Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Κατ'αρχην, το δρομολογιο SKG-JKH δεν μπορουμε να ξερουμε αν θα εχει αλλη τιμη... Μπορει να ειναι η ιδια, μπορει να το εχει η A2 και να ανεβει η να πεσει, και μπορει να γινει το ιδιο και με οποιον το εχει. Οποτε δεν ειναι οτι "τιμησε" η Astra με καποιο τροπο το συγκεκριμενο δρομολογιο, γιατι αυτη η τιμη και λιγοτερο αν θυμαμαι ηταν το δρομολογιο στην πΟΑ. :wink:

Οσο για την Χιο, δεν ανεβηκαν οι τιμες, αλλα εφ'οσων προσφερονται λιγοτερες θεσεις οι φθηνες κλεινονται πιο γρηγορα. Θα μου πειτε οτι ο καταναλωτης βλεπει το ιδιο, αλλα οι τιμες αν εξαιρεσουμε 4 ναυλους που αλλαξαν σε ολο το δικτυο της ΟΑ ειναι ιδιες. Το ιδιο και η αναλογια προσφορας τους. :wink:

18 Ευρω και οι 2 εταιριες δεν ειχαν κανει εδω και καιρο σαν προσφορα. Ουτως η αλλως οι φοροι σε αυτο το δρομολογιο ειναι 12.00EUR (τελος εξυγχρονισμου αεροδρομιων) και 3EUR επασφαλιστρο στην Α3-4EUR στην ΟΑ. Συνολο 15 η 16. Τα 18 σιγουρα ανηκουν στις μακρινες μερες που ειχε ανοιξει η νΟΑ και εδινε τα εισιτηρια 1EUR+φορους, δηλαδη 15 αρχικη τιμη χωρις Service Fee η αλλη χρεωση (πραγμα οχι και τοσο νορμαλ σαν τιμη). :D

Απο εκει και περα... εγω δεν εχω καταλαβει ενα πραγμα. Γιατι δεν ερχονται οι loco να "παιξουν" στα εσωτερικα δικτυα. Δηλαδη αν οντως υπαρχει τετοιο περιθωριο κερδους σε αυτες τις γραμμες γιατι δεν τις εκμεταλευονται ξενες εταιριες? Ολο παραπονα ακουω, αλλα εναν να ερθει να πει οτι θα κανει δρομολογια δεν εχω δει! Γιατι δεν ερχεται η U2, ποιος τη μπλοκαρει? Οι φοροι του Eλ. Βεν? Αν ερθει και γινει ο πρωτος παιχτης θα εχει το πανω χερι για τη πτωση των τελων! Γιατι δεν το κανει? Στη τελικη, αυτα τα ψηλα τελη πληρωνει και η ΟΑ για να παει Χιο. Με την ιδια βαση θα ανταγωνιστουν οι εταιριες! :wink:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

NFEEFE":2f15ntqm said:
...Απο εκει και περα... εγω δεν εχω καταλαβει ενα πραγμα. Γιατι δεν ερχονται οι loco να "παιξουν" στα εσωτερικα δικτυα...
Γιατί να έρθουν αφού, όταν πιάσουμε πάτο, δε θα μπορούμε να αγοράζουμε εισιτήρια;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

18 Ευρω και οι 2 εταιριες δεν ειχαν κανει εδω και καιρο σαν προσφορα. Ουτως η αλλως οι φοροι σε αυτο το δρομολογιο ειναι 12.00EUR (τελος εξυγχρονισμου αεροδρομιων) και 3EUR επασφαλιστρο στην Α3-4EUR στην ΟΑ. Συνολο 15 η 16. Τα 18 σιγουρα ανηκουν στις μακρινες μερες που ειχε ανοιξει η νΟΑ και εδινε τα εισιτηρια 1EUR+φορους, δηλαδη 15 αρχικη τιμη χωρις Service Fee η αλλη χρεωση (πραγμα οχι και τοσο νορμαλ σαν τιμη). :D

