Ας πάρουμε απόφαση, ότι για να γίνουμε πιλότοι, χρειάζεται διάβασμα. Οχι μόνο για να περάσουμε τις εξετάσεις της ΥΠΑ, αλλά συνεχές και συστηματικό διάβασμα για μια ζωή. ΑΝ θέλουμε να πετάμε με ασφάλεια. Δεν είμαστε πιά μαθητές γυμνασίου να περνάμε τις εξετάσεις με σκονάκια και μαθαίνοντας παπαγαλίστικα τα SOS θέματα. Σ' αυτό που διαλέξαμε να κάνουμε έχουμε την ευθύνη να το κάνουμε σωστά, αλλιώς ας μην το κάνουμε καλύτερα
Νομίζω οτι τα λέει ολα το παραπάνω ανεπτυγμένο διαπίστευμα ας ξεκολλήσετε ρε παιδιά με την φιλοσοφία πετάς άρα μαθαίνεις...για ολα αυτά φταίει η αμερική και τα συστήματα της οσο αναφορά το DL σύστημα τι να πω..ποτέ δεν το κατάλαβα παιδιά για να γίνεις πιλότος φυσικά θέλει διάβασμα κ φυσικά πρέπει να μπεί στην φιλόσοφία σας το γνωστό Safety First ο καλός πιλότος δεν είναι ούτε ο φοβισμένος ούτε ο ατρόμητος ούτε και ο αδιάβαστος...για να είσαι αεροπόρος πρέπει να έχεις πλήρης γνώση θεωρίας αλλά και και σωστή ψυχοσύνθεση...
Χωρίς TOEFA level 4, 5, 6 δεν θα μπορείς να πετάς οποιοδήποτε πτυχίο κι αν έχεις στις τερματικές περιοχές των διεθνών αεροδρομίων από τον Ιούνιο του 2011 και μετά.
Μη διεθνή αεροδρόμια είναι ελάχιστα δηλ Λέρος, Κάλυμνος, Αστυπάλαια, Κάσος, Κοζάνη, Ικαρος, Μεσολόγγι κλπ.
Αφού δεν θα μπορείς να πετάξεις στην τερματική Αθηνών, πέθανες...
Νομίζω οτι φτάνει και περισσεύει για ενα βαθμό 4 και 5.
Για βαθμό 6 μην το συζητάς (ούτε αυτοί που έχουν μητρική γλώσσα δεν μπορούν να πάρουν) γιατί ισχύει εφ' ορου ζωής και δε συμφέρει να χάνονται λευτά απο παράβολα και εξετάσεις.
Και lower με grade C φτάνει και περισσεύει για Level 4! Level 5 είναι αρκετά εύκολο να επιτευχθεί και επίσης γνωρίζω αρκετούς χειριστές που τα αγγλικά δεν είναι η μητρική τους γλώσσα και φτάνουν μέχρι level 6! Καθαρά γραφειοκρατικό το ζήτημα...