Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αγαπητοί συντονιστές,
αυτό το ερωτηματικό "?" που υπάρχει στον τίτλο του θέματος μήπως είναι άχρηστο;
Οι δύο εταιρείες όχι μόνο συνεργάζονται, άλλα τα 'χουν κάνει πλακάκια (και σαν τα μούτρα τους)!!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πλακάκια δυστυχώς και η ελληνική επιτροπή ανταγωνισμού αργεί,πολύ αργεί ...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Συγνώμη αγαπητέ Νοτιος να σου κάνω μια ερώτηση και σε εσένα αλλά και στους υπόλοιπους που προτείνουν νέα δρομολόγια σε σκανδιναβίες, Ινδίες, Κίνες και όπου μπορεί να φανταστεί κανείς

γνωρίζετε τι επίπτωση έχουν σε μια αεροπορική? Δλδ, έχεις κάνει κάποια άσκηση και πιστεύεις ότι με αυτό το τρόπο θα ενισχυθεί η κερδοφορία της ΟΑ με τα καινούργια δρομολόγια άμεσα??

Γνωρίζεις πόσο καιρό κάνει ένα δρομολόγιο (και δη υπερατλαντικό που είνaι ακριβό δρομολόγιο) να κάνει break even?

δηλαδή μου λές σε περίοδο ύφεσης και δραματικής πτώσης της εγχώριας ζήτησης (ασε που για τα δρομολόγια που αναφέρεις δεν υπάρχει και ιδιαίτερη εσωτερική ζήτηση αλλα λέμε τωρα....), με το jet fuel στα ύψη και με απίστευτες ζημιές στα βιβλία μου, να πάω να ανοίξω νέα δρομολόγια σαν αυτά που προτείνετε? Δηλαδή να μπω και σε επιπλέον έξοδα....

Αυτά που προτείνεις θα οδηγήσουν την εταιρία σε ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ αύξηση των ζημιών της και η εταιρία επι του πρακτέου δεν μπορεί να κάνει αυτές τις επενδύσεις (γιατί περί επένδυσης πρόκειται) διότι πολύ απλά δεν έχει την ρευστότητα. Κοινώς έχει αρνητικές ταμειακές ροές και όταν έχεις αρνητικές ταμειακές ροές δανείζεσαι για να συνεχίσεις να λειτουργείς. Οπότε αν εκτός από το να κλείνεις τρύπες θες να κάνεις και επενδύσεις πρέπει να δανειστείς διπλά.

Η Μαρφιν δεν μπορέι να την δανείζει επ άπειρον. Είναι ξεχωριστή εταιρία και έχει και αυτή τα δικά της προβλήματα που όλοι ξέρουμε τα ζόρια που έχουν σε όλο το τραπεζικό σύστημα. Δεν μπορέι να δανείζει μια εταιρία με τα προβλήματα της ΟΑ. Η οποία πρέπει να προχωρήσει άμεσα σε νέα αύξηση κεφαλάιου

Τώρα για αυτό που λέτε για πώληση της ΟΑ. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος σοβαρός παίκτης να θέλει να εξαγοράσει μια ελληνική εταιρία. Ούτε η αγορά έχει κανένα φοβερό size που δεν μπορεί να το καλύψει από μόνη της, ουτε το ΕλΒελ είναι κανένα σοβαρό hub, ούτε φτηνό είναι για να το κάνω hub και να κάνω feed δρομολόγια προς Μ.Α και Ινδίες Κίνες που έχουν αναφερθεί και πάει λέγοντας. Αλλά ας δεχτούμε ότι θέλει να κάνει αυτη την εξαγορά. Γιατί να πάει στην ΟΑ και να πάρει μια εταιρία που χάνει πολλά εκ. το μήνα και να μην πάει να πάρει μια εταιρία στρωμένη με καθαρό ισολογισμο όπως η Α3? Η οποία εκτός των άλλων διαπραγματεύεται σε ιστορικά χαμηλά στο ΧΑ και μπορέι να την παρει και σχετικά φτηνά? Θα μου πεις ο Βγενό μπορέι να του την δώσει τσάμπα για να γλυτώσει τις ζημιές και τα χρέη. Ας πούμε ότι την πέρνει για ένα ευρώ (όπως έχουν υπάρξει περιπτώσεις φαληρημένες εταιρίες να έχουν πουληθεί για ένα ευρω). Τι θα έχει ο καινούργιος αγοράστης? Μια εταιρία η οποία μπαίνει μέσα αρκετα μυρια το μήνα συν συσσωρευμένες ζημιές της τάξης των 150-200εκ. περίπου.

