Ερωτησεις PPL

  • Thread starter pan90
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Για την ανανέωση του PPL απαιτούνται:
Στο τελευταίο 12μηνο να έχεις 12 ώρες πτήσεως με ισάριθμες αποπροσγειώσεις και μία πτήση με εκπαιδευτή
ή
μία πτήση με εξεταστή δηλ πρακτική εξέταση, revalidation LPC
 
Εάν κάνεις μια πτήση με εξεταστή θα πληρώσεις για 90 λεπτά πτήση και τουλάχιστον 300€ για τον εξεταστή (χωρίς απόδειξη βέβαια). Και εάν κρίνει ότι δεν είσαι current μπορεί και να μην πάρεις το revalidation και θα πρέπει να βάλεις πάλι κάποιες ωρίτσες με FI και να ξανά πετάξεις με FE (300€?!?! και πάλι).
 
Δεν γίνονται αυτά... Για ppl μιλάμε, 2-3 πράγματα είναι που πρέπει να ξέρεις και σε εξετάζουν, τι διάολο;
 
300 ευρώ για εξέταση ανανέωσης PPL? Τι λέτε αδέρφια? Εγώ ξέρω οτι ο γερο-πτέραρχος Μπόζνος στα Μέγαρα δεν παίρνει ούτε ένα ευρώ εξέταστρα!

Οσο γιαυτό που λέει ο cooljet έχει δίκιο. Αμα θέλει ο εξεταστής να "σε τρέξει" έχει τον τρόπο του. Μέχρι και τον Γκαγκάριν μπορεί να κόψει...
 
Με ποιές προυποθέσεις και πώς μπορεί να βάλει κάποιος το night rating στο ppl πτυχείο του ?

Θα πρέπει να το έχει πάρει πρώτα και εν συνεχεία να βάλει τις 5 ώρες?
Μπορεί να βάλει τις 5 ώρες κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης των 45 ωρών?
Υπάρχει ξεχωριστό skill test ή πώς βεβαιώνεται?
Τι μπορεί να κάνει κάποιος με το συγκεκριμένο rating ?

Δεδομένου οτι οι πτήσεις γίνονται VFR... άρα την ημέρα, τότε οι νυχτερινές πτήσεις θα γίνονται IFR ή SVFR ?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 
JAR–FCL 1.125 (c) Night qualification requirements
5 ώρες εκπαίδευση (την νύχτα ), 3 με εκπαιδευτή η 1 πρέπει να είναι cross country και 2 Solo συμπεριλαμβάνοντας 5 Touch & Go με full stop!

Ναι πρέπει να έχεις πρώτα το PPL στα χέρια σου και μετά μπορείς να βάλεις το NVFR - Night Visual ......
Όχι δεν χρειάζεται Skill test.
Θα μπορείς να πετάς νύχτα.
Οι πτήσεις δεν γίνονται VFR, SVFR ούτε IFR (παρ εμπίπτοντας αυτό είναι ποίο περίπλοκο) άλλα NVFR

Το Night qualification μπορείς να το βάλεις σε όλες της FTO και σε κάποιες αερολέσχες π.χ. Μεσογείου (αυτήν ξέρω, αυτήν έγραψα!)


Αααα... By the way
Νομίζω ότι στην Ελλάδα δεν επιτρέπονται καν οι πτήσεις NVFR!! Όπως είπα νομίζω, όποιος ξέρει ας το διευκρίνηση pls.
 
