Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Καπου εχετε χασει την μπαλα ρε παιδια.. :?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

και βέβαια δεν ξέρουμε αν όλα αυτά τα δημοσιεύματα είναι αληθινά, ή διαρρέουν επίτηδες από κερδοσκοπικούς χρηματιστηριακούς κύκλους...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

george1971":1jw4fhat said:
Λιγάκι νωρίς μου φαίνεται αλλά μου το μετέφερε ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας που εργάζομαι:

Έλαβε σήμερα τηλεφώνημα από την Aegean με την οποία έχει προγραμματίσει να πετάξει τον Απρίλιο από Αθήνα για Λονδίνο (Heathrow) όπου τον ενημέρωσαν για την αλλαγή της ώρας αναχώρησης της πρωινής πτήσης γιατί... "δεν ξέρω αν το έχετε ακούσει για την συγχώνευση μας με την Olympic Air… για αυτό το λόγο θα πάρουμε το δικό της πρωινό slot στο Heathrow..."

Κοίταξα τον προγραμματισμό των δύο εταιρειών και είδα όντως διαφοροποιήσεις στις ώρες από Μάρτιο σε Απρίλιο (όχι όμως κάτι τρομερό) αλλά αυτό θα μπορούσε να είναι από την εφαρμογή του θερινού προγράμματος. (Σε αυτή την περίπτωση βέβαια θα του είχαν πωλήσει εισιτήριο στην "λάθος" ώρα;)

Δεν ξέρω... πάντως η κοπελιά να το έβγαλε από το μυαλό της και να άρχισε να το λέει δεξιά και αριστερά... :?

Τα σχόλια δικά σας

Απίστευτο το να βγαίνει και να λέει τέτοια πράγματα στο τηλέφωνο η υπάλληλος. :wall: :wall:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Να ρωτησω και εγω κατι ρε παιδια , αργησα λιγο αλλα δεν πειραζει , στην συνεντευξη του κυριου MIg και μετα απο ερωτηση περι μονοπωλίου η απαντηση ηταν οτι η εταιρια δεν θα εχει μονοπωλιο αλλα Δεσπόζουσα θεση . Αυτο ξερει κανεις τι ειναι ;
Εγω μονο με την ιεραποστολικό position μονο το συνδεω ... :D
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Λαθος την συνδεεις.
Με doggy style /χερι τυλιγμενο στο μαλλι /αλλο χερι στη μεση / το ενα ποδι στις 90 μοιρες (δειγματα ανεσης), συνδεεται καλυτερα. Τα εχουμε ξαναπει.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Και μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση της συγχώνευσης απ' τα εξωτερικά, με κύρια διαπίστωση
...Merging the two would give the combined entity between 65% and 70% of all flights and seats at the airport. This would make it just about the most dominant major European flag carrier at its home base.
Νομίζω ότι δεν είναι δυνατό το παραπάνω, καθώς θα λιγοστέψουν και οι συχνότητες και οι χωρητικότητες στο εσωτερικό δίκτυο...
Κατα τα άλλα, το άρθρο συνοδεύεται και απο ενδιαφέροντα στατιστικά...
:arrow: http://www.anna.aero/2010/03/02/aegean-olympic-merger-would-dominate-greek-domestic-market/
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εαν προχωρήσει η συγχώνευση, και δεδομένου ότι οι της Α3 που θα έχουν την πλειοψηφία δεν ενδιαφέρονταν για υπερατλαντικά, συν το γεγονός ότι μπορεί την νΟΑΑ3 :D να την εξαγοράσει η LH, δεν πρόκειται να ξαναδούμε widebodies με τα χρώματα της ΟΑ ή τα δεδομένα αλλάζουν επειδή θα είναι ένας και μοναδικός ο εθνικός αερομεταφορέας, οπότε θα ξαναπλώσει τα φτερά του σε Αμερική, Καναδά κτλ.;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Γιατί να μη δούμε widebodies? Εδώ η Swiss μεγαλώνει και προσθέτει νέους προορισμούς (ZRH-SFO). Αν τα χρειάζεται η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη συγχώνευση και θα την αγοράσει η Lufthansa..... (όπου τίποτα ακόμα δεν είναι δεδομένο) θα τα πάρει. Το γεωγραφικό σημείο της χώρας είναι άψογο για να το χρησιμοποιήσει ως hub Ευρώπης - Αφρικής - Ασίας. Όπως και να χει όμως βιαζόμαστε γιατί τα πράγματα αλλάζουν...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ας ελπίσουμε ότι η συγχωνευμένη εταιρία θα υπάρχει σαν ισότιμο μέλος της Star Alliance και όχι σαν τσιράκι της Lufthansa όπως κυκλοφορεί τώρα η Αιγαίου.
Εάν ξεκινήσουν έτσι τότε θα έρθουν και τα long range. Αν όχι τότε θα λειτουργήσει σαν απεργοσπαστικός μηχανισμός της Lufthansa όταν κατεβαίνουν σε απεργία οι Γερμανοί, όπως κάνει τώρα η Αιγαίου
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ρε παιδια, μη τρελλαινομαστε.. Τι ειναι αυτα που λεμε για wide bodies, long range κουλουπου? Εδω εκκρεμουν αλλα ερωτηματα!

