Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Και βεβαια ειναι μια επενδυση.
Το "δυστυχημα" ειναι οτι ασχολουμεθα πολυ με τις αεροπορικες.
Δηλαδη, εαν γινοταν κατι παρομοιο με μια αλλη θυγατρικη, δεν νομιζω να ηταν στα νεα καθε μερα.

Για αυτο τον λογο, και επειδη οι αεροπορικες εχουν αυτο το ( παραδοξο/αδικο) "high profile" ασχολουμεθα οσο δεν θα επρεπε.

Απο την αλλη, και επειδη στη Ελλαδα ειναι σημαντικο το συγκοινωνιακο, λογω γεωγραφιας κλπ, γινεται μεγαλος ντορος.

Επισης, οταν εμπλεκεται και ενας επιχειρηματιας του βεληνεκους ( για την Ελλαδα και οχι μονο, οτι και να αισθανετε ο καθενας μας για αυτον) του Βγενοπουλου με παρεμβασεις στο πολιτικο και κοινωνικο γιγνεσθαι της Ελλαδας και ισως με καποιες βλεψεις ( ισως τονιζω), δεν νομιζω οτι η ΟΑ αποτελει μια αλλη επενδυση και μονο, για αυτον.

Βεβαια δεν ειναι δικη του ειναι της ΜΙΓΚ συμφωνοι, αλλα αυτος ειναι το αφεντικο και οτι γινεται, αντανακλα στην προσωπικοτητα του.

Ειναι ο λογος που υποστηριζω οτι η ΟΑ δεν παει πουθενα - ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ- εαν δεν γινει η συγχωνευση, και ολα τα σεναρια, και, απο υψηλα (δυστυχως) ισταμενους της δοικησης της ΟΑ εντος και, κυριως, εκτος Ελλαδος σε μια περιοδο που θα επρεπε ολοι να ειναι εξω και να διαφημιζουν την εταιρεια αντι για να την θαβουν κυριολεκτικα , . ειναι παραμυθια

Αυτα τα σχολια που εγειναν περι συγχωνευσης σαν την μονη λυση, αντικατοπτριζει εντελως αρνητικα στον Βγενοπουλο, και δεν νομιζω να το συμεριστει, αλλα και να το θαψει κατω απο το χαλι.
"Γνωμη μου" ειναι οτι τον εχει ενοχλησει αυτη η "παραδοχη" αποτυχιας, ηττας εαν θελετε , των μεγαλοστελεχων της ΟΑ.
Λετε ο Βγενοπουλος να μην το λαβει αυτο στο σκεπτικο του για την "αυριανη" ημερα, συγχωνευση η οχι?

Ο Βγενοπουλος δεν θα αφησει την ΟΑ να σβησει στα χερια του και ειμαι σιγουρος οτι εαν δεν παει μπροστα αυτη η στρατηγικη, τιθεται σε ισχυ το σχεδιο Β που μαλλον πρεπει να εμπλεκει ξενη μεγαλη αεροπορικη που θα δωσει ωθηση στην ΟΑ.
Αυτοματα ( νομιζω) θα υπαρξει και σοβαρος "ανασχηματισμος¨ - και αναποφεκτα- στην διοικηση, γιατι θα επρεπε να ειχαν παραιτηθει με τετοια χαλια ( εκτος και εαν ηταν προσχεδιασμενα), και με τετοια οικονομικη υποστηριξη.
Αλλωστε αυτο θα γινει ουτως η αλλως λογω συγχωνευσης, η λογω αλλης μετοχικης παρουσιας στην ΟΑ.

Ποιος θα θελει να προχωρησει σε μια καινουργια πορεια με στοχο την επιτυχια, με μια ομαδα που ειχαν ολα οσα χρειαζοταν να επιτυχει, και να "κατορθωνει" το εντελως αντιθετο, δηλαδη να αποτυχει ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ, να εκλποιπαρει για "συγχωνευση" μετα απο μονο λιγους μηνες λειτουργειας.

