Αυτό έχω επισημάνει σε άλλο σημείο. Οταν πάμε για επαγγελματίες δεν πρέπει να το καλαμπουρίζουμε στο θέμα των ωρών στο PPL.Δηλ να μην πετάμε στον κύκλο ή κοντινές μονόωρες πτήσεις κλπ αλλά μόνο ταξίδια.
Bάζουμε λοιπόν τις 25 ώρες dual του PPL και τις 20 σολο -που απαιτουνται για το πτυχίο- τις βάζουμε σε ταξίδια ώστε να πιάσουμε χωρίς απώλειες τα προσόντα για το ΙR. Δηλ 25 οι dual του PPL+20 solo cross country της εκπαίδευσης για το PPL+30 ώρες ταξίδια ως κάτοχοι του PPL= 50 ώρες ταξίδια+25 η εκπαίδευση του PPL=75 ώρες. Συγγνώμη, έγραψα πιο πάνω οτι θα αρχίσουμε εκπαίδευση στις 70 ώρες ενώ έπρεπε να γράψω 75.
Εννοείται οτι τη νύχτα μπορούμε να την κάνουμε κατά την εκπαίδευση του ΙR. H νύχτα είναι απαραίτητη να έχει γίνει όταν φτάσουμε στο IR skilltest. Oύτε τα JAR ούτε τα LASORS αναφέρουν κάτι, οτι δηλ η νυχτερινή εκπαίδευση πρέπει είναι VFR.Δηλ θα κάνουμε VFR μόνο τη μία ώρα σολο που απαιτείται για το NQ.
Bάζουμε λοιπόν τις 25 ώρες dual του PPL και τις 20 σολο -που απαιτουνται για το πτυχίο- τις βάζουμε σε ταξίδια ώστε να πιάσουμε χωρίς απώλειες τα προσόντα για το ΙR. Δηλ 25 οι dual του PPL+20 solo cross country της εκπαίδευσης για το PPL+30 ώρες ταξίδια ως κάτοχοι του PPL= 50 ώρες ταξίδια+25 η εκπαίδευση του PPL=75 ώρες. Συγγνώμη, έγραψα πιο πάνω οτι θα αρχίσουμε εκπαίδευση στις 70 ώρες ενώ έπρεπε να γράψω 75.
Εννοείται οτι τη νύχτα μπορούμε να την κάνουμε κατά την εκπαίδευση του ΙR. H νύχτα είναι απαραίτητη να έχει γίνει όταν φτάσουμε στο IR skilltest. Oύτε τα JAR ούτε τα LASORS αναφέρουν κάτι, οτι δηλ η νυχτερινή εκπαίδευση πρέπει είναι VFR.Δηλ θα κάνουμε VFR μόνο τη μία ώρα σολο που απαιτείται για το NQ.