Επισκεψη στο πιλοτηριο

gonso":lz03q4mt said:
Χρήστο, μήπως με τρόπο, μου λές να πάρω τα κουβαδάκια μου και να πάω σε άλλη παραλία ??? :D :D

:D Μπορείς να είσαι μέλος και στα 2 forum, όπως κι εγώ...! :D
 
:eek: :eek: :eek:

Χρήστο ............ΝΤΡΟΠΗ !!!

Είσαι trainspotter ??????????

Και σε είχα και σε εκτίμηση :D

(Κανένα Train Recognition Quiz να βάλω ?)
 
Εγώ δηλαδή που είμαι ΚΑΙ trainspotter ΚΑΙ shipspotter,τί νά πώ;
 
Hastaroth":2rnm0nyw said:
Εγώ δηλαδή που είμαι ΚΑΙ trainspotter ΚΑΙ shipspotter,τί νά πώ;

Δυο φορές ΝΤΡΟΠΗ :D :D
Επίσης ασχολούμαι με πλοία και τρένα.Όσο για επίσκεψη σε 'πιλοτήριο' τρένου και πλοίου όσες φορές το ζήτησα μπήκα

Μια που έγινε μόδα το split ίσως είναι καλή ιδέα
 
Η εργασία ενός μηχανοδηγού δέν είναι τόσο πολύπλοκη όσο ενός πιλότου,συνεπώς ο μηχανοδηγός μπορεί πιό εύκολα να κατανείμη την προσοχή του μεταξύ τής οδήγησης καί τής συνομιλίας μέ τον διπλανό του.

Η εργασία ενός αξ/κού γέφυρας είναι μέν άρκετά πολύπλοκη,όμως λόγω τών μικρών ταχυτήτων που επικρατούν στην κυκλοφορία τών πλοίων πάλι υπάρχει άνεση χρόνου γιά την κατανομή τής προσοχής του καί σέ συνομιλία μέ τον διπλανό του.

Βασικά λοιπόν ο κύριος λόγος που δικαιολογεί απαγόρευση πρόσβασης στόν χώρο χειρισμού ενός οποιουδήποτε μεταφορικού μέσου είναι η πιθανότητα ο εισερχόμενος να θέλη να προβή σέ έκνομη ενέργεια,κάτι που σέ ένα αεροπλάνο συνεπάγεται πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο από ο,τι π.χ. σέ ένα τραίνο ή ένα πλοίο.

Προσωπικά,δέν έχω ζητήσει ποτέ να μπώ σέ καμπίνα μηχανοδηγού άν και μέ έχουν αφήσει να φωτογραφίσω την καμπίνα οδήγησης προαστιακού.

Σέ wheelhouse καραβιού έχω μπεί όταν ήμουν μικρός,αλλά καί τώρα ακόμα όποτε ταξιδεύω μέ πλοίο συνήθως βγάζω όλη τη διαδρομή στίς βαρδιόλες (μέ την εφαρμογή τού ISPS αυτό πλέον δέν είναι πάντα εφικτό,αλλά δέν είναι καί αδύνατο,αρκεί βέβαια ).

Σέ ό,τι αφορά τά αεροπλάνα,επειδή έχω δυό-τρείς φίλους πιλότους ξέρω οτι άν τύχη κάποια φορά να πετάξω μέ έναν από αυτούς,θά μέ καλέση ο ίδιος στό flightdeck έστω γιά ένα μικρό χρονικό διάστημα σέ μή κρίσιμη φάση τής πτήσης.Αυτό φυσικά προϋποθέτει οτι θα ταξιδέψω κάπου αεροπορικώς (πράγμα αρκετά απίθανο τουλάχιστον γιά το εγγύς μέλλον)....
 
Μήπως ξεφύγαμε; (δεν ζητώ απάντηση, ρητορικό το ερώτημά μου)
 
As po kai ego loipon ti gnomi moy afou oloi oi ypoloipoi ekanan to idio.
Os Line trainer tha ithela na sas enimeroso pos apagoreyete katheta i eisodos opoioydipote atomou sto flight deck.Ektos kai ean einai enaerios elegktis.YPA,i exei tin pliri egkrisi toy kyverniti.Aytoi oi kanones akolouthoynte apo oles tis megales xenes etaireies ystera apo tin 9/11
rita kai katigorimatika.
Ego exo na po to exis.Ean theloyme na eimaste se opoiadipote ptisi poy prokeite na kanoyme ,asfaleis kai sigoyroi toylaxiston apo afti tin pleyra kalo tha itan na min zitame en ora ptiseos na doyme to pilothrio.
Ean to kanoyme emeis kai mas afisei to pliroma,tote endexomenos me tin idia eykkolia to idio pliroma mporei na afisei kai kapoion pragmatika ypopto semia apo tis ptisis mas.Kai tote....
Kalo tha itan sta themata asfaleias ptiseon na eimaste pleon POLY POLY poly prosextikoi.Gia osoys gnorizete ton tomea ayton tha xerete oti kai o cabin senior xreiazete eidiki adeia me sIgkekrimeno protokollo gia na eiselthe sto pilotirio.Akomi kai sygkekrimeno kodiko asfaleias poy gnorizewi mono o idios.Den thelo na fano xerolas.Thelo mono na eimaste oloi mas se egrigorsi.

Sta themata asfaleias O L O I exoyme ton diko mas rolo.Akomi kai an eimaste aploi epivates.

Sygnomi gia thn flyaria.
 
gonso":me6cnv23 said:
Καλά, αν θέλετε απλά να γράφετe πόστ χωρίς να διαβάζετε τα υπόλοιπα, γιατί δεν τα γράφετε σε ένα word document να τα διαβάζετε μόνοι σας???

