NFEEFE
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/12/2008
- Μηνύματα
- 1.343
- Likes
- 92
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Κατ'αρχην, το δρομολογιο SKG-JKH δεν μπορουμε να ξερουμε αν θα εχει αλλη τιμη... Μπορει να ειναι η ιδια, μπορει να το εχει η A2 και να ανεβει η να πεσει, και μπορει να γινει το ιδιο και με οποιον το εχει. Οποτε δεν ειναι οτι "τιμησε" η Astra με καποιο τροπο το συγκεκριμενο δρομολογιο, γιατι αυτη η τιμη και λιγοτερο αν θυμαμαι ηταν το δρομολογιο στην πΟΑ.
Οσο για την Χιο, δεν ανεβηκαν οι τιμες, αλλα εφ'οσων προσφερονται λιγοτερες θεσεις οι φθηνες κλεινονται πιο γρηγορα. Θα μου πειτε οτι ο καταναλωτης βλεπει το ιδιο, αλλα οι τιμες αν εξαιρεσουμε 4 ναυλους που αλλαξαν σε ολο το δικτυο της ΟΑ ειναι ιδιες. Το ιδιο και η αναλογια προσφορας τους.
18 Ευρω και οι 2 εταιριες δεν ειχαν κανει εδω και καιρο σαν προσφορα. Ουτως η αλλως οι φοροι σε αυτο το δρομολογιο ειναι 12.00EUR (τελος εξυγχρονισμου αεροδρομιων) και 3EUR επασφαλιστρο στην Α3-4EUR στην ΟΑ. Συνολο 15 η 16. Τα 18 σιγουρα ανηκουν στις μακρινες μερες που ειχε ανοιξει η νΟΑ και εδινε τα εισιτηρια 1EUR+φορους, δηλαδη 15 αρχικη τιμη χωρις Service Fee η αλλη χρεωση (πραγμα οχι και τοσο νορμαλ σαν τιμη).
Απο εκει και περα... εγω δεν εχω καταλαβει ενα πραγμα. Γιατι δεν ερχονται οι loco να "παιξουν" στα εσωτερικα δικτυα. Δηλαδη αν οντως υπαρχει τετοιο περιθωριο κερδους σε αυτες τις γραμμες γιατι δεν τις εκμεταλευονται ξενες εταιριες? Ολο παραπονα ακουω, αλλα εναν να ερθει να πει οτι θα κανει δρομολογια δεν εχω δει! Γιατι δεν ερχεται η U2, ποιος τη μπλοκαρει? Οι φοροι του Eλ. Βεν? Αν ερθει και γινει ο πρωτος παιχτης θα εχει το πανω χερι για τη πτωση των τελων! Γιατι δεν το κανει? Στη τελικη, αυτα τα ψηλα τελη πληρωνει και η ΟΑ για να παει Χιο. Με την ιδια βαση θα ανταγωνιστουν οι εταιριες!
Κατ'αρχην, το δρομολογιο SKG-JKH δεν μπορουμε να ξερουμε αν θα εχει αλλη τιμη... Μπορει να ειναι η ιδια, μπορει να το εχει η A2 και να ανεβει η να πεσει, και μπορει να γινει το ιδιο και με οποιον το εχει. Οποτε δεν ειναι οτι "τιμησε" η Astra με καποιο τροπο το συγκεκριμενο δρομολογιο, γιατι αυτη η τιμη και λιγοτερο αν θυμαμαι ηταν το δρομολογιο στην πΟΑ.
Οσο για την Χιο, δεν ανεβηκαν οι τιμες, αλλα εφ'οσων προσφερονται λιγοτερες θεσεις οι φθηνες κλεινονται πιο γρηγορα. Θα μου πειτε οτι ο καταναλωτης βλεπει το ιδιο, αλλα οι τιμες αν εξαιρεσουμε 4 ναυλους που αλλαξαν σε ολο το δικτυο της ΟΑ ειναι ιδιες. Το ιδιο και η αναλογια προσφορας τους.
18 Ευρω και οι 2 εταιριες δεν ειχαν κανει εδω και καιρο σαν προσφορα. Ουτως η αλλως οι φοροι σε αυτο το δρομολογιο ειναι 12.00EUR (τελος εξυγχρονισμου αεροδρομιων) και 3EUR επασφαλιστρο στην Α3-4EUR στην ΟΑ. Συνολο 15 η 16. Τα 18 σιγουρα ανηκουν στις μακρινες μερες που ειχε ανοιξει η νΟΑ και εδινε τα εισιτηρια 1EUR+φορους, δηλαδη 15 αρχικη τιμη χωρις Service Fee η αλλη χρεωση (πραγμα οχι και τοσο νορμαλ σαν τιμη).
Απο εκει και περα... εγω δεν εχω καταλαβει ενα πραγμα. Γιατι δεν ερχονται οι loco να "παιξουν" στα εσωτερικα δικτυα. Δηλαδη αν οντως υπαρχει τετοιο περιθωριο κερδους σε αυτες τις γραμμες γιατι δεν τις εκμεταλευονται ξενες εταιριες? Ολο παραπονα ακουω, αλλα εναν να ερθει να πει οτι θα κανει δρομολογια δεν εχω δει! Γιατι δεν ερχεται η U2, ποιος τη μπλοκαρει? Οι φοροι του Eλ. Βεν? Αν ερθει και γινει ο πρωτος παιχτης θα εχει το πανω χερι για τη πτωση των τελων! Γιατι δεν το κανει? Στη τελικη, αυτα τα ψηλα τελη πληρωνει και η ΟΑ για να παει Χιο. Με την ιδια βαση θα ανταγωνιστουν οι εταιριες!