Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

το εσωτερικό δικτυο της ελλάδος αντέχει και δευτερη εταιρεία.
Για το εξωτερικό υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός αλλα για το εωτερικό όχι. Αυτό είναι που θα χάσουμε σαν πελάτες. Τον ανταγωνισμό στα εσωτερικά δρομολόγια.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

εχω υποψη μου δυο ερευνες (για ελλαδα ....με βαση την ελλαδα) η μια με συμπερασμα "αντοχης" για "2μισι" και η αλλη για "3μισι" και στις δυο (το "μισο" στην πρωτη και το "εναμισι" στη δευτερη) αφορουν ετερια/ες με "πιο niche market" χαρακτηριστικα...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

plekkas":31it1810 said:
Εκτός των μετόχων που αναφέρει η ανακοίνωση υπάρχει και ένα 23% μετοχών της Α3 που ανήκει σε 64000 (σύμφωνα με την εταιρική παρουσίαση της Α3) μετόχους μέσω του ΧΑΑ.

Στη νέα εταιρεία η οποία θα έχει μεγαλύτερο κεφάλαιο, ενεργητκό κτλ το σημερινό 23% που είναι στο ΧΑΑ θα αντιστοιχεί σε πολύ μικρότερο ποσοστό της νέας εταιρείας. Προκειμένου να διατηρηθεί αυτό το ποσοστό στο 23% θα πρέπει να εκδοθούν νέες μετοχές, κάτι που πιθανόν θα γίνει για να αντλήσουν κεφάλαια και να ενισχύσουν το νέο σχήμα.

Κάποιες λεπτομέρειες... Η εταιρεία Πάνθεον ΑΕ η οποία είχε μετοχικό κεφάλαιο €60 εκατ. αγοράστηκε κατά 100% από την MIG όπως όλοι γνωρίζουμε. Στη συνέχεια άλλαξε η επωνυμία της εταιρείας σε Olympic Air AE, διατήρησε το ίδιο ΑΦΜ και αυξήθηκε το μετοχικό της κεφάλαιο κατά €40 εκατ. Αυτό που έχω μπερδεμένο ακόμα έχει να κάνει με το στόλο. Αν θυμάμαι καλά, η παραγγελία των Bombardier είχε γίνει από μια εταιρεία MIG Aviation III με έδρα την Κύπρο και όχι από την Olympic Air. Προφανώς ανήκουν στην Κυπριακή εταιρεία η οποία τα νοικιάζει με τη σειρά της στην Ελληνική; Αυτό που θέλω να δω είναι τις λεπτομέρειες της συγχώνευσης γιατί προφανώς μιλάμε για άλλα νούμερα αν η Olympic Air δεν έχει στόλο στο ενεργητικό της (παρά μόνο τις 2 θυγατρικές της) και για άλλα νούμερα αν στη συγχώνευση εμπλακούν και οι Κυπριακές εταιρείες MIG Aviation I, II, III κτλ. MIG knows!!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Και μία "επίσημη" θέση από την Athens σχετικά με την συγχώνευση Α3-ΟΑ. Το δημοσίευμα από τοπική εφημερίδα της Μυτιλήνης με συνέντευξη του στελέχους/ μέλους του ΔΣ Σ. Γόμου.
http://www.emprosnet.gr/Economy/?EntityID=716bae28-5cdb-4d80-b43b-d417c2b54f94

Καταρχήν αναφέρονται κάποια νούμερα τα οποία δεν ξέρω αν ισχύουν όπως...
-Στην παρούσα κατάσταση η ΟΑ μπαίνει μέσα 500000€ το μήνα και η Α3 380000€ το μήνα
-Η νέα εταιρία θα πρέπει να περιοριστεί στο 70% από το 97% στην εσωτερική αγορά.

Επίσης η όλη αίσθηση που μου αφήνει το άρθρο/συνέντευξη είναι ότι o ανταγωνισμός Α3-ΟΑ έφερε την Athens σε αυτήν την θέση με τις προσφορές που έκαναν και τώρα που δεν θα υπάρχουν προσφορές θα γεμίζουν και τα δικά μας αεροπλάνα με 100€ O/W Μυτιλήνη-Αθήνα και θα τα ονομάζουμε και προσφορά γιατί δεν θα υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές.

