Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Καλημερα,

Πιστευω οτι η συγχωνευση ειναι δεδομενη, ομως αυτο που με κανει να το βλεπω και σαν πιθανο ναυαγιο, ( οξυμορο σχημα!! οκ?) ειναι οι καθυστερησεις απο την ΕΕ.

Ειναι πιθανο ο Βγενοπουλος ( αυτος στην ουσια καιγεται) να εχει ζητησει προτασεις να γινει αυτο που ειπες, συνεργασια με εξωτερικο παραγοντα, και ναι , τοτε θα παιξουν ολα, οχι μονο η βαση.
Αλλα το βλεπω αδυνατο, εαν η ΕΕ ηθελε να πει οχι ΘΑ το ειχει πει, ειναι ανωδυνο, το δυσκολο ειναι να πει ΝΑΙ, γιατι εχει επιπτωσεις, και προσπαθουν να προφυλαξουν τα νωτα τους γιατι οποια αποφαση δημιουργει και προηγουμενα, παντως και οπως φαινεται, κανουν τα παντα να πουν το ΝΑΙ, και μαλλον αυτο θα γινει.
Μαλιστα καποιες πληροφοριες που κυκλοφορησαν η ΕΕ μαλλον εχει πει το ΝΑΙ, απομενουν οι λεπτομερειες της τελικης αποφασης οσον αφορα περιορισμους, χρονοθυριδες κλπ, ( αυτο απο επενδυτικους - χρηματιστηριακους κυκλους, εαν λεει τιποτε).

να ειστε καλα.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

NOTIOS":xajabdzb said:
...Πιστευω οτι η συγχωνευση ειναι δεδομενη, ομως αυτο που με κανει να το βλεπω και σαν πιθανο ναυαγιο, ( οξυμορο σχημα!! οκ?) ειναι οι καθυστερησεις απο την ΕΕ...
Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι ΠΟΛΥ δυσκίνητη με ένα σύστημα άκρως γραφειοκρατικό. Θα έλεγα πως, όσο κι αν μας κάνει εντύπωση, συναγωνίζεται το ελληνικό δημόσιο στις (γραφειοκρατικές) διαδικασίες. Φυσικά μέχρι κάποιο βαθμό είναι δικαιολογημένη, καθώς όποια συζήτηση/διαβούλευση/διάλογος/έρευνα πριν την έκδοση κάποιας απόφασης θα πρέπει να μεταφραστεί επίσημα και να κοινοποιηθεί επίσημα στη γλώσσα των ενδιαφερόμενων (σημειώστε ότι "ενδιαφερόμενοι" δε θεωρούνται μόνο οι OAir & Aegean).
Χαρακτηριστικά ίσως παραδείγματα είναι η καθυστέρηση στην έκδοση των αποφάσεων περί επιστροφής των παρατύπως καταβληθέντων αγροτικών επιδοτήσεων, επιβολής προστίμων για παραβάσεις των αρχών της Ε.Ε ή ακόμα και για καταληκτική ημερομηνία απελευθέρωσης των κλειστών επαγγελμάτων (για να έχουμε στο μυαλό μας και κάτι πιο πρόσφατο). Να (υπεν)θυμίσω ότι για το τελευταίο παράδειγμα υπάρχει απόφαση της Ε.Ε από το 1997 (ίσως κάνω λάθος τη χρονιά, αλλά περίπου εκεί χρονολογείται).
Επίσης, για τα μέγεθος της Ε.Ε και των αερομεταφορών της, η πιθανή συνένωση ΟΑir-Aegean δεν είναι και κάτι τρομερό έτσι ώστε να σπεύσουν να βγάλουν την απόφαση.
NOTIOS":xajabdzb said:
...Αλλα το βλεπω αδυνατο, εαν η ΕΕ ηθελε να πει οχι ΘΑ το ειχει πει, ειναι ανωδυνο, το δυσκολο ειναι να πει ΝΑΙ, γιατι εχει επιπτωσεις, και προσπαθουν να προφυλαξουν τα νωτα τους γιατι οποια αποφαση δημιουργει και προηγουμενα, παντως και οπως φαινεται, κανουν τα παντα να πουν το ΝΑΙ, και μαλλον αυτο θα γινει...
Η όποια απόφαση δεν είναι ούτε ανώδυνη, ούτε επώδυνη, ούτε τα νώτα της προσπαθεί να προφυλάξει. Αυτό που κάνει η επιτροπή ανταγωνισμού της Ε.Ε είναι να ερμηνεύει και να εφαρμόζει τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Αν ήθελε να μην ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου δε θα είχε βγάλει και την περίφημη απόφαση για τον ποδοσφαιριστή Μπόσμαν (μέχρι τότε δεν τον γνώριζε ούτε ο προπονητής του). Να θυμίσω ότι με αφορμή την απόφαση για τον συγκεκριμένο αθλητή υπάρχουν ομάδες σε όλη την Ε.Ε. που παίζουν ΜΟΝΟ με "ξένους" ποδοσφαιριστές
NOTIOS":xajabdzb said:
...Μαλιστα καποιες πληροφοριες που κυκλοφορησαν η ΕΕ μαλλον εχει πει το ΝΑΙ, απομενουν οι λεπτομερειες της τελικης αποφασης οσον αφορα περιορισμους, χρονοθυριδες κλπ, ( αυτο απο επενδυτικους - χρηματιστηριακους κυκλους, εαν λεει τιποτε)...
Αν βασίζεσαι στους επενδυτικούς-χρηματιστηριακούς κύκλους και τις πληροφορίες που αυτοί διαρρέουν, καλό είναι να μην επενδύσεις ΠΟΤΕ στο χρηματιστήριο.
Θυμίσου ότι λίγο πριν την κατάρρευση των δεικτών του χρηματιστηρίου, ο τότε υπουργός οικονομικών (Παπαντωνίου) και ο τότε πρωθυπουργός (Σημίτης) δήλωναν με στόμφο ότι το ΧΑΑ θα φτάσει τις 7000 μονάδες.
Δυστυχώς κάποιοι τους πίστεψαν...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

