NOTIOS
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2010
- Μηνύματα
- 39
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AFR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Και βεβαια ειναι μια επενδυση.
Το "δυστυχημα" ειναι οτι ασχολουμεθα πολυ με τις αεροπορικες.
Δηλαδη, εαν γινοταν κατι παρομοιο με μια αλλη θυγατρικη, δεν νομιζω να ηταν στα νεα καθε μερα.
Για αυτο τον λογο, και επειδη οι αεροπορικες εχουν αυτο το ( παραδοξο/αδικο) "high profile" ασχολουμεθα οσο δεν θα επρεπε.
Απο την αλλη, και επειδη στη Ελλαδα ειναι σημαντικο το συγκοινωνιακο, λογω γεωγραφιας κλπ, γινεται μεγαλος ντορος.
Επισης, οταν εμπλεκεται και ενας επιχειρηματιας του βεληνεκους ( για την Ελλαδα και οχι μονο, οτι και να αισθανετε ο καθενας μας για αυτον) του Βγενοπουλου με παρεμβασεις στο πολιτικο και κοινωνικο γιγνεσθαι της Ελλαδας και ισως με καποιες βλεψεις ( ισως τονιζω), δεν νομιζω οτι η ΟΑ αποτελει μια αλλη επενδυση και μονο, για αυτον.
Βεβαια δεν ειναι δικη του ειναι της ΜΙΓΚ συμφωνοι, αλλα αυτος ειναι το αφεντικο και οτι γινεται, αντανακλα στην προσωπικοτητα του.
Ειναι ο λογος που υποστηριζω οτι η ΟΑ δεν παει πουθενα - ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ- εαν δεν γινει η συγχωνευση, και ολα τα σεναρια, και, απο υψηλα (δυστυχως) ισταμενους της δοικησης της ΟΑ εντος και, κυριως, εκτος Ελλαδος σε μια περιοδο που θα επρεπε ολοι να ειναι εξω και να διαφημιζουν την εταιρεια αντι για να την θαβουν κυριολεκτικα , . ειναι παραμυθια
Αυτα τα σχολια που εγειναν περι συγχωνευσης σαν την μονη λυση, αντικατοπτριζει εντελως αρνητικα στον Βγενοπουλο, και δεν νομιζω να το συμεριστει, αλλα και να το θαψει κατω απο το χαλι.
"Γνωμη μου" ειναι οτι τον εχει ενοχλησει αυτη η "παραδοχη" αποτυχιας, ηττας εαν θελετε , των μεγαλοστελεχων της ΟΑ.
Λετε ο Βγενοπουλος να μην το λαβει αυτο στο σκεπτικο του για την "αυριανη" ημερα, συγχωνευση η οχι?
Ο Βγενοπουλος δεν θα αφησει την ΟΑ να σβησει στα χερια του και ειμαι σιγουρος οτι εαν δεν παει μπροστα αυτη η στρατηγικη, τιθεται σε ισχυ το σχεδιο Β που μαλλον πρεπει να εμπλεκει ξενη μεγαλη αεροπορικη που θα δωσει ωθηση στην ΟΑ.
Αυτοματα ( νομιζω) θα υπαρξει και σοβαρος "ανασχηματισμος¨ - και αναποφεκτα- στην διοικηση, γιατι θα επρεπε να ειχαν παραιτηθει με τετοια χαλια ( εκτος και εαν ηταν προσχεδιασμενα), και με τετοια οικονομικη υποστηριξη.
Αλλωστε αυτο θα γινει ουτως η αλλως λογω συγχωνευσης, η λογω αλλης μετοχικης παρουσιας στην ΟΑ.
Ποιος θα θελει να προχωρησει σε μια καινουργια πορεια με στοχο την επιτυχια, με μια ομαδα που ειχαν ολα οσα χρειαζοταν να επιτυχει, και να "κατορθωνει" το εντελως αντιθετο, δηλαδη να αποτυχει ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ, να εκλποιπαρει για "συγχωνευση" μετα απο μονο λιγους μηνες λειτουργειας.
Αυτη η αποτυχια και η κοινη ομολογια απο την διοικηση, αντανακλα και στον Βγενοπουλο, που ξερει καλα το επικοινωνιακο παχνιδι, και δεν νομιζω να το ανεχθει, αλλα θα κανει αυτο που πρεπει να κανει και για την ΟΑ αλλα και για την δικη του υστεροφημια.
