Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αγαπητοί Hastaroth και sakoN, αφού είναι τόσο μικρή η εσωτερική αγορά της Ελλάδας, γιατί δεν βγαίνει γρήγορα η απόφαση. Δεν είναι σωστό να απλοποιούμε καταστάσεις για να ευνοήσουμε ίδια συμφέροντα ή απόψεις.
Για φαντάσου να επικρατήσει η άποψη στην Ε.Ε. < δεν τα βγάζω πέρα οικονομικά τότε να συγχωνευτώ> δεν θα έμενε παρά μερικές εταιρείες που θα μας είχαν δέσμιους των ορέξεων τους. Τότε θα βλέπαμε που θα έφτανε το κόστος των εισιτηρίων. Και μην έχετε αυταπάτες ότι όταν ανεβούν οι τιμές θα εισέλθουν νέοι μικροί παίκτες. Γιατί απλούστατα θα τους φάνε οι μεγάλοι.
Τώρα για το κατά πόσο θα διαμαρτύρομαι που θα κλείσει η μία από τις δύο Ελληνικές εταιρείες και θα απολυθούν εργαζόμενοι. Μην είσαι σίγουρος ούτε για μένα ούτε και για πολύ κόσμο στην Ελλάδα. Τόσες βιομηχανίες κλείσανε (π.χ. Πάτρα κ.λ.π.) είδες κανένα μας να διαμαρτύρεται; Δεν χαίρομαι που ο κόσμος έχασε τις δουλειές τους αλλά αφού ζούμε σε καπιταλιστική κοινωνία έτσι είναι τα πράγματα. Τι ιδιαίτερο έχουν οι εργαζόμενοι στον αεροπορικό χώρο; Μήπως γιατί από πολύ παλιά έχουν γαλουχηθεί από τους πολιτικούς μας για ιδιαίτερη φροντίδα. Αλλά ευτυχώς τα πράγματα αλλάζουν, ποιος θα περίμενε/φανταζόταν πριν μερικά χρόνια πως θα γίνουν περικοπές στις ΔΕΚΟ;.....;.....
Με τις ειδικές φροντίδες φτάσαμε στο σημείο να έχουν οι εργαζόμενοι μέσες ετήσιες μεικτές αποδοχές στην ΕΑΒ 43.000 € (μισθός + υπερορίες) και στην ΔΕΗ 75.000 € (μισθός + υπερορίες + επιδόματα). Θυμάστε τις αποδοχές των πιλότων της πΟΑ με 11.000€ τον μήνα που προσπαθούν τώρα να κουρνιάσουν στην ΥΠΑ; Καλά που μπήκε το πλαφόν των 40.000 € ετήσιων αποδοχών.
Δεν κατάλαβα γιατί μία από τις δύο Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες να μην γίνει lowco; Ή να συνεργαστεί με tour operators; ή να βρει νέες αγορές; Εν μπας εν περιπτώσει εάν δεν τα βγάζει οικονομικά να κάνει κάτι, από το να επαναπαύεται και να περιμένει από μια μικρή Ελληνική αγορά να την τρέφει.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Απο Belavia < < δεν τα βγάζω πέρα οικονομικά τότε να συγχωνευτώ> >

Αυτη ειναι η ουσια αυτης της συγχωνευσης, που δεν θα ειναι συγχωνευση, αλλα με τις ευλογιες των διεφθαρμενων πολιτικων, η μια θα κλεισει και η αλλη θα παρει τα σηματα και το ονομα. Τιποτε αλλο δεν περιεχει αυτη η συγχωνευση.
Ειναι μια προσπαθεια που εχει αρχισει πριν απο πολλα χρονια και δεν θελουν να την χασουν τωρα που φαινεται οτι τελιωνει με επιτυχια ολο το εγχειρημα που ηταν να σβησει η παλια ΟΑ, και να γινει μονοπωλειο η ΑΕΕ.
Τους προεκυψε ενδιαμεσα ο Βγενο, αλλα ισως του πουλησαν φουμαρα αυτοι που του υποσχεθηκαν μια ΟΑ νεα, και των 5 Ηπειρων και Θαλασσων. Αληθεια τι τους κραταει εκει?