Να θυμίσω ότι η Α3 είχε 135εκ. συσσωρευμένες ζημιές το 2004 τις οποίες κατάφερε να σβήσει (σε οικονομία με growth 4% το χρόνο) to 2008. οπότε πόσα χρόνια θα κάνει η OA να σβήσει τις συσσωρευμένες ζημιές σε οικονομία με αρνητική ανάπτυξη για δυο χρονια ακόμα και με το υπερβολικά αισιόδοξο σενάριο ότι θα είνaι κερδοφόρος το 2011 (που δεν πρόκειται να είναι ουτε το 2013 αλλά λεμε τώρα for the sake of the argument). Σε 4 χρόνια πάντως με τίποτα. Οπότε γιατί κάποιος ο οποίος είναι ορθολογικός επενδυτής να πάει να μπλέξει σε μια τέτοια κατάσταση...λέω εγώ τώρα? Εαν πάντως ο Βγενό ήταν ορθολογικός και υπολόγιζε τον μέτοχο του θα την έκλεινε την εταιρία χτες.

Όσο αφορά τον Κωσταντέλλο και αυτά που λέει για 30-35 αεροπλάνα δείχνει ότι είναι πανω απ’ολα συνδικαλιστής της Ελληνικής σχολής. Δηλαδή για ποιό λόγο να φορτωθεί ο Βασιλάκης τις ζημιές της ΟΑ για να μείνει στο τέλος μια ίδια από πλευράς μεγέθους εταιρία. Και να δώσει και από πάνω χρήματα. Η λογική της συμφωνίας ήταν να αποκτήσει size για να εκμεταλευτεί economies of scale και όχι μόνο. Αυτά είναι που θα μπουστάρουν την εταιρία ώστε να γίνει υπολογίσιμος παίκτης στην ευρωπαϊκή αγορά και θα την βοηθήσουν να βελτιώσει εν τέλει την κερδοφορία της και να μην μείνει εταιριούλα όπως είναι τώρα. Όταν ανακοινώθηκε η συμφωνία πέρσι είχαν 64 αεροπλάνα και ο Βασιλάκης μίλαγε για 55 αεροσκάφη η καινούργια εταιρία. Τώρα με πόσα λειτουργούν και οι δύο με σαφώς μοιρασμένη αγορά? δεν πρέπει να είναι κάτω από 45. τεσπα δεν βρίσκεις άκρη, συνδικαλιστής είναι ότι θέλει μπορεί να λέει, λόγια του αέρα, το όνειρο του μπορεί να είναι μια δημόσια και ζημιογόνος ΟΑ, ωστε να βολευτούν οι ημέτεροι.

Όσο αφορά το το μανατζμεντ της ΟΑ, τα ίδια έλεγες άραγε και οταν ήταν στην Α3 και η Α3 είχε τις ζημιές που είχε? Γιατί η Α3 πρέπει να έκανε καμια δεκαετία να σβήσει τις ζημιες της από τα βιβλία της. Δυστυχώς δεν έχω στοιχεία προ 2004 αλλά ακόμα και τό 2004 με Ολυμπιάδα ήταν ζημιογόνος η Α3, οπότε δύσκολο πριν να είχε κέρδη. Και εκεί αποτυχημένοι ήταν? Και αν ήταν γιατί αυτός ο Βασιλάκης τους κράταγε τόσα χρόνια? Μαζοχιστής ήτανε?