Αυτη η αποτυχια και η κοινη ομολογια απο την διοικηση, αντανακλα και στον Βγενοπουλο, που ξερει καλα το επικοινωνιακο παχνιδι, και δεν νομιζω να το ανεχθει, αλλα θα κανει αυτο που πρεπει να κανει και για την ΟΑ αλλα και για την δικη του υστεροφημια.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

φιλε ΝΟΤΙΟΣ δυο παρατηρήσεις
1)δείχνεις θαυμασμό για τον Βγενο-δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο. όλες οι επενδύσεις που έχει κάνει έχουν καταστρέψει αξία. όλες μα όλες είανι η μία χειρότερη από την άλλη. έχει γραφτεί το όνομα του δίπλα στην μεγαλύτερη καταστροφή αξίας (και μεταφοράς πλούτου) στην ελληνική χρηματιστηριακή ιστορία
2) μιλάς για το μάνατζμεντ της ΟΑ σαν να λειτουργούν ανεξάρτητα από τον Βγενό. ότι γίνεται γίνεται με την έγκριση του Βγενο. τα πάντα. αν ο Βγενο δεν ήθελε να κάνουν τέτοιες δηλώσεις δεν θα τις έκαναν, για αυτό να είσαι σίγουρος. το ότι έχει πλάνο Β μην είσαι τόσο σίγουρος, γιατί ο Βγενό λειτουργεί με το θυμικό και όχι με την λογική. αν βέβαια δεν προχωρήσει η συγχώνευση θα αναγκαστεί να βρει τρόπο διαφυγής γιατί η MIG έχει πολύ δανεισμό και δεν θα αντέξει για πολλά τρίμηνα τις τεραστιες ζημιές της ΟΑ.

αυτα τα ολίγα για τον "φοβερό" επιχειρηματία Βγενοπουλο και σορρυ για το οφ τόπικ
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Φιλε dg197

Δεν εκφραζω θαυμασμο για τον Βγενοπουλο. Απλως καταθετω τι ειναι γνωστο στο κοινο, και μην αρνηθεις οτι δεν θεωρειται σαν ενας επιχειρηματιας , μη συμβατικος εαν θες, απο αυτους που εχουν διαφορους τομεις στα χερια τους ( βλεπε πετρελαια, σιδερο, αλουμινιο κλπ, κλπ, κλπ).
Δεν νομιζω οτι μπορει να αρνηθει κανεις το γεγονος πως οταν μιλαει στην τηελοραση για παραδειγμα, δεν παει η ακροαματικοτητα αρκετα ψηλα, μην πω που ψηλα. Τουλαχιστον αυτο εδειξαν οι μετρησεις στισ συνεντευξεις εκεινες.
Με αυτο θελω να πω, πως οι οποιες παρεμβασεις του ακουγονται με ενδοαφερον, και ειναι αυτο που τον εχει κανει γνωστο στο Ελληνικο γιγνεσθαι.
Το ξερει το επικοινωνιακο καλα, δεν ειναι αληθεια?

Αυτο εμενα μου λεει οτι κοιταζει την καταληξη της υποθεσης της Ολυμπιακης με αλλο ενδιαφερον απο ενα απλο επιχειρημα. Εκει νομιζω οτι δεν ηξερε ολη την αληθεια και ( οπως καποιος εργαψε σε αυτο το φορουμ...δεν θυμαμε), καπου πιστεψε οτι του ειπαν, οτι δηλαδη θα εχει μια ΟΑ ετοιμη να εξαφανισει οποιον αντιπαλο σε μηδεν χρονο.
Νομιζω οτι απο εκει ξεκινανε και τα προβληματα της ΟΑ, υποσχεσεις απο μια διοικηση η απο ανθρωπους που δεν ηξεραν βασικα την σημασια και το μεγεθος του εγχειρηματος, παρ'ολο που τους θεωρουσαν ικανοτατους.

Εχουν λοιπον περισοτερο λογο να τρεχουν και να λενε αυτα που λενε γιατι ειναι το δικο τους το λημερι που ειναι στα αναμενα καρβουνα , και οχι τοσο του Βγενοπουλου, μιας και εχει την τυχη να απολαμβανει και αλλων επιλογων για την Ολυμπιακη.

