Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αυτό περι ξένων ανταγωνιστών μάλλον αστείο μου φαίνεται και νομίζω θα ήταν περισσότερο εφικτό αν τελικά εγκρινόταν η συγχώνευση κι όχι τώρα..Βεβαια ούτε τώρα εμποδίζει κανείς την U2 να έρθει και να ξεκινήσει δρομολόγια εσωτερικού αλλά δεν το βλέπω...Το παραπάνω άρθρο τα λέει πάνω κάτω όπως έχουν..Η Α3 θα συνεχίσει να στηρίζεται στη μαμα LH και τα "αδέρφια" της, η ΟΑ αν θέλει να επιζήσει μάλλον θα πρέπει να ξαναρχίσει να ερωτοτροπεί με τον Leo van Wijk :D , εκτός αν αλλάξει ρότα και κοιτάει προς ΙΒΒΑ..Δεν θαταν άσχημα ναχει ως hub το LHR για ΗΠΑ/Καναδά και τη MAD για ΛΑΤΑΜ..Ας ελπίσουμε ότι θα πρυτανεύσει η λογικότερη για την εταιρία λύση με προοπτικές για ανάπτυξη εστω κ ανταγωνιστικά στην Α3 κ όχι σκυλομαχίες που θα τη βυθίσουν οικονομικα κ θα την εξαφανίσουν..Αξίζει να παραμείνει ζωντανή...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Στην Πορτογαλια πως επετρεψαν να υπαρχη μονοπολιο στης εσωτερικες γραμμες? Στην Γαλλια οταν η Air France αγορασε της Air Liberte και AOM υπηρχε μονοπολιο για 1-2 χρονια εως οτου ξεκινηση δρομολογια εσωτερικου στη Γαλλια η EasyJet. Εαν κλειση μια απο της δυο εταιριες που ειναι πολυ πιθανο δεν θα υπαρχη μονοπολιο? Ποσα λεφτα νομιζεται οτι θα χρειαστη να χαση ακομα η Olympic για να την κλεισουν? Αν και ακουγεται οτι υπαρχουν συζητησεις για στενη συνεργασια και πιθανη συνχωνευση με της Cyprus Airways!!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πως θα σας φαινοταν η IAG? British/Iberia/Olympic? τι καλαααα!!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

"Αναζητείται αγοραστής" για την OAir, δημοσίευμα του hellenic business news:

Σύμφωνα με πληροφορίες ,η MIG, ιδιοκτήτρια εταιρία της Olympic Air, έχει ήδη ξεκινήσει τη διερεύνηση της διεθνούς αγοράς ώστε να βρεθεί αγοραστής για τον αερομεταφορέα, αναθέτοντας την πώληση σε αμερικανική τράπεζα.
Παράλληλα, έγινε κρούση σε έλληνες εφοπλιστές, να συμμετάσχουν στην Olympic Air, αλλά η απάντηση ήταν αρνητική, αν και παλιότερα είχαν ακουστεί τα ονόματα τους ανάμεσα στους υποψήφιους αγοραστές.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Και πολύ άργησαν!!! Όλο ράδιο αρβύλα είναι τπτ άλλο έχουμε του στιλ κλίνει η ΟΑ ή ότι ξεκινάει συνεργασία με Virgin Atlantic (Group) και το πρόγραμμα Virgin Galactic............... :rant:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το είδα κι εγώ το άρθρο του ΗΒnews. Το θέμα είναι ότι δεν έχει παίξει πουθενά αλλού αυτή η είδηση κι ας είναι απ΄το μεσημέρι.

Στα της συγχώνευσης, διάβασα τις αιτιολογίες της κομισιόν και έφριξα. Μπούρδες. Αναμεσα σε πολλά αναφέρω ενδεικτικά; Έπιασαν λέει και ρώτησαν ξένες αεροπορικές αν θα ερχόντουσαν Αθήνα με αντίπαλο μια ενωμένη ΟΑ3. Και περίμεναν να ακούσουν ναί :wall: . Υποτιμάνε την νοημοσύνη μας. Και λένε και για το μη φιλικό α/δ της Αθήνας, που στο ίδιο α/δ δραστηριοποιούνται οι 2 αεροπορικές που ζητάνε συγχώνευση. Επίσης, περίμεναν λέει απ' τους 2 να παραχωρήσουν μέρος του στόλου τους σε άλλη εταιρεία. Αν είναι δυνατόν, να δώσουν απο 3-4 airbus η κάθε μιά για να στηνόταν κανένα έκτρωμα στυλ ZF. :wall: Καλά το είχα πεί ότι θα ζητουσαν επιδότηση...

