Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Καλά αυτά είναι λίγο λόγια του αέρα βέβαια. Η ΟΑ φυσικά και είναι χαμένη, γιατί έναντι της Α3 χάνει σχεδόν σε κάθε τομέα. Αν ισχύει αυτό που είχε ακουστεί για υψηλότερους μισθούς από την Α3, τότε έχει υψηλότερο κόστος μισθοδοσίας. Υψηλότερο κόστος για τα αεροπλάνα αφού τα ενοικιάζει τα περισσότερα με εξαίρεση κάποια bombardier. Λιγότερη επιβατική κίνηση. Βέβαια στον αντίποδα έχει πιο ευέλικτα αεροπλάνα για το εσωτερικό, και φυσικά την τράπεζα να την υποστηρίζει, αλλά πόσο ακόμα θα κρατήσουν την ΟΑ να χάνει λεφτά από παντού. Και μένα μου αρέσουν τα παραμύθια, και κάπου πίστεψα οτι μπορεί να αλλάξει αυτή η εταιρία, και όντως άλλαξε σημαντικά σε σχέση με την πΟΑ, αλλά μέχρι εκεί. Λίγο οι συγκυρίες, λίγο η ισότητα των 2 εταιριών, δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Επίσης το οτι η Ελλάδα είναι καλό σημείο, τι ακριβώς είναι τόσο καλό που να υπερτερεί δηλαδή έναντι άλλως καλών σημείων εδώ γύρω; Και καλό για τι ακριβώς; Για διεθνής connections; Γιατί οι επιβάτες για διεθνής πτήσεις έχουν να επιλέξουν από μια πληθώρα ευρωπαικών αεροδρομίων, τύπου FRA, AMS, CDG, και βασικά σχεδόν οποιασδήποτε πρωτεύουσας. Επίσης η Κωνσταντινούπολη δεν απέχει και πολύ, και λίγο πιο πέρα είναι τα Dubai κτλ κτλ. Εμείς ήμαστε απλά άλλο ένα αεροδρόμιο που προς το παρών δεν έχει φτάσει στο σημείο που ίσως να μπορούσε, αλλά ήμαστε απο τα ακριβότερα. Οτι η Ελλάδα είναι η καλύτερη, μόνο ο Λιακόπουλος και η ΕΛ, Ε, και δεν θυμάμαι τι άλλο έχει περάσει από την εκπομπή, το πιστεύουν.
Όσο για τη δήλωση «η απόφαση της ΕΕ θα έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο για το επιβατικό κοινό όσο και για την οικονομία της χώρας μας, θα λειτουργήσει δε υπέρ των συμφερόντων των αλλοδαπών ανταγωνιστών μας" του κ. Βγενόπουλου, μου ακούγεται σαν την κλασσική ατάκα της Cult μορφής του χλαπάτσα, "Θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε".
Τι φοβάται δηλαδή ο Βγενόπουλος;
1. Οτι θα έρθουν οι ξένοι αερομεταφορείς; Σε πτήσεις εσωτερικου; Δηλαδή τέρμα η καραμέλα πριν την πτήση και η καλημέρα στα ελληνικά; ΤΙ...φθηνότερο εισητήριο;;;; Όχι θα προτιμήσω την καραμέλα και το μπισκότο.
2. Εκτός φυσικά και αν φοβάται το κλείσιμο της ΟΑ ο Βγενόπουλος, το οποίο δηλαδή αφήνει την Α3, να κάνει πχ τα ιδια συμβόλαια για αεροπλάνα που έχει η ΟΑ, και έτσι να φτάσουμε στο ίδιο σημείο που θα ήταν μια ενωμένη ΟΑ3, που φυσικά και θα χρειαστεί το προσωπικό (ιπτάμενο τουλάχιστον) της ΟΑ, με απώλεια θέσεων, των γραφείων της ΟΑ. Δηλαδή φοβάται ο Βγενόπουλος την δημιουργία μιας μεγαλύτερης Α3; Μοιάζει λίγο με κύκλο δε συμφωνείτε; Σαν να φοβάται το δημιούργημα που οραματίστηκε με τον Βασιλάκη, επειδή φυσικά θα μείνει εκτός του χορού.
Πάντως, ως πολίτης, δεν μπορεί κάποιος να κάνει μήνυση στην επιτροπή ανταγωνισμού (την δικιά μας εδώ, τους φωστήρες) που δέχθηκε απροβλημάτιστα την συγχώνευση. Μήπως μιλάμε για σκανδαλάκι; Γιατί πως γίνεται, ίδιοι νόμοι εδώ ίδιοι εκεί, εδώ να μην υπάρχει κίνδυνος για μονοπώλιο, ενώ σύμφνωνα με την Ε.Ε να υπάρχει; Πως βγήκε εδώ η απόφαση; Η μάλλον δεν βγήκε καν, γιατί δεν θεώρησαν οτι είναι δικαιοδοσία τους;
Αναμένουμε λοιπόν για εμφάνιση του Βγενόπουλου στα κανάλια, να προσπαθεί να πείσει για το λάθος τρόπο που λειτουργεί η Ε.Ε έναντι του σωστού τρόπου που λειτουργεί η Ελλάδα μας (σε αντιθεση με δηλώσεις μερικούς μήνες πριν όπου στην Ελλάδα δεν δουλεύει ο ανταγωνισμός, και τίποτα άλλο σωστά, ενώ έξω είναι πολύ απλά τα πράγματα, βρε πως αλλάζουν οι καιροί).
Στις δηλώσεις του, θα μιλήσει με μίσος για την Ε.Ε, θα χρησιμοποιήσει και μερικές φράσεις τύπου ...μειώσεις δρομολογίων, blah blah, απολύσεις προσωπικού...blah blah (παρόλο που αυτές έγιναν πριν την απόριψη της συγχώνευσης)...blah blah αυξήσεις τιμών...blah blah.