Καλές οι αισιοδοξίες και το πετάω ψηλά αλλά τα νούμερα και η αγορά είναι αυτά που μιλάνε.
Τέλος αν κρίνω από την μετοχή της Α3, αλλά και την ανακοίνωση της εταιρίας, οι μέτοχοι της μάλλον ικανοιποιηθηκαν που δεν προχώρησε η συμφωνία
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αγαπητε gd197

Πρωτα απο ολα δεν ενεφερα τιποτε για τον Κο Κωνσταντελο , δεν τον γνωριζω, ουτε και ειδα την συνεντευξη του, δεν με ενδιαφερει.

Εαν διαβασες τα σχολια μου με προσοχη, δεν ειπα οτι με καποια δρομολογια η ΟΑ γινεται κερδοφορα.

Τα σχολια μου, επικεντρωθηκαν στα περι μη συγχωνευσης, στις συμμαχιες και πως θα μπορουσε να γινει η ΟΑ μελος μιας συμμαχιας. Εφερα καποια παραδειγματα/σεναρια πως μπορει να γινοταν αυτο, σαν υποθεση, και τιποτε αλλο. Επισημανα οτι δεν ειναι ευκολο.
Επισης ειπα οτι για να εχει ελπιδα ο Βγενο να πουλησει την ΟΑ , πρεπει πανω απο ολα να την νοικοκυρεψει. Η ΟΑ ετσι οπως ειναι η θα πουληθει με 1 ευρω, η παιει για κλεισιμο. Επισης ειπα οτι μπορει ο Βγενο να τα κανει αυτα, αλλα πρεπει να το θελει, δεν θα κρινω εγω ομως εαν το θελει η οχι.
Εσυ μαλλον ξερεις περισοτερα, εγω δεν εχω γνωση των προθεσεων του.


Οσον αφορα τα στελεχη, ολοι κρινονται εκ του αποτελεσματος, και δεν βλεπω γιατι η διοικηση της ΟΑ πρεπει να ειναι στο απυροβλητο, ειδικα με τα αποτελεσματα των φιλοτιμων προσπαθειων τους. Δεν ξερω ειλικρινα τι εκαναν στη Αιγαιου, εν πασει πριπτωσει δεν αποτελουσαν και τη διοικηση της Αιγαιου, κοιταζοντας απο την σελιδα του χρηματιστηριου, εχει πολλα αλλα μελη η διοικηση της ΑΕΕ. Το ελαφρυντικο το μονο που μπορω να σκεφθω ειναι το αλαλουμ που μαλλον προκαλεσε η συγχωνευση, αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι δεν ειχαν γνωση και δεν ηξεραν. Επισης δεν μπορω να φανταστω, οτι μια σοβαρη διοικηση ( συμπεριλαμβανομενου και του Κου Βγενοπουλου), οπως φαινεται, δεν εχει ενα πλανο Β που λεμε. Μπορει να υπαρχει, ας περιμενουμε να το δουμε λοιπον.

Να μην κουραζω, λιγο - πολυ τα ιδια λεμε νομιζω, ισως δεν με διαβασες προσεκτικα.
Πανω απο ολα νοικοκειρεμα, και μετα σκεψεις για πωληση, και συμμαχιες, αλλα φιλε gd197, ας ονειρευτουμε και λιγακι βρε αδερφε, καλο θα μας κανει σε μια χωρα που ειναι σε κατασταση εθνικης καταθλιψης.
Ευχαριστω.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ολόκληρη η πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη τύπου της ΕΧΠΑ(video) εδώ :

http://www.aviationnews.gr/analysis.pl?id=138

Μετά τα 30' πρώτα λεπτά ακολουθούν ερωτήσεις δημοσιογράφων...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Eκτός απ' την συντεχνία των πιλότων, σύφωνα με το ΗΒnews πίσω απ' την απόρριψη της συγχώνευσης κρύβονται η ΒΑ και η LH.
:arrow: http://www.hbnews.gr/permalink/112548.html

