Εγώ εκείνο που ξέρω είναι ότι το μονοπώλιο θα ανθίσει πάλι, τα ήδη ακριβά εισιτήρια εσωτερικού θα γίνουν ακριβότερα και στα ελληνικά αεροδρόμια θα επικρατήσει πάλι η "μονοτονία" της ΟΑ. Η Α3 είναι πράγματι μια αξιοπρεπής iδιωτική ελλ.εταιρεία, η οποία κατάφερε άξια μεσα σε μια 10ετία να σταθεί απέναντι στην κρατική ΟΑ και σε πολλούς τομείς να την ξεπεράσει. Κατανοώ ότι απο επιχειρηματικής απόψεως και υπό τις παρούσες οικονομικές συνθήκες ίσως και να επιβάλλεται να συνενωθούν οι 2 εταιρείες ώστε να μh τεθεί η βιωσιμότητα τους σε κίνδυνο στο μέλλον.Εδώ "παντρευτηκαν" εταιρείες μαμούθ,AF-KLM,DL-NWA, η LH έχει εξαγοράσει τις μισες αερ.εταιρείες της Ευρώπης, πως να σταθούν 2 κούτσικες ελληνικές μόνες τους; από την άλλη σκεφτομαι ότι αφού η Α3 θα μπει στη Star και η ΟΑ όδευε προς SkyTeam, μήπως τελικά τα κατάφερναν και χωρίς το...γάμο..;Κι αν συγχωνευθούν γιατι να πρεπει να χαθεί το brand της Α3 και να μην κρατηθεί σαν ξεχωριστή οντοτητα, όπως με AF-KLM? Είναι μια εταιρία που προτίμησε και αγάπησε πολύς κόσμος και δεν ήρθε και χάθηκε σαν κομήτης όπως άλλες αλλά εμεινε και έδειξε σοβαρό και σταθερό έργο, κι όχι του κω...τα 9μερα όπως άλλες (βλ.ΗΙΑ,Τ4,ZF..)...Δεν είναι και τόσο άγνωστη πια στην Ευρώπη και στο εσωτερικό κάνει η Α3 ξεπερνάει την ΟΑ πολλές φορες, εξαιρούνται οι άγονες..Ας ενώσουν τα ταμεία τους, τους στόλους τους, το προσωπικό τους,τα προγράμματά τους, αλλά ας κρατηθούν οι 2 εταιρείες ξεχωριστά κι ας αλληλοσυμπληρώνονται..Ετσι δεν κάνει κι η μαμα LH OS,LX,SN και με τις μικρές θυγατρικές της;
Σκεψεις απλού επιβάτη που θα λυπηθεί όταν χαθεί από τα μάτια το σήμα και τα χρώματα της Α3
Και όχι δεν είμαι εναντίον της μιας και υπέρ της άλλης..θέλω και τις 2..πειράζει;