Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Το πάρτυ τελείωσε!

Το πάρτυ τελείωσε λοιπόν, απλά όχι όπως θα θέλαμε...

Αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί εκείνοι που ήταν αντίθετοι στη σχεδιαζόμενη συγχώνευση που θα μείωνε τον ανταγωνισμό, τώρα δυσανασχετούν με τα ...αποτελέσματα του ανταγωνισμού!

Οι δύο εταιρείες ανταγωνίστηκαν όσο άντεχε η καθεμία, μάτωσαν οικονομικά γράφοντας ζημιές (σαφώς μεγαλύτερες η Olympic, αλλά σημαντικές και η Aegean) και σε ένα περιβάλλον που δεν είναι και ιδιαίτερα ευνοϊκό (οικονομική κρίση, προβλήματα στον όμιλο MIG) θα προσπαθήσουν καταρχήν να περιορίσουν τις ζημιές τους υποχωρώντας έναντι του ισχυρότερου ανταγωνισμού και επιχειρώντας να αξιοποιήσουν τα όποια πλεονεκτήματά τους (η Olympic με μείωση μακρινών και ανταγωνιστικών προορισμών ώστε να ξεφορτωθεί αρκετά από τα νοικιασμένα Α320 και έμφαση στο εσωτερικό και Βαλκάνια λόγω των ιδιόκτητων Q400, η Aegean με αντίστοιχη μείωση δρομολογίων σε γραμμές εσωτερικού ή μικρής πληρότητας όπου τα Α320 παραείναι μεγάλα και οι δύο με τις αντίστοιχες απολύσεις προσωπικού).

Και οι δύο το έλεγαν ότι αν δεν βγει η συγχώνευση θα αναγκαστούν σε αναδιάρθρωση, αλλά δεν τις πιστεύαμε, ε, τώρα μάλλον θα το δούμε....
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δεν πιστευω πως ειναι ανταγωνισμος αυτος,δηλαδη τωρα με την αναδιαρθρωση θα υπαρξει?Απλα οι τιμες θα εκτοξευθουν για να κλεισουν οσο πιο γρηγορα οι ζημιογονες τρυπες και το επιβατικο κοινο θα εχει λιγοτερες επιλογες ως προς την εταιρεια που θα ταξιδεψει για καθε προορισμο.
Αν λεγεται ανταγωνισμος το να τα οικονομανε οι εταιρειες εις βαρως των καταναλωτων και οχι εις βαρως της υποτιθεμενης ανταγωνιστηκης σου τοτε κλαφτα χαραλαμπε. :thx:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ευχάριστα νέα για μας τους καταναλωτές μπορεί πάλι να έλθουν από την Ε.Ε. γραπτή ερώτηση προς την Κομισιόν έκαναν οι ευρωβουλευτές Κώστας Πουπάκης και Γιώργος Κουμουτσάκος για την σιωπηρή συγχώνευση των νΟΑ & Α3. Ας ελπίσουμε ότι οι Κουτόφραγκοι θα τους γα—σουν γιατί οι δικοί μας ελεγκτές χαίρονται που μας γα---ν εμάς. Ας κλείσουν αν δεν τα βγάζουν πέρα και να κάνουν χώρο για κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχουν κάποιοι που γεμίζουν τα κενά.
Αφού δεν θέλουν να δουλέψουν και να ρισκάρουν ας φύγουν - δημόσιο είναι; , κάποτε κάποιοι έκαναν χαρά να φύγει η ΟΑ από το δημόσιο γιατί έτρωγαν τα λεφτά μας ... Που είναι τώρα που αυτοί οι επιχερηματίες της συμφοράς μας τρώνε πάλι τα λεφτά μας;
Θέλουν να μας απαντήσουν ότι τώρα μας τα τρώνε από μεμονωμένους καταναλωτές ενώ τότε τα έτρωγαν από όλο τον λαό.
Τι ειρωνεία υπάρχει σε αυτή την χώρα.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δεν φταίνε πάντα οι άλλοι, και το κεφάλαιο Belavia! Θα επαναφέρω στη συζήτηση την Athens. Μια εταιρία που όταν ξεκίνησε, και τη διαφίμισή της την έκανε, και δρομολόγια είχε, και on-time ήταν αρχικά, και λιγόερη ώρα χρειαζόσουν για check in - και βαλίτσες, και φθηνούς ναύλους έφερε (μην ξεχνάμε οτι αυτή έκανε την αρχή με τα μονόευρα+φόρους). Έρχεται λοιπόν μια νέα εταιρία με όλα αυτά, φυσικά οι άλλες δυο απαντάνε με αντίστοιχες τιμές, και ο κόσμος φυσικά προτιμάει αυτές που ξέρει απο καιρό, που έχει μεγάλα αεροπλάνα που δεν πέφτουν κτλ κτλ αφού είναι εξίσου φτηνά. Το μυαλό του όμως δεν μπορεί να καταλάβει γιατί είναι φτηνά, και οτι αν δεν στηρίξει τον τρίτο, ο τρίτος θα ξαναφύγει. Θα μου πεις ο καθένας κοιτάει την τσέπη του και τι τον συμφέρει, μα αυτό ακριβώς κάνει και η Α3 και η ΟΑ αυτή τη στιγμή, κοιτάει την τσέπη της, όπως την κοιτούσαν και οι παραπάνω επιβάτες. Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι οποιοσδήπτε έρθει, θα μείνει για πολύ καιρό. Το μόνο που θα πονέσει μια εδραιωμένη Α3 είναι ανταγωνισμός σε όλα τα δρομολόγια, όπως είχε (εστω και φαινομενικά) από την ΟΑ. Επιλεκτικός ανταγωνισμός σε δρομολόγια, θα οδηγήσει την Α3 να μειώσει τους ναύλους σε αυτά τα δρομολόγια, και να αυξήσει ελάχιστα τους ναύλους σε όλα τα υπόλοιπα, και χαμένη δεν θα είναι, μέχρι να φύγει ο ανταγωνιστής, και να επιστρέψουμε στο ίδιο σημείο βρίζοντας.