Λεω οτι με την "φημη" που εχει, δεν θα διακυνδυνευσει αυτο που αυτος νομιζει οτι τον χτυπα και προσωπικα.
Δεν ξερω τι καλος η τι κακος επιχειρηματιας ειναι και τι χρωσταει η δεν χρωσταει.
Το σιγουρο ειναι οτι εχει και βεληνεκες, και προσωπικες φιλοδοξιες, και δεν θα δυστασει να κανει οτι χρειαζεται για την ΟΑ , αφου τον χτυπα την "φημη" του αυτη, του "εθνοσωτηρα" αν θες ( δικαιο η αδικο...!), και δεν θα δυστασει να φερθει ψυχρα σε οσους δεν καταφεραν αυτα που υποσχεθηκαν οτι μπορουν να κανουν στο αψε σβησε.
Οχι, δεν νομιζω οτι ηταν πισω απο αυτα τα σχολια που εγειναν, γιατι να ειναι? Τι κερδιζει ο Βγενο με αυτες τις ατυχες για την ΟΑ δηλωσεις?

Προσωπικα "νομιζω" ( περισοτερο απο νομιζω!!!) οτι η συγχωνευση ειναι δεδομενη, και εαν υπαρχει ενα παραθυρακι αποριψης ειναι μικρο, παρα πολυ μικρο, και μικραινει ακομη περισοτερο, αλλα ας υπαρχει και ενα πλαν Β , καλο θα ειναι. Δεν θα εκπλαγω εαν ο Βγενοπουλος αναθεωρησει, για τους δικους του λογους, να αποσυρει το ενδιαφερον, και να συνεχισει με μια Ολυμπιακη, μακρια απο οποιες διασυνδεσεις με την Aegean, ακομα και ανθρωπων που ηλθαν στην ΟΑ απο εκει, και με....οποιους σκοπους, κανεις δεν ξερει τι πραγματικα παιζεται απο την αρχη, οχι τωρα, απλα το σχολιαζουμε....η συγχωνευση ειναι η τελευταια πραξη του θεατρικου παραλογου, που αρχισε με το κλεισιμο της παλιας ΟΑ, και με την προταση για συγχωνευση, για την δημιουργια μονοπωλιου, οχι Πρωταθλητη, και τετοια που υποτιμουν την νοημοσυνη ακομη και των ιδιων που τα λενε, δεν νομιζεις?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

ρε παιδιά ποιες δηλώσεις έκαναν ποια στελέχη ... σας έχω χάσει δεν καταλαβαίνω. Μπορείτε να βοηθήσετε?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Φίλε ΝΟΤΙΟΣ

Κατα αρχας καλησπέρα και καλές γιορτές το παραθυράκι που λες οτι είναι μίκρο για την απόριψη είναι πάρα πολύ μεγάλο και είναι το Ευρωπαικό Δίκαιο ,είναι η Ευρωπαική επιτροπή ανταγωνισμού και τέλος είναι το σύνολο των υποχρεωσεων που έχουμε αναλάβει το με την ένταξη μας στις ευρωπαικές κοινότητες το 1981 οσο και στην μετέπειτα ιδρηση της Ε.Ε με την συνθήκη του Μααστρικτ το 1993.
Εγω σε 3-4 μήνες παίρνω το ATPL και θα βγω να ψάξω για δουλέια νομίζω οτι είναι σίγουρο καλύτερα εστω και θεωρετικά να μπόρω να χτυπάω περισσότερες πόρτες απο λιγότερες.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Φιλε ragmar δεν αντιλεγω για τα περι Ευρωπαικου Δικαιου κλπ. Ομως εδω η αποφαση θα ειναι πολιτικη.

Οσον αφορα τις υποχρεωσεις μας σαν χωρα, ειδες καποιον να κανει κατι?

Ο Ρεπας και οι προκατοχοι του, ( η φραση "διεφθαρμενοι πολιτικοι σου λεει τιποτε, δεν ξερω εαν ο Ρεπας ειναι η οχι, μακαρι να ειναι ντομπρος ο ανθρωπος, δεν τον ξερω), εχουν δωσει και δεινουν τις ευλογιες τους, πολιτικοι ειναι δεν περιμενουμε και πολα απο αυτους ε?
Η Επιτροπη Ανταγωνισμου, κρυβεται πισω απο το "ειναι αρμοδιοτητα της ΕΕ", και τετοια παραμυθια, αντι να βγει και να ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙ ΕΣΤΩ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ.
Βλεπεις λοιπον οτι ολοι κανουν τον χαζο, ειδες καμια οργανωση απο αυτες που υποτιθεται οτι ειναι εκει για να προστατευσουν τον καταναλωτη επιβατη, ( και οχι μονο, η υποθεση αυτη αφορα κατι παραπανω απο τα πτητικα εργα των εταιρειων), να καταθεση μια εκθεση στην ΕΕ, εναντιον?