1. Πως θα αποφανθει η Ευρωπαϊκη Επιτροπη Ανταγωνισμου, πρωτα, χωρις το δικο της ΟΚ, η Α3 δεν μπορει να βγαλει ουτε διαφημιστικο τασακι με μικτο ονομα! Οσο δεν υπαρχει το επισημο ΟΚ απο την ΕΕΑ, δεν μιλαμε για συγχωνευση, ακομα και αν οι ελληνικες "αρμοδιες υπηρεσιες" (τον κακο τους τον φλαρο στο δημοσιο γενικα, αλλα ειναι αλλο θεμα) δωσουν το δικο τους ΟΚ!
2. Ενα ερωτημα που θα επρεπε να μας απασχολει περισσοτερο ειναι συνθετο,
α. Ποιος και γιατι πιεσε στη συγχωνευση και β. αν οι συνομιλιες συγχωνευσης ειναι τοσο προσφατες, οπως παρουσιαζονται, γιατι σε φορουμ (με σιγουρες πηγες μεσα απο την Airbus) παρουσιαζεται στις 14 Οκτωβριου φωτο απο ενα Α321-231 cn 4069 και νηολογιο D-AVZP (αυτο στο οποιο αναφερθηκε πιο πανω ο Γιωργος και οντως βρισκεται στο Bahrein), τη στιγμη που σε εκεινη την περιοδο δεν υπηρχε "επισημα" κουβεντα για συγχωνευση? Προκειται για "προικα" για την Α3, μερος του ανταλλαγματος για την εξαλλειψη του ονοματος?



Και σε ο,τι αφορα αυτα που ειπε ο φιλος chania27.

chania27":22i5c3hm said:
Ας ελπίσουμε ότι η συγχωνευμένη εταιρία θα υπάρχει σαν ισότιμο μέλος της Star Alliance και όχι σαν τσιράκι της Lufthansa όπως κυκλοφορεί τώρα η Αιγαίου. [...]

Γιατι ρε συ chania27 να ειναι η ΟΑ τσιρακι της LH, και πως ειναι τη Α3 τσιρακι? Τσιρακια να με πεις τις Air Dolomiti, Augsburg Airways, Swiss, JetBlue, bmi και γενικοτερα τις εταιρειες που οχι μονο στη μετοχικη τους συνθεση υπαρχει συμμετοχη της LH αλλα βγαζουν operational plan αναλογα με τις αναγκες της LH, να το καταλαβω! Επειδη η Α3 εχει ενα προϊον το οποιο ναι ειναι για τα ελληνικα δεδομενα ανεβασμενο, επειδη οι μεχρι τωρα προσπαθειες της εχουν αποδωσει καρπους στη μορφη της συμμετοχης στην Star Alliance αλλα και τις ετησιες βραβευσεις, επειδη η εταιρεια εχει φαει λαχανο την "επισημη αγαπημενη" μας, να την αποκαλουμε "τσιρακι", αυτο αγγιζει τα οριο του κομπλεξισμου (γιατι ηρθε η "κακια" η ξενη εταιρεια και μας τα παιρνει ολα), και το λεω χωρις διαθεση να σε προσβαλω φιλε chania27, το εννοω γενικα, μιας και αλλοι συμμεριζονται την αποψη σου. Η Α3 συνεργαζεται με την LH, δεν εχει τις δραστηριοτητες της αναπροσαρμοσμενες, με βαση την αναγκη της LH. Το να εχεις ενα codeshare και συνεργασια στο προγραμμα μιλιων σε κανει στην Ελλαδα τσιρακι? Τι να πει η Air Dolomiti που ειναι η πρωτη εταιρεια εξωτερικου σε αριθμο κινησεων απο και προς Μοναχο! Και μαντεψτε... Σωστα! Μεταφερει επιβατες που απο το Μοναχο θα παρουν τις πτησεις της LH για τον κοσμο, η τους παει πισω σπιτι στην Ιταλια, ανηκει εννοειται στον ομιλο της LH, παρα το οτι εχει και θα εχει το δικο της livery! Ο ορισμος δλδ.. Και μην ξεχναμε οτι η εταιρεια γινεται οπως και να εχει πριν την συγχωνευση μελος της Star Alliance. Εννοειται ισοτιμο, αφου δεν θα εχει τον τιτλο "Regional partner of Star Alliance" που εχει σημερα! (ετοιμαστειτε για αλλο ενα special livery καποια στιγμη αρχες καλοκαιριου.. )

Ας αφησουμε λοιπον μεγαλεπιβολα σχεδια για long range, widebodies κλπ και ας προσγειωθουμε στην ελληνικη πραγματικοτητα..

Στο κατω κατω, ολα ειναι ανοιχτα, σε περιπτωση που η ΕΕΑ δωσει το ΟΚ το καλοκαιρι του 2011 να δουμε το αναδοχο σχημα της Α3 με παρομοιο ονομα, καποιους απο τους ιδιους μετοχους και.... ;)
(οχι οτι δεν ηγε να γινει κατι αναλογο ποτε στην Ελλαδα, αλλωστε ειμαστε μια χωρα που αρεσκεται στο να αντιγραφει την ιστορια της...)


Αντε βοηθεια μας!..
 
Top