Ερωτησεις PPL

  • Thread starter Thread starter pan90
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έχεις δικαίωμα να φοράς ότι γουστάρεις. Εγώ προσωπικά μου αρέσει να φοράω σορτσάκια.
Βρε αγορίνα μου γιατί να φοράς στολή??? Εμείς αυτούς που κάνουν build up και φοράνε στολές σε αερολέσχες τούς κοροϊδεύουμε. Σημασία έχει ότι καταθέτης σχέδιο πτήσης στο οποίο αναγράφεσαι σαν Pilot in Command. Όλα τα άλλα είναι μόνο μόστρα...
 
Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους :great:
Είμαι και εγώ της άποψης οτι "τα ράσα δεν κάνουν τον παπά" :twisted:

Καμιά φορά όμως το επιβάλουν οι σχολές για λόγους ομοιομορφίας και επαγγελματισμού όπως επίσης, μερικοί νομίζουν οτι με τα χρυσά γαλονάκια πέφτουν πιο εύκολα τα γκομενάκια. :twisted:
 
asterixx25":1vd6l222 said:
μερικοί νομίζουν οτι με τα χρυσά γαλονάκια πέφτουν πιο εύκολα τα γκομενάκια. :twisted:
off-topic
Αυτο δυστυχως η ευτυχως ισχυει! :lol:
 
ισχύει έως ότου τα ''γκομενάκια'' μάθουν πόσα παίρνουν πλέον οι μηχανικοί!! :twisted: :twisted: :twisted:
 
Βλέπω έχετε βάλει όλοι τις προτεραιότητες σας σε μια ευθεία, όσων αφορά τα κίνητρα και οφέλη εκπαίδευσης στην πολιτική αεροπορία, σε αυτή την συρροή από off topic σχόλια. :roll:
 
viewtopic.php?f=58&t=7813

στο παραπάνω θέμα ''χωράνε'' τα χιουμοριστικά σχόλια ενώ εδώ όχι ε?? :roll: :roll:

μάλλον πρέπει να ''χαλαρώσετε'' μερικοί..υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα απο την κριτική πίσω απο μια οθόνη!
chill out..you will live longer! 8)
 
Κάπου είχε αναφερθεί στο φόρουμ οτι μπορεί κάποιος να πάρει το ppl με atpl theory credit.

Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει περισσότερο επ' αυτού και πως μπορεί να προχωρήσει σε cpl κλπ?
 
Τι διαφωτιση να χωρεσει παραπανω? Παιρνεις το ppl, παιρνεις βεβαιωση απο fto οτι παρακολουθησες ground school και δινεις για atpl theory.
Επισης τι εννοεις "πως μπορεί να προχωρήσει σε cpl κλπ" ? Εφ' οσον εχεις-θα εχεις ppl εισαι modular. Συνεχιζεις λοιπον με ir,me,cpl με atpl theory credit. H ερωτηση σου ποια ειναι?
 
Ναι, μπορείς να παρακολουθήσεις με distance learning or in-classroom τα θεωρητικά μαθήματα του ATPL, να πας στην ΣΠΟΑ να τα περάσεις και τα 14 μαθήματα και μετά να ξεκινήσεις εκπαίδευση αέρος για PPL. Αφού τα μαθήματα του ATPL είναι υπέρτερα και ανώτερα των μαθημάτων του PPL δεν υπάρχει πρόβλημα.
Οταν πάρεις το PPL έχεις μπροστά σου δύο δρόμους:
Η όταν πιάσεις τις 70 ώρες ως χειριστής αεροπλάνου ( μετράει το άθροισμα εκπαίδευσης για το PPL δηλ dual+solo+ώρες κυβερνήτου κατόχου PPL) -στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι 5 ώρες τη νύχτα διότι χωρίς νύχτα δεν μπορείς να πάρεις το IR- θα προχωρήσεις για ΙR ώστε αφού το πάρεις (με 50-55 ώρες περίπου σε αεροπλάνο ή σε αεροπλάνο και simulator ανάλογα με το τι προβλέπει κάθε σχολή) να κάνεις το build up σου όλο σε IFR πτήσεις και μετά να συνεχίσεις για CPL,
ή θα συνεχίσεις το build up για τις 100 ώρες κυβερνήτου (συμπεριλαμβάνονται οι ώρες σολο του PPL) πετώντας VFR πτήσεις και μετά θα πας για CPL/IR ανάλογα με την επιθυμητή σειρά και τάξη (άλλος θέλει πρώτα το IR και άλλος θέλει πρώτα το CPL) και σε συνεννόηση με τη σχολή.
 
Πιστεύω ότι πρέπει να γίνει μια επισήμανση σε ότι αφορά τον αριθμό ωρών που απαιτούνται προκειμένου να αρχίσει κάποιος την εκπαίδευση στο IR.Η σειρά
έχει ως εξής.PPL (JAA)+Night Rating+50 hours PIC X-country +ATPL Theory( IR subjects).
 
Top