Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Άγαπητέ aas59,θά τό πιάσω το θέμα ορμώμενος από την απάντησή σου στην άλλη μου ερώτηση,ότι άν η Ελληνική εσωτερική αγορά δέν αντέχει δύο μεγάλες αεροπορικές εταιρείες,τί γίνεται;

Απαντάς,πολύ σωστά,Όποιος δεν βγαίνει ΚΛΕΙΝΕΙ.

Και προσθέτω εγώ:τότε μένει ο άλλος,μονοπώλιο,μέχρι να εμφανιστή κάποιος νέος "παίχτης".

Τό ίδιο γίνεται όταν συγχωνευτούν δύο εταιρείες (που θέλουν να συγχωνευτούν επειδή αλλιώς δέν "βγαίνουν" και θα κλείσουν).Υπάρχει μέν αρχικά ένα μονοπώλιο,που όμως:

-άν μέν προσφέρη καλές τιμές και ποιοτικές υπηρεσίες,ο κόσμος δέν παραπονιέται αφού καλύπτονται οι μεταφορικές του ανάγκες

-άν,αντιθέτως,εκμεταλλεύεται την μονοπωλιακή του θέση γιά να ξεζουμίση τον κόσμο προσφέροντάς του υπηρεσίες επιπέδου Μαζοχιστάν σέ τιμές.....ιπποποτάμου,τότε ο κόσμος παύει να χρησιμοποιή αυτό το μονοπώλιο (ή το χρησιμοποιεί όσο το δυνατόν λιγώτερο) με αποτέλεσμα να μειώνωνται τά έσοδά του (τού μονοπωλίου,εννοώ).Ταυτόχρονα,κάποια στιγμή εισέρχεται στο παιχνίδι κάποιος άλλος,που διαβλέπει τήν ανάγκη τού κόσμου γιά ποιοτική αερομεταφορά σε λογικές τιμές και έτσι σπάει το μονοπώλιο.

Η δική μου παρέμβαση στο συζητώμενο θέμα είναι ακριβώς ότι ρόλος τής Επιτροπής Ανταγωνισμού δέν είναι να καθορίζη πόσες εταιρείες θα μοιράζωνται την εσωτερική αγορά κάθε χώρας και με τί μερίδιο,αλλά να διασφαλίζη ότι υπό οποιεσδήποτε συνθήκες-μονοπωλιακές,ολιγοπωλιακές ή πολυπωλιακές,ο καταναλωτής δέν θα πέφτη θύμα εκμετάλλευσης.
Συνεπώς,ακόμα κι'αν γίνη η συγχώνευση OA3,ο σκοπός που πρέπει να διασφαλιστή είναι ο ανωτέρω.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

@Hastaroth

Τι γίνεται άμα η νεα εταιρία (στη περίπτωση της συγχώνευσης) χρησιμοποιήσει τη δεσπόζουσα θέση ώστε να θέσει φραγμούς σε νέους παίχτες?
Τι γίνεται άμα οι νέοι παίχτες είναι απρόθυμοι να μπούν στην ελληνική αγορά?
Επίσης η ζήτηση αεροπορικών εισιτηρίων δεν θα μπορούσαμε να πούμε οτι είναι ελαστική... όπως επίσης οτι τα υπόλοιπα μέτρα μεταφοράς δεν θα μπορούσαν να θεωρηθούν πλήρη υποκατάστατα.

