Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Ρε παιδια, μη τρελλαινομαστε.. Τι ειναι αυτα που λεμε για wide bodies, long range κουλουπου? Εδω εκκρεμουν αλλα ερωτηματα!
1. Πως θα αποφανθει η Ευρωπαϊκη Επιτροπη Ανταγωνισμου, πρωτα, χωρις το δικο της ΟΚ, η Α3 δεν μπορει να βγαλει ουτε διαφημιστικο τασακι με μικτο ονομα! Οσο δεν υπαρχει το επισημο ΟΚ απο την ΕΕΑ, δεν μιλαμε για συγχωνευση, ακομα και αν οι ελληνικες "αρμοδιες υπηρεσιες" (τον κακο τους τον φλαρο στο δημοσιο γενικα, αλλα ειναι αλλο θεμα) δωσουν το δικο τους ΟΚ!
2. Ενα ερωτημα που θα επρεπε να μας απασχολει περισσοτερο ειναι συνθετο,
α. Ποιος και γιατι πιεσε στη συγχωνευση και β. αν οι συνομιλιες συγχωνευσης ειναι τοσο προσφατες, οπως παρουσιαζονται, γιατι σε φορουμ (με σιγουρες πηγες μεσα απο την Airbus) παρουσιαζεται στις 14 Οκτωβριου φωτο απο ενα Α321-231 cn 4069 και νηολογιο D-AVZP (αυτο στο οποιο αναφερθηκε πιο πανω ο Γιωργος και οντως βρισκεται στο Bahrein), τη στιγμη που σε εκεινη την περιοδο δεν υπηρχε "επισημα" κουβεντα για συγχωνευση? Προκειται για "προικα" για την Α3, μερος του ανταλλαγματος για την εξαλλειψη του ονοματος?
Και σε ο,τι αφορα αυτα που ειπε ο φιλος chania27.
chania27":22i5c3hm said:
Ας ελπίσουμε ότι η συγχωνευμένη εταιρία θα υπάρχει σαν ισότιμο μέλος της Star Alliance και όχι σαν τσιράκι της Lufthansa όπως κυκλοφορεί τώρα η Αιγαίου. [...]
Γιατι ρε συ chania27 να ειναι η ΟΑ τσιρακι της LH, και πως ειναι τη Α3 τσιρακι? Τσιρακια να με πεις τις Air Dolomiti, Augsburg Airways, Swiss, JetBlue, bmi και γενικοτερα τις εταιρειες που οχι μονο στη μετοχικη τους συνθεση υπαρχει συμμετοχη της LH αλλα βγαζουν operational plan αναλογα με τις αναγκες της LH, να το καταλαβω! Επειδη η Α3 εχει ενα προϊον το οποιο ναι ειναι για τα
ελληνικα δεδομενα ανεβασμενο, επειδη οι μεχρι τωρα προσπαθειες της εχουν αποδωσει καρπους στη μορφη της συμμετοχης στην Star Alliance αλλα και τις ετησιες βραβευσεις, επειδη η εταιρεια εχει φαει λαχανο την "επισημη αγαπημενη" μας, να την αποκαλουμε "τσιρακι", αυτο αγγιζει τα οριο του κομπλεξισμου (γιατι ηρθε η "κακια" η ξενη εταιρεια και μας τα παιρνει ολα), και το λεω χωρις διαθεση να σε προσβαλω φιλε chania27, το εννοω γενικα, μιας και αλλοι συμμεριζονται την αποψη σου. Η Α3 συνεργαζεται με την LH, δεν εχει τις δραστηριοτητες της αναπροσαρμοσμενες, με βαση την αναγκη της LH. Το να εχεις ενα codeshare και συνεργασια στο προγραμμα μιλιων σε κανει στην Ελλαδα τσιρακι? Τι να πει η Air Dolomiti που ειναι η πρωτη εταιρεια εξωτερικου σε αριθμο κινησεων απο και προς Μοναχο! Και μαντεψτε... Σωστα! Μεταφερει επιβατες που απο το Μοναχο θα παρουν τις πτησεις της LH για τον κοσμο, η τους παει πισω σπιτι στην Ιταλια, ανηκει εννοειται στον ομιλο της LH, παρα το οτι εχει και θα εχει το δικο της livery! Ο ορισμος δλδ.. Και μην ξεχναμε οτι η εταιρεια γινεται οπως και να εχει πριν την συγχωνευση μελος της Star Alliance. Εννοειται ισοτιμο, αφου δεν θα εχει τον τιτλο "Regional partner of Star Alliance" που εχει σημερα! (ετοιμαστειτε για αλλο ενα special livery καποια στιγμη αρχες καλοκαιριου.. )
Ας αφησουμε λοιπον μεγαλεπιβολα σχεδια για long range, widebodies κλπ και ας προσγειωθουμε στην ελληνικη πραγματικοτητα..
Στο κατω κατω, ολα ειναι ανοιχτα, σε περιπτωση που η ΕΕΑ δωσει το ΟΚ το καλοκαιρι του 2011 να δουμε το αναδοχο σχημα της Α3 με παρομοιο ονομα, καποιους απο τους ιδιους μετοχους και....
(οχι οτι δεν ηγε να γινει κατι αναλογο ποτε στην Ελλαδα, αλλωστε ειμαστε μια χωρα που αρεσκεται στο να αντιγραφει την ιστορια της...)
Αντε βοηθεια μας!..