροσκάφος της (112 θέσεων) 4 φορές/εβδομάδα την άνοιξη, καθημερινά το καλοκαίρι και μόλις 2 φορές/εβδομάδα το χειμώνα.

Η τιμολογιακή πολιτική υποθέτει ότι το κοινό που ταξιδεύει, πάει για γκλαμουράτες διακοπές στο νησί που γυρίστηκε το μαντολίνο του λογαχού Κορέλι, στο νησί που κρύφτηκε κάποτε η Μαντόνα, στο νησί της διάσημης κυρά-Τασίας [αν δε γνωρίζετε τίποτε από τα παραπάνω, τότε δε γνωρίζετε το μη-χέσω life style της χώρας αυτής, επομένως δε θα σας ταιριάξουν και οι αεροπορικές τιμές]. Οι ναύλοι-προσφορές της Α3 εμφανίζονται σε άτακτα χρονικά διαστήματα και σε συγκεκριμένες πτήσεις, ενώ σε κρίσιμες περιόδους [βλέπε αύγουστο, βλέπε χριστούγεννα] προτιμήστε ένα εισιτήριο για Λονδίνο, θα σας βγει φτηνότερο το value-for-money. Από την άλλη ο δεινόσαυρος-τιμολογιακή πολιτική ΟΑ πουλά θέσεις σε ναύλους από 50 ευρώ (χωρίς φόρους) μέχρι 75, με αποτέλεσμα το πλήρες αντίτιμο του εισιτηρίου για ένα μετ' επιστροφής δρομολόγιο να αγγίζει τα...κρατηθείτε... κρατηθείτε που σας λέω... τα 228.48 ευρώ. Και αν αυτό σας φάνηκε πολύ, να γνωρίζετε πως στην Α3 θα πληρώσετε alle-retour 284.48 ευρώ (full economy) ενώ φυσικά έχετε και την επιλογή της business class με μόλις 348.48 ευρώ!

Και αν ξεπεράσατε το σοκ και δεν κλείσατε το νήμα μου για να πάτε να διαβάσετε τι έκαναν οι συνδικαλιστές στο SXBPA, μάθετε πως σε περιόδους μεγάλης κίνησης (καλοκαίρι, ΠΣΚ, γιορτές) ενδεχομένως να δυσκολευτείτε και να βρείτε μια θέση, τουλάχιστον για τις ΟΑ καθώς και για την Α3 δε νομίζω πως μπορούμε ακόμη να έχουμε εικόνα.

Πρόσφατα επέλεξα να κάνω το ένα σκέλος (ATH-EFL) με την Α3 και το σκέλος της επιστροφής (EFL-ATH) με ΟΑ. Το outbound σκέλος κόστισε 50 ευρώ (προσφορά Α3, που εξανεμίστηκε μόλις έκλεισα το ναύλο) και το inbound (στα 108 ευρώ!) ήταν award εισιτήριο Icarus.

Δε θα σας διηγηθώ ιστορίες που όλοι πάνω-κάτω έχουμε ζήσει. Θα σταθώ στα καίρια σημεία των δύο πτήσεων.
Παλαιότερα reports πάνω στο σκέλος μπορείτε να βρείτε στους συνδέσμους :
viewtopic.php?f=7&t=5577
viewtopic.php?f=7&t=3864
viewtopic.php?f=7&t=1843
viewtopic.php?f=7&t=1190

A3444 25OCT08
ATH-EFL
DEP : 1125, ARR : 1215
EQP : AR1, REG : SXDVA (πληρότητα : 26 άτομα, 23%)
TAKEOFF : 1135, LANDING : 1215