@NFEEFE
O ΑΕΟ761 εννοεί τον προ-φόρων ναύλο...Ο οποιός όντως έχει χαθεί χωρίς καν να έχουν κλεισθεί οι θέσεις...Μία ματιά κυρίως σε πτήσεις μονοπολείου και σε τουλάχιστον 1,5 μήνα από τώρα πείθει και τον πλέον καλοπροαίρετο...Μακάρι ο λόγος που δεν υπάρχει πλέον,να ήταν οτι όσοι επιθυμούν να ταξιδέψουν,κλείνουν νωρίς το εισητήριο τους και οι τιμές αυτές χάνονται...Αλλά δεν είναι αυτός! Τέλος πάντων...Το θέμα είναι οτι πλέον όσο καιρό πριν και να ψάξεις για κάποια θέση προς "προορισμό μονοπωλίου",τιμή κάτω από 130Ε R/Τ,δεν βρίσκεις...Δεν είπαμε να πετάμε συνεχώς με ιδιαίτερα χαμηλές τιμές,αλλά όχι και αυτή η στημένη κοροϊδία από τα συνεταιράκια και τους κολλητούς τους...

@AEO761
Μην προτρέχεις...Μπορεί το SKG-JKH να πάει στην Astra για τους λόγους που είπαμε παραπάνω...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μάλιστα...

Η Α3 έχει προσφορές κατα καιρούς με 39,00€ με όλους τους φόρους η ΟΑ κάνει τα weekendair Ok. Απλά για να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι υπάρχει ελαφρώς ανταγωνισμός. Μόλις τελειώνει η μία προσφορά της μίας εταιρείας μετά από λίγο αρχίζει η προσφορά της άλλης ..... :wink: :wink:

Ουψς.... επιτέλους λέω να πάω μια βόλτα μέχρι την πανέμορφη πόλη των ΙΟΑ. για να δούμε τι θα βρούμε... για μια εβδομάδα μετά (καθώς τότε οι δουλείες και οι υποχρεώσεις μας το επιτρέπουν) α μάλιστα πετάει μόνο η ΟΑ....

Χμμμμμ.. η τιμή λογικότατη καθώς θα ταξιδέψουμε με αεροσκάφη που απαρτίζουν στην εταιρία τον καλύτερο και νεότερο στόλο την Ευρώπη, θα δούμε τις πανέμορφες αεροσυνοδούς να φοράν τις sexy στολές σχεδιασμένες από ακριβό σχεδιαστή , θα μας κεράσουν καφέ η αναψυκτικό και κυρίως τους πανάκριβους και παγκοσμίως φημισμένους ξηρούς καρπούς. Έχει κανείς αντίρρηση ? δεν πρέπει ο καθένας μας να πληρώσει τις υπηρεσίες αυτές ? ε?


Ε ρε ντροπή και ξευτίλα να είμαστε στο 2011 - 2012 με την οικονομική κρίση να αφήνει έντονα τα σημάδια της καθημερινά και αυτοί να ζητάν για μια εσωτερική πτήση τόσα χρήματα........

Μια πραγματικά σοβαρή loco εταιρία τους αξίζει να δραστηριοποιηθεί στην χώρα μας και να κλείσουν κάποιες εταιρίες που λένε ότι δεν βγάζουν τα έξοδα τους η να αναγκαστούν να αλλάξουνε μοντέλο τότε πραγματικά το PARTY θα σταματήσει.
 

Attachments

  • OA - CHQ IOA CHQ via ATH.jpg
    OA - CHQ IOA CHQ via ATH.jpg
    158,6 KB · Προβολές: 1.063
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ε ας ερθει γιατι δεν ερχεται??? γιατι ειναι "υπερβολικα" τα τελη για τις loco και δεν ειναι για την ΟΑ??? Αυτο γιατι δεν το αναλυει κανενας? Τελος παντων, δεν ειναι το θεμα μας αυτο, Στη τελικη η κριση δεν επιασε μονο εμας αλλα και τις εταιριες.