Η συγχωνευση πρεπει να μην γινει και το εκβιαστικο διλημα οτι θα κλεισει μια και θα απολυθουν χιλιαδες, ειναι κολοκυθια τουμπανα. Το λεω αυτο, γιατι και τωρα γινονται στα μουλωχτα απολυσεις , ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ, οχι?
Οπως και απολυσεις θα γινουν εαν γινει και η συγχωνευση, γιατι εδω 1+1 δεν κανει 2, αλλα ΟΑ+ΑΕΕ = ΟΑ (ΑΕΕ), δηλαδη, μια καινουργια, που θα ειναι η...σημερινη ΑΕΕ, και με μισθους ΑΕΕ π.Β ( ΠΡΟ βγενο). Αυτη ειναι η προταση και δεν πρεπει να λεγεται συγχωνευση, αλλα αφου την ονομασαν ετσι , θα την λεμε και εμεις ετσι.

Λοιπον, πανω σε αυτο το προτεινομενο πλασιο, και τα αιτιολογικα, για συγχωνευση, η ΕΕ ΠΡΕΠΕΙ να την απορηψει και συντομα μαλιστα. Και οι δυο να κοιταξουν να επιβοιωσουν.
Ο Βγενο, εχει τροπους, ( πωληση σε αλλο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ομιλο εξωτερικου,), μερικως η ολικως, ο δε Βασιλακης εχει την μαμα LUFTHANSA, δεν θα αφησουν την ΑΕΕ να τους φυγει.
Κι οι δυο ομως θα ειναι εξαρτομενες, και περιφερειακες ( και κατι λιγο παραπανω), ετσι διατηρωντας την βιωσημοτητα τους, κατι σαν την Ελλαδα και την ΕΕ περιληπτικως, οχι?

Ο Βγενοπουλος, θα πρεπει να αξιολογησει τισ προτασεις της διοικησης που του εγειναν και πανω στις οποιες χαλασε χρημα, μονο και μονο για να παρακαλαει συγχωνευση μονο μετα απο λιγους μηνες στον αερα.

AYTH H ΔΗΘΕΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ εναι μια ντροπη (θεωρω) για τον ομιλο ΜΙΓΚ και για τον Βγενοπουλο προσωπικα. Εχουμε μαθει το Ανδρεα να τον βλεπουμε και να τον ακουμε στην Τηλεοραση και αλλου, και να τον θαυμαζουμε, και εγω προσωπικα, για τις αληθειες και το χαρισμα του. Δε του ταιρειαζει αυτο το επιχειρημα, τον μειωνει κατα την ταπεινη μου γνωμη βεβαια..

Να αξιολογηση ολους και ολες, απο πανω μεχρι κατω, να συνεργασθει με μια ισχυρη αεροπορικη ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΟΒΑΡΗ και οχι με την παρουσα διοικηση που εχει προσλαβει, και να προσαρμοσει την εταιρεια αναλογα. Ετσι θα παει καλα και η Ολυμπιακη, αλλα θα σταματησουν και τα ονειρα της ΑΕΕ, για μονοπωλιο, και να επικεντρωθουν να μαθουν να επιβιωνουν και αυτοι με καποιο ανταγωνισμο.

Η Ελληνικη Επιτροπη Ανταγωνισμου να ξυπνησει και να προτινει αποριψη ( δεν εχει δικαιωμα αποφασης, αλλα μπορει να εκφρασει την γνωμη της...ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕΠΑ ΚΑΙ ΒΟΥΓΙΑ?),

ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΠΟΠΗ ΝΑ ΠΕΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ Η ΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο Belavia << δεν τα βγάζω πέρα οικονομικά τότε να συγχωνευτώ> .Aλοιμονο εαν γινοταν οι συγχωνευσεις πανω σε τετοιες ¨κατασκευασμενες" πλατφορμες.

Και οι δυο μπορουν να επιβοιωσουν στην Ελλαδα, αλλα θα πρεπει να προσαρμοσθουν.

