Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το ότι είναι η ΟΑ χαμένη πολύ θα ήθελα να το δω με τα μάτια μου πριν το κρίνει ο οποιοσδήποτε . Το ότι η Ελλάδα είναι καλό σημείο σε σχέση με τα αλλά σημεία εδώ γύρο είναι το ο Βενιζέλος δεν πιάνει πάγο, πυκνή ομίχλη, χιόνι, και δεν είναι ένα αεροδρόμιο που το βρίζουν παγκοσμίως όπως τα LHR, CDG, FRA, FCO και αλλά μεγάλα αεροδρόμια και σίγουρα θα αποτελέσει πολύ καλύτερη εναλλακτική για κάποιον που το επιλέγει για μετεπιβίβαση ή τελικό σταθμό πριν κορεστεί και αυτό, και είναι στην ΕΕ, το Dubai δεν είναι (και η επιλογή εταιρίας να πετάξει το αεροπλάνο της εκεί συχνά εκτός των Emirates, Etihad, Saudi Arabian είναι δύσκολη γιατί η ζημία που γίνετε στο κινητήρα από τη σκόνη κοστίζει αρκετά) και για το δικό μας καλό η ΕΕ έχει πολύ ψωμί ακόμα να φάει και αν αλλάξει η Ελλάδα μυαλά θα φάει και αυτή. Υποτιμούμε συνεχώς το όνομα της ΟΑ το όποιο είναι πιο αποδεκτό από τους Έλληνες του εξωτερικού (όχι ΕΕ) που πιάνει καλυτέρα σε αυτούς από ότι θα έπιανε η Αιγαίου που πια Αιγαίου δλδ τώρα με την Star και LH, regional θα μείνει για μια ζωή ………αυτά
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ναι για τους Έλληνες του εξωτερικού ίσως, αλλά στη Έλλάδα η ΟΑ αντιμετωπίζεται πιο πολύ σαν ανέκδοτο ή για αυτούς που γνωρίζουν ότι κάτι άλλαξε (και δεν έχουν την εικόνα της κρατικής ΟΑ σαν φάντασμα να περιφέρεται στο μυαλό τους) τουλάχιστον σαν φωτοτυπία της Α3.

Συμφωνώ με τον NOTIOS ότι χ@στηκε η ΕΕ για την κυρά της Ρόδου ή της Σάμου. Όπως το ίδιο και για τον Αυστριακό που όπου και αν κοιτάξει γύρω του, βλέπει τους Γερμανούς να του κλείνουν το μάτι (βλ Austrian,Swiss, LH,LH Italia). Πιο πολύ φαίνεται σαν δάκτυλος της Γαλλίας και ίσως της Βρετανίας (;) που τώρα τελευταία τα πάνε πολύ καλά οι δυό τους σε πολιτικό επίπεδο και έχουν συνάψει συμφωνιές στην αμυντική βιομηχανία (όπως χαρακτηριστικά έγραφαν οι FT πριν 2 μήνες θέλουν να μειώσουν την εξάρτηση τους από τους Γερμανούς).

Γιατί δεν νομίζω ότι το group της ΑF/KLM έμεινε με τα χέρια σταυρωμένα όταν ουσιαστικά η οικονομική διπλωματία τους κινεί τα νήματα στην ΕΕ , ας μην είμαστε αφελείς όταν παίζονται τόσα φράγκα.

Και εμένα η άποψη μου είναι ότι αν η ΟΑ θέλει να ζήσει για παραπάνω από λίγους μήνες, συνεχίζοντας να είναι κάτω από την MIG θα στραφεί προς τους Γάλλους ή τους Άγγλους. Στην τωρινή της μορφή δεν έχει πολύ τύχη - ας μην γελιώμαστε ότι ο Θώδορας θα την φάει με όλο το know how των Γερμανών. Ως τότε θα είμαστε θεατές στην κωμωδία με την εναρμόνιση των πτήσεων, που αν έχει μείνει λίγη τσίπα στους υπέυθυνους θα πρέπει τουλάχιστον να προειδόποιήσουν.

