Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

CH101":37oflzxk said:
"ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Μετοχική συνεργασία Olympic Air – ξένου κολοσσού"
http://www.dealnews.gr/epixeiriseis/item/7121
Ναι καλά τα ίδια παραμυθια, αν δεις το άρθρο στην deal θα προσέξεις πολλές ομοιότητες με την ανακοίνωση συγχώνευσης με Α3 και την αγορά της ΟΑ, και οι υπερβολές βεβαια περί νέου αεροπορικού ομίλου που θα γίνει στο ελλαδισταν και που θα περιμένει και 10 μήνες την εκδίκασης της συνχωνευσης.

Ένα καθαρό παραπέτασμα καπνού είναι για να μπορέσει ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας να συνεχησει τις πρακτικές καρτέλ για 10 μήνες ακόμα χωρίς επεμβάσεις και πρόστιμα απο επιτροπές ανταγωνισμού, μπας και μαζεψει λιγο την χασουρα και δεν έχει αντιδρασεις εσωτερικα.

Η άποψη μου βεβαια.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πολύ παραμυθάς αυτός ο κος Μιγκ.
Αυτά που λέει δεν έχουν κάποια λογική. Αφού είναι σε διαδικασία δημιουργίας μετοχικής συνεγασίας με ξένη αεροπορική γιατί κάθεται και ασχολείται με την δικαστική διαδικασία εναντίον της Κομισιόν. Το λογικό είναι να ασχολιθεί με την αεροπορική συνεργασία και να ισχυροποιήσει την εταιρεία του.
Εμένα προσωπική μου ευχή θα ήταν να βρεθεί αεροπορική συνεργασία και ποιο λογικό θα ήταν η ΒΑ που κάποτε είχε διασυνδέσεις με την πΟΑ, αλλά κάτι μου λέει ότι μάλλον υπάρχει πρόβλημα γιαυτό προσπαθεί να κερδίσει χρόνο 10 μηνών. Άλλη λογική δεν μπορώ να φαντασθώ.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πάντως στο άρθρο τού Centre for Asia Pacific Aviation,που έχει τον πίνακα με τίς συνδέσεις τού LGAV πρός τον έξω κόσμο,εκφράζεται δυσμενής κριτική στην απόφαση τής ΕΕ να απορρίψη το αίτημα τής συγχώνευσης,με το σκεπτικό ότι ακόμη και η συγχωνευμένη εταιρεία δέν θα αποτελούσε "απειλή" γιά τον ανταγωνισμό.

Βέβαια σχετικά με το δίκτυο εσωτερικού το άρθρο λαμβάνει υπ'όψιν του την ύπαρξη τής ZF,που απ'όσο ξέρουμε έχει περιπέσει σε σιγή ιχθύος,αλλά και πάλι υπάρχει η Sky Express οπότε ακόμα κι'άν γινόταν η συγχώνευση OA3,δέν μπορούμε να λέμε πως υπάρχει "μονοπώλιο",αφού δέν θα υπήρχε μόνο ένας "πωλητής",αλλά δύο (και στο κάτω-κάτω,τί ήθελε η ΕΕ,σε μιά χώρα 11 εκατομμυρίων κατοίκων που είναι στα όρια τής χρεωκοπίας,να υπάρχουν 5-6 εταιρείες να πηγαίνουν ATH-AXD;).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ρε παιδιά τι το παλεύεται υπήρχε ποτέ περίπτωση να παρθεί απόφαση θετική για να βοηθήσουν την κατάσταση εδώ όταν ήταν να κλίσει η κρατική ΟΑ ξεσκίστηκαν οι μεγάλες αεροπορικές (μην χε…..ω) ότι προσφέρουν πτήσης εντός και εκτός Ευρώπης με καλές ανταπόκρισης και τέτοια τους συμφέρει να έχουμε ως Ελλάδα μια εταιριούλα της πλάκας με 4-5 δρομολόγια να έχουν αυτοί περισσότερη κίνηση. Αν οι αερομεταφορές δεν ήταν το αντικείμενο σπουδών μου ούτε να ακούω για αυτούς τους σάπιους δεν θα ήθελα, αλλά δεν φταίνε αυτοί εμείς ο χωρά φταίμε που είμαστε λιγότερο σοβινιστές (το αντίθετο των Γάλλων) και δεν υποστηρίζουμε μέχρι αΐδιας τα δικά μας ‘’προϊόντα’’ να μην έχουν ούτε ένα Έλληνα μέσα στα γα…ο αεροπλάνα τους………… Τώρα μόνο να περιμένουμε μπορούμε να δούμε τι θα γίνει…
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αγαπητά μέλη, οι δικές μου πληροφορίες πάντως κάνουν λόγο και για πιέσεις σοβαρών αεροπορικών συμφερόντων εξ Ευρώπης για αρνητική εισήγηση. Πέραν του εγχώριου (μη)ανταγωνισμού υπάρχει σαφέστατα και ο διεθνής ανταγωνιστικός παράγοντας. Φαίνεται ότι συνέφερε πολλούς περισσότερους η απόφαση αυτή.

