Ερωτησεις PPL

  • Thread starter pan90
  • Ημερομηνία δημιουργίας
QNH":mma2mj27 said:
Tolisshow":mma2mj27 said:
Επειδη τελειωνω το ppl μου στην αερολεσχη θεσσαλονικης,μπορω να πω οτι συνολικά φτάνει τα 10000 ευρω και οχι τα 8 που σου λενε αρχικα

με πόσες ώρες όμως?

με 45 ωρες.τοσο ηταν το συνολικό κόστος των πτήσεων...αναλυτικα
gs:2000
charts,maps,books etc : 500
dual(22) : 185 * 22 = 4.070
solo(23) : 160 * 23 = 3.680
Total : 10.250
Στο περιπού αλλα χοντρικά γύρω στα 10 βγαίνουν..ίσως μου πιασαν τον κ*λο αλλα δεν υπήρχε αλλη σχολή όταν άρχισα κ επρεπε να τρέχω μεχρι την καβαλα στην εγνατία


asterixx η εκπαιδευση αέρος μπορει να αρχισει και απο την πρώτη μέρα του ground school.οι περισσοτερες σχολές όμως σε βάζουν να πετάξεις μετά απο κανα μήνα,δίμηνο για να έχεις μάθει 5 βασικά πράγματα ήδη στη θεωρία και να δεις πως εφαρμόζονται στην πράξη με τη βοήθεια του εκπαιδευτή σου.
 
Απο τη στιγμή που κάποιος αποκτήσει το ppl πόσες ώρες και κάθε πότε πρέπει να βάζει ώστε να κρατάει το πτυχείο του σε ισχύ?
Επίσης αν και εκτός θέματος το ίδιο ισχύει και για το cpl?
 
Για το PPL πρέπει να βάζεις 12 ώρες το χρόνο (και νομίζω πρέπει να περιλαμβάνονται και κάποιες συγκεκριμένες απωγειώσεις/προσγειώσεις αλλα δεν θυμάμαι ακριβώς). Αν δεν το "πιάνεις" αυτό, πρέπει να ξαναπεράσεις απο πρακτική σε πτήση εξέταση με κάποιον εξεταστή της ΥΠΑ.
 
Ανανέωση PPL
JAR-FCL 1.245 3c
Single-pilot single engine class ratings- Validity and Revalidation
Ισχύουν για 2 χρόνια από την ημέρα έκδοσης ή 2 χρόνια από την ημέρα λήξεως εάν επανεπικυρώθηκε εντός της περιόδου ισχύος .

1) Για single engine piston aeroplane class ratings (land) revalidation
Eντός του τριμήνου που προηγείται της ημερομηνίας λήξεως, ο κάτοχος πρέπει να περάσει proficiency check με εξεταστή ή εντός των 12 μηνών που προηγούνται της ημέρας λήξεως, εκτελέσει 12 ώρες πτήσεως σε μονοκινητήριο πιστονοφόρου κινητήρα αεροπλάνο στις οποίες να περιλαμβάνονται 6 ώρες κυβερνήτου, 12 απογειώσεις και 12 προσγειώσεις και μια εκπαιδευτική πτήση διάρκειας 1 ώρας τουλάχιστον με εκπαιδευτή FI(A) ή CRI(A). H πτήση αυτή μπορεί να αντικατασταθεί από proficiency check ή skill test.

Αρα για να διατηρήσεις το πτυχίο σου σε ισχύ όταν δεν πετάς 12 ώρες το χρόνο, σε συμφέρει να πηγαίνεις ένα PC.
 
Tolisshow":2628yc2e said:
με 45 ωρες.τοσο ηταν το συνολικό κόστος των πτήσεων...αναλυτικα
gs:2000
charts,maps,books etc : 500
dual(22) : 185 * 22 = 4.070
solo(23) : 160 * 23 = 3.680
Total : 10.250
Στο περιπού αλλα χοντρικά γύρω στα 10 βγαίνουν..ίσως μου πιασαν τον κ*λο

Ε μα, στον έπιασαν κανονικά λολ!
στην Αθηνών, το GS κοστίζει 900ε , charts,maps,books κλπ , ενα 300αρι , και το συνολικό κόστος ανέρχεται στο 8αρι...
 
Υπάρχει και η Αερολέσχη Αρκαδίας (έδρα Μέγαρα,δύο Cessna 172) μ ένα 7άρι! Καλό ,ε?
 
Και μαλλον εχει εγκαταλειψει το εγχειρημα μιας και το SX-BRA βρισκεται προς πωληση απο το Νοεμβριο...
(μπορει βεβαια να το εχει αντικαταστησει, η να εχει σκοπο να ενταξει στον στολο δεν ξερω και γω τι, αλλα η κινηση αυτη δινει δικιο στους προλαλησαντες μεχρι αποδειξεως του αντιθετου!)
 
χμμμμ....
Ποσο καιρο διαρκει η εκπαιδευση ενος μεσου ανθρωπου?
Τα χρηματα δινονται ολα μια και εξω?
Ή πληρωντωνται με το μαθημα και μπορω να πηγαινω για εκπαιδευση οποτε εχω χρονο και φραγκα?
ε?
ε?
ε?
Χμμμ.....
ή μηπως ειμαι πολυ παραλογος?
 