Και για να σου πω το άλλο, έστω οτι οι 2 εταιρίες γίνονται μια και αποφασίζει μια 3η εταιρία να μπεί. Στην ΟΑ3 όμως δεν αρέσει το new kid on the block και αποφασίζει να ρίξει στην αγορά ενα τεράστιο αριθμό εισιτηρίων του 1ος ευρώ στους κοινούς τους προορισμούς. Εσυ σαν καταναλωτής είσαι super duper ευχαριστημένος αλλά η επιτροπή ανταγωνισμού θα πρέπει να επέμβει!! Όπως και στη περίπτωση που οι 2 εταιρίες καθίσουν και χωρίσουν τη πίτα συμφωνόντας στις τιμές αλλά και τις ώρες αναχώρησης

"European Union competition law is one of the areas of authority of the European Union. Competition law, or antitrust as it is known in the United States, regulates the exercise of market power by large companies, governments or other economic entities. In the EU, it is an important part of ensuring the completion of the internal market, meaning the free flow of working people, goods, services and capital in a borderless Europe. Four main policy areas include:

Cartels, or control of collusion and other anti-competitive practices which has an effect on the EU (or, since 1994, the European Economic Area). This is covered under Articles 101 of the Treaty on the Functioning of the European Union (TFEU).
Monopolies, or preventing the abuse of firms' dominant market positions. This is governed by Article 102 TFEU. This article also gives rise to the Commission's authority under the next area,
Mergers, control of proposed mergers, acquisitions and joint ventures involving companies which have a certain, defined amount of turnover in the EU/EEA. This is governed by the Council Regulation 139/2004 EC (the Merger Regulation).
State aid, control of direct and indirect aid given by Member States of the European Union to companies. Covered under Article 107 TFEU (ex Article 87)."


Και ενα link για τις μεταφορές....
http://ec.europa.eu/competition/sectors ... ation.html
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Από την ζουγλα η είδηση
ΕΧΕΙ σημασία γιατί η ΕΚΠΟΙΖΩ δεν ειναι τυχαία και έχει πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό της...Τα ψιλά γράμματα στις τραπεζικές συμβάσεις, οι όροι ασφάλισης της Εθνικης, πάρα πολλά...Άρα εάν ασχοληθεί θα τα κάνει δύσκολα για τους συγνωνευομένους....

Η ΕΚΠΟΙΖΩ προειδοποιεί για αυξήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010, 21:18

Το ενδεχόμενο συγχώνευσης της Ολυμπιακής και της Aegean θα οδηγήσει σε αύξηση της τιμής στα αεροπορικά εισιτήρια στις πτήσεις εσωτερικού, έως και 40 ευρώ, μαρτυρά η έκθεση της ένωσης καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ πιστεύει ότι η προτεινόμενη συγχώνευση θα δημιουργήσει μια μονοπωλιακή ή σχεδόν μονοπωλιακή αγορά εσωτερικής αερογραμμής, η οποία θα καθορίζει την τιμή των εισιτηρίων πολύ πιο πάνω απ' αυτή που θα επέβαλλε μια λογική τιμολόγηση στα πλαίσια υγιούς οικονομικού ανταγωνισμού.

Εκτός αυτού, η μονοπωλιακή αερογραμμή, θα έχει την ευχέρεια να παρέχει υπηρεσίες χαμηλότερης ποιότητας, χωρίς τον φόβο απώλειας πελατών και χωρίς κίνητρα βελτίωσής της.