δικός σας
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αυτό με παραξενεύει που λες, οτι ειναι και αντικείμενο των σπουδών σου, γιατί σίγουρα δεν βγαίνει αυτό το συμπέρασμα από τα γραφόμενα σου. Πέραν οτι ως κείμενο δεν βγάζει μεγάλο νόημα, θα ρωτήσω το εξής. Γιατί αυτή η μεγαλομανία οτι ως χώρα, ως Ελλαδάρα, πρέπει να έχουμε μια μεγάλη εταιρία και να ανταγωνιστούμε εταιρίες τεράστιες, κτλ κτλ; Ο καθένας κάνει οτι μπορεί, και ο κάθε επιχειρηματίας που έχει την εκάστοτε εταιρία, θελει να βγάλει χρήματα. Τόσο παράλογο σου ακούγεται; ή σε σοκάρει αυτό το προφανές συμπέρασμα; Στη σχολή σου όπως λες τι σας μαθαίνουν; Οτι μια εταιρία κρίνεται από το πόσα δρομολόγια έχει, το πόσο μεγάλη είναι; Το αν πετάει στο Heathrow η στο Gatwick; Τελευταία φορά που διάβαζα τα οικονομικά μου βιβλία πάντως κριτήριο ήταν το κέρδος.

Τι ακριβώς εννοείς εταιριούλα της πλάκας με 4-5 δρομολόγια; Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δεν υπάρχει εταιρία που έχει 4-5 δρομολόγια. Ακόμα και η skyexpress έχει πολύ περισσότερα. Ανεξάρτητα οικονομικών αποτελεσμάτων, δεν μπορείς να πεις οτι ΟΑ και Α3 είναι εταιρίες της πλάκας, 1ον γιατί όπως και να έχει, το οτι η Α3 μπήκε στην Star Alliance ε δεν ξυπνήσανε μια μέρα εκεί στην star και είπαν, ας βάλουμε την Α3 στην φαμίλια μας. Το αν τα κέρδη της εταιρίας προερχόταν από την εσωτερική κατάσταση, που για μικρές πτήσεις οι Ελληνες πλήρωναν ακριβό εισιτήριο χωρίς να αντιδρούν (με εξαίρεση τα τελευταία χρόνια που αποφασίσαμε να ζοριστούμε οικονομικά και να γκρινιάζουμε πλέον με αυτό που τόσα χρόνια απλά το παραβλέπαμε), δεν έχει μεγάλη σημασία. Η ΟΑ είναι ένα πιστό αντίγραφο της Α3. Από άποψη οργάνωσης, υπηρεσιών, δεν μπορείς να τις θεωρείς τραγικές. Σίγουρα είναι αξιόπιστες, με μοναδικό μειονέκτημα τα ακριβά εισιτήρια, λες και είναι ο μοναδικός τομέας στην Ελλάδα που έχει υψηλότερες τιμές από τους αντίστοιχους του εξωτερικού,απλά να υπενθυμίσω οτι οι τιμές, όσο καρτέλ και αν υπάρχει, καθορίζονται και από τους καταναλωτές και απο τις ανάγκες του κάθε προορισμού, και φυσικά την προσφορά και τη ζήτηση.

