Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Όντως, τα ποσοστά οριστικοποιήθηκαν στο 73.4% - 26.6%, όπως αναφέρθηκε σε ανακοινώσεις της MIG και της Aegean, σε απάντηση σχετικής επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς. Το άρθρο της Καθημερινής δίνει κι άλλες λεπτομέρειες.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ρε παιδια, διαβαζω τους αριθμους και δεν το πιστευω...

Μας λεγανε για ισοτιμη συμμετοχη. Κατ εμε, το 74,6% του 55,3% επι του συνολικου κεφαλαιου των βασικων μετόχων, δεν ισοδυναμει με ισοτιμο ποσοστο των βασικων μετόχων επι του συνολικου κεφαλαιου της νεας εταιριας (χωριατικα: το 74,6% του 55,3% δεν ειναι ισοποσο με το μεριδιο της MIG επι του συνολου) που λεει οτι θα κατεχει η MIG. Κατι αλλο παιζει εδω. Και να υποθεσουμε οτι κανω λαθος στους υπολογισμους (αν ημουν οικονομολογος δε θα ημουν εδω) μηπως μας διαφευγει κατι?
Η ΜIG θα πληρωθει σε ρευστο. Σαρανταφευγα εκ. θα παρει. Αυτα θα ειναι χρηματα ρευστο που θα προελθουν απο τη μειωση των ποσοστων των αλλων μετοχων. Λετε οι αλλοι να ειναι τοσο μπιου, να χασουν την "κυριαρχια" τους χανοντας ΚΑΙ τα ποσοστα τους, αναδεικνυοντας την ΜIG πλειοψηφικο μετοχο? Και τα χρηματα που θα ριξει η MIG, να τα ριξει. Απο που θα τα ριξει? Της Aegean θα ειναι στην ουσια (τα λεφτα των μετοχων, τα σαραντατοσα εκ. ειναι), συν τις επενδυσεις που σκοπευε να κανει μακροπροθεσμα, και απο πανω θα εχει βγαλει και ενα μικρο κερδος ο Αντρικος... Τοσο μακακα τον εχετε? Αλλα γουσταρω πως γινονται οι μπιζνεςςςςς. Ρε μαγκες λεω οτι ηταν προσυμφωνημενο και σχεδιασμενο απο ενα και πλεον χρονο. Μπας και η Α3 ειδε τι "μανικι" της ερχεται και ειπε "ας κανω οτι μπαινω στον Βγενο, για να μην κανω στο τελος οτι βγαινω".. Εκτος και αν η πιεση για συγχωνευση δεν ηρθε απο τους εφοπλιστες με τα γκαζαδικα αλλα.... Χμ.. Το μικρο ρανταρ μου αρνειται να με πει κατι στην κατευθυνση

Και μιας και το ανεφερα, να ευχαριστησω το μικρο ρανταρ μου που με επεσημανε καποια σημεια.. Τελικα ειχε δικιο που τα εβλεπε να γραφονται καποια πραγματα εδω και γελουσε και εγω δεν το πιστευα.... Απο εδω και μετα δηλωνω πιστη και υπακοη στα ρανταρ μου! :mrgreen:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η ισότιμη συμμετοχή από την αρχή αφορούσε τα ποσοστά του ομίλου Βασιλάκη και της ΜΙG. Δεν είχε αναφερθεί σε καμμία ανακοίνωση ισοτιμία ΟΑ και Aegean.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εγω τι ειπα ρε φιλε SK? Οτι το ποσοστο επι του κεφαλαιου της νεας εταιρειας που προκυπτει απο τη συγχωνευση δεν ειναι ισοποσο για τους 2. Δηλαδη δεν θα εχουν απο ας πουμε απο 24% (ενα νουμερο λεω για παραδειγμα) MIG και τριαρχια επι του συνολου..