*Περίμενα πως λόγω ημέρας (αρχή του ατύπου 4ημέρου) η πτήση θα είχε αρκετό κόσμο, αλλά αποδείχτηκε κάτι παραπάνω από άδεια.
*Ontime αναχώρηση
*Το πλήρωμα βαριόταν. Έτσι απλά. Μιλούσαν μηχανικά, σα ρομπότ, ακόμα και μεταξύ τους. Ενώ παράλληλα με το σερβίρισμα από τις 2 συνοδούς, περνούσε και η 3η με τα μαντηλάκια. Για να τελειώσουν γρηγορότερα και να λουφάρουν στο galley. Αφού ξαναπέρασαν να μαζέψουν τα 26 απορρίματα πάλι καλά! Εύχομαι το επόμενο σκέλος τους να ήταν Ηράκλειο με 168 άτομα!
*Αλλά τι να περιμένεις όταν βάζεις κριτήρια για την πρόσληψη αεροσυνοδών, μόνο το ύψος και το φύλο διότι προφανώς θα πρέπει να ετοιμάζεσαι να ακούσεις και ατάκες τύπου : "Καλώς ορίσατε στο αεροδρόμιο "Αργοστόλιο" της Κεφαλονιάς". Και στα αγγλικά για εμπέδωση πιο μετά: "Welcome to Argostolion Airport of Kefalonia". Αλλά ας μην αναλύσουμε το πρόβλημα παιδείας της χώρας για το οποίο ενδεχομένως να μην ευθύνεται η ξανθομαλλούσα αεροσυνοδός που κατά τα άλλα είχε ευπρεπέστατο παρουσιαστικό. Ελπίζω τουλάχιστον σε μια κατάσταση κινδύνου να μην έψαχνε ματαίως το αεροδρόμιο με το όνομα "Αργοστόλιο".

OA635 28OCT08
EFL-ATH
DEP : 1839, ARR : 1925
EQP : AT7, REG : SXBIE (πληρότητα : 62 άτομα, 91%)
TAKEOFF : 18:38, LANDING : 1921

*Η πτήση κανονικά [χειμερινό πρόγραμμα 2008-2009] εκτελείται με ΑΤ4 απλά λόγω της ημέρας δρομολογήθηκε έκτακτα ΑΤ7.
*Ontime αναχώρηση
*Τα πάντα λειτούργησαν άψογα σε αυτή την πτήση εκτός από την αδυναμία των αεροσυνοδών να ετοιμάσουν τη καμπίνα για προσγείωση. Διότι ο κυβερνήτης είχε ανάψει την επιγραφή "προσθεδείτε" [αστοχία του κατασκευαστή να βάλει και μία αντίστοιχη στο galley "σηκωθείτε μουλάρες"], διότι ήμασταν πάνω από την αττική οδό, διότι κατεβάζαμε ρόδες, αλλά αυτές μιλούσαν στο galley. Και στη καμπίνα τραπεζάκια ήταν κατεβασμένα, μωρά ήταν σηκωμένα, ο κόσμος γενικά έπλεε σε πελάγη ευτυχίας. Μέχρι που άρχισαν να ανησυχούν και να αναφωνούν μεταξύ τους "Ρε κατεβαίνουμε. Κλείσε το τραπεζάκι". Χρειάστηκε μια γερή ανατάραξη για να έρθουν στα συγκαλά τους και να προλάβουν να πουν πως πάμε για προσγείωση μπλα μπλα, για τα αγγλικά δεν υπήρχε χρόνος, πιάναμε διάδρομο. Φυσικά, χρόνος να ελεγθεί η καμπίνα δεν υπήρχε...
 
jerry":2g1rmqx9 said:
Χρήστες και χρήστριες, αναγνώστες και αναγνώστριες, αφοσοιωμένο κοινό
Ξέχασες το "Σύντροφοι και Συντρόφισσες"


jerry":2g1rmqx9 said:
*Το πλήρωμα βαριόταν. Έτσι απλά. Μιλούσαν μηχανικά, σα ρομπότ, ακόμα και μεταξύ τους. Ενώ παράλληλα με το σερβίρισμα από τις 2 συνοδούς, περνούσε και η 3η με τα μαντηλάκια. Για να τελειώσουν γρηγορότερα και να λουφάρουν στο galley. Αφού ξαναπέρασαν να μαζέψουν τα 26 απορρίματα πάλι καλά! Εύχομαι το επόμενο σκέλος τους να ήταν Ηράκλειο με 168 άτομα!...
Το φαινόμενο παίρνει διαστάσεις επιδημίας...