Ουτε και οι μικρες αεροπορικες , εαν τις ονομασουμε αεροπορικες, εχουν πει τιποτε. Αυτοι οι κυριοι που τις εχουν, νομιζουν οτι θα αφησουν οι αλλοι, πολλη μασα για αυτους. Κουνια που τους κουναγε, εκει θα μεινουν εαν δεν μικρηνουν ακομα περισοτερο, εφοσον κα εαν επιβοιωσουν, αλλα που μυαλο να κουνισουνε λιγο τα νερα, η το αερα αν θες.
Μαυρη μαυριλα φιλε μου.

Ολοι θελουμε να εχουμε επιλογη και περισοτερες ευκαιρειες για απασχοληση, αλλα φοβαμε οτι το παραθυρο ειναι παρα πολυ μικρο, και εαν "ανεπισημα" δεν εχει ηδη κλεισει τελειως.
Ευχομαι να διαψευστω, και θα χαρω να διαψευστω παταγωδως, πιστεψε με. Αυτο το τερατουργημα, αυτη η επιχειρηση κωμωδια που την εχουν βαφτισει συγχωνευση, ειναι ντροπη για ολους, και πρεπει να σταματησει εαν υπαρχει εστω και η παραμικρη ελπιδα ( "εαν" λεω).

Εναν Ωναση βγαλαμε και εμεις και τον σκοτωνουμε καθε μερα, γιατι του σκοτωνουμε ενα απο τα στολιδια που ειχε φτιαξει για την Ελλαδα, εχει κανεις αντιρηση?

Σου ευχομαι τα καλυτερα, αλλα καλο θα ειναι να αρχισεις να κοιταζεις και την αγορα εξω απο τα συνορα αυτου του ερημου του προτεκτορατου που ονομαζεται Ελλαδα ( ακομη!).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