@fotis
Δεν βλεπω οτι διαφωνουμε σε κατι βασικο. Εγω θεωρω δεδομενη την θετικη απαντηση, γιατι νομικα, το μονοπωλιο ειναι πανω απο "δεδομενο", που σημαινει καθαρο, συντομο, κρυσταλινο και αυτοματο ΟΧΙ.
Αλλα ομως βλεπουμε πως η ΕΕ το ψαχνει ( ας πουμε) το πραγμα. Να θυμηθουμε και τις δηλωσεις του Επιτροπου Αλμουνια, οτι ψαχνουν να βρουν θετικη λυση με τους ενδιαφερομενους?
Αρα παμε για πoλιτικη λυση, με προφυλαγμενα τα νωτα μαs ε? Τι αλλο θελουμε να δουμε?

Απλως ειπα επισης, πως μια ακομη καθυστερηση, ισως κανει τον Βγενοπουλο να ξανασκεφθει και να βρει αλλη λυση, γιατι αυτον καιει περισσοτερο ( αρκει να δουμε τους αριθμους για αυτο και νομιζω οτι συμφωνεις).

Οσον αφορα τις πληροφοριες, θα συμφωνουσα μαζι σου, εαν δεν ημουν στον κλαδο αυτο, και σαν συνεπεια (μιας και παρακολουθουμε την πορεια γιατι εδνιαφερει εμας επαγγελματικα), θελω να πιστευω πως ξερω να αξιολογω τις οποιες πληροφοριες, οχι σαν παικτης του Χρηματιστηριου, αλλα σαν μελος ομαδας αναλυσεων, οπου και η σωστη πληροφορηση, πες το οπως θες, ειναι παραπανω απο αναγκαια, και οχι μονο, αλλα ειδικα εαν προερχεται και απο "κυκλους" του εξωτερικου, που ειναι τοσο κοντα στην υποθεση οσο δεν φανταζομαστε, γιατι εκει η πλροφορηση ειναι και¨"επαγγελμα", δεν κανουν τιποτε τυχαιο εαν δεν εχουν την σωστη πληροφορια ( κατα κυριο λογω βεβαια).
Δεν προσπαθω να πεισω για την γνωμη μου, απλως την καταθετω οπως ολοι.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η συγχώνευση λογικά είναι δεδομένη.
Η περίπτωση της προσπάθειας συγχώνευσης Ryannair και Aer Lingus δεν αποτελεί προηγούμενο γιατί δεν υπάρχει ομοιότητα με την συγχώνευση Aegean Airlines - Olympic Air. Στην ιρλανδική περίπτωση οι δύο εταιρείες θα έλεγχαν μεγάλο ποσοστό -ενίοτε και το σύνολο- της αεροπορικής αγοράς από Ιρλανδία προς χώρες της Ε.Ε., ενώ στην δική μας περίπτωση το πρόβλημα παρουσιάζεται στη δημιουργία μονοπωλίου στο εσωτερικό της Ελλάδας. Ωστόσο, η Ε.Ε. έχει καταρχήν αρμοδιότητα να εμποδίζει τον έλεγχο "σημαντικού τμήματος" της κοινής αγοράς από μονοπώλια και είναι αμφίβολο αν οι εσωτερικές πτήσεις στην Ελλάδα (μετά την αφαίρεση των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας, με αποκλειστική εκμετάλλευση ή με κρατική επιδότηση) αποτελούν σημαντικό τμήμα της κοινής αγοράς από άποψη μετακινούμενων επιβατών και ύψους εσόδων.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