Και βεβαια ειναι μια επενδυση.
Το "δυστυχημα" ειναι οτι ασχολουμεθα πολυ με τις αεροπορικες.
Δηλαδη, εαν γινοταν κατι παρομοιο με μια αλλη θυγατρικη, δεν νομιζω να ηταν στα νεα καθε μερα.
Για αυτο τον λογο, και επειδη οι αεροπορικες εχουν αυτο το ( παραδοξο/αδικο) "high profile" ασχολουμεθα οσο δεν θα επρεπε.
Απο την αλλη, και επειδη στη Ελλαδα ειναι σημαντικο το συγκοινωνιακο, λογω γεωγραφιας κλπ, γινεται μεγαλος ντορος.
Επισης, οταν εμπλεκεται και ενας επιχειρηματιας του βεληνεκους ( για την Ελλαδα και οχι μονο, οτι και να αισθανετε ο καθενας μας για αυτον) του Βγενοπουλου με παρεμβασεις στο πολιτικο και κοινωνικο γιγνεσθαι της Ελλαδας και ισως με καποιες βλεψεις ( ισως τονιζω), δεν νομιζω οτι η ΟΑ αποτελει μια αλλη επενδυση και μονο, για αυτον.
Βεβαια δεν ειναι δικη του ειναι της ΜΙΓΚ συμφωνοι, αλλα αυτος ειναι το αφεντικο και οτι γινεται, αντανακλα στην προσωπικοτητα του.
Ειναι ο λογος που υποστηριζω οτι η ΟΑ δεν παει πουθενα - ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ- εαν δεν γινει η συγχωνευση, και ολα τα σεναρια, και, απο υψηλα (δυστυχως) ισταμενους της δοικησης της ΟΑ εντος και, κυριως, εκτος Ελλαδος σε μια περιοδο που θα επρεπε ολοι να ειναι εξω και να διαφημιζουν την εταιρεια αντι για να την θαβουν κυριολεκτικα , . ειναι παραμυθια
Αυτα τα σχολια που εγειναν περι συγχωνευσης σαν την μονη λυση, αντικατοπτριζει εντελως αρνητικα στον Βγενοπουλο, και δεν νομιζω να το συμεριστει, αλλα και να το θαψει κατω απο το χαλι.
"Γνωμη μου" ειναι οτι τον εχει ενοχλησει αυτη η "παραδοχη" αποτυχιας, ηττας εαν θελετε , των μεγαλοστελεχων της ΟΑ.
Λετε ο Βγενοπουλος να μην το λαβει αυτο στο σκεπτικο του για την "αυριανη" ημερα, συγχωνευση η οχι?
Ο Βγενοπουλος δεν θα αφησει την ΟΑ να σβησει στα χερια του και ειμαι σιγουρος οτι εαν δεν παει μπροστα αυτη η στρατηγικη, τιθεται σε ισχυ το σχεδιο Β που μαλλον πρεπει να εμπλεκει ξενη μεγαλη αεροπορικη που θα δωσει ωθηση στην ΟΑ.
Αυτοματα ( νομιζω) θα υπαρξει και σοβαρος "ανασχηματισμος¨ - και αναποφεκτα- στην διοικηση, γιατι θα επρεπε να ειχαν παραιτηθει με τετοια χαλια ( εκτος και εαν ηταν προσχεδιασμενα), και με τετοια οικονομικη υποστηριξη.
Αλλωστε αυτο θα γινει ουτως η αλλως λογω συγχωνευσης, η λογω αλλης μετοχικης παρουσιας στην ΟΑ.
Ποιος θα θελει να προχωρησει σε μια καινουργια πορεια με στοχο την επιτυχια, με μια ομαδα που ειχαν ολα οσα χρειαζοταν να επιτυχει, και να "κατορθωνει" το εντελως αντιθετο, δηλαδη να αποτυχει ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ, να εκλποιπαρει για "συγχωνευση" μετα απο μονο λιγους μηνες λειτουργειας.
Αυτη η αποτυχια και η κοινη ομολογια απο την διοικηση, αντανακλα και στον Βγενοπουλο, που ξερει καλα το επικοινωνιακο παχνιδι, και δεν νομιζω να το ανεχθει, αλλα θα κανει αυτο που πρεπει να κανει και για την ΟΑ αλλα και για την δικη του υστεροφημια.