Τέλος οι δηλώσεις του Βγενό είναι οι κλασσικές γραφικές και αγαπημένες που ακούμε πάντα από μάνατζερ που δεν έχουν καμία σχέση με τον Branson, τον Stelios ή ακόμα και τον Ο'Λίγδη που όσο και αν τον δουλεύουμε, η εταιρεία του βγάζει τα κέρατα της (αποδεικνύοντας ότι η κρίση μπορεί και να μην είναι δικαιολογία για τα πάντα).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πιστεύετε ότι η ΟΑ θα μπορούσε να πείσει τους Γαλλοιταλούς της Skyteam να της διοχετεύουν κίνηση προς Αυστραλία;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αν καταφέρει να τους πείσει όπως λες προσωπικά νομίζω ότι είναι ‘’η ευκαιρία’’ της ΟΑ να ξεκινήσει την ανάπτυξη της καλύπτοντας το κενό της Skyteam και ειδικά σε περιοχές με μεγάλο ποσοστό Ελλήνων που θέλω να πιστεύω ότι θα ήθελαν να επισκέπτονται την Ελλάδα με απευθείας πτήσεις και επίσης βασίζομαι στο Ελληνικό ένστικτο που το έχουν πιο ανεπτυγμένο στο να υποστηρίξουνε την ΟΑ αν τους δοθεί η ευκαιρία. :great:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μάλλον αστειεύεσται....Εδώ κουτσουρεύουν δρομμολόγια εσωτερικού και εσείς σκέφτεσται πτήσεις για Αυστραλία (ακόμα και σε συνεργασία με τη Skyteam);; Μην τρελαθούμε τελείως...Είπαμε να έχουν ένα όραμα,αλλά ας μείνουμε προσγειωμένοι...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Κάποτε είχαν την ευκαιρία όμως :rant:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Παιδια, να μην τρεχουμε με την αλλη συμμαχια. Ειμαι σιγουρος οτι επαιξαν ρολο, και ασκησαν πιεσεις οι οποιες συμμαχιες, αλλα μη περιμενετε μια συμμαχια αυριο το πρωι.
Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

Βεβαια και εγω το εγραψα πιο πανω,και το πιστευω, αλλα...

Μελος γινεσαι οταν εκπληρουνται καποιοι οροι, και η οικονομικη προοπτικη μιας εταιρειας παιζει ρολο μεγαλο. Επισης υπαρχει ενα χρονοδιαγραμα, αιτηση, αλλες διαδικασιες συνεργασια, και μετα πληρες μελος.
Πρεπει να πω πως η εισοδος της Αιγαιου στην ΣΤΑΡ δεν εχει προηγουμενο στη ιδια την Σταρ, οσον αφορα τα χρονοδιαγραματα. Εδω η ΑΕΕ μαζι με την Λουφτχανσα εκαναν καλη δουλεια, ισως ειναι και ενα ακομη σημαδι οτι η Ελληνικη αγορα δεν ειναι τοσο ασημαντη οσο προσπαθουν να μας πεισουν.

Γραφοντας αυτο, θα πρεπει να πω , πως η ΟΑ πρεπει να αρχισει να νοικοκειρευεται, και αυτο θα πρεπει να το κοιταξει καλα ο Βγενοπουλος.

Δεν θελω να προσβαλω κανεναν αλλα ξεκινας με αξιολογηση των στοχων και της ομαδας που εχεις, εξεταζεις τους στοχους σου, επαναπροσδιοριζεις, αλλαζεις στελεχη που δεν απεδωσαν, προσλαμβανεις στελεχη με διεθνη πειρα και σε μεγαλες εταιρειες, και παιει λεγοντας.
Με αλλα λογια. πρεπει να παρουσιασει ενα ελκυστικο προιον ο Βγενοπουλος, για να κατορθωσει να συμπραξει/ανταλαξει μετοχικα, ( μερικα η ολικα - πωληση), με ενα οργανισμο που θα μπορει με αξιωσεις να λεει οτι θα γινει μελος καποιας συμμαχιας. Η αγορα απο μια εταιρεια που συμετεχει σε μια συμμαχια, δεν σημαινει αυτοματη συμετοχη της ΟΑ στη συμμαχια.
Βεβαια, εαν μια DELTA AIRLINES αποφασισει να μπει στην ΟΑ και εχομε μια συμπραξη DELTA-OA με ΟΑ τυπου ΒΑ-ΑΑ ( για παραδειγμα το αναφερω - μην πανηγυριζετε ακομη), τοτε τα πραγματα ισως γινουν ποιο γρηγορα. Ισως ειναι και η AF/KLM και να γεινουν μεσω αυτων τα πραγματα.

Πανω απο ολα ομως η ΟΑ πρεπει να κοιταξει μπροστα, να ξεχασει την Αιγαιου, και να πεταξει ψηλα , ωστε να μπορει να μιλαει με αξιωσεις για συμμετοχη σε οποια συμμαχια εκτος ΣΤΑΡ φυσικα). Και για να γινει αυτο , πρεπει ο Βγενοπουλος να κανει μια ολικη αξιολογηση ολων οσων εγειναν η δεν εγειναν απο τοτε που την αγορασε, αλλα και στα στελεχη που εχει επιλεξει. Δεν ειναι ευκολη δουλεια, μερικοι θα πρεπει ισως να φυγουν εδω που εφτασαν την εταιρεια, αλλα αλλοι πρεπει να μεινουν ας το κρινει αυτος, αλλα πρεπει να το κανει και συντομα μαλιστα.

