Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

αρχικά λένε συγνωνευση και των 2 εταιρειών με 50-50. Σωστα?
Οπότε ξεχνάμε οτι θα είναι aegean airlines με brand name olympic air.

μιλάμε ενωση 2 εταιρειών με ένα όνομα το όποίο αναγκαστικά για λόγουσ εμπορικότητας ειναι το olympic.
Οσο και να είναι μερικοί συναισθηματικά δεμένοι αυτό είναι το όνομα. Δε νομίζω να είθστε περισότερα δεμένοι απο τον ίδιο το Βασιλάκη. Ασε που σε μερικά χρόνια απλά θα τη θυμόμαστε σαν μια αξιοπρεπέστατη ελληνική εταιρεία.

Η Α3 μπαινει στην star alliance τον Ιούνιο? σωστα? ωραία. Η συγχώνευση θα έχει γίνει? Οχι ακόμα. Η συγώνευση αν θα γίνει, θα γίνει μετά την 6η Σεπτεμβρίου.
Σωστά? αν αυτή η εταιρεία γίνει μία η θα έχει το δικαιωμα να παραμείνει στην star η να φύγει (να παει αλλου :D ) πχ sky team. (τυχαιο το παραδειγμα)
Δε νομίζω ο Βασιλάκης να μην είπε τίποτα στην αγαπητή LH για τη συγχώνευση, εδώ αμαν και πως κάνει να μπεί μέσα στη συμμαχία και δε θα τους το είπε? Ασε που πιστευω έδωσαν τις ευλογίες τους για τη συγχώνευση. Θα γλιτώσουν που ίσως να εμπενε η ΟΑ σε καμια άλλη συμμαχία και να είχαμε κόντρες.
Και επίσης olympic air στη συμμαχία για εμπορικούς λόγουσ χτυπάει ωραία.

Συνήθως όταν 2 εταιρείες γίνονται μια, τα μιλια παραμένουν. Ισως να χανόντουσαν αν η ΟΑ αγόραζε την Α3 και τότε τα έχανες, αλλά και πάλι ίσως. Πιστευω πως όλοι θα έχουν τα μίλια τους στο νέο πρόγραμμα της εταιρείας.

Εγω θέλω να δω τωρα που θα ανατεθούν οι άγονες γραμμές τι παιχνίδι θα παιχτεί.
Αν δηλαδή δώσουν μόνο σε μία εταιρεία γραμμες απο τις δυο, φαντάζομαι ότι δε θα υπάρξουν γκρίνιες. (για μεταξύ τους)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αναφορικά με το 50-50, είναι λάθος. Όπως γράφει και το δελτίο τύπου η συμμετοχή θα είναι ισότιμη - αυτό δεν σημαίνει 50-50%. Υπάρχουν και άλλοι μέτοχοι και ένα ποσοστό που είναι σε διαπραγμάτευση στο ΧΑΑ.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εγώ εκείνο που ξέρω είναι ότι το μονοπώλιο θα ανθίσει πάλι, τα ήδη ακριβά εισιτήρια εσωτερικού θα γίνουν ακριβότερα και στα ελληνικά αεροδρόμια θα επικρατήσει πάλι η "μονοτονία" της ΟΑ. Η Α3 είναι πράγματι μια αξιοπρεπής iδιωτική ελλ.εταιρεία, η οποία κατάφερε άξια μεσα σε μια 10ετία να σταθεί απέναντι στην κρατική ΟΑ και σε πολλούς τομείς να την ξεπεράσει. Κατανοώ ότι απο επιχειρηματικής απόψεως και υπό τις παρούσες οικονομικές συνθήκες ίσως και να επιβάλλεται να συνενωθούν οι 2 εταιρείες ώστε να μh τεθεί η βιωσιμότητα τους σε κίνδυνο στο μέλλον.Εδώ "παντρευτηκαν" εταιρείες μαμούθ,AF-KLM,DL-NWA, η LH έχει εξαγοράσει τις μισες αερ.εταιρείες της Ευρώπης, πως να σταθούν 2 κούτσικες ελληνικές μόνες τους; από την άλλη σκεφτομαι ότι αφού η Α3 θα μπει στη Star και η ΟΑ όδευε προς SkyTeam, μήπως τελικά τα κατάφερναν και χωρίς το...γάμο..;Κι αν συγχωνευθούν γιατι να πρεπει να χαθεί το brand της Α3 και να μην κρατηθεί σαν ξεχωριστή οντοτητα, όπως με AF-KLM? Είναι μια εταιρία που προτίμησε και αγάπησε πολύς κόσμος και δεν ήρθε και χάθηκε σαν κομήτης όπως άλλες αλλά εμεινε και έδειξε σοβαρό και σταθερό έργο, κι όχι του κω...τα 9μερα όπως άλλες (βλ.ΗΙΑ,Τ4,ZF..)...Δεν είναι και τόσο άγνωστη πια στην Ευρώπη και στο εσωτερικό κάνει η Α3 ξεπερνάει την ΟΑ πολλές φορες, εξαιρούνται οι άγονες..Ας ενώσουν τα ταμεία τους, τους στόλους τους, το προσωπικό τους,τα προγράμματά τους, αλλά ας κρατηθούν οι 2 εταιρείες ξεχωριστά κι ας αλληλοσυμπληρώνονται..Ετσι δεν κάνει κι η μαμα LH OS,LX,SN και με τις μικρές θυγατρικές της;
Σκεψεις απλού επιβάτη που θα λυπηθεί όταν χαθεί από τα μάτια το σήμα και τα χρώματα της Α3 :(
Και όχι δεν είμαι εναντίον της μιας και υπέρ της άλλης..θέλω και τις 2..πειράζει;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