Τα ποσοστα που γραφω ειναι σε σχεση με τα ποσοστα της τριαρχιας... δλδ κατα ποσο θα περιοριστει πραγματικα η δυναμη των 3
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Κι όμως, είναι όντως ισόποσο το ποσοστό για τους δύο - και υπενθυμίζω ότι οι δύο είναι οι 1) ο όμιλος Βασιλάκη και 2) η MIG. Ιδού:
O όμιλος Βασιλάκη έχει το περί το 36% της Aegean. To 36% του 73.4 της συγχωνευμένης εταιρίας είναι 0.36x73.4=26.4%. Όσο δηλ. θα είναι και το ποσοστό της MIG (υποθέτω το 0.2 που περισσεύει είναι στρογγυλοποιήσεις κτλ.).
Oι υπόλοιποι μέτοχοι της Aegean, που μπορούν να συμμετάσχουν αναλογικά στη νέα εταιρία, είναι η οικογένεια Λασκαρίδη με 19% (μέσω Siana Enterprises και Siana Enterprises), Β. Κωνσταντακόπουλου (6.4%), Γ. Δαυίδ (4,7%), Λ. Ιωάννου (6%), η Τράπεζα Πειραιώς (4,7%), και υπόλοιποι μικρομέτοχοι περίπου 23%.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

και ομως δεν ειναι ισοποσο γιατι στην ουσια ο μετοχος της νΟΑ "παιρνει" και 49μυρια ευρω (ακομα δεν μπηκε καταγραφει εστω και ελαχιστες υπεραξιες και ισως μικρο κερδος βραχυπροθεσμα -υποψην δεν εχω γνωση της τελικης καταστασης της συμφωνιας για αυτο και εικασιες κανω οπως ολοι μας εδω περα-) , η μετοχες του κυριου μετοχου ως ποσοστο μειωνονται, η νΟΑ μπαινει χωρις "εξοδα" και καθηστερισεις στο χρηματιστηριο, ειναι πιο ευκολο για τους αραβες να πετυχουν πλειοψηφεια και πολλα αλλα.... μην μπερδευεις την ενοια "βασικοι μετοχοι" με τους δυο που εχουν το μεγαλυτερο ποσοστο...ο ιδιος εκανες μια αναφορα σε ολους τους βασικους μετοχους 4%+ που σε ολους αναφερεις τα ποσοστα που εχουν τωρα και οχι αυτα που θα εχουν μετα

απλα για να το λυσουμε αυτο θεμα μια και καλη....
οι του ομίλου Βασιλάκη και του ομίλου Λασκαρίδη, μετόχων της ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. που ελέγχουν συνολικά 55,3% αυτη την στιγμη και συμφωνα με την euro2day.gr θα "καταληξουν με το 41%
Ως εκ τούτου, και με βάση τους υπολογισμούς της Proton, το μερίδιο του ομίλου Βασιλάκη στην νέα εταιρία που θα προκύψει από τη συγχώνευση θα διαμορφώνεται στο 27% (από 36% στην Aegean), στο 27% υπολογίζεται η συμμετοχή της MIG, ενώ το ποσοστό του ομίλου Λασκαρίδη υποχωρεί στο 14% από 19%, της οικογένειας Κωσταντακόπουλου μειώνεται στο 5% από 6%, της οικογένειας Ιωάννου μειώνεται στο 4% από 6%, της οικογένειας Δαυίδ στο 3% από 5%, της Τράπεζας Πειραιώς στο 3% από 5% ενώ το ποσοστό της εταιρίας που βρίσκεται σε ελεύθερη διασπορά υποχωρεί στο 17% από 23%.