Η απόφαση της κομισιόν ουσιαστικά ενθαρρύνει τις 2 ή να παρανομήσουν συνεργαζόμενοι κάτω απ΄το τραπέζι (και να υποστούν το κυνήγι της αρκούδας) ή να ξεκινήσουν έναν ανελέητο πόλεμο τιμών για να πετάνε 10 επιβάτες σε κάθε πτήση με 9 ευρώ (και άλλοι 10 με 200 για να βγεί η χασούρα) και τελικά να έρθουν αυτοί που είπαν όχι και να στήσουν το δικό τους πάρτι. Κρίμα...

Πλέον, πολλά τα σενάρια, ειδικά για την OA αφού η Α3 δείχνει να στέκεται πιό καλά. Η ΟΑ νομίζω ότι δύσκολα θα σωθεί εκτός και αν έχουν κουράγια και λεφτά, πολλά λεφτά, να την ξαναστήσουν ως κάτι διαφορετικό απο την Α3. Όλα τα άλλα θα είναι πασαλείματα που θα κάνουν κακό και στους 2 τελικά.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πάντως δεν νομίζω ότι η ΟΑ είναι τόσο χαμένη πια και δεν σώζετε με τπτ. Ως εταιρία έχει προοπτικές για ανάπτυξη αν το χειριστεί σωστά και με διάθεση για δουλεία. Η Skyteam και η One World περιμένουν στην γωνία. Η Ελλάδα είναι καλό σημείο και κάποιος πρέπει να έχει μια βάση εκεί εκτός από την μαϊντανό Star.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Για τον φιλο Kiwi Jumbo νομιζω πριν γινει ολος ο χαmος περι συγχωνευσης της ΟΑιρ k Α3 ειχανε σκοπο να ενταχτουνε στο προγραμμα της Sky Team χωρις να ειμαι 100%σιγουρος...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Καλά αυτά είναι λίγο λόγια του αέρα βέβαια. Η ΟΑ φυσικά και είναι χαμένη, γιατί έναντι της Α3 χάνει σχεδόν σε κάθε τομέα. Αν ισχύει αυτό που είχε ακουστεί για υψηλότερους μισθούς από την Α3, τότε έχει υψηλότερο κόστος μισθοδοσίας. Υψηλότερο κόστος για τα αεροπλάνα αφού τα ενοικιάζει τα περισσότερα με εξαίρεση κάποια bombardier. Λιγότερη επιβατική κίνηση. Βέβαια στον αντίποδα έχει πιο ευέλικτα αεροπλάνα για το εσωτερικό, και φυσικά την τράπεζα να την υποστηρίζει, αλλά πόσο ακόμα θα κρατήσουν την ΟΑ να χάνει λεφτά από παντού. Και μένα μου αρέσουν τα παραμύθια, και κάπου πίστεψα οτι μπορεί να αλλάξει αυτή η εταιρία, και όντως άλλαξε σημαντικά σε σχέση με την πΟΑ, αλλά μέχρι εκεί. Λίγο οι συγκυρίες, λίγο η ισότητα των 2 εταιριών, δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Επίσης το οτι η Ελλάδα είναι καλό σημείο, τι ακριβώς είναι τόσο καλό που να υπερτερεί δηλαδή έναντι άλλως καλών σημείων εδώ γύρω; Και καλό για τι ακριβώς; Για διεθνής connections; Γιατί οι επιβάτες για διεθνής πτήσεις έχουν να επιλέξουν από μια πληθώρα ευρωπαικών αεροδρομίων, τύπου FRA, AMS, CDG, και βασικά σχεδόν οποιασδήποτε πρωτεύουσας. Επίσης η Κωνσταντινούπολη δεν απέχει και πολύ, και λίγο πιο πέρα είναι τα Dubai κτλ κτλ. Εμείς ήμαστε απλά άλλο ένα αεροδρόμιο που προς το παρών δεν έχει φτάσει στο σημείο που ίσως να μπορούσε, αλλά ήμαστε απο τα ακριβότερα. Οτι η Ελλάδα είναι η καλύτερη, μόνο ο Λιακόπουλος και η ΕΛ, Ε, και δεν θυμάμαι τι άλλο έχει περάσει από την εκπομπή, το πιστεύουν.