Λέτε με βάση τη συγχώνευση να προσεγγίστηκε το σχήμα απ' την IAG ή/και την oneworld? Γιατί δεν βλέπω άλλο φανερό λόγο να ανακατεύτηκε η LH...

Τέλος, να υπενθυμίσω κάτι που είχε αναφέρει ο Ευτ. Βασιλάκης σε μία συνέντευξη του στα Νέα
Η οικονομία κλίμακας που χρειάζεται προκειμένου να είναι μια εταιρεία διαχρονικά βιώσιμη απαιτεί εξωστρέφεια και ανταγωνιστικότητα. Σας θυμίζω ότι το 90% του τζίρου των ελληνικών αεροδρομίων αφορά ταξίδια εξωτερικού. Αν θέλουμε να έχουμε αξιόλογη ελληνική εκπροσώπηση χωρίς κρατικές επιδοτήσεις, η συγκέντρωση δυνάμεων είναι απαραίτητη.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... z1CLJmlTIW
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Προσπαθώ να μπω στην deal εδώ και ώρα και μου κάνει συνέχεια abort..anyway στην εντυπη εκδοση της σήμερα μίλαγε για συνεργασία βόμβα ΟΑ με ξένη εταιρία-κολοσσό που θα αλλάξει άρδην τα δεδομένα στην ελλάδα καθως δεν θα είναι μια απλη συνεργασία αλλά ουσιαστικά αναδιαρθρωση εκ βαθέων της ΟΑ και της λειτουργίας με τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης..Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα;ποιος ξέρει..Αν κανεις μπορεί να μπει στο dealnews.gr και να το βρει χωρίς να τον πετάει ας βοηθήσει...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Στην ιστοσελίδα τους δεν αναφέρουν έως τώρα κάτι ωστόσο όντως στο σημερινό εξώφυλλο της έντυπης έκδοσης υπάρχει η είδηση.

IAG? AF/KLM? Kαμμιά απ' τις "κάτω" (QR, EK, EY)?

ΥΓ
FR? :twisted:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Eδιαφερον! αν και δεν μπορω να βρω κατι παραπανω.

http://www.scribd.com/doc/47714667/Deal ... t-28-01-11

---εδιτ---
Πιασε κοκκινο ΟΑ701...κολλησε ο chrome και χρειαστηκα refresh
Aς σβηστει απο τους admins
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μετά την ανακοίνωση της προσφοράς της AEGEAN,είπα να οργανωθώ λίγο,για να κλείσω από τώρα για Πάσχα..Έμεινα έκπληκτος απ'το πάρτυ που έχουν στήσει τα "κάτω απ'το τραπέζι πλέον" συνεταιράκια..Για να μην παρεξηγηθώ,δεν περίμενα τις μέρες κοντά στο Πάσχα να υπάρχουν προσφορές,αλλά αυτό που γίνεται φέτος είναι πρωτόγνωρο!!

Για να το δούμε και με αριθμούς...

Οι τιμές είναι οι minimum που μπορεί να βρεί κάποιος..

ATH-SMI-ATH 228€ η Α3 - 160€ η ΟΑ

Δηλαδή από 15 Απριλίου (9 μέρες πριν το Πάσχα) έως και 1 Μαϊου (μία βδομάδα μετά το Πάσχα) η Α3 θέλει 228€ ακατέβατα!! Ενώ η ΟΑ 160€ το λιγότερο!! Και είμαστε 3 μήνες πριν....

Θα επανέλθω και με άλλα δρομμολόγια...
 
Top