Ο Βγενοπουλος να κανει αλλη μια "εθνικη κινηση" ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ, αλλα και να ΑΛΛΑΞΕΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, βαθιες αλλαγες οι αριθμοι μιλανε μονοι τους ΑΝΔΡΕΑ, ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΛΕΝΕ, ΟΧΙ ΕΓΩ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ, ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΠΑΛΙ
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Hastaroth":31vdbike said:
Οπως έγραψε πιό πάνω ο sakoN,η εσωτερική αεροπορική αγορά τής Ελλάδας δέν είναι και κανένα σημαντικό τμήμα τής κοινοτικής αγοράς ώστε να απασχολή τόσο πολύ τούς Ευρωπαίους άν θα υπάρχη μονοπώλιο ή όχι.....

Εδώ στην Ελλάδα μπορεί να θέλουν κάνουν ό,τι τους καπνίσει, ειδικά με τους επενδυτές-πασάδες που υπάρχουν (προσωπικά μαντεύω πως ο Βγενόπουλος ορέγεται τόσο τον ΠΑΟ που δε γουστάρει να αναλώνεται πια με την OAir), η επιτροπή όμως δεν αστειεύεται. Το δίλημμα κατά την άποψή μου είναι μεταξύ ενός μονοπωλίου στην Ελλάδα ή της ενίσχυσης του πανευρωπαϊκού ολιγοπωλίου με την ένταξη των aegean και olympic σε κάποιους απ΄τους μεγάλους ευρωπαϊκούς ομίλους (iberia-ba, airfrance-klm, lufthansa) που αναπόφευκτα θα ακολουθήσει, σε περίπτωση απόρριψης της συγχώνευσης απ'την επιτροπή.
Επίσης, πιστεύω πως η ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού σίγουρα θα εξετάζει το πως θα μπορούσε να εξελιχθεί κι ο ευρύτερος ανταγωνισμούς μεταξύ μιας ένωσης aegean με olympic και των σιδηροδρόμων και των ακτοπλοϊκών γραμμών.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το θεμα με το σιδηροδρομικο δικτυο της Ελλαδας (που εχει συζητηθει και σε αλλο θεμα) ειναι οτι θελει πολλα χρηματα προκειμενου να εκσυγχρονιστει, τα οποια κανενας δεν ειναι διατεθημενος να δωσει. Οπως και θελει πολυ χρονο. Ως εκ τουτου αντιλαμβανομαι πως αυτο επιδρα πολυ αρνητικα στην υποθεση της συγχωνευσης γιατι ακομα δεν ειμαστε στο επιπεδο αλλων χωρων που οι αεροπορικες τα εχουν βρει (η θα τα βρουν στο προσεχες μελλον) "σκουρα" απο τον ανταγωνισμο με τα τραινα... Και αν γνωριζουν και τη κατασταση στην Ελληνικη ακτοπλοϊα...Το λιγοτερο θα γνωριζουν οτι το μονο μεσο για τα περισσοτερα μερη στην Ελλαδα ειναι το αεροπλανο. Ο μονος τροπος αμεσης μεταφορας, και ορισμενες μερες ο ΜΟΝΟΣ τροπος μεταφορας απο ενα νησι στην Αθηνα και την υπολοιπη χωρα! Αν τωρα ξερουν και τα πλοια που πλεουν στις θαλασσες μας.... :roll:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Έχετε βρεθεί στη αίθουσα αναχωρήσεων της ΣΑΜΟΥ π.χ. με 8-9-10 βοφόρ άνεμο στο Αιγαίο να δείτε πόσοι παρακαλούν για μια θέση στο Αεροπλάνο, που δεν κινείτε τίποτα στη θάλασσα.
Στην Ελλάδα έχουμε πολύ ειδικές συνθήκες ! Και το αεροπλάνο αποτελεί μέσο μαζικής μεταφοράς και κοινωνικού χαρακτήρα, θα έλεγα.
Η δεν θα πρέπει να επιτραπεί η συγχώνευση, με ότι αυτό συνεπάγετε για τις εταιρείες.
Η θα πρέπει να εξεταστεί ένα είδος επιδότησης εισιτηρίου για του κατοίκους. Η εποχή της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ (κοινωνικής όμως ) <ταλαιπωρίας > πέρασε.!!!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