jerry":2g1rmqx9 said:
Μέχρι που άρχισαν να ανησυχούν και να αναφωνούν μεταξύ τους "Ρε κατεβαίνουμε. Κλείσε το τραπεζάκι".
Θα μπορούσε να είχε χρησιμοποιήσει και τη γνωστή λέξη με τα τρία "Α" για περισσότερη έμφαση.

Άντε, και εις ανώτερα... ( σε ποιο νησί είχες πάει τον περασμένο Μάρτη, είπαμε;)

Ευχαριστώ για το τριπ ρηπόρτ, μου δίνει κουράγιο για το grand-κοσμικό φινάλε του τριπ ρηπόρτ "Βορειου Kwλου", του οποίου θα επιμεληθεί η διάσημη γλύπτρια-στυλίστρια-ποιήτρια Ναρίτα Βαρδούση Μπαρμπαλιά
 
αγαπημένο μου κοινό (στον aakunz αναφέρομαι),

το report για το άλλο νησί γράφεται. ελπίζω και η κυρία μπαρμπαλιά να γράψει σύντομα το δικό σας τέλος. εμπρός, γράφτε!
 
Stand-by λιγες μερες ακομη και για την δικη μου εμπειρια με την Αιγαιου. Μονο που δεν ηταν μικρη domestic ιστορια αλλα μικρη international εμπειρια.
Παντως ενα θα πω αν κρινω απο οσα εχω διαβασει μεχρι στιγμης, αλλα και απο την δικη μου μικρη εμπειρια: Οτι λαμπει δεν ειναι ( παντα ) χρυσος. :?
 
28 Οκτωμβρίου Αθ-Κω
ΟΑ736 με ΑΤR-72

Να αναφέρω την επιστροφή μου από το συμπαθιτικό τετραήμερο!
Τσεκ ιν είχε γίνει ηλεκτρονικά και η 18c με περίμενε. Στο αεροδρόμιο συνάντησα και την ομάδα του Ολυμπιακού που πήγαινε να παίξει με το Διαγόρα και από τι κατάλαβα πετούσαν με Α3.
Τώρα 30 λεπτά καθυστέρηση και το ΑTR SX-BIE μας περίμενε.Επιβήβαση στο τίγκα ελικοφόρο και απογειώση. Το πλήρωμα ευγενάστατο και πολύ εξυπηρετικό. Πίνατς και τα κλασσικά. Η προσγειώση ήταν πολύ καλή σχεδόν δεν την καταλάβαμε! Αυτό που παρατηρήσα ήταν πως η αεροσινοδός που έκανε ανακοινωσεις τις ήξερε ΟΛΕΣ απέξω χωρίς να ανοίξει κανένα βιβλίο.. :great:

Λοιπόν:
On time: 8.5
Inflight service: 10
Τιμή εισητηρίου: 10 (158 ευρώ βάζω άριστα γιατί η Α3 το είχε 272!!)
Μ.Ο.:9.5 ΑΡΙΣΤΑ :great:
 