NOTIOS":ex1nz87z said:
Μαλιστα καποιες πληροφοριες που κυκλοφορησαν η ΕΕ μαλλον εχει πει το ΝΑΙ, απομενουν οι λεπτομερειες της τελικης αποφασης οσον αφορα περιορισμους, χρονοθυριδες κλπ, ( αυτο απο επενδυτικους - χρηματιστηριακους κυκλους, εαν λεει τιποτε).


Μήπως αυτοί οι κύκλοι ήταν και παρόντες στα hearings της επιτροπής??
Μάλλον οχι, γιατί αν ήταν θα έλεγαν κάτι εντελώς διαφορετικό... if you know what I mean.... ;)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Οι πληροφοριες ειναι εγκυρες, δεν ξερω εαν ηταν παροντες και σε ποια επιτροπη ( για ποτε μιλας ...ποσο πισω?).

Εαν εχεις ποιο προσφατες πληροφοριες για το τι πραγματικα συμβαινει , θα ηταν ευτυχημα να κατατεθουν να δουμε, γιατι οι πληροφοριες μου ειναι πολυ πολυ προσφατες ( δυο εβδομαδες)
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

B732":3t2spaub said:
Αχ μα γιατί είστε τόσο δύσπιστοι?

Εγώ πάλι βλέπω πως η βάση λειτουργεί, δείτε κ εσείς ant1 πέμπτη βράδυ και θαυμάστε την πολυδιαφημισμένη ανάπτυξη!!

1+ χρόνο μετά, μια φορά έγινε πίστα για την παπαρίζου κ τώρα ταβέρνα........Άντε και εις ανώτερα!

"Καλως ήρθατε στο μεγαλύτερο (ΑΔΕΙΟ) υπόστεγο της Ευρώπης. Την (ΑΔΕΙΑ) τεχνική βάση της Olympic air!"

(τα bold δικά μου :))
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ευχάριστα νέα για μας τους επιβάτες. Όπως λέει το άρθρο η απόφαση είναι 50% υπέρ 50% κατά. Εμείς οι επιβάτες θα πρέπει να ευχόμαστε για ένα 51% κατά. :thx:
Η ΟΑ να κάτσει να βρει κανένα νέο πελάτη και να μην θυμάται τα περασμένα μεγαλεία που είχε εξασφαλισμένο πελατολόγιο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αγαπητέ Belavia,θα σού συνιστούσα να προσέχης τί εύχεσαι.Αν δέν γίνη η συγχώνευση και η μία από τίς δύο εταιρείες κλείση,θα διαμαρτύρεσαι που όλοι οι υπάλληλοί της θα βρεθούν στο δρόμο.

Οπως έγραψε πιό πάνω ο sakoN,η εσωτερική αεροπορική αγορά τής Ελλάδας δέν είναι και κανένα σημαντικό τμήμα τής κοινοτικής αγοράς ώστε να απασχολή τόσο πολύ τούς Ευρωπαίους άν θα υπάρχη μονοπώλιο ή όχι.....
 
Top