Belavia
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/06/2009
- Μηνύματα
- 870
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LATI
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Αγαπητοί Hastaroth και sakoN, αφού είναι τόσο μικρή η εσωτερική αγορά της Ελλάδας, γιατί δεν βγαίνει γρήγορα η απόφαση. Δεν είναι σωστό να απλοποιούμε καταστάσεις για να ευνοήσουμε ίδια συμφέροντα ή απόψεις.
Για φαντάσου να επικρατήσει η άποψη στην Ε.Ε. < δεν τα βγάζω πέρα οικονομικά τότε να συγχωνευτώ> δεν θα έμενε παρά μερικές εταιρείες που θα μας είχαν δέσμιους των ορέξεων τους. Τότε θα βλέπαμε που θα έφτανε το κόστος των εισιτηρίων. Και μην έχετε αυταπάτες ότι όταν ανεβούν οι τιμές θα εισέλθουν νέοι μικροί παίκτες. Γιατί απλούστατα θα τους φάνε οι μεγάλοι.
Τώρα για το κατά πόσο θα διαμαρτύρομαι που θα κλείσει η μία από τις δύο Ελληνικές εταιρείες και θα απολυθούν εργαζόμενοι. Μην είσαι σίγουρος ούτε για μένα ούτε και για πολύ κόσμο στην Ελλάδα. Τόσες βιομηχανίες κλείσανε (π.χ. Πάτρα κ.λ.π.) είδες κανένα μας να διαμαρτύρεται; Δεν χαίρομαι που ο κόσμος έχασε τις δουλειές τους αλλά αφού ζούμε σε καπιταλιστική κοινωνία έτσι είναι τα πράγματα. Τι ιδιαίτερο έχουν οι εργαζόμενοι στον αεροπορικό χώρο; Μήπως γιατί από πολύ παλιά έχουν γαλουχηθεί από τους πολιτικούς μας για ιδιαίτερη φροντίδα. Αλλά ευτυχώς τα πράγματα αλλάζουν, ποιος θα περίμενε/φανταζόταν πριν μερικά χρόνια πως θα γίνουν περικοπές στις ΔΕΚΟ;.....;.....
Με τις ειδικές φροντίδες φτάσαμε στο σημείο να έχουν οι εργαζόμενοι μέσες ετήσιες μεικτές αποδοχές στην ΕΑΒ 43.000 € (μισθός + υπερορίες) και στην ΔΕΗ 75.000 € (μισθός + υπερορίες + επιδόματα). Θυμάστε τις αποδοχές των πιλότων της πΟΑ με 11.000€ τον μήνα που προσπαθούν τώρα να κουρνιάσουν στην ΥΠΑ; Καλά που μπήκε το πλαφόν των 40.000 € ετήσιων αποδοχών.
Δεν κατάλαβα γιατί μία από τις δύο Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες να μην γίνει lowco; Ή να συνεργαστεί με tour operators; ή να βρει νέες αγορές; Εν μπας εν περιπτώσει εάν δεν τα βγάζει οικονομικά να κάνει κάτι, από το να επαναπαύεται και να περιμένει από μια μικρή Ελληνική αγορά να την τρέφει.
Αγαπητοί Hastaroth και sakoN, αφού είναι τόσο μικρή η εσωτερική αγορά της Ελλάδας, γιατί δεν βγαίνει γρήγορα η απόφαση. Δεν είναι σωστό να απλοποιούμε καταστάσεις για να ευνοήσουμε ίδια συμφέροντα ή απόψεις.
Για φαντάσου να επικρατήσει η άποψη στην Ε.Ε. < δεν τα βγάζω πέρα οικονομικά τότε να συγχωνευτώ> δεν θα έμενε παρά μερικές εταιρείες που θα μας είχαν δέσμιους των ορέξεων τους. Τότε θα βλέπαμε που θα έφτανε το κόστος των εισιτηρίων. Και μην έχετε αυταπάτες ότι όταν ανεβούν οι τιμές θα εισέλθουν νέοι μικροί παίκτες. Γιατί απλούστατα θα τους φάνε οι μεγάλοι.
Τώρα για το κατά πόσο θα διαμαρτύρομαι που θα κλείσει η μία από τις δύο Ελληνικές εταιρείες και θα απολυθούν εργαζόμενοι. Μην είσαι σίγουρος ούτε για μένα ούτε και για πολύ κόσμο στην Ελλάδα. Τόσες βιομηχανίες κλείσανε (π.χ. Πάτρα κ.λ.π.) είδες κανένα μας να διαμαρτύρεται; Δεν χαίρομαι που ο κόσμος έχασε τις δουλειές τους αλλά αφού ζούμε σε καπιταλιστική κοινωνία έτσι είναι τα πράγματα. Τι ιδιαίτερο έχουν οι εργαζόμενοι στον αεροπορικό χώρο; Μήπως γιατί από πολύ παλιά έχουν γαλουχηθεί από τους πολιτικούς μας για ιδιαίτερη φροντίδα. Αλλά ευτυχώς τα πράγματα αλλάζουν, ποιος θα περίμενε/φανταζόταν πριν μερικά χρόνια πως θα γίνουν περικοπές στις ΔΕΚΟ;.....;.....
Με τις ειδικές φροντίδες φτάσαμε στο σημείο να έχουν οι εργαζόμενοι μέσες ετήσιες μεικτές αποδοχές στην ΕΑΒ 43.000 € (μισθός + υπερορίες) και στην ΔΕΗ 75.000 € (μισθός + υπερορίες + επιδόματα). Θυμάστε τις αποδοχές των πιλότων της πΟΑ με 11.000€ τον μήνα που προσπαθούν τώρα να κουρνιάσουν στην ΥΠΑ; Καλά που μπήκε το πλαφόν των 40.000 € ετήσιων αποδοχών.
Δεν κατάλαβα γιατί μία από τις δύο Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες να μην γίνει lowco; Ή να συνεργαστεί με tour operators; ή να βρει νέες αγορές; Εν μπας εν περιπτώσει εάν δεν τα βγάζει οικονομικά να κάνει κάτι, από το να επαναπαύεται και να περιμένει από μια μικρή Ελληνική αγορά να την τρέφει.