Επιπλέον, η ΕΚΠΟΙΖΩ θεωρεί ότι, το μέγεθος του νέου αερομεταφορέα θα αποθαρρύνει άλλες μικρότερες εταιρείες να εισέλθουν στην ελληνική αγορά.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Γεια σας Αγαπητοί μετά από πολύ καιρό! Εύχομαι όλοι να είστε καλά...
Στο θέμα μας. Θυμάστε τις "κόντρες" μας για την πάλαι ποτέ Κρατική Ολυμπιακή; Που υποστήριζα ότι το κράτος πρέπει-οφείλει να έχει ένα
ρόλο στις αερομεταφορές; Που χαιρόσασταν με το ξεπούλημα της ΟΑ και την "επιτυχία" του εγχειρήματος της πώλησης.
Τώρα θα ζήσουμε (δυστυχώς), και πρέπει να συνηθίσουμε, το ιδιωτικό μονοπώλιο και τους μισθούς των 590€...
Εμείς δυστυχώς στα Χανιά, ήδη, εδώ και 5-6 μήνες καταλαβαίνουμε (η τσέπη μας) τις συνέπειες της "συνεργασίας¨... Ντροπή!
Πιστεύετε ότι ο κ. Χατζηδάκης και όσοι ανακατεύτηκαν, δεν ήξεραν τι θα συμβεί μετά το πέρας του χρόνου που όριζε η σύμβαση;
ΟΑ και Α3 μοιράστηκαν τα δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού, το θέμα είναι ότι αν συνεχίζουν έτσι θα φάνε μαύρο και μέσα και έξω(τουλάχιστον από εμένα).
Φίλοι Αθηναίοι, από το να έρθετε Κρήτη αεροπορικώς, ίσως να σας συμφέρει να πάτε Ιταλία-Γαλλία για να μην πώ Νέα Υόρκη! :evil:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

ο ρόλος που πρέπει να έχει το κράτος είναι να ελέγχει τις αγορές. το κράτος-επιχειρηματία τον θαυμάσαμε τόσα χρόνια και θα τον πληρώνουν τα δισέγγονα μας. νομίζω αρκετά πειραματα κάναμε. και στην τελική προτιμώ το βάρος να το έχει αυτός που χρησιμοποιεί την υπηρεσία παρά όλοι οι έλληνες. φτάσαμε εδώ που φτάσαμε αλλά εμείς το βιολί μας
αυτό που αναφέρεις ως ξεπούλημα είναι λάθος. με κανένα αποδεκτό τρόπο αποτίμησης δεν βγαίνει η αξία πώλησης της ΟΑ. . . μόνο με μαγείρεμα. η αεροπορική έχει μηδεν αξία. ΜΗΔΕΝ. μόνο τα hard assets έχουν αξία.
όπως και τώρα τα 200εκ. και καλά που την αποτιμά ο Βγενο δεν βγαίνουνε ότι υποθέσεις και να πάρεις.

το τι θα γίνει αν δεν προχωρήσει η συγχώνευση το έχεις σκεφτεί? ότι γίνετε τώρα στην ακτοπλοία στην Κρήτη
εχει μπει ένας ξένος και κάνει παρτι, υπαρχει πόλεμος τιμών και εσύ χαίρεσαι γιατί κανεις ταξίδι τσάμπα. και πιο το αποτέλεσμα? οι εταιρίες αιμοραγούν, ήδη η ΑΝΕΚ όπως ξέρεις πουλησε ένα ποσοστο της στη Πειραιώς επειδή δεν μπορέι να ξεχρεώσει τα δάνεια της και ο Ιταλός γελάει χαιρέκακα γιατί αυτός έχει δύναμη, δεν τον πειράζει να χάσει και για κανα δυο-τρία χρόνια. και η αττικα αν δεν είχε της τράπεζα απο πίσω θα σου έλεγα που θα ήταν τώρα
τι είναι καλό για τον τόπο, μια ισχυρή Μινοαν ή μια ισχυρή ελληνική εταιρία?
καλό είναι να μην βλεπουμε σε πρώτο επίπεδο, το τι θα πληρώνουμε αλλά να βλέπουμε τα πραγματα συνολικά. και στην τελική για αυτό υπάρχει το κράτος για να ελέγχει τις αγορές. ουτε αυτό δεν μπορεί να κάνει? να μπορεσει. είναι πολύ πιο απλό απο το να τρέχει ένα τόσο περίπλοκο οργανισμό όπως είναι μια αεροπορική εταιρία. αν δεν μπορέι να κάνει έλεγχο σε μια αγορά γιατί να συμμετέχει σε μια αγορά που είναι απείρως δυσκολότερο?