Και αυτο που ειναι και θα ξαναπω ειναι το εξης....Γιατι δεν ερχεται η U2 να πεταξει ΙΟΑ? Γιατι δε ξεκιναει η Astra? Η οποιαδηποτε αλλη εταιρια? Αφου εχει ΤΟΣΟ κερδος γιατι δεν ερχονται να πεταξουν...?
Τι περιμενουν? Να πεσουν τα τελη και την "επιδοτηση" απο τοπικους φορεις για διαφημιση στο σαιτ τους? :wink:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

[off topic- on] Μα πώς να μπεί μία loco και να πετύχει σημαντική διαφορά τιμών με αυτά τα τέλη αεροδρομίου,σε πτήσεις αποστάσεων όπως αυτές μεταξύ των ελληνικών πόλεων;; Ποιά η διαφορά κόστους των πτήσεων της από το κόστος πτήσης της ΟΑ ή της Α3;; Σίγουρα όχι μεγάλη...Και έστω οτι έρχεται...Αν έρθει η U2 με τα Α319 ή η Ryanair με τα Β737-800,θα "χτυπηθούν" μόνο ορισμένα δρομμολόγια και στα υπόλοιπα θα πετούν τα Q400 βγάζοντας τα σπασμένα από εκεί...Για τους ίδιους λόγους,σε μικρότερο βαθμό όμως,δεν μπαίνει και η Astra...Νομίζω οτι η πιο ορθολογική loco που θα μπορούσε να υπάρξει στην Ελλάδα,θα ήταν στο concept της Flybe...[οff topic -off]

Στη Σάμο πάντως,έχουμε αντίδραση του βουλευτή για τα όσα συμβαίνουν και περιμένουμε να δούμε εξελίξεις...

(μιλάει και για την κάκιστη ακτοπλοΪκή σύνδεση αλλά κυρίως μιλάει για το στήσιμο του μονοπολείου της ΟΑ στο νησί)

http://samiakignomi.gr/index.php?op...E%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%AE-%CE%

@Greg.CHQ
Άλλοι με 400Ε αλλάζουν Ήπειρο,και πλέον εμείς θέλουμε 400 για να πάμε στην Ήπειρο...Η Ελλάδα ψηλά!! :banana:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Είναι δύσκολο μια loco να κάνει την εμφάνιση της ok το γνωρίζουμε αλλά οι ΟΑ - Α3 θέλουν το μάθημα τους .....

Συγχώνευση όπου μας βολεύει.. Πήρε η κάθε μια τα δρομολόγια που της αναλογούσε (σύμφωνα με τα αεροσκάφη που διαθέτει η κάθε εταιρία και σύμφωνα με την πολιτική της κάθε εταιρίας)

Η Olympic Air των Βαλκανίων (και έτσι όπως πάει regional αμιγώς θα γίνει)
Η Aegean Airlines το μεγάλο όνομα της Ελλάδας με πολλούς προορισμούς εξωτερικού και μέλος της Star Alliance

Αποφάσισαν να κάνουν μαζί PARTY

Αγοράζεις 1 εισιτήριο το μισό με ΟΑ και το άλλο με Α3 (JMK - CHQ) κάνεις το check in απευθείας μέχρι τελικό προορισμό... στην Αθήνα πάς στο gate για CHQ και σου λέει η Συνοδός μα δεν σας βρίσκουμε στην λίστα :shock: :shock: μα πως λέω εχω κάρτα επιβίβασης ....... 10 λεπτά να βρουν την λύση (αφού πήγαμε στα check in του El. Venizelos) για διευκρινήσεις.....
και το κορυφαίο ? Στα CHQ πουθενά η αποσκευή ... Πας σε A3 το λάθος είναι απο ΟΑ να σου λένε .... και κλπ κλπ (η αποσκευή μετά από 1 μέρα)

Και ρωτώ είναι αυτή συνεργασία ? Η μία εταιρία να ρίχνει ευθύνες στην άλλη και ο επιβάτης από που να βρει το δίκιο του ?
Οι τιμές ακριβώς οι ίδιες
η μία παίρνει τα αεροσκάφη από την άλλη
η άλλη παραχωρεί τα slots
η άλλη απολύει προσωπικό για να εξυπηρετεί τους επιβάτες η OA handling