Επισης για μια αλλη φορα, οι αναφορες στα δικαστηρια κλπ, πρεπει να σταματησουν, να κοιταξει πως να κανει την εταιρεια ελκυστικη , για να μπορεσει να την πουλησει μεσα σε ενα ευλογο διαστημα σε ενα σοβαρο οργανισμο, και τα υπολοιπα θα ελθουν ποιο συντομα απο οτι φοβαται η Αγαιου και η Λουφτχανσα.

Τελος, για να δωσω και μαι αισιοδιξη νοτα, η DELTA νομιζω ερχοταν το καλοκαιρι εδω με δυο πτησεις την ημερα ( δεν ειμαι σιγουρος, ερχεται ακομη?), μια απο Ατλαντα και μια απο Νεα Υορκη(?)
Δηλαδη, δεν θα μπορουσε να κανει μια απο τις δυο η "συνεργατιδα" ΟΑ? Επισης η ΟΑ δεν θα μπορουσε να ειναι α συνδεσμος της DELTA με Μεση Ανατολη, Ασια Ρωσια και Ινδια-Κινα ( καποιεσ πολεις, καποιεσ φορες την εβδομαδα)? Εκει πιστευω οτι πρεπει να στραφει, και με ενα γερο εσωτερικο αι ευρωπαικο δυκτιο ( και με Γερμανια), να δουμε φως στο τουνελ. Μπορει η Ολυμπιακη να ειναι ισως μαι κακια αναμνηση για πολους, αλλα κανεις δεν αμφησβητει οτι μπορει να γινει ξανα σοβαρη αξιοπιστη και κερδοφορα εταιρεια. Υπαρχουν πολλες λυσεις. Αλλα πρωτα απο ολα " τα του οικου μας", ειναι το ποιο σημαντικο.
Πιστευω οτι δεν ειναι τοσο ασχημο το μελλον, αρκει να απαλαχτει απο την μιζερια, και να δει το μελλον με αισιοδοξια. Τωρα ειναι η ωρα για αλλαγες και γεναιες αποφασεις.
Θα τις παρει ο Βγενο, τι λετε?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πολυ ενδιαφερουσες οι ιδεες σου για την ΟΑ,εγω παντως πιστευω οτι κακα τα ψεματα ο Βγενο δεν θα ασχοληθει,θα κοιταξει να πουλησει την εταιρεια ή θα την αφησει αξια της μοιρας της οπως και με τον ΠΑΟ ετσι και με την ΟΑ δειχνει τασεις φυγης.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Συμφωνώ.Επενδυτικό όμιλο αντιπροσωπεύει.
Αφού δεν κατάφερε να την πουλήσει στην Aegean,ή θα την πουλήσει σε άλλον ή θα την κλείσει ...
Αυτό τουλάχιστον έχει δείξει ότι κάνει και με τις άλλες εταιρείες του ομίλου του.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εκτακτη συνέντευξη τύπου σήμερα του προέδρου της ΕΧΠΑ κ. Κωνσταντέλλου όπου επιβεβαιώνει τα περί καθοριστικής παρέμβασης της ΕΧΠΑ στην ΕΕ για το θέμα της συγχώνευσης:

....Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντέλλο, η ΕΧΠΑ κατέθεσε στην ΕΕ τεκμηριωμένο υπόμνημα, περίπου 80 σελίδων αναπτύσσοντας 199 σημεία από τα οποία προέκυπτε ότι η συγχώνευση θα οδηγούσε σε μονοπώλιο με αρνητικές επιπτώσεις στο επιβατικό κοινό και τον τουρισμό. Η Επιτροπή, σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντέλλο, αποδέχθηκε την ΕΧΠΑ ως τρίτο συνομιλητή, καθώς εκπροσωπούσε δεκάδες άλλους φορείς και οργανώσεις, και αποφάσισε να μην εκδώσει προσωρινή έγκριση του αιτήματος της συγχώνευσης, μέσα σε 30 μέρες, όπως γίνεται συνήθως, αλλά να ζητήσει την περαιτέρω και εις βάθος διερεύνηση του θέματος....

...Ο κ. Κωνσταντέλλος άφησε σαφείς αιχμές κατά της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, ενώ κατηγόρησε ανοιχτά την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, ότι δεν έκανε καλά τη δουλειά της και την κάλεσε έστω και τώρα να ελέγξει τι έχει γίνει στην αγορά από τις 22-2-2010, από τότε δηλαδή που ανακοινώθηκε η συμφωνία για τη συγχώνευση, μέχρι σήμερα, υποστηρίζοντας ότι στο διάστημα αυτό τα εισιτήρια εσωτερικού αυξήθηκαν κατά 20%, ενώ αντίθετα, στα εισιτήρια εξωτερικού, όπου υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, οι τιμές έχουν συνεχή καθοδική πορεία....


Αυτά και πολλά ακόμη ενδιαφέροντα απο την Καθημερινή
 
Top