@manos_p : σε βρίσκω εξαιρετικά επιεική στις βαθμολογήσεις σου :o
 
ΑΤΗ-ΚGS OA 736
8/04/2009
Έχω γεμίσει το ιστορικό μου με πτήσεις Κω-Αθ-Κω!(Για φέτος έχω κάνει 5 φορές το δρομολόγιο αυτό)
Λοιπόν το σημερινό ρεπόρτ όμως το γράφω γιατί έχει κάτι ιδιαίετερο και συγκεκριμένα το αεροσκάφος!
Λοιπόν ήμουν ήδη Αθήνα και είχα επιστροφή με πλοίο γιατί είχαμε αμάξι.Καλώς η κακώς συνέβησε κάτι και έπρεπε να επιστρέψω εχθές! Το εισητήριο το έκλεισε συγγεννικό μου πρόσωπο με ΟΑ!! Πριν φυγω για αεροδρόμιο κοίταξα και είδα πως είναι με Α320..ε τη μυρίστηκα τη δουλειά Hellas Jet ή Air Via. Aφού πάω στο τσεκ ιν ρωτάω''Είναι Αirbus 320''? και μου λέει ''Σιγά μην στείλουμε στην Κω Ερμπάς κύριε..'' και πρίν προλάβει να τελειώσει μαζέυεται και μου λέει ταπινά ''Α..ναι Α320 είναι''.Θέση κλασσικά όσο πιο μπροστά παράθυρο!
Μια βόλτα στα Μακ και στο πρεςςπόιντ για το RBF και απευθείας στο Β2 για επιβίβαση! Από τι είδα είχε αρκετό κόσμο! Η επιβίβαση καθυστέρησε 15λεπτά από την προγραμματισμένη!
Επιβιβαστήκαμε στο LZ-MDA της γνωστής πλέον σε όλους μας Αir Via! Το αεροσκάφος μπορώ να ομολογήσω πως μου άρεσε πολύ εσωτερικά (σε σχέση με Β734 της ΟΑ και Α320 Hellas Jet) μπλέ υφασμάτινα καθίσματα και μπλε διάδρομος. Φαινοταν καινούργιο (και είναι αφού η εταιρεία το παρέλαβε το 2006).Το πλήρωμα ήταν ευγενικό μας μιλούσε αγγλικά (αύτο έλειπε). Είχαμε μερικές αναταρταράξεις αλλά όλα Οκ!
Είναι από τις λίγες φορές που όταν οι επιβάτες βλέπουν νοικιάρικο δεν γκρινιάζουν! Όπως και εγώ δεν δυσανεσχέτησα! Ισα ίσα μου άρεσε!! Τέλος θέλω να παρατηρήσω πως τα κρουασανακια της ΟΑ πλέον είναι από τη 7days και όχι από ΕΒΓΑ!.
:great:
 
Και τα φυστίκια της από Αργεντινή κι όχι από Κίνα. Και τ'αεροπλάνα της...
 
SKG-ATH
OA907
B734 (SX-BKH)

Επβίβαση των επιβατών με 6 λεωφορεία. Υπήρχε λεωφορείο που μετέφερε και 2 επιβάτες. :roll:
Το ηγεμονικό κάθισμα της 12Α ήταν μαγευτικό όπως πάντα.
Ευγενικό πλήρωμα που έδινε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ελεύθερη από εμπόδια έξοδο κινδύνου, αλλά που ποτέ δεν μπήκε στον κόπο να ρωτήσει αν ξέρουμε τί θα κάνουμε σε περίπτωση πραγματικόυ κινδύνου. όχι ότι το έκαναν ποτέ, αλλά η εικόνα της 12F με την μικροσκοπική κοπέλα δίπλα στο παράθυρο κινδύνου..ε..
20 λεπτά καθυστέρηση αναχώρησης. Πυραυλική απογείωση από ένα σχεδόν γεμάτο Β734. Μου είχε λείψει αυτό.
Διάρκεια καθαρής πτήσης 23 λεπτά. Σανιδομένο. Οριακά βγήκε το σέρβις. Με κέικ 4 σειρών συστατικά. Είχα ξεχάσει τη θέα από παράθυρο Α στο δρομολόγιο. Υπέροχη.

€68

Μα καλά, χρησιμοποιείς ακόμα τις ΟΑ με τα €1 των Αθηναϊκών να κάνουν θραύση;
ΝΑΙ, και γουστάρω.
Δλδ, θα την ξαναπάρεις;
ΝΑΙ.
Μέχρι πότε δλδ θα την παίρνεις;
Μέχρι να βρω νοικιάρικο παρτάλι στο δρόμο μου.

δικός σας
 
Top