μα αυτή δεν είναι συνεργασία είναι μια εταιρεία

Πραγματικά η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο Εύγε στην Ελληνική επιχειρηματικότητα http://www.youtube.com/watch?v=14yNJVB5olE&feature=relatedΕύγε :wall: :wall: :wall:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Oι FR-U2 γμτ πως μπήκαν και μείναν στα εσωτερικού της Ιταλίας;όπου εχουν και ανταγωνισμό από Alitalia/Airone,Windjet,Blu-Express,Meridiana,AirItaly?
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μήπως συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια?
Η Ιταλία έχει 6πλάσιο πληθυσμό από τον Ελλάδα και πολύ πολύ περισσότερο ξένο τουρισμό.
Έχει η αγορά της την κρίσιμη μάζα να υποστηρίξει λοκο.
Η δικιά μας πάλι εσωτερική αγορά καταρρέει μήνα με τον μήνα όλο και περισσότερο και η πληρότητες είναι άστα να πάνε.
ΑΝ υπήρχε έστω και υποψία πως θα μπορούσαν να δραστηριοποιηθούν στο Εσωτερικό κερδοφόρα θα είχαν έρθει χωρίς δεύτερη σκέψη και ο Μιχάλης και ο Στέλιος.
Απλά βλέπουν ότι δεν υπάρχει προοπτική και για αυτό δουλεύουν μονάχα με τα διεθνή.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Γιορτές έρχονται, όσο να ΄ναι ταξιδεύει κι ο κόσμος οπότε όλο και κάποιος θα σκάλιζε το καρτέλ των αιθέρων. Έτσι στο "Σοφοκλέους 10" (πιστεύω ότι βρήκα την πρωτότυπη πηγή) δημοσιεύτηκε ένα άρθρο για την άτυπη συνεργασία των 2 αεροπορικών με άξια αναφοράς ότι η επιτροπή ανταγωνισμού μάλλον έχει τιτάνιο έργο να ελέγξει 2 τόσο μεγάλες αεροπορικές
Την επαναδραστηριοποίηση της Olympic Air σε γραμμές εσωτερικού, όπως για παράδειγμα στις γραμμές Αθήνα - Κέρκυρα και Αθήνα-Αλεξανδρούπολη που ήδη εξυπηρετούνται από την Aegean Airlines, αλλά και τη διακοπή των δρομολογίων της Olympic Air σε γραμμές εξωτερικού, όπως για παράδειγμα Αθήνα - Λονδίνο και Αθήνα - Παρίσι, διερευνά η Επιτροπή Ανταγωνισμού, στο πλαίσιο της διαδικασίας εξέτασης της συγκέντρωσης των αεροπορικών εταιρειών Olympic Air και Aegean Airlines, βάσει των εκτιμήσεων και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
...
Ο κ. Κυριτσάκης γνωστοποίησε ότι τα πορίσματα της έρευνας «δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί».
και οτι η ΟΑ πάει ακόμα Λονδίνο, πιθανώς καμουφλαρισμένη
...Αντίστοιχη κατάσταση επικρατεί και στα δρομολόγια εξωτερικού όπου κανείς θα περίμενε κάποιες μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις λόγω πιθανώς και του ανταγωνισμού που υπάρχει από τις ξένες εταιρείες. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, καθώς και στις 22 Δεκεμβρίου οι δύο πρωινές πτήσεις της αεροπορίας Αιγαίου κοστίζουν 167 και 267 € αντίστοιχα για την οικονομική και την κανονική θέση, ενώ μια πρωινή πτήση της ολυμπιακής της ίδιας ημερομηνίας κοστίζει 166 € στην οικονομική με περιορισμούς και 266 € στην οικονομική χωρίς περιορισμούς. Αντίστοιχα αν κάποιος θελήσει να φύγει το απόγευμα της ίδιας μέρας πάλι για το Λονδίνο θα πρέπει να πληρώσει 140 € με την αεροπορία Αιγαίου και 139 € με την Ολυμπιακή ενώ να σημειωθεί ότι τη συγκεκριμένη ημέρα τόσο οι μεσημεριανές όσο και οι απογευματινές πτήσεις από Αθήνα προς Λονδίνο των δύο εταιριών είναι ταυτόσημες και ως προς την ώρα αναχώρησης...
:arrow: http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/ooooooooooooooooo-2011121946615/
 
Top