HATATH":1lkv91jy said:
Αγαπητοί, η Α3 τον Ιούνιο θα μπει "κανονικοτατα" στο STAR. Νομίζω οτι δεν έχετε καταλάβει τι ακριβώς σημαίνει αυτό. Για να πάρετε μια ιδέα, οι κάτοχοι της Miles & Bonus θα έχουν όλα τα προνόμια που έχει ο όποιοσδήποτε είναι κάτοχος κάποιας κάρτας FF του STAR π.χ. συγκέντρωση και εξαργύρωση μιλίων σε 26 εταιρείες μέλη του STAR. Για ποια "ομπρέλλα" της LH μιλάμε? Πιστεύετε πραγματικά οτι θα εγκαταλειφθεί μία τέτοια συνεργασία και η "νέα" εταιρεία (η Aegean δηλαδή με το brand name της ΟΑ) θα κρατήση το "Travellair"? Μια χαρά πρόγραμμα είναι, αλλά το M&B τον Ιούνιο θα είναι σε άλλο επίπεδο.

μακάρι να γίνει έτσι. έχω άπειρους πόντους μπόνους, και 22000 μίλια, και σκέφτομαι να τους μετατρέψω σε μίλια, ή θα τους χάσω? Πήρα εντωμεταξύ τηλέφωνο στο miles and bonus, να ρωτήσω αν εξαργυρώνουν υπερατλαντικά ταξίδια (βλέπε Αυστραλία, ή το ταξίδι της Lufthansa για 10 προορισμούς!) και μου τα έλεγαν περίεργα. Θα ξαναρωτήσω βέβαια, γιατί καμμιά φορά πέφτεις και σε άσχετο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Στις μεγάλες συγχωνεύσεις που έχουν γίνει στην Ευρώπη και την Αμερική κρατήθηκαν και τα δύο brands γιατί ήταν brands διαφορετικών χωρών. Τώρα στην Ελλάδα που είναι και μικρότερη χώρα θα ήταν γελοίο να κρατήσουν και τα δύο όσο και αν κάποιους μας στεναχωρεί αυτό.

Τώρα για το νέο FFP νομίζω είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα. Αυτοί καλά καλά δε ξέρουν τι στόλο θα έχουν και τι δρομολόγια θα χρειαστεί να κόψουν. Αυτό θα το μάθουμε τελευταίο όπως έγινε και με το Travelair. Αυτά που λένε στους όρους που όλοι αποδεχτήκαμε είναι τα τυπικά που γράφουν οι νομικοί για να καλύψουν κάθε ενδεχόμενο δικαστικής διαμάχης. Όσοι έχουν συνεργαστεί με νομικούς σε εταιρείες το γνωρίζουν. Θεωρητικά θα τα συγχωνεύσουν αφού πάνω κάτω τα προγράμματα είναι ίδια. Πιθανότατα θα εκμεταλλευτούν τις συνέργειες με τις εταιρείες της MIG όπως είπε και ο κ. Βγενόπουλος νωρίτερα.

Σχετικά με τον ανταγωνισμό, στην Ελλάδα υπάρχει ένα θεματάκι αλλά για τις Ευρωπαϊκές πτήσεις δε νομίζω ότι έχουμε μεγάλο πρόβλημα αφού οι ξένες εταιρείες πετάνε στην Ελλάδα και με αρκετές συχνότητες ημερησίως. Άρα εκεί ο ανταγωνισμός συνεχίζει να υπάρχει. Όπως είπε και ο Βγενόπουλος, δεν πάνε για μείωση κόστους (υποκειμενικό) αλλά για να μειώσουν τις πολλές συχνότητες κυρίως στους μεγάλους προορισμούς του εσωτερικού όπου ο ανταγωνισμός τους φέρνει με χαμηλές πληρότητες, άρα με μειωμένα έσοδα ή και ζημιές. Αυτό έχει μια λογική όταν η προσφορά είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από τη ζήτηση, κάτι που ισχύει αρκετές φορές σε αρκετούς προορισμούς ειδικά σε low seasons.

