Flightinstict
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 07/05/2010
- Μηνύματα
- 109
- Likes
- 0
Δεν μπορει κανεις να σου απαντησει ποτε βγαινει η θεωρια του ppl και με ποση ωρα διαβασμα ημερησιως (και του atpl) κλπ. Αν θες εσυ ορεξη να χεις να διαβαζεις για χρονια και βιβλια που ειναι μονο για το ppl, δεν σου βαζω τα υπολοιπα. Υπαρχουν βιβλια που το καθενα μπορει να ασχολειται με το ιδιο θεμα (αεροναυτιλια,μετεωρολογια κλπ) αλλα προσφερουν διαφορετικες γνωσεις και επιπεδο. Το οτι εισαι ερασιτεχνης δεν σημαινει οτι υποχρεωτικα πρεπει να χεις διαβασει και λιγο. Μην ξεχνας οτι τα περισσοτερα αεροπλανα GA που ειναι στα αεροδρομια ειναι απο κατοχους ppl με πολλα ταξιδια και δραστηριοτητες στο ενεργητικο τους. Το διαβασμα μπορεις να πεις οτι καποτε σταματαει οταν δηλαδη παρεις ολα σου τα πτυχια, αλλα ουσιαστικα δεν τελειωνει ποτε, οσο κι αν ακουγεται δυσκολο και οσο κι αν εφαρμοζεται απο λιγους. Το ξερω ειναι βαρυ και δυσκολο να καθεσαι σαν airliner να διαβασεις. Ολοι το περναμε. Και δεν μιλαω για διαβασμα υπο την πιεση των εξετασεων. Μιλαω για διαβασμα με πιο χαλαρους και παραγωγικους ρυθμους. Κι αυτο ειναι το διαβασμα που κανεις οχι μονο για τις εξετασεις και τις υποχρεωτικες γνωσεις που πρεπει να χεις, αλλα για πιο προχωρημενα πραγματα.
Παραδειγμα εγω ως κατοχος atpl μπορουμε να πουμε οτι ξερω μετεωρολογια σε ενα ανωτερο επιπεδο. Εχω ομως σπιτι μια πολυτομη σειρα αεροπορικης μετεωρολογιας την οποια εχω ξεκινησει εδω και καιρο να διαβαζω και αισθανομαι οτι ειμαι απλος ενας εφοδιασμενο γνωστης που με αριστα το 10 θα επαιρνα 4-5. Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι ειμαι σκραπας, απλα σημαινει οτι υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης.
Τελος για να σου απαντησω και πιο πρακτικα, υπαρχουν μαθητες που διαβασουν trevor thom στα ελληνικα και το βρισκουν πιο ευκολο και τελειωνουν πιο γρηγορα, αλλοι διαβαζουν αγγλικα οξφορδη και τους τρωει πιο πολυ καιρο και υπαρχουν κι αλλοι που βαζουν κατω τα ερωτηματολογια της ΥΠΑ και πανε και δινουν ετσι. Ειναι επιλογη σου. Εγω οταν εδινα ppl περα απο τα υποχρεωτικα 9, διαβαζα βιβλια οπως το "good takeoff and landings" και βιβλιο με ολες τις μανουβρες (δεν μιλαω για αυτες που συναντας στο cpl) για τα υψηλοπτερυγα (εκανα σε cessna την εκπαιδευση) και οταν ηρθε η ωρα των πτησεων ηξερα τις διαδικασιες, ηξερα ποια ειναι και τα ζητησα απο τον εκπαιδευτη, αφου πολλα παραλειπονται ή οπως εμαθα αργοτερα τα κανανε παλιοτερα στην FAA εκπαιδευση.
Αυτα απο μενα, με ολη την καλη διαθεση και προαιρεση απεναντι στα νεα παιδια που ξεκινουν. Το αεροποριο δεν ειναι σχολειο, ειναι πανω απ' ολα καψουρα και χομπυ, η οποια απαιτει ενα καλο και στιβαρο γνωσιολογικο υποβαθρο.
Παραδειγμα εγω ως κατοχος atpl μπορουμε να πουμε οτι ξερω μετεωρολογια σε ενα ανωτερο επιπεδο. Εχω ομως σπιτι μια πολυτομη σειρα αεροπορικης μετεωρολογιας την οποια εχω ξεκινησει εδω και καιρο να διαβαζω και αισθανομαι οτι ειμαι απλος ενας εφοδιασμενο γνωστης που με αριστα το 10 θα επαιρνα 4-5. Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι ειμαι σκραπας, απλα σημαινει οτι υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης.
Τελος για να σου απαντησω και πιο πρακτικα, υπαρχουν μαθητες που διαβασουν trevor thom στα ελληνικα και το βρισκουν πιο ευκολο και τελειωνουν πιο γρηγορα, αλλοι διαβαζουν αγγλικα οξφορδη και τους τρωει πιο πολυ καιρο και υπαρχουν κι αλλοι που βαζουν κατω τα ερωτηματολογια της ΥΠΑ και πανε και δινουν ετσι. Ειναι επιλογη σου. Εγω οταν εδινα ppl περα απο τα υποχρεωτικα 9, διαβαζα βιβλια οπως το "good takeoff and landings" και βιβλιο με ολες τις μανουβρες (δεν μιλαω για αυτες που συναντας στο cpl) για τα υψηλοπτερυγα (εκανα σε cessna την εκπαιδευση) και οταν ηρθε η ωρα των πτησεων ηξερα τις διαδικασιες, ηξερα ποια ειναι και τα ζητησα απο τον εκπαιδευτη, αφου πολλα παραλειπονται ή οπως εμαθα αργοτερα τα κανανε παλιοτερα στην FAA εκπαιδευση.
Αυτα απο μενα, με ολη την καλη διαθεση και προαιρεση απεναντι στα νεα παιδια που ξεκινουν. Το αεροποριο δεν ειναι σχολειο, ειναι πανω απ' ολα καψουρα και χομπυ, η οποια απαιτει ενα καλο και στιβαρο γνωσιολογικο υποβαθρο.