Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Αυτό με παραξενεύει που λες, οτι ειναι και αντικείμενο των σπουδών σου, γιατί σίγουρα δεν βγαίνει αυτό το συμπέρασμα από τα γραφόμενα σου. Πέραν οτι ως κείμενο δεν βγάζει μεγάλο νόημα, θα ρωτήσω το εξής. Γιατί αυτή η μεγαλομανία οτι ως χώρα, ως Ελλαδάρα,
πρέπει να έχουμε μια μεγάλη εταιρία και να ανταγωνιστούμε εταιρίες τεράστιες, κτλ κτλ; Ο καθένας κάνει οτι μπορεί, και ο κάθε επιχειρηματίας που έχει την εκάστοτε εταιρία, θελει να
βγάλει χρήματα. Τόσο παράλογο σου ακούγεται; ή σε σοκάρει αυτό το προφανές συμπέρασμα; Στη σχολή σου όπως λες τι σας μαθαίνουν; Οτι μια εταιρία κρίνεται από το πόσα δρομολόγια έχει, το πόσο μεγάλη είναι; Το αν πετάει στο Heathrow η στο Gatwick; Τελευταία φορά που διάβαζα τα οικονομικά μου βιβλία πάντως κριτήριο ήταν το κέρδος.
Τι ακριβώς εννοείς εταιριούλα της πλάκας με 4-5 δρομολόγια; Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δεν υπάρχει εταιρία που έχει 4-5 δρομολόγια. Ακόμα και η skyexpress έχει πολύ περισσότερα. Ανεξάρτητα οικονομικών αποτελεσμάτων, δεν μπορείς να πεις οτι ΟΑ και Α3 είναι εταιρίες της πλάκας, 1ον γιατί όπως και να έχει, το οτι η Α3 μπήκε στην Star Alliance ε δεν ξυπνήσανε μια μέρα εκεί στην star και είπαν, ας βάλουμε την Α3 στην φαμίλια μας. Το αν τα κέρδη της εταιρίας προερχόταν από την εσωτερική κατάσταση, που για μικρές πτήσεις οι Ελληνες πλήρωναν ακριβό εισιτήριο χωρίς να αντιδρούν (με εξαίρεση τα τελευταία χρόνια που αποφασίσαμε να ζοριστούμε οικονομικά και να γκρινιάζουμε πλέον με αυτό που τόσα χρόνια απλά το παραβλέπαμε), δεν έχει μεγάλη σημασία. Η ΟΑ είναι ένα πιστό αντίγραφο της Α3. Από άποψη οργάνωσης, υπηρεσιών, δεν μπορείς να τις θεωρείς τραγικές. Σίγουρα είναι αξιόπιστες, με μοναδικό μειονέκτημα τα ακριβά εισιτήρια, λες και είναι ο μοναδικός τομέας στην Ελλάδα που έχει υψηλότερες τιμές από τους αντίστοιχους του εξωτερικού,απλά να υπενθυμίσω οτι οι τιμές, όσο καρτέλ και αν υπάρχει, καθορίζονται και από τους καταναλωτές και απο τις ανάγκες του κάθε προορισμού, και φυσικά την προσφορά και τη ζήτηση.
Όσο για το...
Kiwi Jumbo":10qy4dd2 said:
Ρε παιδιά τι το παλεύεται υπήρχε ποτέ περίπτωση να παρθεί απόφαση θετική για να βοηθήσουν την κατάσταση εδώ όταν ήταν να κλίσει η κρατική ΟΑ ξεσκίστηκαν οι μεγάλες αεροπορικές (μην χε…..ω) ότι προσφέρουν πτήσης εντός και εκτός Ευρώπης με καλές ανταπόκρισης και τέτοια τους συμφέρει να έχουμε ως Ελλάδα μια εταιριούλα της πλάκας με 4-5 δρομολόγια να έχουν αυτοί περισσότερη κίνηση
Αλήθεια, μα το θεό, βγάζεις νόημα;
Το θέμα είναι σχετικά απλό κατ'εμέ, (χωρίς να θεωρώ οτι είμαι 100% σωστός). Το θέμα της άρνησης ήταν καθαρά θέμα διατυπώσεων και νόμων. Ακόμα και ΟΛΟΙ να πίστευαν οτι είναι μονόδρομος η συγχώνευση, και να την υποστήριζαν, θα δημιουργείτο το εξής επικύνδυνο.
Η κάθε Ryanair θα ξεσηκωνόταν επειδή σε αντίστοιχη πρόταση της απορρίφθηκε η συγχώνευση.
2. θα μπορούσε κάλιστα σε μια δύσκολη περίοδο πχ, να ζητήσει η LH να συγχωνευτεί με την Air Berlin, παρουσιάζοντας την απόφαση της επιτροπής για την ΟΑ3, λέγοντας οτι οκ, στο εξωτερικό υπάρχει ανταγωνισμός. (ανεξάρτητα αν και στο εσωτερικό εκτελούν πτήσεις και διάφορες low cost).
Εγώ αυτό που απορώ είναι πως οι 2 μεγάλες δεν υποστήριξαν "κάτω από το τραπέζι" όπως συνηθίζεται εδώ στην Ελλάδα, την ZF που έστω είχε ενα υποτυπώδες πρόγραμμα σε όλες τις μεγάλες γραμμές, και θα ήταν το μοναδικό (αν και μικρό) επιχείρημα τους για να μη φανεί το εσωτερικό ως μονοπώλιο. Εκτός και αν οι της ZF είχαν αυτό ακριβώς ως σκοπό, και εκβίαζαν για μεγαλύτερα ποσά (νταβατζιλίκι), με αποτέλεσμα ξαφνικά να τα μαζέψουν και να την κάνουν.
Αυτά βέβαια είναι σενάρια συνωμοσίας.
Και τέλος μια ερώτηση και πάλι για Kiwi. αφού δεν θες ουτε να ακους για αυτούς τους "σάπιους" γιατί ακριβώς τους σπουδάζεις; Και αν με σάπιους εννοείς μόνο τους εγχώριους, τι σε κάνει να πιστεύεις οτι οι έξω είναι παναγίτσες;