Όσο για τη δήλωση «η απόφαση της ΕΕ θα έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο για το επιβατικό κοινό όσο και για την οικονομία της χώρας μας, θα λειτουργήσει δε υπέρ των συμφερόντων των αλλοδαπών ανταγωνιστών μας" του κ. Βγενόπουλου, μου ακούγεται σαν την κλασσική ατάκα της Cult μορφής του χλαπάτσα, "Θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε".
Τι φοβάται δηλαδή ο Βγενόπουλος;
1. Οτι θα έρθουν οι ξένοι αερομεταφορείς; Σε πτήσεις εσωτερικου; Δηλαδή τέρμα η καραμέλα πριν την πτήση και η καλημέρα στα ελληνικά; ΤΙ...φθηνότερο εισητήριο;;;; Όχι θα προτιμήσω την καραμέλα και το μπισκότο. :wall:
2. Εκτός φυσικά και αν φοβάται το κλείσιμο της ΟΑ ο Βγενόπουλος, το οποίο δηλαδή αφήνει την Α3, να κάνει πχ τα ιδια συμβόλαια για αεροπλάνα που έχει η ΟΑ, και έτσι να φτάσουμε στο ίδιο σημείο που θα ήταν μια ενωμένη ΟΑ3, που φυσικά και θα χρειαστεί το προσωπικό (ιπτάμενο τουλάχιστον) της ΟΑ, με απώλεια θέσεων, των γραφείων της ΟΑ. Δηλαδή φοβάται ο Βγενόπουλος την δημιουργία μιας μεγαλύτερης Α3; Μοιάζει λίγο με κύκλο δε συμφωνείτε; Σαν να φοβάται το δημιούργημα που οραματίστηκε με τον Βασιλάκη, επειδή φυσικά θα μείνει εκτός του χορού.

Πάντως, ως πολίτης, δεν μπορεί κάποιος να κάνει μήνυση στην επιτροπή ανταγωνισμού (την δικιά μας εδώ, τους φωστήρες) που δέχθηκε απροβλημάτιστα την συγχώνευση. Μήπως μιλάμε για σκανδαλάκι; Γιατί πως γίνεται, ίδιοι νόμοι εδώ ίδιοι εκεί, εδώ να μην υπάρχει κίνδυνος για μονοπώλιο, ενώ σύμφνωνα με την Ε.Ε να υπάρχει; Πως βγήκε εδώ η απόφαση; Η μάλλον δεν βγήκε καν, γιατί δεν θεώρησαν οτι είναι δικαιοδοσία τους; :with:

Αναμένουμε λοιπόν για εμφάνιση του Βγενόπουλου στα κανάλια, να προσπαθεί να πείσει για το λάθος τρόπο που λειτουργεί η Ε.Ε έναντι του σωστού τρόπου που λειτουργεί η Ελλάδα μας (σε αντιθεση με δηλώσεις μερικούς μήνες πριν όπου στην Ελλάδα δεν δουλεύει ο ανταγωνισμός, και τίποτα άλλο σωστά, ενώ έξω είναι πολύ απλά τα πράγματα, βρε πως αλλάζουν οι καιροί).
Στις δηλώσεις του, θα μιλήσει με μίσος για την Ε.Ε, θα χρησιμοποιήσει και μερικές φράσεις τύπου ...μειώσεις δρομολογίων, blah blah, απολύσεις προσωπικού...blah blah (παρόλο που αυτές έγιναν πριν την απόριψη της συγχώνευσης)...blah blah αυξήσεις τιμών...blah blah.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δυο ειναι οι μεγαλοι χαμεμοι, η μαλλον τρεις, xωρις να λαμβανω υπ'οψιν μου τους εργαζομενουσ, διοτι με οποια αποφαση ειναι χαμενοι, απο οτι βλεπουμε τους τελευταους μηνες

Ας αρχισω απο τον τριτο, που ειναι ο επιβατης. Η δημιουργια Καρτελ ειναι ευκολη υποθεση, βεβαια θα περιμενουμε να διαβασουμε την αποφαση, να δουμε τις λεπτομεριες για δεσμευσεις, παρακολουθηση τιμων κλπ, αλλα ας μην γελειωμαστε. Εν πασει περιπτωσει, τιποτε ουσιαστικο δεν θα αλαζε για αυτον που θελει να ταξιδεψη.

Ο δευτερος χαμενος ειναι η ΜΙΓΚ. Χωρις να της προσφερει τιποτε, θα αναγκαστει να κουβαλαει την ΟΑ στην πλατη της, μεχρι την πουλησει. Θα μπορουσα να πω οτι ειναι ο πρωτος χαμενος, μαζι με τους μετοχους της φυσικα, αλλα επειδη ακουγονται ηδη σεναρια για πωληση, με αναθεση της πωλησης σε Αμερικανικη εταιρεια, ισως υπαρχει καλυτερη ελπιδα απο την συγχωνευση.