τι να κάνουμε δυστυχώς δεν είμαστε Γαλλία ή Γερμανία, 10εκ είμαστε όλοι και όλοι. αν δεν βγαίνουνε τα νούμερα εγώ αρνούμαι να τα υποστηρίξω με τους φόρους που πληρώνω. υπαρχουν αλλες προτεραιότητες και πολύ μεγαλύτερες ανάγκες αλλού.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δηλαδή θα πρέπει να λυπούμαστε τις καημένες τις εταιρείες όταν βρίσκουμε ένα φθηνό ναύλο;;; Να έχουμε τύψεις; Εγώ πάντως είμαι με την τσέπη μου και όχι με τις επιχειρήσεις...προφανώς και θα χαρώ εάν βρω μια φθηνή τιμή - για να μου την προσφέρει η εκάστοτε εταιρεία πάει να πει ότι αυτή ξέρει καλύτερα από μένα...δεν μπορώ να αγχώνομαι ΚΑΙ γι' αυτό.

Μιας και έθιξες και τα περί Κρήτης, νομίζω ότι καθόλου πόλεμος τιμών δεν γίνεται στην ακτοπλοϊα, ούτε ταξιδεύεις τσάμπα. Υπάρχουν όντως κάποιες προσφορές σε κάποιες θέσεις, ωστόσο για να κουβαληθείς κάτω και να ξανάρθεις, παίρνοντας και το αυτοκίνητό σου, πληρώνεις ένα σεβαστό ποσό. Και δεν λυπάμαι καθόλου την ΑΝΕΚ...ρώτα τους πόσα κονομάγαν και κονόμησαν όταν επί χρόνια είχαν το μονοπώλιο στη γραμμή των Χανίων και αποτρέποντας με δόλια μέσα άλλες εταιρείες από το να δραστηριοποιηθούν εκεί. Και χρέωνε και ό,τι της κατέβαινε στο κεφάλι. Από το να υπάρχουν τέτοιες ελληνικές εταιρείες προτιμώ τους Ιταλούς. Μην ξεχνάς και πώς βρέθηκαν οι Ιταλοί στη Μινόαν - η ελληνική εταιρεία διαλύθηκε από την ίδια της τη βρωμιά και τα τερατώδη οικονομικά σκάνδαλα...μια χαρά λοιπόν τα περάσανε στην Κρήτη. Ομολογουμένως τώρα τα πράγματα είναι πιο σφιχτά, αλλά τό φαινόμενο είναι γενικότερο.
Η ίδια η οικονομική θεωρία παραδέχεται ότι η κατάσταση του πλήρους ανταγωνισμού είναι μια κατάσταση ιδεατή η οποία δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει στην πραγματικότητα μιας και δεν μπορούν να ικανοποιούνται ταυτόχρονα όλες οι συνθήκες που τον χαρακτηρίζουν. Οι αγορές τείνουν από μόνες τους να οδηγούνται σε καταστάσεις δυοπωλιακές ή οπωσδήποτε όχι με τεράστιο αριθμό παιχτών.

