Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Έχουν
πλάνα για τη βάση :shock:
Δε θα γίνει parking αερο-
πλάνων τελικά
Ζω να δω τη μέρα αυτή, το πλάνο και τους στόχους τους, γιατί μέχρι τώρα μάλλον αστειεύονται αν νομίζουν πως είναι σοβαροί με τα καμώματά τους...
Ήδη προσέλαβαν μηχανικούς με 2μηνη σύμβαση για να κάνουν C-check σε ένα Dash8-100.
Δύο μήνες για το κουνούπι!!! Τι να σου λέει τώρα αν στο εξωτερικό βγάζουν D-check σε 747 & Α340 μέσα σε ένα μήνα...
Όσο για τα χρήματα...λιγότερα από αυτά που δίνουν στους μόνιμους αντίστοιχης βαθμίδας. Να το πω αλλιώς:
Ουσιαστικά ζήτησαν "κοντράκτορες" για δύο μήνες. Ως γνωστόν, οι κοντράκτορες στην ευρώπη (αλλά και στην Aegean) αμείβονται διπλάσια, ίσως και τριπλάσια από την αντίστοιχη μόνιμη θέση.
Εδώ είναι πονηροί και εκμεταλλεύτηκαν την απελπιστική θέση που μπορεί να βρίσκεται ο καθένας και με όνειρο την ελπίδα μονιμοποίησης, βρήκαν τελικά προσωπικό.
Από τα διάφορα shops τι κάνουν
Βρήκαν NDT, sheet metal, χρώστες, σωστικά κτλ
Μάλλον όχι....
Η βαριά συντήρηση των Α319 πήγε σε τεχνική βάση της Ιταλίας...
Προσωπικά πιστεύω οτι δε θα γίνει τίποτα με την τεχνική εν μέσω κρίσης και απολύσεων στην ΒγενΑιρ (χειριστών, προσωπικού θαλάμου επιβατών και προσωπικού επίγειας εξυπηρέτησης)
Μιας και που το management είναι πρώην Aegean, η συνταγή είναι γνωστή εδώ και πολλά χρόνια: Οτιδήποτε μέχρι C-check στην Ελλάδα (κάποτε και στην πίστα) και από C-check (συμπεριλαμβανομένου του C) και πάνω όπου βρούμε στο εξωτερικό.
Χρειάζεται πολύ μεγάλη επένδυση για στηθεί ξανά η βάση και να πάρει έστω τα όποια capabilities είχε στο παρελθόν.
Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι να βρεθούν μηχανικοί κατά Part-66. Άντε βρες για παράδειγμα ελασματουργούς να δουλεύουν με ακρίβεια χιλιοστών της ίντσας για να σου κάνουν επισκευή σε συμπιεζόμενο κομμάτι του αεροσκάφους... Δεν παίρνεις τον τορναδόρο της Αθηνάς για τέτοιες δουλειές...
Παράδειγμα 2: PP γνωστό ως PowerPlant. Άλλη μια αμαρτωλή ιστορία της παλιάς ΟΑ....
Τα shops που θα χρειαστούν είναι μεταξύ άλλων:
1. NDT
2. Interior (καθίσματα, μοκέτες, sidewalls κτλ)
3. Τροχοί & φρένα
4. Powerplant
5. Sheet metal
6. Χρωστήριο
7. Αποθήκη και σοβαρό σύστημα διαχείρισης των ανταλλακτικών (Σημ: Είναι πολλά ανταλλακτικά που πρέπει να υπάρχουν στο στοκ μιας τεχνικής βάσης και πρέπει να είναι σε ποσότητες που να μπορούν να υποστηρίζουν τη λειτουργία της. Το stock μιας τεχνικής για βαριά διαφέρει πολύ από αυτό μιας εταιρίας που προσφέρει υπηρεσίες Line-maintenance)
8. Avionics Workshop
9. Σωστικά
Βάλτε στα υπ΄ όψιν και το μέγεθος των τμημάτων του Support, Engineering, Planning που χρειάζεται με τέτοια βάση.
Σίγουρα πρέπει να μου έχουν διαφύγει και άλλες παράμετροι ομαλής και αποδοτικής λειτουργίας μιας τεχνικής. Απλός μηχανικός είμαι - όχι τεχνικός διευθυντής...
Καταλαβαίνετε λοιπόν πως για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να πέσει ΤΡΕΛΟ χρήμα. Προσλήψεις, υλικά, υποδομές και άλλα πολλά ανεβάζουν το κόστος σε πολύ υψηλό για Ελλάδα επίπεδο. Για τον αριθμό προσλήψεων υπολογίστε πως οι μηχανικοί τουλάχιστον πρέπει να εργάζονται σε τρεις βάρδιες των 8 ωρών έτσι ώστε να λειτουργεί η βάση όλο το 24ώρο. (τουλάχιστον μερικά τμήματα, όπως το Landing gear που συνιστάται να εργάζεται βράδυ έτσι ώστε να μην υπάρχουν άλλα άτομα μέσα στη καμπίνα όταν για παράδειγμα κάνουν τα Gear ups & downs. Οι "χρώστες" επίσης συνιστάται να δουλεύουν τη νύχτα για ευνόητους λόγους.)
Επίσης να λάβουμε υπ΄όψιν πως πολύ κοντά στην Ελλάδα, στη Μάλτα και στην Κωνσταντινούπολη, ετοιμάζονται τρεις κολοσσιαίες και ολοκληρωμένες τεχνικές βάσεις. Στη Μάλτα θα υπάρχουν δύο μεγάλα υπόστεγα (ένα της Lufthansa + ένα της SR Techniks), ενώ οι Τούρκοι ετοιμάζουν ένα τρελό project. Αν δε κάνω λάθος η MNG είναι εκεί. Θα πρέπει λοιπόν να είναι ικανοί να ανταγωνιστούν τους παραπάνω...
Για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρομαι πάντα υλικο-τεχνικά και όχι ποιοτικά.
Την ποιότητα μπορεί να τη φτάσουν όλοι, αρκεί να δουλέψουν σωστά και με σύστημα. Δεν αναφέρω και ούτε πάω να συγκρίνω το επίπεδο των μηχανικών της παλιάς ΟΑ με αυτό των της νέας. Η παλιά τεχνική είχε δυνατότητα να φτάσει ψηλά, αλλά δυστυχώς την έφτυσε. Είχε δυστυχώς εχθρούς εσωτερικούς (νοοτροπίες) και εξωτερικούς.
Σωστή δουλειά μπορεί να κάνει ο καθένας μας σε όποια εταιρία και ειδικότητα ανήκει.
Αυτά λοιπόν για το κομμάτι της τεχνικής βάσης στο θέμα της συνεργασίας των Α3-ΟΑ.
ΥΓ: Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στις δύο εταιρίες, τρεις οργανισμοί Part-145: Aegean, Olympic Air & Olympic Engineering. Να δω ποιος θα φάει ποιον για τις διάφορες θέσεις όταν όλο το τεχνικό έργο (Line & Base) ανατεθεί σε έναν μόνο οργανισμό που θα έχει απορροφήσει τους παραπάνω