Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
πάλι η συζητηση εκτρέπεται προς τις πολιτικές πτυχές της. Παρόλαυτα, νομίζω οτι κάποιοι το βλέπουν το θέμα από λάθος οπτική, η φυσικά τη δική τους. Ο λόγος ύπαρξης μιας ιδιωτικής αεροπορικής δεν είναι ουτε να έχει ο κόσμος τη δουλειά του, ουτε ο καταναλωτής το προιόν του, ούτε ο σποτεράκιας το livery του, ούτε τίποτα. Ο μοναδικός λόγος ύπαρξης της ιδιωτικής αεροπορικής εταιρίας είναι να παράγει χρήμα στους μετόχους της. Όλα τα υπόλοιπα είναι μέσα για να το πετύχουν αυτό. Το αν ο Βγενόπουλος και ο Βασιλάκης παίζουν το παιχνίδι τους, δικαίωμα τους. Καθένας μας έχει το δικαίωμα να δημιουργήσει από το μηδέν μια εταιρία, καθένας είχε το δικαίωμα να συμμετάσχει στον διαγωνισμό (Μα έτσι και αλλιώς τα λεφτά δεν είναι του Βγενόπουλου, αλλά της MIG και των μετόχων απο πίσω).
Όταν κάποιος καταφέρει να στήσει μια επικερδή επιχείρηση πληρώνοντας τους μισθούς που θα θέλαμε, κάνοντας τις πτήσεις που θα θέλαμε, και τους προορισμούς που επιθυμόυμε, τότε ναι, να πάμε να κράξουμε τον κάθε Βασιλάκη και τον κάθε Βγενόπουλο. Όπως έχω ξαναπεί, οι τιμές καθορίζονται από τους καταναλωτές, ακόμα και στο μονοπώλιο, καθώς υπάρχουν και εναλλακτικές, πλοία λεωφορεία αυτοκίνητα. Ναι είναι κρίμα η έλλειψη προσφορών, αλλά αυτό δεν το ξέρουμε ακόμα. Εδώ ακόμα δεν έχει γίνει η συγχώνευση, και εμείς ήδη έχουμε βγάλει και τιμές εισητηρίων.
Σχετικά με ένα σχόλειο που είχα διαβάσει για την Macedonian, πάλι δεν γνωρίζουμε τίποτα. Πολυ σωστά ο makedonas στο μπλογκ του αναφέρει μια πιθανή δημιουργία θυγατρικής που να πετάει με αυτό το όνομα, αλλά επίσης μπορεί να γίνει μια εταιρία με πτήσεις charter, που να μην ανήκουν στο δίκτυο της νέας εταιρίας από την άποψη ανταποκρίσεων. Αν θυμόμαστε, η συζήτηση με φορείς στην Θεσσαλονίκη για τη δημιουργία της, ήταν κυρίως με ξενοδοχους, και τουριστικούς φορείς. Οπότε μια πιθανή δημιουργία συνεργασιών με tour operators δεν θα μου έκανε εντύπωση. Αν δεν κάνω λάθος η MIG δεν έχει εισχωρήσει στον τομέα του Τουρισμού, που θεωρείτε και από τους δυνατούς της Ελλάδας (Συζητίσιμο)Τέλως πάντων, σενάρια υπάρχουν άπειρα, αλλά να μην προτρέχουμε.
Μην ξεχνάμε οτι αν η εταιρία θέσει πολύ υψηλές τιμές θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των low cost που θα διψάνε για επέκταση. Το που θα οδηγήσει αυτή η κατάσταση δεν το ξέρουμε αλλά θα θέσω σαν παράδειγμα την αγαπημένη μου Φιλανδία, όπου τόσα χρονια η Finnair ήταν η περηφάνια των Φιλανδών (και ακόμα είναι) αν και σχετικά μονοπώλιο, (από άποψη πτητικής δύναμης) μέχρι το 2004 που δημιουργήθηκε η Blue1, μέλος της Αστροσυμμαχίας πλέον μετά την πτώχευση της Flyinh Finn. Είναι λοιπόν πιο πιθανό να ανθίσει ο ανταγωνισμός μετά από μια συγχώνευση (πόσο μάλλον αν δεν μπορείς να κρατήσεις τους πελάτες σου), παρά με 2 όμοιες εταιρείες,στημένες από ίδια άτομα, ζημιογόνες, οπότε θέμα χρόνου το κλείσιμο μιας εκ αυτών.