σωστά στην ελλάδα δεν επιτρέπεται το Night VFR.ακόμα και οι 5 εκπαιδευτικές ώρες γίνονται κατ' εξαίρεση σε συννενόηση με το εκάστοτε ACC του αεροδρομίου που πρόκειται να πετάξεις.αφορά κυρίως επαγγελματίες γιατι είναι απαραίτητο για να μπορέσεις να συνεχίσεις για CPL αλλά και αυτούς που θέλουν απλά μια παραπάνω εμπειρία σε νύχτα.ακόμα και αν έχεις NQ δεν μπορείς να πετάξεις πουθενά στην Ελλάδα νύχτα(εκτός αν έχεις IR)
 
Ελλάδα, the :banana: land! :wall:
 
Ενδιαφέροντα όλα όσα ακούστηκαν για το ppl και τη διαδικασία απόκτησής του.
Να προσθέσω και εγώ τη δική μου εμπειρία ως νεοφώτιστος στο χώρο και presolo student...
Θεωρώ ότι έχει μεγάλη σημασία ο εκπαιδευτής που θα τύχει κανείς... Όπως και σε κάθε εκπαίδευση άλλωστε.
Στη δική μου την περίπτωση, έχω να κάνω κάποια σχόλια για τη δεοντολογία κάποιων 'εκπαιδευτών" ...
Κάποιοι (λίγοι ευτυχώς), απ' αυτούς τους κυρίους, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να βάζουν ώρες πτήσεις για την μελλοντική τους επαγγελματική εξέλιξη!
Έτυχε λοιπόν να ακούσω το μονόλογο κάποιου εκπαιδευτή μου προς συνάδελφό του, λίγο πριν την επιβίβαση στο αεροπλάνο για εκπαιδευτική πτήση, να λέει βαριεστημένα και με "ζογαθιασμένο" ήφος: " Όχου, πάλι τα ίδια και τα ίδια... Πόσο τα βαριέμαι όλα αυτά με τα στραβάδια που θέλουν να γίνουν και πιλότοι..."!! Άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά τη συγκεκριμένη φρασεολογία και οφείλω να πω ότι από εκείνη τη στιγμή και μετά, δεν μπορούσα παρά να είμαι προκατειλημμένος με τον συγκεκριμένο εκπαιδευτή...
Επιπλέον ακόμα και την ώρα της πτήσης, που ως γνωστόν χρυσοπληρώνεται (από 130 - 180+ ευρώ για τις αερολέσχες για cessna C152/172 ), o εν λόγω εκπαιδευτής επεδίωκε να "ξεκλέψει" και λίγο πτητικό χρόνο για τον εαυτό του με δήθεν επιπρόσθετες μανούβρες επίδειξης που όμως ως απώτερο σκοπό είχαν το να εξασκείται και ο ίδιος!! Αφήστε που όποτε έβρισκε ευκαιρία έκανε πραγματικά υπερβολικές και ανούσιες "καγκουριές" με το ταλαίπωρο cessna, που δεν σχεδιάστηκε ούτε για ακροβατικό, ούτε ως ανταγωνιστικό F16 σε steep turns 90 μοιρών!
Ναι, δεν υπερβάλλω, ο συγκεκριμένος άθρωπος όταν έπιανε το yoke στα χέρια του εννοούσε να μου βγάλει τα συκώτια από το στόμα, ακροβατώντας σχεδόν επιδεικτικά και ανούσια εκτός εκπαιδευτικής ατζέντας, με το άμοιρο το αεροπλανάκι!
Μάλιστα το ότι ξέκλεβε συστηματικά από το χρόνο (που εγώ πλήρωνα) για να διατηρείται και ο ίδιος σε "πτητική εγρήγορση", το αντιλήφθηκα σχετικά πρόσφατα, όταν έτυχε και πέταξα με άλλο εκπαιδευτή και είδα πως αξιοποιείται ουσιαστικά και εποικοδομητικά ο εκπαιδευτικός χρόνος πτήσης, φυσικά και όποτε χρειάζεται με την επέμβαση και την σχετική επίδειξη από τον εκπαιδευτή (είναι αυτονόητο και προφανές ότι ο εκπαιδευτής επιδεικνύει τις πτητικές μανούβρες όποτε κρίνει αναγκαίο δεν είπα ποτέ το αντίθετο, αλλά η επίδειξη τεχνικής, είναι τελείως διαφορετικό πράγμα από τις "καγκουριές" αν γίνομαι κατανοητός!!).
Προσέξτε το αυτό το θέμα γιατί εγώ προσωπικά έχασα αρκετές πολύτιμες ώρες με έναν άνθρωπο που δεν μου ταίριαζε και δεν μου προσέφερε εκπαιδευτικά...
Σίγουρα θα συναντήσετε διάφορους χαρακτήρες εκπαιδευτών σε λέσχες και σχολές. Φιλότιμους αεροπόρους, μερακλήδες, αλλά και εκπαιδευτές αδιάφορους, που το μόνο που κοιτάνε είναι το ρολόι να σε κρατήσουν και λίγο παραπάνω στον αέρα για να εισπράξουν την προμήθεια τους...
Προσωπικά δε δίστασα, με διακριτικό τρόπο βέβαια (ο χώρος της αεροπορίας είναι μικρός και καλό είναι να μη δημιουργεί κανείς αντιπάθειες), να τον απομακρύνω από την εκπαίδευσή μου και σήμερα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με κάποιον άλλο ευσυνείδητο εκπαιδευτή, που είναι σωστός επαγγελματίας και σωστός δάσκαλος.
Μη διστάζετε σε τίποτα παιδιά αν βλέπετε ότι το κλίμα είναι αντίξοο στην εκπαίδευσή σας. Είναι δύσκολοι οι καιροί, οι λέσχες και οι σχολές κυνηγάνε πλέον τον "πελάτη" και τις πτητικές ώρες και η αξιολόγησή σας πρέπει να είναι αυστηρή. Δεν είναι τίποτα δωρεάν, το κόστος είναι δυσθεώρητο πλέον και δεν σηκώνει κανένα συμβιβασμό.
Επίσης είναι αντικειμενικά πάρα πολύ σημαντική η σωστή εκπαίδευση ιδιαίτερα στο αρχικό στάδιο (και όχι μόνο βέβαια...).
Διεκδικείστε επίμονα την ποιότητα στη αεροπορική εκπαίδευση!
Πληρώνουμε (αδρά...) αυτούς τους ανθρώπους που λέγονται εκπαιδευτές και έχουμε όλο το δικαίωμα να απαιτούμε να είναι αντάξιοι των προσδοκιών μας!
 