Εδώ είμαστε και θα δούμε τι θα γίνει. Θεωρώ ότι θα κρατήσουν το μοντέλο της Aegean όσον αφορά τις χαμηλές τιμές για κρατήσεις θέσεων αρκετά νωρίς για να μην τους "κράξει" ο κόσμος. Αυτό είναι και το πιο λογικό, γιατί το να αυξήσει δραματικά τις τιμές, αυτό μπορεί να χτυπηθεί εύκολα από μια low cost εταιρεία που ίσως μπει με δίκτυο εσωτερικού. Και τότε τι θα κάνουν αν έχουν και πάλι χαμηλές πληρότητες; Θα μειώνουν τα δρομολόγια και θα πουλάνε αεροπλάνα για να επιβιώσουν; Τον κόσμο τον θέλουν με το μέρος τους γιατί αργά ή γρήγορα θα υπάρξουν ξανά νέες μικρές εταιρείες στην Ελληνική αγορά. Αν πχ (λέμε τώρα) συγχωνευτεί η Athens με την Sky Express, την Hellas Jet, την Astra και την HIA, ε ποτέ δε ξέρεις, με τη στήριξη από τα άγονα και με τα δρομολόγια που θα αναγκαστούν να κόψουν οι Olympic-Aegean για να πάρουν την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, μπορεί να γίνει μια καλή Regional εταιρεία και να έχουμε ανταγωνισμό πάλι :D
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η συμφωνία τελεί υπό την αίρεση της εγκρίσεώς της από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού που λόγω του μεγέθους και των όρων της συναλλαγής είναι αρμόδια, ενώ μέχρι τότε θα εξειδικευθούν όλα τα διαδικαστικά βήματα και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής της.

Για το μέγεθος κτλ αν δεν κάνω λάθος η ΕΕΑ ασχολείτε με θέματα μόνο στο κοινοτικό επίπεδο δλδ με τις διεθνείς πτήσεις. Για της εγχώριες υπάρχει η εθνική ελληνική επιτροπή , που είχε (;) κ την υπόθεση ΕΤΕ-ΑΛΦΑ (πολύ μεγαλύτερη από την τωρινή συμφωνία)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Τι είναι ο "ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ"; Τι θέλει να πει ο ποιητής χρησιμοποιώντας αυτόν τον όρο (θυμηθείτε ότι τον είχε εκστομίσει ο Θόδωρας, πριν από περίπου ένα χρόνο, όταν κατέθετε την πρόταση εξαγοράς);

Η χρήση του όρου μου φαίνεται τόσο ειρωνική και τόσο ανησυχητική (δεν ξεχνώ ότι ορισμένοι "πρωταθλητές", τους οποίους υποδεχθήκαμε μετά βαΐων και κλάδων, βρέθηκαν αργότερα ντοπαρισμένοι και εξαφανίστηκαν).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Από το γεγονός ότι κρατάνε το όνομα και τα σήματα της Ο.Α. μέχρι το να κλαίγονται διάφοροι για τα μίλια του Μ&Β υπάρχει τεράστια απόσταση. :rant:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Παιδία μήπως γνωρίζει κάτι κάποιος για το Ground-handling
Πώς θα γίνει τα παιδιά που έστειλε η AEE στην GOLDAIR CFU
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

IATA/TASOS said:
αρχικά λένε συγνωνευση και των 2 εταιρειών με 50-50. Σωστα?
Οπότε ξεχνάμε οτι θα είναι aegean airlines με brand name olympic air.

Το 50-50 είναι τελείως λάθος.
Αυτοί που θα είναι ισότιμοι είναι οι 2 μέχρι τώρα βασικοί μέτοχοι των 2 εταιρειών. Αναλυτικά ο μοναδικός μέτοχος της OA (κος Βγενόπουλος) θα έχει πλεόν περίπου 25%. Ο βασικός μέτοχος της A3 (οικ. Βασιλάκη) θα έχει επίσης περίπου 25%. Αυτό μας κάνει 50%. Υπάρχει ένα ποσοστό στο χρηματιστήριο (περίπου 23%) το υπόλοιπο παραμένει στους υπόλοιπους 5 μετόχους της Α3. Πως μας προκείπτει το 50%- 50%? εμένα για κυρίαρχία της Α3 μου φαίνεται... Ο Βγενόπουλος από το 100% της ΟΑ θα έχει τώρα το 25% το υπόλοιπο 75% παραμένει στους μετόχους της Α3 και στο χρηματιστήριο.
 
Top