Όσο για το...
Kiwi Jumbo":10qy4dd2 said:
Ρε παιδιά τι το παλεύεται υπήρχε ποτέ περίπτωση να παρθεί απόφαση θετική για να βοηθήσουν την κατάσταση εδώ όταν ήταν να κλίσει η κρατική ΟΑ ξεσκίστηκαν οι μεγάλες αεροπορικές (μην χε…..ω) ότι προσφέρουν πτήσης εντός και εκτός Ευρώπης με καλές ανταπόκρισης και τέτοια τους συμφέρει να έχουμε ως Ελλάδα μια εταιριούλα της πλάκας με 4-5 δρομολόγια να έχουν αυτοί περισσότερη κίνηση


Αλήθεια, μα το θεό, βγάζεις νόημα;

Το θέμα είναι σχετικά απλό κατ'εμέ, (χωρίς να θεωρώ οτι είμαι 100% σωστός). Το θέμα της άρνησης ήταν καθαρά θέμα διατυπώσεων και νόμων. Ακόμα και ΟΛΟΙ να πίστευαν οτι είναι μονόδρομος η συγχώνευση, και να την υποστήριζαν, θα δημιουργείτο το εξής επικύνδυνο.
Η κάθε Ryanair θα ξεσηκωνόταν επειδή σε αντίστοιχη πρόταση της απορρίφθηκε η συγχώνευση.
2. θα μπορούσε κάλιστα σε μια δύσκολη περίοδο πχ, να ζητήσει η LH να συγχωνευτεί με την Air Berlin, παρουσιάζοντας την απόφαση της επιτροπής για την ΟΑ3, λέγοντας οτι οκ, στο εξωτερικό υπάρχει ανταγωνισμός. (ανεξάρτητα αν και στο εσωτερικό εκτελούν πτήσεις και διάφορες low cost).

Εγώ αυτό που απορώ είναι πως οι 2 μεγάλες δεν υποστήριξαν "κάτω από το τραπέζι" όπως συνηθίζεται εδώ στην Ελλάδα, την ZF που έστω είχε ενα υποτυπώδες πρόγραμμα σε όλες τις μεγάλες γραμμές, και θα ήταν το μοναδικό (αν και μικρό) επιχείρημα τους για να μη φανεί το εσωτερικό ως μονοπώλιο. Εκτός και αν οι της ZF είχαν αυτό ακριβώς ως σκοπό, και εκβίαζαν για μεγαλύτερα ποσά (νταβατζιλίκι), με αποτέλεσμα ξαφνικά να τα μαζέψουν και να την κάνουν.
Αυτά βέβαια είναι σενάρια συνωμοσίας.