NOTIOS":27xuvg71 said:
...Εναν Ωναση βγαλαμε και εμεις και τον σκοτωνουμε καθε μερα, γιατι του σκοτωνουμε ενα απο τα στολιδια που ειχε φτιαξει για την Ελλαδα, εχει κανεις αντιρηση?...
Εγώ, αλλά το θέμα μας είναι η συνεργασία Αιγαίου-Ολυμπιακής.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Επειδή πολλοί θεωρούν ότι η όλη υπόθεση είναι ζήτημα πολιτικό ή προτιμήσεων της Επιτροπής, να πούμε ότι μπορεί να υπάρχουν και κάποια πολιτικά στοιχεία, η όποια απόφαση πάντως θα πρέπει να έχει κατά βάση νομική βάση. Γιατί σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να γίνει προσφυγή από τις εταιρείες στο Δικαστήριο της Ένωσης κατά της απόφασης ή ακόμη και να ζητηθεί αποζημίωση εάν κριθεί από αυτό παράνομη η όποια απόφαση της Επιτροπής.
Η Επιτροπή είναι επιφορτισμένη να ελέγχει τη δημιουργία ευρωπαϊκών μονοπωλίων, με αυτή την αρμοδιότητα εμπόδισε τη συγχώνευση Ryanair - Air Lingus, αλλά όπως έγραψα και παραπάνω, αυτό δεν αποτελεί προηγούμενο γιατί οι περιπτώσεις δεν είναι όμοιες. Αν είχαμε μια συγχώνευση Olympic Air/Aegean Airlines με την Cyprus Air, για παράδειγμα, θα υπήρχε πρόβλημα, γιατί η νέα εταιρεία θα ήλεγχε το σύνολο της κίνησης μεταξύ δύο κρατών μελών. Αλλά και πάλι, πέρα από το ιρλανδικό προηγούμενο, πόσες περιπτώσεις είδαμε να εμποδίζεται συγχώνευση αεροπορικών και μάλιστα πολύ μεγαλύτερων από το σχήμα Olympic/Aegean; Η συγχώνευση AirFrance - KLM δεν ελέγχει τα δρομολόγια Γαλλίας - Ολλανδίας; Η συγχώνευση British Airways - Iberia δεν μειώνει τον ανταγωνισμό στις γραμμές Βρετανίας - Ισπανίας; Η συγχώνευση Lufthansa - Austrian δεν ελέγχει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα δρομολόγια Γερμανίας - Αυστρίας;
Για το εσωτερικό, καταρχήν αρμόδια είναι η Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, την οποία όμως δεν βλέπω πολύ πρόθυμη να εμποδίσει τη συγχώνευση.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εκτός από τήν (μή) συγχώνευση Ryanair-Aer Lingus,οι υπόλοιπες περιπτώσεις (AF/KL,LH/AUA) δέν νομίζω ότι είναι κυριολεκτικά συγχωνεύσεις,γιατί και οι τέσσερεις εταιρείες διατηρούν τα brand names,τά liveries και λογότυπά τους κλπ στοιχεία που τίς κατέστησαν αναγνωρίσιμες στον κόσμο και επιπλέον είναι και οι τέσσερεις σε διαφορετικά κράτη.Η περίπτωση OA/A3 όμως είναι άλλο πράγμα γιατί πρόκειται γιά δύο εταιρείες που έχουν έδρα στην ίδια χώρα και έτσι ο μόνος τομέας όπου η συγχώνευση θα επηρεάση την αγορά είναι στο εσωτερικό δίκτυο-που όμως είναι ένα μικρό κομμάτι τής κοινοτικής αγοράς,πέντε-έξι γραμμές "φιλέτα" και τα υπόλοιπα είναι οι άγονες,που επιδοτούνται από το κράτος όμως και συνεπώς μόνο μία εταιρεία μπορεί να τίς εκτελή.Οπότε τίθεται το θέμα πόσες εταιρείες μπορεί να "θρέψη" το εσωτερικό δίκτυο-και δέν νομίζω να έχη ιδιαίτερα μεγάλες δυνατότητες.Ηδη εκτός από τίς (ακόμα) δύο μεγάλες υπάρχει και η Sky Express,οπότε ακόμα κι'άν γίνη η συγχώνευση,πάλι υπάρχουν πάνω από δύο εταιρείες που θα εξυπηρετούν το εσωτερικό δίκτυο.Στο εξωτερικό δίκτυο ούτως ή άλλως ακόμα και η συγχωνευμένη εταιρεία θα έχη ανταγωνισμό,αφού από και πρός Αθήνα πετάνε και ξένες εταιρείες και έτσι ο επιβάτης ήδη έχει αρκετές επιλογές.Το να έχη μία λιγώτερη ή μία περισσότερη μπορεί μέν να είναι "ζήτημα" γιά κάποιους,αλλά δέν έχει και τόσο μεγάλη σημασία από την στιγμή που υπάρχουν επιλογές (εδώ που τα λέμε,και όταν υπήρχε η αείμνηστη ώς μόνη Ελληνική επιλογή,πάλι βρίσκαμε άλλες εταιρείες να πετάξουμε στο εξωτερικό άν οι ώρες ή οι τιμές τής αείμνηστης δέν μάς βόλευαν).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αγαπητέ NOTIOS,

ένας επιχειρηματίας της οξυδέρκειας, του δαιμονίου, της ικανότητας να μετατρέπει το άσπρο - μαύρο και τούμπαλιν και της εμεπιρίας του! Λες; Λες;! Να μην εκπόνησε ΠΡΙΝ τουλάχιστον ένα bussiness plan από καποια εταιρεία ειδικών; Μαζεύτηκαν 4-5 άσχετοι managers των Χ εταιρειών που ούτε τους ήξερε ούτε τους είχε ξανα ματαδεί και του είπαν "Πάμε να τους πάρουμε τα σώβρακα, βάλε μερικά μύρια ευρώ πάνω μας και θα γίνουμε σε 10 μέρες η Νο 1 εταιρεία στην Ευρώπη"
Να είσαι βέβαιος ότι το εκπόνησε και σίγουρα πάνω από ΕΝΑ... και δεν νομίζω να του έβγαλε + (θετικό πρόσημο) για τα επόμενα 5 χρόνια..."Παρασύρθηκε" λοιπόν Αυτή η προσωπικότητα που παίζει στα δάχτυλα τις ακροαματικότητες και την κοινή γνώμη. Eπίσης, μεγάλο ποσοστό από αυτούς τους "άσχετους" managers δεν τους πήρε με βιογραφικό... είτε κάποιοι τους υπέδειξαν ως "γκουρού", είτε οι δικοί του άνθρωποι τους "κυνήγησαν" και με ακριβό δέλεαρ τους εκαναν "μεταγραφή¨από αλλού... και όχι απαραίτητα από την Aegean.
 
Top