Για κλεισιμο μπορει οχι αλλα σιγουρα απο το κακο στο χειροτερο........
Προχτες εμαθα απο μερικα κοριτσια οτι ειχαν ενα περιστατικο στην Ανταλια στην Τουρκια.
Η ιστορια ειναι οτι το συγκεκριμενο α/φος ειχε διαροη στην μπροστινη τουαλετα, και μπηκε νερο στο Ε&Ε compartment!!!!
Καταλαβαινετε τι εγινε!!!!.......φωτα να παιζουν, γεννητριες να βραχυκυκλωνουν, CB να πεταγονται!!!!!!!
Ο κυβ/της δεν ειχε ενδειξη οτι το συστημα ηταν κατω και ετσι χρησιμοποιησαν το emergency gear extension.
Απ οτι διαβασα στο MBF οταν το συστημα αυτο χρησιμοποιηται κανει bypass τα υδραυλικα που συγκρατουν τους τροχους επανω και οι τροχοι κατεβαινουν με τη βαρυτητα. Αλλα και οι πορτες μενουν κατω επισης...... οποτε μαλλον κανανε πολυ βαρια προσγειωση και τις σπασανε!
Περιτο να πουμε οτι μετα την πτηση αυτη τα καθισματα των επιβατων επρεπε να αλλαχτουν γιατι ειχαν γινει ολιγο..... καφε!
Κριμα να ακους τετοια περιστατικα εν ετη 2008 απο εταιριες που νομιζαμε ολοι οτι ηταν απο τις καλυτερες στην Ελλαδα.....
Επιβεβαιωνει το ρητο....."οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος"