Ερωτησεις PPL

  • Thread starter pan90
  • Ημερομηνία δημιουργίας
ΜaroT,έχω έναν φίλο που πήρε σε 40 μέρες FAA CPL/IR/MER.Μιλάμε για 200 ώρες,ε?
Οποτε θέλεις, στείλε μου pm να κατέβεις Μέγαρα να τα πείτε...
Εννοείται οτι ήταν καλά διαβασμένος από Ελλάδα και μόλις πήγε Αμερική έδωσε-και πέρασε-τις γραπτές εξετάσεις CPL και IR.
 
1) Οι βαθμολογίες των γραπτών εξετάσεων των θεωρητικών μαθημάτων στην ΥΠΑ αναγράφονται σε κάποιο πτυχείο του χειριστή να φαίνονταί ή όχι?

2) Η θεωρία του ppl είναι καλό να διαβάζεται σε Εληνικά (trevor thom) ή Αγγλικά?

3) Ποιά βιβλιοσειρά θεωρείται καλύτερη?
 
1) οχι
2)ελληνικα αν ενδιαφερεσαι μονο για ερασιτεχνικο / αγγλικα αν ενδιαφερεσαι για επαγγελματιας
3)Jeppessen,OAT,Trevor Thom
 
Βέβαια ο πρώτος (Flight training), o έκτος (Ηuman factors) και ο έβδομος (Communication) τόμος της σειράς Trevor Thom είναι στα αγγλικά.Δεν έχουν μεταφραστεί και ούτε πρόκειται.
Αντι λοιπόν να αναλώνεται κανείς σε περιττό διάβασμα και μάλιστα στα αγγλικά εάν πηγαίνει για το PPL, βάζει κάτω τα ερωτηματολόγια που κυκλοφορούν, γράφει 80% και περνάει.
Λέω 80% γιατί ως γνωστόν επειδή η ΥΠΑ δεν θέλει να γράφουμε 100%, μερικές ερωτήσεις κάθε μαθήματος είναι λάθος απαντημένες δηλ πχ αντί να είναι σε μια ερώτηση σωστή η β όπως προκύπτει από τον υπολογισμό ή από το βιβλίο, η ΥΠΑ έχει δώσει στο pc την α. Ετσι λοιπόν αν ξέρεις ποιά είναι η "σωστή" απάντηση γράφεις 100%.
Είπαμε: Βιβλία τέλος, ζήτω τα ερωτηματολόγια.
Είπαμε: Ground school τέλος. Ζήτω τα Distance learning.
 
σε αυτο που ειπε ο 121.5 για τα ερωτηματολογια της ΥΠΑ εχει πολυ δικιο γιατι βρισκεις μεσα λαθος απαντησεις!
Εγω θα θελα να ρωτησω κατι αλλο. Μπορεις να ξεκινησεις το πτητικο κομματι (ακομα και να ολοκληρωσεις το minimun υποχρεωτικο 45ωρο) χωρις να χεις περασει τα γραπτα? Και εννοω αν εισαι νομικα καλυμενος και να μην εχεις μπλεξιματα αν κατσει μια στραβη ή οτιδηποτε αλλο
 
Συμφωνώ κι εγώ σ' αυτό που είπε ο 121,5 για τα λάθη στα ερωτηματολόγια, για το groundschool και για το distance learning.
ΔΕΝ θα συμφωνήσω όμως στο να μάθει κανείς τις απαντήσεις παπαγαλεία απο τα ερωτηματολόγια για να περάσει τις εξετάσεις... εδώ δεν πάμε απλώς να πάρουμε ένα "χαρτί"... πάμε να γίνουμε αεροπόροι. Αύριο μπορεί η ζωή σου (και ενδεχομένως η ζωή κάποιων άλλων) να εξαρτηθεί απο κάτι που "έχασες" στη θεωρία. Γιατί να το κάνεις αυτό?