Ο πρωτος χαμενος της υποθεσης, ειναι η Λουφτχανσα κατα την αποψη μου, που μεσα απο μια συγχωνευση, η Ελλαδα ηταν δικη της ολοκληρωτικα αεροπορικα, και ειναι αυτη που καθοδηγουσε , αλλα και ισως να "προετρεψε", την Αιγαιου, αλλα και την ΟΑ. Μην ξεχναμε οτι εχει συμφωνιες στον Τεχνικο Τομεα τουλαχιστον, και με τις δυο. Οχι βεβαια πως η Λουφτχανσα θα τα βαψει μαυρα, οχι βρε αδερφε, αλλα ας δουμε.

Τωρα ισως αλλαξουν τα πραγματα, ο Αλμουνια κατι ειπε για συμμαχιες.

Υποτιμουμε την κινηση στην Ελλαδα, ειναι καλη, ειδικα την τουριστικη περιοδο, αλλα οχι μονο. Η Λουφτχανσα τα ηθελε ολα, αλλα δεν τις εκατσε.
Δεδομενης της αποφασης, δεν ειναι ευκολο να αγορασει η Λουφτχανσα την ΟΑ, δεν θα της επιτραπει, ετσι απλα, γιατι στη ουσια, αυτο ειναι που επιχειρηθηκε. Μην εχουμε αυταπατες, οτι η Αιγαιου, αποφασιζει αυτονομα, ειδικα σε τετοιου ειδους θεματα.
Εαν η ΟΑ πουληθει, θα παει σε ανεξαρτητη μεγαλη εταιρεια, η, σε εταιρεια αλλης συμμαχιας, η σε ομιλο, που θα επιδιωξει συμμαχια με αλλο ομιλο, οχι την Σταρ (Λουφτχανσα- Αιγαιου κλπ)..

Δεν νομιζω οτι η αποφαση εχει να κανει τιποτε ουσιαστικα με τον καταναλωτη, βαρεθηκαμε να τα ακουμε αυτα, αρκετα, ειναι καθαρα θεμα Συμμαχιων, και οι Ευρωπαιοι ισως αποφασησαν να αντισταθουν στην Λουφτχανσα (μεσω Αιγαιου-ΟΑ συγχωνευσης), επιτελους, θα ελεγα.

Να δουμε λοιπον ποια θα ειναι η νηκητρια συμμαχια, γιατι περι αυτου προκειται, τιποτε αλλο.
Δεν τους πηγαινε να ελεγχει η ΣΤΑΡ ολη την κινηση στην Ελλαδα, εχουν και αλλου "υποχρεωσεις". Σιγουρα αυτο που ερχεται, ειναι μια αλλη συμμαχια στην Ελλαδα, δεν θα μπορουσε να ειναι διαφορετικα. Αυτο βεβαια θα μπορουσε να ειναι και μεγαλος κινδυνος και για την Αιγαιου, και νομιζω πως ειναι και ο λογος που κυνηγησαν την συγχωνευση με τοση σπουδη, αλλα καπως ακομψα για τον Αλμουνια και τους τεχνοκρατες του, οπως αποδηχθηκε.

Τωρα τα περι διακστηριων κλπ, ειναι χαμενος χρονος, και το μονο που θα κατορθωσουν θα ειναι να επιμηκηνουν την αβεβαιοτητα, με συνεπειες στον προγραμματισμο (υπαρχει?), την αποδοση των εργαζομενων ( ειναι ανθρωπινο, αλλα δεν το εχουν καταλαβει οπως δειχνει), και γενικα με την δημιουργια ενος καινουργιου κλιματος "αναμονης", ξεκαθαρα αντιπαραγωγικης, νομιζω, και αυτο ισχυει και για τους δυο.

Ειναι και η αποφαση, κατα την ταπεινη μου αποψη, και μια γερη σφαλιαρα σε οσους μιλουσαν αλαζονικα και υποτιμητικα θα ελεγα, στο Ελληνικο επιβατικο κοινο κυριως, για την δημιουργια "Ελληνα Πρωταθλητη", νομιζα οτι τετοιου ειδους δηλωσεις κανουν μονο οι ανεγκεφαλοι πολιτικοι στην Ελλαδα, αλλα..!

Νομιζω οτι ολοι πρεπει να βλεπουν τα πραγματα "σεμνα και ταπεινα", πριν λαλησει ο "πετεινος".
Μηπως ωρισμενοι πρεπει να ξεκαβαλησουν το καλαμι τους?
 
Top