Θα είχε ενδιαφέρον να μου πεις τι περιμένες να σου προσφέρει το ελληνικό κράτος αξιοποιώντας τα έσοδά του τα οποία προέρχονται από τους φόρους που εσύ πληρώνεις...Προφανώς, επειδή το κράτος είναι κακός επιχειρηματίας και σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις που διαθέτει είναι ζημιογόνες, αυτές θα πρέπει να κλείσουν ή να πωληθούν σε ιδιώτες ώστε να λειτουργήσουν καλύτερα (μέχρι να τις κλείσει και ο ιδιώτης). Επομένως τι μένει να σου προσφέρει το κράτος; Το ασθενές σύστημα υγείας; Το αναλφάβητο εκπαιδευτικό σύστημα; Τους υπέροχους δρόμους (τους οποίους ξαναπληρώνουμε στα διόδια); Κι αυτά χάλια είναι...ας τα πάρουν κι αυτά οι ιδιώτες. Και ας συνεχίζουμε εμείς να πληρώνουμε κανονικά τα μαλλιοκέφαλά μας στη φορολογία, για ένα κράτος που δεν μας προσφέρει τίποτα. Αρκεί να μην τα πληρώνουμε για την Ολυμπιακή και τον ΟΣΕ (για τις ζημιογόνες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας δεν μιλάει ακόμα κανείς, γιατί τα κανάλια δεν το έχουν προβάλλει ιδιαίτερα, όταν γίνει κι αυτό, θα ξυπνήσουμε και θα τα κλείσουμε κι αυτά). Ο όρος ΔΕΚΟ σας λέει κάτι ή είναι πολύ σοσιαλιστικός για εσάς; Μας έχουν κάνει να πιστεύουμε ότι δεν δικαιούμαστε ούτε το 1% από αυτό που λέμε "κοινωνικό κράτος"...
Να πω βρε παιδί μου ότι οκ, τα έκαναν σαλάτα με την ΟΑ, τώρα που την κλείσανε θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα λεφτά που δίναμε από τους φόρους για να βελτιώσουμε κάτι άλλο...τότε ναι, θα είχε νόημα για 'μένα το ξεπούλημα της ΟΑ. Γιατί ξεπούλημα ήταν...και κερδοφόρα κομμάτια είχε, αλλά δεν τα πολυλέγανε... Και τώρα καθόμαστε και γκρινιάζουμε γιατί κόβει τις γραμμές της Ρώμης και της Κέρκυρας και γιατί δεν πάει Αμερική...
Προφανώς δεν πληρώνεις το κράτος σου μόνο για να ασκεί έλεγχο στις αγορές...

Ο ελεύθερος ανταγωνισμός στους ελληνικούς ουρανούς ήταν η μόνιμη επωδός όλων όσοι κατηγορούσαν την κακιά Ολυμπιακή για το πάλαι ποτέ μονοπώλιό της...και όταν ο πραγματικός ανταγωνισμός ήρθε πριν από περίπου ένα χρόνο, οι ίδιοι λένε εκ των υστέρων ότι η μικρή ελληνική αγορά δεν χωράει δύο εταιρείες. Αυτό βέβαια δεν μπορούσαν να μας το πουν τότε...η Ε.Ε. μας κάθιζε στο σκαμνί επί χρόνια επειδή η ΟΑ παρενέβαινε τους όρους του ανταγωνισμού και ο Χατζηδάκης κατέθετε εναντίον της. Η λογική θα έπρεπε να λέει ότι η Ε.Ε. με αυτό το παρελθόν, δεν θα πρέπει να επιτρέψει την κίνηση της συγχώνευσης των δύο εταιρειών μας. Αν το επιτρέψει, θα είναι σαν να μας γυρνάει πίσω στην πρότερη κατάστασή μας, από την οποία τόσο πάλεψε για να μας σώσει. Μία Ολυμπιακή είχαμε τότε, μία θα έχουμε και τώρα (συγχωνευμένη).
Αλλά, βέβαια...ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ας μην ξεχνάμε όμως και την καραμέλα της κρίσης, ου δεν έχει λιώσει ακόμα. Θα συζητούσαμε διαφορετικά, αν κάναμε την ίδια συζήτηση πριν 4-5 χρόνια, όταν ο τομέας είχε πάρει τα πάνω του. Απορώ γιατί το συζητάμε ακόμα για το αν έπρεπε να πουληθεί η Ολυμπιακή, και πόσο μάλλον στο θέμα "Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακή.
Το επιχείρημα, να μην την (ξε)πουλούσαν αφού με τα λεφτά που γλίτωσαν απο την ΟΑ, δεν κάνουν τίποτα καλύτερο, είναι τουλάχιστον αστείο. Ας ξεπουλήσουν οτι υπάρχει και δεν υπάρχει σε δημόσια υπηρεσία, αφού έχουν αποφασίσει όλοι τους οτι δεν μπορούν να δουλέψουν με ορθολογικά κριτήρια, και έτσι η καθαρίστρια του δήμου να παίρνει περισσότερα λεφτά από έναν γιατρό.

