spotterakis
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/01/2008
- Μηνύματα
- 2.837
- Likes
- 591
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EZY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
αν κοιταξεις στη γειτονική Ιταλία FR&U2 σφάζονται για τα εωτερικού,παρόλο τον τρομερό ανταγωνισμό που έχουν από ΑΖ και από υπόλοιπες ιταλικές..Στην Ισπανία και οι 2 μπήκαν στην αρένα των δρομολογίων εσωτερικού παρόλο που ο εκεί ανταγωνισμός είναι ακόμα μεγαλύτερος,με Vueling,IB,UX,Spanair,AB..
Δε νομίζω ότι θα ήταν αμελητέο το ποσοστό επιβατών που θα κερδιζε όποια από τις 2 ξεκινούσε πτήσεις εσωτερικού, απέναντι σε μια συγχωνευμένη και ακριβή Α3-ΟΑ..Ειδικά τώρα που η κατάσταση σφίγγει ακόμη περισσότερο και ίσως χειροτερέψει..
chania27":2yjvwnx4 said:Αν είναι έξυπνοι θα διατηρήσουν τις τιμές χαμηλές ώστε και να γεμίζουν τα αεροπλάνα και όλα τα δρομολόγια να είναι κερδοφόρα. Θα αποτρέψουν έτσι τους ανταγωνιστές χωρίς όμως και να τους εξαφανίσουν. Ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Ryan και Easy δεν νομίζω να ενδιαφέρονται για το εσωτερικό της Ελλάδας. Αυτοί βασίζουν τα κέρδη τους στα μπιχλιμπίδια που πουλάνε στη πτήση (3 ευρώ το νερό). Σε πτήσεις 45 λεπτών δεν νομίζω να δουλέψει καλά.
αν κοιταξεις στη γειτονική Ιταλία FR&U2 σφάζονται για τα εωτερικού,παρόλο τον τρομερό ανταγωνισμό που έχουν από ΑΖ και από υπόλοιπες ιταλικές..Στην Ισπανία και οι 2 μπήκαν στην αρένα των δρομολογίων εσωτερικού παρόλο που ο εκεί ανταγωνισμός είναι ακόμα μεγαλύτερος,με Vueling,IB,UX,Spanair,AB..
Δε νομίζω ότι θα ήταν αμελητέο το ποσοστό επιβατών που θα κερδιζε όποια από τις 2 ξεκινούσε πτήσεις εσωτερικού, απέναντι σε μια συγχωνευμένη και ακριβή Α3-ΟΑ..Ειδικά τώρα που η κατάσταση σφίγγει ακόμη περισσότερο και ίσως χειροτερέψει..