Περαστικά μας...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Να θεσω ενα ερωτημα.Ο πολυξερος -εχω αποψη για τα παντα- Κος Βγενοπουλος δεν ηξερε τα περι επερχομενης κρισης οταν εστηνε οπως οπως την AIR? γιατι το μαγαζι στηθηκε ισα ισα να βγαινει το line maintenance.....Oποτε ηδη την εταιρεια την ειχεκατα νου , ο κος Βασιλακης απο το ...καλοκαιρι!!!!!!!!Η αφορμη εδοθη οταν το ΠΑΣΟΚ ειπε τελικα ως κυβερνηση οχι στη συμετοχη του κρατους στο νεο σχημα .Τοτε αναψε οριστικα το πρασινο φαναρι για στοφη στην aegean .Eιναι πλεον ολοφανερο οτι ο Κος Βγενοπουλος την πηρε για να την δωσει παλι..εξυγιασμενη (υποτιθεται εδω γελαμε...)Αφου το κρατος ειπε οχι ποιος ηταν ο επομενος που την ηθελε ? Θελει πολλα ψωμια να γινεις Ωνασσης σημερα.....Τουλαχιστον ο Βασιλακης μπορει να μην πληρωνει καλα οπως πληρωνει το αεροπορικο επαγγελμα στην ευρωπη αλλα εστησε το μαγαζι τοσα χρονια εστω και με τις πλατες του κρατους το οποιο <πεθαινε >επιτηδες την κρατικη ΟΑ και δειχνει οτι παραμενει..στο χωρο.Ο αλλος?.Και μην ξεχναμε ποιοι ξεκινησαν την AEGEAN ...Συνταξιουχοι και υπαλληλοι της ηδη ΟΑ .....ΜΥΛΟΣ!!!!!ολα στημενα κυριοι και μεις καθομαστε και συζηταμε για σηματα ,μιλια , χρωματα και ονοματα.Αυτο μετραει?Τη δουλεια να χει ο κοσμος και να πληρωνεται αλλα δυστυχως πανε να υποβαθμισουνε το αεροπορικο επαγγελμα και τους μισθους προς οφελος του αφεντικου (γιατι ενας θα ειναι αφεντικο και θα το δειτε )και στην αναδειξη εθνικου πρωταθλητη...
Δεν θα παραξενευτω πλεον προς την αναδειξη ενος αλλου εθνικου -πανευρωπαικου πρωταθλητη ...συγχωνευση δυναμεων σε ομαδες αθλητισμου....Γιατι και εκει εταιρειες δεν ειναι πλεον ενας παναθηναικος ,ενας ολυμπιακος ενας παοκ κλπ.........
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

B2AV":ftidgq3g said:
....και μεις καθομαστε και συζηταμε για σηματα ,μιλια , χρωματα και ονοματα.Αυτο μετραει?Τη δουλεια να χει ο κοσμος και να πληρωνεται....

Προφανώς δεν είναι τα μίλια το σημαντικό, αλλά όχι δεν είναι το θέμα ΜΟΝΟ να'χει ο κόσμος δουλειά και να πληρώνεται, μην το τραβάμε στα άκρα. Το βασικό θέμα είναι να έχει ο καταναλωτής ένα καλό, όσο γίνεται φθηνό, αλλά κυρίως αξιόπιστο και τίμιο προϊόν και προφανώς να μην προκύπτει από στιγνή εκμετάλλευση των εργαζομένων. Αλλά σίγουρα δεν είναι απλώς "τη δουλειά του να'χει ο κόσμος"... ;)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Σαφώς και δεν συγκρίνεται ο κυνισμός και το δράμα μιας απόλυσης με το "παιχνίδι" των μιλίων. Αλλά ταυτόχρονα πρέπει επιτέλους να διαμορφώσουμε μία σοβαρή αγορά με σχέσεις στοιχειώδους "πίστης" μεταξύ εταιρίας και πελάτη. Δεν είναι δυνατόν το Travelair να διαφημίζεται ακόμα στο home page της Καθημερινής χωρίς να έχει δοθεί σχετική διευκρίνιση!

Είναι γνωστό το έλλειμμα της Ελλάδας σε καταναλωτική συνείδηση, όμως, οπότε σίγουρα αρκετοί θα ψιθυρίσουν "ψιλά γράμματα."
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

φυσικά και δεν ειναι το σημαντικότερο τα μίλια, σε σχέση με τη συνολική οικονομία της χώρας, και τις θέσεις και τις συνθήκες εργασίας. ¨ομως, είναι και αυτά σημαντικά, επειδή κάποιος επέλεξε να πετάει μια εταιρία και γιαυτό το λόγο, και επέλεξε μια συγκεκριμένη πιστωτική και γιαυτό το λόγο κλπ. Είναι θέμα αξιοπιστίας της εταιρίας. Και ναι, παρότι τα άλλα θέματα είναι πολύ σημαντικότερα για το σύνολο, είναι σίγουρο ότι αν καποιος χάσει 150000 μίλια που τα μαζευε για να παει Αυστραλία, δεν θα ξαναπετάξει με αυτή την εταιρία και δεν θα την ξαναεμπιστευτεί. Και από αυτό δείχνουν αν σέβονται τους πελάτες τους, δείχνουν πολλά πράγματα τέλος πάντων.
Καθώς επίσης δεν είναι καθόλου μα καθόλου σωστό να βγουν και να πουν όταν γίνει η συγχώνευση, χωρίς να έχουν πει τιποτα πριν, ότι έχετε ενα μήνα, προγραμματίστε ταξίδι αλλιώς τα χάνετε...Θα πρέπει να έχει ξεκαθαριστεί αρκετά πριν η κατάσταση. Αλλιώς θα είναι τελείως παιχνίδι. Ετσι τουλάχιστον θεώρησα εγώ αυτό που έγινε με την Ολυμπιακή και την Ikarus. Απαράδεκτο τελείως κατά τη γνώμη μου.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

http://www.youtube.com/watch?v=dYhHLSe1qwc

Μιά άλλη οπτική γωνία της συνέντευξης Βγενόπουλου Χατζηνικολάου!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