Περι ανταγωνισμού που λες, πράγματι, η θεωρία λέει οτι πάντα θα οδηγούμαστε προς μια κατεύθυνση που οδηγεί που επικρατεί ένας, αλλά κρύβεις φυσικά το οτι οδηγεί στην εισαγωγή νέων παικτών. Και η A3 δεν δημιουργήθηκε από παρθενογένεση. Αν θυμάσαι ξεκίνησε σαν charter, και αερο-taxi, στη συνέχεια με 4 Avro ξεκίνησε προορισμούς εσωτερικού, και η cronus με τα boeing της εξωτερικού, υπήρχε η Air Greece, I Air Crete, i Kriti air, αρπαχτές μεν κάποιες απο αυτές αλλά υπήρχαν). Και μέσα από όλα αυτά γενήθηκε η A3 όπως την ξέρουμε σήμερα. Ποιος αποκλείει οτι θα μπορούσε να γίνει το ίδιο σιγά σιγά με τις μικρότερες εταιρίες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

Off Topic - ON
Όσο για το παράδειγμα με ΑΝΕΚ, μην το πιάνεις, δεν είναι το ίδιο. Πόσο μάλλον όταν υπερισχύει το "τι πιστεύω οτι γίνεται" από το "τι πραγματικά γίνεται". Η Ανεκ έχει την μικρότερη χιλιομετρική χρέωση ανα δρομολόγιο σε όλη την Ελλάδα, ο κόσμος απλά το αγνοεί, και δεν το βλέπει έτσι. εξάλου στα χανιά, στο παρελθόν έχουν έρθει και η Μινωικές, και η Blue star 2-3 φορές, και η Hellenic Seaways με πλοίο, και με καταμαράν. Η τακτική ήταν ορθολογική. Η Ανεκ έχει κάποιες τιμές στάνταρ, που δεν έχουν αλλάξει 5-6-7 χρόνια τώρα, και όταν έρχεται άλλος παίκτης κάνουν τις προσφορές. Όταν φεύγει ο παίκτης που έρχεται μόνο το καλοκαίρι φεύγουν οι προσφορές, και οι τιμές αυξάνονται στα ΊΔΙΑ προηγούμενα επίπεδα. Οπότε αν συγκρίνεις την διαφορά της τιμής χθές και σήμερα, ναι θα δείς μια αύξηση, αν δεις τις τιμές τα τελευταία 10 χρόνια θα δείς στασιμότητα και μειώσεις. Παρόλαυτα ο κόσμος γκρινιάζει.
Off Topic - OFF

Το οτι το δημόσιο είναι διρφθερμένο και αναποτελεσματικό, δεν πρέπει να το συγχέεις με την κακο-διαχείριση μιας εταιρίας. Είναι άλλο θέμα. Τώρα δίνεις στην ΟΑ τη δυνατότητα να έχει μια καλύτερη διοίκηση, όπου δεν θα πληρώνουν όλοι Τη ζημιογόνα ΟΑ. Με το ίδιο σκεπτικό, αν εσύ στέλνεις τα παιδιά σου σε ιδιωτικό σχολείο, επειδή θεωρείς οτι το δημόσιο δεν είναι καλό, δεν θα ήθελες να αποφύγεις το φόρο που σου αναλογεί για την ακριβή δημόσια παιδία μας; Αν πηγαίνεις σε ιδιωτικά νοσοκομεία, δεν θα θεωρείς οτι τζάμπα πληρώνεις τα δισεκατομύρια σε μιζες νοσοκομειακών εξοπλισμών; δεν θα ήθελες να τα αποφύγεις;

αυτά πέρι ιδιωτικοποίησης και κλείνω το ευρύτερο όφφ τοπικ.