Και τέλος μια ερώτηση και πάλι για Kiwi. αφού δεν θες ουτε να ακους για αυτούς τους "σάπιους" γιατί ακριβώς τους σπουδάζεις; Και αν με σάπιους εννοείς μόνο τους εγχώριους, τι σε κάνει να πιστεύεις οτι οι έξω είναι παναγίτσες;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Λοιπόν Angel αν και άσχετο με το θέμα και σίγουρα οι moderator θα το σβήσουν ελπίζω να προλάβεις να διαβάσεις. Πρώτον η μεγαλομανία είναι αποτέλεσμα του είμαι Έλληνας και υποστηρίζω τον τόπο μου άσχετα αν αυτός δεν με έχει υποστηρίξει και γουστάρω να πετάω με μια εταιρία ονόματι Ολυμπιακή είτε σου αρέσει είτε όχι. Όταν διαβάσεις λίγο ιστορία παραπάνω και βρεις στοιχεία και πηγές που αναφέρουν μέσα τραγωδίες τον μεγάλων της Ευρώπης για το πώς έφτασαν την χώρα μας μέχρι εδώ (ΧΟΡΙΣ αυτό να σημαίνει πώς δεν ΦΤΕΜΕ και εμείς)έλα να μου ξαναπείς για μεγαλομανία και Ελλαδάρες. Στην σχολή μου με μαθαίνουν πώς να ανοίγω τον λάκκο της άλλης εταιρίας για να βγω εγώ μπροστά βλ. κάρφωμα από Lufthansa για το καρτέλ των cargo χρεώσεων από BA – AF – LH και άλλες ώστε ο γερμανός να βγει λαδί επίσης τις βρομιές που στήθηκαν για να βγάλει η AF τα σπασμένα από την καταγγελία της LH με την χρήση της πτώσης του Concorde. Το μέγεθος μιας εταιρίας είναι συνάρτηση όλον αυτόν που είπες και όχι μόνο από το πόσα φράγκα βγάζει. Το ότι μπήκε η Αιγαίου στην Star το χάρηκα γιατί τώρα θα δούμε πραγματικά τι πάει να πει ‘’ πρόσεξε μην κάνεις κάνα αστείο και αναπτυχτείς γιατί θα έχεις το μέλλον των Τουρκικών Αερογραμμών που τόλμησαν να σηκώσουν κεφάλι (και τους βγάζω το καπέλο)’’. Η λέξη εταιριούλα είναι ότι συγκριτικά με τις 3 μεγάλες είναι πραγματικά εταιριούλα και υποχείριο προς το παρόν μόνο ελπίζω. Όσο για συγχωνεύσεις στο εξωτερικό η Γερμανία έχει τρένα όποτε και η LH να γίνει ένα με Air Berlin πράγμα που πλέον δεν γίνετε γιατί η Air Berlin θα είναι στην One World από το 2012 πάλι ανταγωνισμός θα υπήρχε και από Ryanair και Easy. Σχεδόν όλες η ευρωπαϊκές μεσαίες σε πληθυσμό χώρες έχουν μια αεροπορική και όχι 300 και αν έχουν 2 ή παραπάνω είναι όλες μικρές. Όσο για την ZF μάλλον αυτό που ζήτησε η Ευρώπη για σήμα και στόλο που θα δοθεί σε άλλη εταιρία να ήταν τελικά η ZF η άλλη εταιρία. Και τέλος οι σάπιοι είναι οι 3 μεγάλες ‘’κύριες’’ της Ευρώπης και έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας να τους φτάσουμε σε αυτό τον τομέα τουλάχιστον και σπουδάζω το αντικείμενο για να μην με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μου και στην πόλη όπου οι εξελίξεις γίνονται εκεί πρώτα γνώστες. Και τώρα καλυτέρα να επανέλθουμε στο θέμα του τι γίνεται με την ΟΑ και Α3 στο εξής. Ευχαριστώ.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Συγνωμη που θα το πω ... αλλα λιγη ορθογραφια δε βλαπτει παιδια. Μας βγαλατε τα ματια στα προηγουμενα ποστς.

Τωρα στο θεμα μας, ολο το κολπο της αγορας της ΟΑ απο το Βγενοπουλο ηταν στημενο ακριβως για να φτασουμε σε αυτο το σημειο - την εξαγορα / συγχωνευση η οποια κ δεν εγινε. Προφανως εαν γινοταν θα μας εγδυναν καθως προκειται για ιδιωτικη εταιρεια πλεον κ οχι δημοσια οπως η παλια ΟΑ (οταν ειχε το μονοπωλιο).Συνεπως εχοντας ως αποκλειστικο σκοπο την κερδοφορια δεν υπηρχε περιπτωση να βρεθουν οικονομικα εισητηρια για τον απλο κοσμο, εκτος κ αν υπηρχε επιδοτηση κ σε αλλες γραμμες περα απο τις αγονες (οι οποιες θα γινοταν πραγματικα αγονες).

Η επομενη μερα αφηνει μια εταιρεια ισχυρη (την Α3) που εχει καπως δεμενο το γαϊδαρο της οντας σε μια μεγαλυτερη συμμαχια (ουτως η αλλως η Α3 δεν μπορει να κουνηθει γιατι παραμενει περιφερειακη χωρα η Ελλαδα με μικρο πληθυσμο), και μια εταιρεια ζημιωμενη στο επακρο που πλεον χρειαζεται σοβαρες στρατηγικες κινησεις για να αναπτυξει ορθα το δικτυο της και να μπορεσει να χτυπησει την Α3 σε περισσοτερα δρομολογια.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αλλο ενα αρθρο της Capital, η οποια ζητησε τη γνώμη του Καθηγητή της Νομικης Σχολης του Πανεπιστημιου Θρακης κου Ευαγγελου Καλαβρου για την αρνητικη απαντηση της ΕΕ για τη συγχωνευση.
http://www.capital.gr/News.asp?id=1125732
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου.
Δυστυχώς έχουμε να δούμε ακόμη ...
 
Top