Βέβαια στο συγκεκριμένο θρεντ πλέον για να ήμαστε ον τοπικ, πρέπει να αλλάξει σε "(off the record) Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής"
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Angel Aviation":qjqcy5nd said:
...Βέβαια στο συγκεκριμένο θρεντ πλέον για να ήμαστε ον τοπικ, πρέπει να αλλάξει σε "(off the record) Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής"
Ή να "φύγει" το ερωτηματικό από τον τίτλο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Οι δύο εταιρείες ανταγωνίστηκαν όσο άντεχε η καθεμία, μάτωσαν οικονομικά γράφοντας ζημιές, , ,
Μάτωσαν με 3 μήνες ανταγωνισμό το 2009 και έκτοτε στήνοντας καρτέλ?
Αν υπήρχε ανταγωνισμός επι 17 μήνες τι θα είχε γίνει?
Τι εταιρείες είναι αυτές που δεν αντέχουν κανένα ανταγωνισμό απο το εσωτερικό?
Τον αθέμιτο ανταγωνισμό με την επιδοτούμενη με τεράστια ποσά απο το κράτος πΟΑ πως τον άντεξαν τόσα χρόνια και είχαν κέρδη, έκαναν και επενδύσεις?*

Είναι στ΄ αλήθεια τόσο άπληστοι, θρασείς και μακρυά νυχτωμένοι ωστε να μην γνωρίζουν οτι ο οδοστρωτήρας που λέγεται ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού και ήδη άρχισε να κινείται εναντίον τους δεν υπολογίζει τίποτε και θα τους λιώσει?

Κρίμα, γιατι εκτός απ΄τις τιμές των εισιτηρίων παίζονται και οι δουλειές χιλιάδων ανθρώπων.





*μεγάλο θέμα αυτό, αλλά είμαστε ΟΤ
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εντάξει. Η μεταβίβαση ξεκίνησε να γίνεται επιτυχώς!

H OA201|2 έγινε Α3610|1 (από 2/5 ενώ 1/5 είναι η τελευταία πτήση της ΟΑ) και οι ΟΑ269|270 και ΟΑ265|266 θα εκτελούνται ως Α3602|603 και A3608|9 (με 321 και 320 αντίστοιχα). Μιλάμε εντελώς για μεταβίβαση αφού στο σύστημα κρατήσεων φαίνεται αυτή τη στιγμή πως οι συγκεκριμένες 2 πτήσεις θα πηγαίνουν στο Τ4 (εκεί που πήγαινε η ΟΑ).
 

Attachments

  • a3slot.png
    a3slot.png
    8,9 KB · Προβολές: 1.507
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Οι δύο εταιρείες προφανώς άντεξαν στον μεταξύ τους ανταγωνισμό ...όσο άντεξαν! Και από τη στιγμή που έγραψαν και οι δύο (λειτουργικές) ζημιές, δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να απαιτήσει από τους μετόχους να συνεχίσουν τον ανταγωνισμό με ζημιά!
Ανταγωνισμός μπορεί να υπάρξει μόνο στο πλαίσιο και στο όριο που καθορίζει η δυναμική της αντίστοιχης αγοράς, η ελληνική αεροπορική αγορά αποδείχθηκε ότι δεν άντεξε. Εξάλλου, αν υπήρχε ψαχνό θα είχαν έρθει και οι ...Κουτόφραγκοι, μην έχετε αμφιβολία... Η ίδια η Επιτροπή εξάλλου στην απορριπτική της συγχώνευσης απόφαση ανέφερε ότι, παρόλο που δεν υπάρχουν εμπόδια στον ανταγωνισμό στην ελληνική αγορά, δεν υπάρχει πρόθεση δραστηριοποίησης από άλλες εταιρείες -τι αποδεικνύει αυτό πέρα από το μη ελκυστικό της ελληνικής αγοράς;
 
Top