Ερωτησεις PPL

  • Thread starter pan90
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Στειλτε ρε παιδια κανενα mail σε σχολες και μαθετε...Δεν ειναι δυσκολο :rolleyes:
 
Tα πράγματα μάλλον είναι απλά.ORLANDO FLIGHT TRAINING 52.000 USD και 8.995 GBP επιστρέφοντας Αγγλία για το conversion FAA to JAA.Στην ουσία δηλαδή οι 20 ώρες για το JAA IR 10 ώρες στο DA-42 και άλλες 10 στον εξομοιωτή του DA-42.Τελειώνοντας βάζεις και άλλες 10 ώρες στο ALSIM FNPT ΙΙ για το ΜCC,προτού πας για συνέντευξη σε κάποια εταιρία.Ελπίζω να σε κάλυψα.Για περισσότερες λεπτομέρειες στο site http://www.cabair.com :great:
 
Και να προσθέσω ότι στην Αμερική η σχολή του ORLANDO στην τιμή της εκπαίδευσης σου παρέχει και διαμονή χωρίς έξτρα χρέωση.Υπολόγισε δηλαδή κάνοντας τις μετατροπές από δολλάριο σε ευρώ
και μετά από στερλίνα σε ευρώ συνολικά ένα ποσό της τάξης των 47.000 ευρώ από 0 to frozen ATPL.Φυσικά σκέψου ότι υπάρχουν κι άλλα έξοδα που αφορούν το medical τα εξέταστρα για τα θεωρητικά καθώς επίσης και αμοιβές εξεταστών για το skill test. :cool:
 
Με καλυψες!!!! :great: Ευχαριστω!
 
Καλησπερα συμφορουμιτες :great:
Θελω να ρωτησω... Πότε μια εκπαιδευση PPL ειναι οικονομικοτερη... οταν την κανεις ξεχωριστα σε μια αερολεσχη ή οταν κανεις το PPL σε ενα course 0 to frozen ATPL ???
Περιμενω τις απαντησεις σας !! :great:
 
Eννοείται ρε συ σε αερολέσχη! Σε συμφέρει απόλυτα επειδή δεν υπάρχει ο ΦΠΑ στην κοστολόγηση του πτητικού μέρους.Αν επιλέξεις για παράδειγμα την εκπαίδευση σε έναν FTO για το PPL και μόνο σαν
ανεξάρτητο module τότε θα σε χρεώσουν ΦΠΑ.Αυτό τουλάχιστον είχε πέσει στην αντίληψή μου σε γνωστό FTO στην Ελλάδα,εκτός κι αν ακολουθούσες ολόκληρο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα οπότε
δεν υφίσταται η χρέωση σε ΦΠΑ.Εξάλλου το κοστολόγιο μιας αερολέσχης είναι σημαντικά μικρότερο και θα έλεγα ότι συμφέρει και το build-up στην αερολέσχη για τον ίδιο ακριβώς λόγο. :great:
 
Ενας εκπαιδευομενος PPL περα απο τις ωρες της εκπαιδευσης οταν πεταει μα καποιον κατοχο πτυχιου ως δευτερος για παραδειγμα βαζει ωρες η οχι;
 
Για να πούμε ότι βάζει ώρες θα πρέπει να είναι πτυχιούχος.Άρα πρωτίστως θα πρέπει να ολοκληρώσει τον κύκλο της εκπαίδευσης και μετά
να πετάξει ως πτυχιούχος βάζοντας ώρες ως Κ1 δηλαδή ως κυβερνήτης σε μονοκινητήρια αεροσκάφη ξηράς της κατηγορίας του πτυχίου του
αποκτώντας την εμπειρία που επιθυμεί προκειμένου να συνεχίσει και για το CPL/IR. :cool:
 
καλημερα παιδια

ηθελα να ρωτησω οταν παρεις το ppl εχεισ δικαιωμα να φορας στολη? αντιστοιχει καποια στολη σε κυβερνητη (με ppl) ετσι πληροφοριακα.....!

ευχαριστω
 
Για να συνεχισεις για επαγγελματικο δεν εχει σημασια να εχεις παρει πτυχιο και μετα να βαλεις ωρες σαν Κ1. Μπορεις και χωρις πτυχιο. Αλλωστε δεν παιρνουν ολοι το πτυχιο στις 45 ωρες. Καποιοι παιρνουν και στις 50+. Μετρανε ουστιαστικα οι ωρες PIC.

Τωρα σχετικα με τη στολη μπορεις να βαλεις και με 3 γαλονια και με 4 και με 14 και οτι αλλο θες. Αν και ποτε δεν μου αρεσαν οι στολες στην εκπαιδευση. Ειδικα βλεποντας στολες στα Μεγαρα μου κανει λιγο καπως... Ποτε γιναμε ρε παιδια Οξφορδη ή Vero beach (flight safety) και δεν το πηραμε χαμπαρι?
 
Top