NFEEFE":1sfboi25 said:
Το θεμα με το σιδηροδρομικο δικτυο της Ελλαδας (που εχει συζητηθει και σε αλλο θεμα) ειναι οτι θελει πολλα χρηματα προκειμενου να εκσυγχρονιστει, τα οποια κανενας δεν ειναι διατεθημενος να δωσει. Οπως και θελει πολυ χρονο. Ως εκ τουτου αντιλαμβανομαι πως αυτο επιδρα πολυ αρνητικα στην υποθεση της συγχωνευσης γιατι ακομα δεν ειμαστε στο επιπεδο αλλων χωρων που οι αεροπορικες τα εχουν βρει (η θα τα βρουν στο προσεχες μελλον) "σκουρα" απο τον ανταγωνισμο με τα τραινα... Και αν γνωριζουν και τη κατασταση στην Ελληνικη ακτοπλοϊα...Το λιγοτερο θα γνωριζουν οτι το μονο μεσο για τα περισσοτερα μερη στην Ελλαδα ειναι το αεροπλανο. Ο μονος τροπος αμεσης μεταφορας, και ορισμενες μερες ο ΜΟΝΟΣ τροπος μεταφορας απο ενα νησι στην Αθηνα και την υπολοιπη χωρα! Αν τωρα ξερουν και τα πλοια που πλεουν στις θαλασσες μας.... :roll:


Η επιτροπή έχει πάρει υπ'οψιν της τόσο το σιδηροδρομικό δίκτυο όσο και τις ακτοπλοικές συγκοινωνίες....
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

NFEEFE, σίγουρα η θέση των υπολοίπων μέσων μεταφοράς συγκριτικά με τα αεροπορικά δικαιώνει εν μέρει την απαγόρευση της συγχώνευσης. Ώμως ο κίνδυνος επέκτασης του ολιγοπωλίου της Ευρώπης στην Ελλάδα διατηρεί το δίλημμα. Ενώ τα εσωτερικά δρομολόγια σαν αγορά είναι ασήμαντα σε σύγκριση με άλλες χώρες, η κύρια αεροπορική εταιρία που θα βασίζεται στην Αθήνα (η flag carrier δηλαδή της Ελλάδας), εφόσον μπορέσει να αυξήσει το κεφάλαιό της, θα έχει δυνατότητες να αναπτύξει το δίκτυό της ούτως ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί τις μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες. Πιστεύω πως, αν δεν υπήρχαν τα εμπόδια της γραφειοκρατίας, αν οι απεργίες των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και των συνδικάτων γενικά ήταν λιγότερες ή τουλάχιστον είχαν καλύτερο timing, αν πιο πολλά ελληνικά αεροδρόμια ήταν πιο φιλόξενα πρως τις lowcost εταιρίες, αν... και αν... και αν... ...το αεροδρόμιο της Αθήνας, με τη γεωγραφική θέση που έχει, θα μπορούσε άνετα να γίνει ένα μικρό αλλά σημαντικό hub.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πολύ φοβάμαι πως αυτή τη στιγμή το καρτέλ που έχει στηθεί είναι η δεύτερη καλύτερη λύση γι' αυτούς μετά τη συγχώνευση. Όταν ξεκινούσαν το εγχείρημα της νέας ΟΑ, είχαν πει πως η κερδοφορία θα έρθει μετά το δεύτερο χρόνο λειτουργίας, αλλά στους έξι μήνες λειτουργίας έσκασαν τη βόμβα της συγχώνευσης, ελέω κρίσης. Όπως φαίνεται, προτιμούν να κλείσουν μία εταιρεία που έχει -ακόμα- προοπτικές, παρά να την πουλήσουν σε κάποιον όμιλο του εξωτερικού, που να είναι πραγματικά διετεθειμένος να την "πάει μπροστά" και να ξεκινήσει έναν πραγματικό ανταγωνισμό "στα ίσα" και όχι έναν ανταγωνισμό-παρωδία, που εξυπηρετεί από τώρα τα συμφέροντα αυτού που έχει προαποφασιστεί ότι θα έχει το πάνω χέρι στο νέο σχήμα, αν και όταν αυτό υλοποιηθεί. Υπό αυτές τις συνθήκες και την κοροϊδία, προτιμώ μία μικρή ΟΑ, αποδεσμευμένη από το άρμα της Αιγαίου-Lufthansa, αλλά ουσιαστικά ανταγωνιστικότερη. Όταν γίνονταν οι συζητήσεις για την υπερχρεωμένη Ολυμπιακή με τα 500+ εκατομμύρια χρεών υπήρχαν ενδιαφερόμενοι μνηστήρες (και δεν αναφέρομαι σε εταιρείες τύπου Athens ή SkyEurope). Τώρα που τα χρέη είναι -ακόμα- σαφώς λιγότερα (και η εταιρεία μικρότερη βεβαίως), δεν βλέπω να καίγονται να την ξεφορτωθούν, αλλά προτιμούν να περιμένουν και να την έχουν να συσσωρεύει ζημίες (και "βραβεία") μέχρι να εγκριθεί η συγχώνευση... Η επιλογή για το αν θα πέσουν στο λάκκο που οι ίδιοι έσκαψαν ή αν θα τον κλείσουν, είναι στα χέρια τους.