Η προσωπική μου άποψη (απο τη δική μου εμπειρία μέχρι τώρα με τις εξετάσεις) είναι:
1. Διάβάζουμε (και κατανοούμε) τη θεωρία απο το βιβλίο.
2. Πάμε στα ερωτηματολόγια και απαντάμε τις ερωτήσεις που ξέρουμε.
3. Εντοπίζουμε τις ερωτήσεις που ΔΕΝ ξέρουμε (και άρα κάτι έχουμε χάσει στο διάβασμα απο το βιβλίο).
4. Ξαναδιαβάζουμε τα κομμάτια που δεν έχουμε καταλάβει (και δεν μπορέσαμε να απαντήσουμε τις αντίστοιχες ερωτήσεις)
5. Ξαναπάμε στα ερωτηματολόγια.
6. Χρησιμοποιούμε τα ερωτηματολόγια με τις τσεκαρισμένες (πλέον) σωστές απαντήσεις κάθε φορά που κάνουμε refreshment και κυρίως τις 2 τελευταίες μέρες πριν τις εξετάσεις για επανάληψη.

Οσον αφορά το πτητικό κομμάτι, φυσικά και μπορείς να το ξεκινήσεις πριν δώσεις εξετάσεις στα θεωρητικά, ακόμα και να ολοκληρώσεις το υποχρεωτικό 45ωρο, αλλά:
1. Δεν μπορείς να περάσεις skill test αν δεν έχεις τελειώσει με τις εξετάσεις των θωρητικών. Που σημαίνει πρόσθετες ώρες μαθήματων = πρόσθετα έξοδα, μέχρι να τελειώσεις και με τα θεωρητικά.
2. Οσο δεν ξέρεις τι γίνεται στη θεωρία... πετάς στο "κουκουρούκου" και πληρώνεις ώρες για χαβαλέ.
π.χ. δεν ξέρεις, δεν καταλαβαίνεις και δεν μπορείς να κρίνεις πότε και γιατί θα πρέπει να κατεβάσεις 10 ή 20 ή 30 ή και καθόλου flaps σε μια προσγείωση. Επίσης δεν ξέρεις, δεν καταλαβαίνεις και δεν μπορείς να κρίνεις πώς θα εξελιχθεί ο καιρός που βλέπεις μπροστά σου.
Δεν ξέρεις τι να περιμένεις απο το αεροπλάνο σου όταν πάς να πετάξεις με θερμοκρασία περιβάλλοντος 5 βαθμούς C ή με 40 βαθμούς C.
Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις στον ασύρματο σωστά, δεν θα καταλαβαίνεις σωστά.
Δεν θα ξέρεις τι να κάνεις αν π.χ. σε μια solo ναυτιλία διαπιστώσεις ότι δεν λειτουργεί σωστά κάποιο όργανο ή σου κάνει ασυνήθιστους ήχους ο κινητήρας.
Δεν θα ξέρεις πώς να σχεδιάσεις ένα ταξίδι, τι να κάνεις άν ξεφύγεις απο την πορεία σου κλπ κλπ.

Αυτά σημαίνουν ότι ακόμα κι αν δεν σε πειράζει να πληρώσεις κάποιες (αρκετές) ώρες παραπάνω δεν θα είσαι ασφαλής όταν θα χρειαστεί να πετάξεις solo (είτε τοπικά, είτε τις υποχρεωτικές solo ναυτιλίες) σαν μαθητής.