Αγαπητέ panagios,

Θα σου απαντήσω τις ερωτήσεις με την ανάποδη σειρά γιατί έχω πολλά να πώ για την πρώτη και γι' αυτό θα την αφήσω για το τέλος...

Στην αερολέσχη που τελειώνω εγώ πήγαινα για εκπαίδευση όποτε είχα χρόνο και φράγκα. Για παράδειγμα μήνες που είχα φράγκα έκανα 6-10 μαθήματα, μήνες που ήταν δύσκολοι για τα οικονομικά μου περιοριζόμουν στα 2-3 (ίσα για να κρατιέμαι σε φόρμα και να μην τα ξεχνάω).
Ακόμα όμως και μ' αυτό τον τρόπο, ο συνολικός χρόνος εκπαίδευσης δεν θα έπρεπε να ξεπεράσει τους 9-10 μήνες, μαζί με το διάβασμα και τις εξετάσεις των θεωρητικών. Αυτά τα διάβασα πολύύυυυ χαλαρά (γιατί δουλεύω πολλές ώρες την ημέρα οπότε δεν είχα πολύ χρόνο για διάβασμα) και τα πέρασα σε 3 sittings (εξεταστικές) μέσα σε ένα 4μηνο.
Δυστυχώς όμως, εμένα μου πήρε 18 μήνες όλη η ιστορία και κάπου 60 ώρες=πολύ περισσότερο χρήμα απο αυτό που είχα προϋπολογίσει (αντί για τις 45 που λένε) γιατί είχα την ατυχία να αλλάξω 7 εκπαιδευτές!!!!

Ένα απο τα κακά της αεροπορικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα είναι ότι όλοι οι CPLάδες με ATPL theory credit κάνουν κι ένα FI έτσι για να τους βρίσκεται και μετά κάνουν τους εκπαιδευτές στις αερολέσχες (ή και σε σχολές ακόμα) μέχρι να βρούν δουλειά σε κάποια αερογραμμή και όταν τη βρούν φεύγουν (λογικό είναι) και παρατάνε τους μαθητές τους στα κρύα του λουτρού.
Το δεύτερο κακό είναι ότι ένα σωρό πρώην πιλότοι της Πολεμικής κάνουν το ίδιο σαν δεύτερη δουλειά κι όταν βρούν κάπου αλλού κάτι πιό ενδιαφέρον επίσης παρατάνε τους μαθητές στη μέση.

Αυτό συνέβη και σε μένα. Έκανα 6-7 μαθήματα με έναν εκπαιδευτή, έβρισκε δουλειά, έφευγε, με έβαζαν με άλλον και μέχρι να συνηθίσουμε ο ένας τον άλλο "τρώγαμε" 3-4 ώρες... έτσι έφτασα στις 60 για να πάρω PPL.

Αν λοιπόν θέλεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να τελειώσεις μέσα στα φυσιολογικά χρονικά πλαίσια, διάλεξε μια αερολέσχη η μια σχολή όπου ΔΕΝ χρησιμοποιούν για εκπαιδευτές:
1. πιτσιρικάδες-wanabe airline pilots.
2. στρατιωτικούς-wanabe συνταξιούχους. (σ' αυτή την κατηγορία υπάρχουν και κάποιοι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ εκπαιδευτές αλλά δυστυχώς τους ανακαλύπτεις μετά απο καμμιά 10ριά ώρες πτήσης που σου έχουν κοστίσει κάποια λεφτάκια... δυστυχώς "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά").

Προσωπική μου άποψη (η οποία πηγάζει απο τη χρυσοπληρωμένη εμπειρία που απέκτησα σ' αυτούς τους 18 μήνες):
ΨΑΞΕ ΚΑΛΑ πρίν ξεκινήσεις.
Βρές μια αερολέσχη ή μια σχολή που να έχει "εκπαιδευτές καριέρας". Ανθρώπους δηλαδή που έγιναν εκπαιδευτές γιατί το ήθελαν, γιατί το έκαναν κέφι, γιατί το γουστάρουν σαν τρελλοί... κι όχι ανθρώπους που κάνουν τους εκπαιδευτές γιατί δεν βρίσκουν τίποτα καλύτερο να κάνουν...
Τώρα το πώς θα τους αναγνωρίσεις αυτούς δεν ξέρω... το ψάχνω κι εγώ γιατί δεν έχω αποφασίσει ακόμα σε ποιά σχολή θα συνεχίσω για το επαγγελματικό μου.
 
Αυτά τα διάβασα πολύύυυυ χαλαρά (γιατί δουλεύω πολλές ώρες την ημέρα οπότε δεν είχα πολύ χρόνο για διάβασμα) και τα πέρασα σε 3 sittings (εξεταστικές) μέσα σε ένα 4μηνο.

Ένας υπάλληλος που δουλεύει 8ωρο πρωινό καθημερινά, με ρεπό Σαββ-ριακα και διάβασμα το απόγευμα, πόσο χρόνο μπορεί να χρειαστεί για να τελειώσει το PPL?
 
Top