Μήπως θα έπρεπε να συνεχίσουμε να γράφουμε εδώ όταν κάποιος θα έχει πραγματικά ΝΕΑ για την συνεργασία;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Στα πλαισια συνεργασιας των 2 εταιριων ,απο 1 Νοεμβριου η Ολυμπιακη σταματησε τις πτησεις απο Θεσσαλονικη (καθε μερα 16.50) για Μυτιληνη και αντιστροφα (καθημερινα 18.20).Πλεον αναλμβανει η Aegean αποκλειστικα που μεχρι προτινως πρεπει να ειχε γυρω στα 3 δρομολογια εβδομαδιαιως αν δεν κανω λαθος.Και εκει που μεχρι πριν λιγους μηνες πετουσαν 3 εταιριες (μαζι με την εξαφανεισθεισα-?-Athens),τωρα εχουμε μια επιλογη ("ευχαριστουμε που επιλεξατε την Aegean"-δεν ειχαμε επιλογες ρε captain).
Μιλαμε για το 3ο μεγαλυτερο νησι στην Ελλαδα.Δεν ξερω σε τι αποσκοπει αυτη η αποκοπη της Θεσσαλονικης με την Μυτιληνη.Δεν ξερω τι θα γινει κυριως την τουριστικη περιοδο.Θα προστεθουν δρομολογια ;Ηταν αληθεια τοσο ζημιογονα δρομολογια ; Οσες φορες και αν πεταξα-λιγες ομολογουμενως-η ΟΑ ηταν γεματη...
Επειδη το συγκεκριμενο δρομολογιο με ενδιαφερει πολυ...

1)Υπαρχει περιπτωση να ξαναδουμε την Ολυμπιακη αν δεν δοθει το ΟΚ για τον "γαμο" ? Θα προστεθουν δρομολογια ? (οχι,ε ? :? )
2) Υπαρχει περιπτωση να ξαναμπει στο παιχνιδι η Αthens ? Ακομα πιο οχι, ε? :cry:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αγαπητέ kevin,

Οι δύο εταιρείες είναι αδίστακτες όσον αφορά στη συγχώνευση (φαίνεται από τις απόλυτες εναρμονίσεις ναύλων/δρομολογίων). Όσον αφορά στις γραμμές της Θεσσαλονίκης, μια εικασία που κάνω είναι πως η Α3 έπρεπε να εδρεύσει εκεί ένα AR1 για τα άγονά της (SKG-KLX/SKG-SMI/SKG-CFU) οπότε αυτό ανέλαβε και τα λοιπά δρομολόγια που είχε daily η ΟΑ (SKG-MJT,SKG-CHQ,και την πρωινή SKG-HER). Υπό αυτό το πρίσμα, το DH4 που είχε η ΟΑ στην SKG το καλοκαίρι περίσσευε. Τόσο απλά. Για το καλοκαίρι δε νομίζω πως προγραμματίζεται κάτι διαφορετικό (έως τώρα τουλάχιστον), εκτός του ότι το SKG-MJT θα αναχωρεί λίγο νωρίτερα (στις 14.20).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Γεια και από δω...
'Οσο για το δρομολόγιο LGTS-LGMT της ΟΑ μου φαίνεται λίγο περίεργο το κόψιμο και η αντικατάσταση από το RJ της ΑΕΕ. Άλλωστε οι πληρότητες με το DASH ήταν πάντα υψηλότερες σε σχέση με το αεροσκάφος της ΑΕΕ. Επίσης στο ίδιο δρομολόγιο καίει το μισό περίπου καύσιμο και γενικά είναι σαφώς πιο οικονομικό...Κάτι άλλο, τα RJ-100 δεν ήταν να αποσυρθούν κάποια στιγμή μέχρι το τέλος του χρόνου?
Αυτά από μένα,Πάνος...
 
Top