Συμπερασματικά:
Νομικά, είσαι καλυμένος γιατί την ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί στους μαθητές την έχουν οι εκπαιδευτές... αλλά ΓΙΑΤΙ να εκτεθείς στον κίνδυνο να σου "κάτσει μια στραβή"? Γιατί να μην έχεις προσπαθήσει να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες για κάτι τέτοιο;
edit: κι ακόμα, ΓΙΑΤΙ να εκθέσεις τον εκπαιδευτή σου στον κίνδυνο να φάει καμμιά "καμπάνα" επειδή γουστάρεις να πετάς αλλά δεν γουστάρεις να διαβάζεις;
Ας πάρουμε απόφαση, ότι για να γίνουμε πιλότοι, χρειάζεται διάβασμα. Οχι μόνο για να περάσουμε τις εξετάσεις της ΥΠΑ, αλλά συνεχές και συστηματικό διάβασμα για μια ζωή. ΑΝ θέλουμε να πετάμε με ασφάλεια. Δεν είμαστε πιά μαθητές γυμνασίου να περνάμε τις εξετάσεις με σκονάκια και μαθαίνοντας παπαγαλίστικα τα SOS θέματα. Σ' αυτό που διαλέξαμε να κάνουμε έχουμε την ευθύνη να το κάνουμε σωστά, αλλιώς ας μην το κάνουμε καλύτερα.
 
Απόλυτα κατατοπιστικός και ο MaroT .:great:

Σχετικά τώρα με το distance learning του ppl, πώς μπορεί να γίνει μόνο του στο σπίτι αφού τυχόν απορίες που ευλόγως θα προκύψουν ποιός θα τις λύσει?

Άρα δεν θα χρειαστούν και κάποιες ώρες θεωρητικά στη σχολή για να καλυφθούν οι απορίες?

Τώρα για το πτητικό κομμάτι είμαι της άποψης, να τελειώσει κάποιος όλη τη θεωρία και τις εξετάσεις στην ΥΠΑ πρώτα, και μετά σε 1 μήνα μέσα να βάλει όλες τις ώρες και το skill test
 
Η MaroT... γυναίκα είμαι... μη μου θυμίζεις κάποιους που ενώ ακούνε γυναικεία φωνή στον ασύρματο μου λένε "ελεύθερος προσγείωσης"... :D :D :D

Οσο για τις απορίες:
1. Η σειρά του Trevor Thom αφήνει ελάχιστες απορίες
2. Αν τα "τρέχεις" παράλληλα. Δηλαδή θεωρητικά και πτητικό κομάτι, σίγουρα τις μικρο-απορίες που θα υπάρξουν μπορεί να σου τις λύσει και ο εκπαιδευτής σου.
3. Για να κάνεις αυτό που λές, μέσα σε 1 μήνα, προϋποθέτει να έχεις όλα τα χρήματα μπροστά (δύσκολο στην εποχή που ζούμε), να έχει η σχολή/αερολέσχη αεροπλάνο και εκπαιδευτή διαθέσιμο καθημερινά για σένα (επίσης δύσκολο) και.... να έχει όλος ο μήνας super καιρό για να μην έχεις ακυρώσεις λόγω καιρού (ακόμα πιό δύσκολο στη χώρα που ζούμε!).
 
Η MaroT... γυναίκα είμαι... μη μου θυμίζεις κάποιους που ενώ ακούνε γυναικεία φωνή στον ασύρματο μου λένε "ελεύθερος προσγείωσης"... :D :D :D

Ούουουπς...Sorry... :4:

Για κάποιον όμως που αργότερα θα ήθελε να συνεχίσει για cpl...atpl δεν θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσει με OAT PPL? αφού ούτως ή άλλως μετά θα διαβάσει το OAT ATPL?
 
Η σειρά του Trevor Thom είναι πολύ κατανοητή. Ειδικά για ανθρώπους που δεν είχαν καμμία σχέση με το αντικείμενο πριν, όπως εγώ που η μόνη σχέση που είχα ήταν τα communications... και σ' αυτό το μάθημα... επειδή -και καλά- το ήξερα απο τη δουλειά, δεν το διάβασα αρκετά και πάτωσα στη βαθμολογία !
Δεν είναι απαραίτητο να συνεχίσει κανείς με τα βιβλία της Οξφόρδης.
Απ' όσο έχω ψάξει μέχρι τώρα και όσα μου έχουν πεί οι πιό "έμπειροι" o καλύτερος συνδιασμός αυτή τη στιγμή είναι βιβλία της Jepessen και database bristol.
 
Top