πάλι η συζητηση εκτρέπεται προς τις πολιτικές πτυχές της. Παρόλαυτα, νομίζω οτι κάποιοι το βλέπουν το θέμα από λάθος οπτική, η φυσικά τη δική τους. Ο λόγος ύπαρξης μιας ιδιωτικής αεροπορικής δεν είναι ουτε να έχει ο κόσμος τη δουλειά του, ουτε ο καταναλωτής το προιόν του, ούτε ο σποτεράκιας το livery του, ούτε τίποτα. Ο μοναδικός λόγος ύπαρξης της ιδιωτικής αεροπορικής εταιρίας είναι να παράγει χρήμα στους μετόχους της. Όλα τα υπόλοιπα είναι μέσα για να το πετύχουν αυτό. Το αν ο Βγενόπουλος και ο Βασιλάκης παίζουν το παιχνίδι τους, δικαίωμα τους. Καθένας μας έχει το δικαίωμα να δημιουργήσει από το μηδέν μια εταιρία, καθένας είχε το δικαίωμα να συμμετάσχει στον διαγωνισμό (Μα έτσι και αλλιώς τα λεφτά δεν είναι του Βγενόπουλου, αλλά της MIG και των μετόχων απο πίσω).
Όταν κάποιος καταφέρει να στήσει μια επικερδή επιχείρηση πληρώνοντας τους μισθούς που θα θέλαμε, κάνοντας τις πτήσεις που θα θέλαμε, και τους προορισμούς που επιθυμόυμε, τότε ναι, να πάμε να κράξουμε τον κάθε Βασιλάκη και τον κάθε Βγενόπουλο. Όπως έχω ξαναπεί, οι τιμές καθορίζονται από τους καταναλωτές, ακόμα και στο μονοπώλιο, καθώς υπάρχουν και εναλλακτικές, πλοία λεωφορεία αυτοκίνητα. Ναι είναι κρίμα η έλλειψη προσφορών, αλλά αυτό δεν το ξέρουμε ακόμα. Εδώ ακόμα δεν έχει γίνει η συγχώνευση, και εμείς ήδη έχουμε βγάλει και τιμές εισητηρίων.

Σχετικά με ένα σχόλειο που είχα διαβάσει για την Macedonian, πάλι δεν γνωρίζουμε τίποτα. Πολυ σωστά ο makedonas στο μπλογκ του αναφέρει μια πιθανή δημιουργία θυγατρικής που να πετάει με αυτό το όνομα, αλλά επίσης μπορεί να γίνει μια εταιρία με πτήσεις charter, που να μην ανήκουν στο δίκτυο της νέας εταιρίας από την άποψη ανταποκρίσεων. Αν θυμόμαστε, η συζήτηση με φορείς στην Θεσσαλονίκη για τη δημιουργία της, ήταν κυρίως με ξενοδοχους, και τουριστικούς φορείς. Οπότε μια πιθανή δημιουργία συνεργασιών με tour operators δεν θα μου έκανε εντύπωση. Αν δεν κάνω λάθος η MIG δεν έχει εισχωρήσει στον τομέα του Τουρισμού, που θεωρείτε και από τους δυνατούς της Ελλάδας (Συζητίσιμο)Τέλως πάντων, σενάρια υπάρχουν άπειρα, αλλά να μην προτρέχουμε.

Μην ξεχνάμε οτι αν η εταιρία θέσει πολύ υψηλές τιμές θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των low cost που θα διψάνε για επέκταση. Το που θα οδηγήσει αυτή η κατάσταση δεν το ξέρουμε αλλά θα θέσω σαν παράδειγμα την αγαπημένη μου Φιλανδία, όπου τόσα χρονια η Finnair ήταν η περηφάνια των Φιλανδών (και ακόμα είναι) αν και σχετικά μονοπώλιο, (από άποψη πτητικής δύναμης) μέχρι το 2004 που δημιουργήθηκε η Blue1, μέλος της Αστροσυμμαχίας πλέον μετά την πτώχευση της Flyinh Finn. Είναι λοιπόν πιο πιθανό να ανθίσει ο ανταγωνισμός μετά από μια συγχώνευση (πόσο μάλλον αν δεν μπορείς να κρατήσεις τους πελάτες σου), παρά με 2 όμοιες εταιρείες,στημένες από ίδια άτομα, ζημιογόνες, οπότε θέμα χρόνου το κλείσιμο μιας εκ αυτών.
 
Top