Ηταν μια παράμετρος που έπρεπε να αναφερθεί. :great: Για κάποιους τα λεφτά μπορεί να βγαίνουν εύκολα, για κάποιους άλλους όμως, οι ίδιοι γνωρίζουν τι κόπο και ιδρώτα θέλει.
Προσωπικά αν αντιλαμβανόμουν τον εκπαιδευτή να έρχεται για μάθημα "βαριεστημένα" ή με ύφος "πάμε να γράψουμε την ώρα για το logbook και οτι λάχει", θα το ανάφερα στον διευθυντή της σχολής ή στον αρχιεκπαιδευτή καθώς επίσης θα σκεφτόμουν και το ενδεχόμενο της αποχώρησης μου απο την σχολή.

Το οτι μερικοί εκπαιδευτές θέλουν να κάνουν κάτι extra στον αέρα εκτός προγράμματος, δεν μου έχει τύχει. Αυτό που μου έχει τύχει είναι ο εκπαιδευτής να πάρει το αεροπλάνο για 15min περίπου για να με ξεκουράσει ή να επαναλάβει ο ιδιος μια προγραμματισμένη άσκηση πχ.στροφή 60 μοιρών, για να την ξαναθυμιθεί.

Μπορεί σε μερικούς εκπαιδευτές η επανάληψη των πραγμάτων να φαίνεται ρουτίνα, αλλά να μην ξεχνάνε οτι και οι ίδιοι απο το 0 ξεκίνησαν για να φτάσουν στην θέση που βρίσκονται.
 
Top