Μέχρι τότε, η δική μου επιλογή θα είναι αυτή που εξυπηρετεί το δικό μου συμφέρον.

Μια τελευταία ερώτηση: κάτι slots που είχαν σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Παρίσι, Ρώμη, Μιλάνο και αλλού, τα έχουν ξεπουλήσει ή τα έχουν ακόμα;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Με μια τεράστια διαφορά... τώρα τον λογαρισμό τον πληρώνει ο Βγενόπουλος ενώ πριν τον πληρώναμε ρεφενέ...

Η ΟΑ δεν είναι πια κρατική εταιρία... είναι το μαγαζάκι κάποιου επιχειρηματία... καρφί δεν μου καίγεται τι έγιναν τα σλοτς, πόσο κάνουν τα αεροπλάνα, τι χρώμα μαλλιά έχουν οι γκόμενες στα αεροπλάνα... το μόνο που με νοιάζει είναι να ταξιδεύω μαζί της με ασφάλεια όποτε βρίσκω φτηνά ναύλα και με συμφέρουν τα δρομολόγια... η ΟΑ πήγε στον Βγενό γιατί αυτός μόνο την ζήτησε... προσφορές άλλες ΔΕΝ υπήρχαν... η Βγενό ή ρίχνε συνέχεια χρήματα σε ένα πηγάδι χωρίς πάτο... δεν θα κλαψω για την ΟΑ... κοιτάω μπροστά... αυτά με τα καρτέλ δεν τα καταλαβαίνω... τα πράγματα είναι απλά... οι εταιρίες δεν βγαίνουν και πάνε να γίνουν μία... αν τα καταφέρουν καλώς αν όχι ή η μια θα κλείσει ή θα συνεχιστεί αυτό το μορατόριουμ... για να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση χωρίς κανένας εκτός μπανανίας να θέλει να κάνει το μεγάλο βήμα σημαίνει ότι η κατάσταση στα αεροπορικά δρώμενα ειδικά της Ελλάδας είναι δραματική... όποιος πιστεύει το αντίθετο ας κάνει το μεγάλο βήμα... αλλιώς ας προσγειωθεί στην πραγματικότητα...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πολύ σωστά....
Αλλωστε, η MIG είναι επενδυτική εταιρεία (το "I" = Investment). Τα κεφάλαια που επενδύει δεν είναι του "Βγενό", αλλά άλλων (ο νοών, νοείτο). Το portfolio της MIG, είναι τεράστιο (γιά τα δεδομένα της Ελληνικής οικονομίας πάντα), άρα αν μία από τις πολλές επενδύσεις δεν πάει καλά (λέγε με OlympicAir πχ), δεν χάθηκε ο κόσμος (γιά την MIG). Είτε, θα εγκριθεί η συγχώνευση από την ΕΕ και βλέπουμε, είτε θα πουληθεί σε κάποιον άλλον παίκτη (εκτός συνόρων). Οι σίγουρα χαμένοι, θα είναι οι εργαζόμενοι :(
 
Top