καθησα και το σκεφτηκα απο εδω και απο εκει... και τελικα νομιζω οτι καταλαβα τα παραπανω απο οτι γραφει ο μακεδων... εκτος απο μερικα υπονοουμενα που αφησε που εκει δεν καταλαβα παναγια :with:

αν καταλαβα καλα τελικα το θεμα που παρουσιαζει ο μακεδονας δεν ειναι το μετοχικο σχημα... αλλα πως κατεληξε εκει, γιατι...και πως... και ισως το μετα...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ευρωπαϊκά σύννεφα "σκιάζουν" τη συγχώνευση Olympic-Aegean

Εκτεθειμένη απέναντι σε εξαιρετικά κρίσιμες προκλήσεις ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού βρίσκεται η Olympic Air, οι οποίες μπορούν να ανατρέψουν την "προσχεδιασμένη" – αλλά ακόμα αβέβαιη – ανακοινωθείσα συμπόρευσή της με την Aegean Airlines

Αρκετά αναλυτικό και ενδιαφέρον άρθρο από το ΕΜΕΑ σχετικά με τη θέση της Ε.Ε στο θέμα της συγχώνευσης

(Το άρθρο του ΕΜΕΑ έχει ελληνικούς χαρακτήρες και δε μπορό να βάλω Link)
http://www.emea.gr

Το άρθρο από το New Europe:
http://www.neurope.eu/articles/99146.php
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Να σε δωσω τοτε διαφορετικα τροφη για σκεψη φιλε SK. Μπαινεις μεσα στο παιχνιδι με μετοχες αξιας €6,50 εκαστη. Εχεις ομως και τα €43 εκ. για να αγορασεις μετοχες αξιας €4 παρα αρκετο (ή αλλιως €3 και κατι ψιλα, αλλα ακουγεται προστυχο :mrgreen: ). Αντιλαμβανεσαι τη διαφορα δυναμικοτητας αλλα και του τροπου που μπαινει στο παιχνιδι? ;)


Φιλε KGP τι δεν καταλαβες? :|

-UPDATE I-
Αλλαξα λιγο γνωμη και λεω να κανω μια ερωτηση, κυριως ρητορικης φυσεως.. Ποιος τα μαμησε ετσι ωστε να μπει το παλουκι εξαναγκασμου για συγχωνευση? Πιο το backround? Γιατι να μπει η MIG τωρα στο παιχνιδι της Α3?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Συγνώμη αν έχει γραφεί και κάπου αλλού, αλλά σήμερα διάβαζα αυτό στα "ΤΑ ΝΕΑ" και σκέφτηκα να το μεταφέρω μιας και είναι σχετικό:

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&a ... 62323&ct=3

Δεν ξέρουμε κατά πόσο ισχύει βέβαια ακόμη...


Και προσθέτω ότι είναι ίδιο με τι άρθρο της "Καθημερινής" που έβαλε και ο συνάδελφος SK λίγο πιο πάνω...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Λιγάκι νωρίς μου φαίνεται αλλά μου το μετέφερε ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας που εργάζομαι:

Έλαβε σήμερα τηλεφώνημα από την Aegean με την οποία έχει προγραμματίσει να πετάξει τον Απρίλιο από Αθήνα για Λονδίνο (Heathrow) όπου τον ενημέρωσαν για την αλλαγή της ώρας αναχώρησης της πρωινής πτήσης γιατί... "δεν ξέρω αν το έχετε ακούσει για την συγχώνευση μας με την Olympic Air… για αυτό το λόγο θα πάρουμε το δικό της πρωινό slot στο Heathrow..."

Κοίταξα τον προγραμματισμό των δύο εταιρειών και είδα όντως διαφοροποιήσεις στις ώρες από Μάρτιο σε Απρίλιο (όχι όμως κάτι τρομερό) αλλά αυτό θα μπορούσε να είναι από την εφαρμογή του θερινού προγράμματος. (Σε αυτή την περίπτωση βέβαια θα του είχαν πωλήσει εισιτήριο στην "λάθος" ώρα;)

Δεν ξέρω... πάντως η κοπελιά να το έβγαλε από το μυαλό της και να άρχισε να το λέει δεξιά και αριστερά... :?

Τα σχόλια δικά σας
 
Top