Ειδικά στην Easyjet (λογω uk caa) απαγορεύεται στον κυβερνήτη να βάλει και την ίδια του την γυναίκα μέσα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ.

Οι εξυπνάδες του στύλ "κυβερνήτης είναι, ότι θέλει κάνει" , είναι (με το μπαρδόν) ...μπούρδες.

Μπορεί δηλαδή να κουβαλάει και όπλο, αφού κάνει ότι θέλει? Ούτε νυχοκόπτη δεν τον αφήνουν να έχει.

Οι φροντιστές της Easyjet, δεν τους επιτρέπεται ούτε καν να ρωτάνε τον κυβερνήτη, καθώς ξέρουν ότι δεν απασχολείς κάποιον για κάτι που ξέρεις ήδη την απάντηση. ΟΧΙ.


Αν κάποιος αφήσει κάποιον να μπεί, και κάποιος τον καρφώσει, θα του κόψουν τον κ... !


Στο κάτω κάτω, ας κάνω και μία ερώτηση σαν δικηγόρος του διαβόλου. Έτσι και αλλιώς δεν διαβάζει και κανένας. Σε μετρό ή ηλεκτρικό ή γενικώς τραίνο, έχει κανείς σας ζητήσει να πάει να μπέι στον χώρο του οδηγού εν κινήσει? Έγώ δεν έχω δεί κανέναν, αν και πολύ θα το γούσταρα (ειδικά στα πολύ γρήγορα τραίνα). Γιατί ο εργασιακός χώρος του πιλοτηρίου πρέπει να είναι διαφορετικός?

Όπως και να έχει, η απαγόρευση να γίνετε το πιλοτήριο κέντρο διερχομένων, δεν προέρχεται από τους πιλότους. Τα παράπονα σας στον κύριο:

Osama bin Muhammad bin 'Awad bin Laden (and any assossiates, obvious or not)
Somewhere in the Dessert
Afghanistan

O κυβερνήτης της Αεροφλότ το '94, είχε βάλει την κόρη του και εν συνεχεία το γιό του στο κάθισμα του κυβερνήτη και ..."παίζανε". Τώρα δυστυχώς, και οι τρείς παίζουνε σε "τόπο χλωερό, σε τόπο αναψύξεως" κατά τας γραφάς. Στην διερεύνηση, οι περισσότεροι ερωτηθέντες περιέγραψαν τον συγκεκριμένο κυβερνήτη ώς μακράν τον πιό φιλικό και ανοιχτόμυαλο κυβερνήτη της εταιρείας !

Όσοι από εσάς, απλά συνεχίζεται να πιστεύετε ότι αυτός που βάζει το ψωμί το δικό του και των παιδιών του, πάνω από την δική σας ευχαρίστηση με το να είναι... λιγότερο συνεργάσιμος και περισσότερο δύστροπος......tough.

Όποιος το έπιασε ..το έπιασε. Δεν το κουράζω άλλο το θέμα :mad:


ΥΓ. Η ΟΑ εξαιρείται από τα παραπάνω, μιάς και ΟΑ είναι ...ότι θέλει κάνει και λογαριασμό δεν δίνει κανείς σε κανέναν.

Από την μία μας χαλάει ότι η ΟΑ είναι μιά τεράστια χαβούζα που τρώει λεφτά εδώ και δεκαετίες, αλλά από την άλλη μας αρέσει και το ωχ-αδερφίστικο των πιλότων της σε πολλούς τομείς. Αυτό το ωχ-αδερφίστικο που εδώ και 30+ χρόνια, αφήνει ασύδοτα τους πιλότους της ΟΑ να πετάνε τουλάχιστον 3 ή 4 ή 5 χιλάδες πόδια κάτω από το οικονομικό ύψος cruise, σπαταλόντας ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ σε καύσιμα χωρίς κανέις να τους πεί κουβέντα. Για τους επισκέπτες στο κόκπιτ θα τους την πούν ??? Σιγά τα λάχανα !



Φιλτατε!
Νομιζω οτι στο τελος του κειμενου σου, μας τα ...."χαλας" λιγακι!
Εισαι τοσο βεβαιος, για αυτα που γραφεις?
Πιστευεις, οτι ειμαστε τοσο "μπαγλαμαδες", που πεταμε το αεροσκαφος, "οπως γουσταρουμε, και λογαριασμο δεν διδουμε"?
Να εισαι λιγο πιο προσεκτικος οταν κατηγορεις εναν κλαδο. Μπορει (και φαινεται) οτι"δεν γουσταρεις" την ΟΑ. Δικαιωμα σου ειναι, και καλα κανεις. Ομως θα πρεπει να καταλαβεις, οτι εμεις, σαν πιλοτοι και εργαζομενοι, ακολουθουμε σχολαστικα τα SOP"S, χωρις καμμια απολυτως εξαιρεση. Αυτοι που λενε τα αντιθετα, απλα δεν γνωριζουν, η θελουν να δημιουργησουν "εντυπωσεις" ταβερνας, στα πιλοτηρια των ΟΑ.
Τωρα, σε οτι αφορα την επισκεψη στα cocpit, προσωπικα την επιτρεπω, καιρου θελοντος, και εργασιας "ολιγης", φυσικα μετα απο screening ...!
Και εγω, καποτε, επι DC6 και 727, υπηρξα (και δυστυχως μετα απο 16000 ωρες)και ειμαι "τρελλος με τα αεροπλανα", ζητουσα να επισκευθω τους ΘΔ, και καταλαβαινω απολυτα την επιθυμια ενος "ομοιδεατη-αρρωστου" να επισκευθει το ΘΔ. Σε οτι αφορα τα JAR, κλπ, θα πρεπει να γνωριζεις, οτι η δικαιοδοσια του Κ1, κατα την διαρκεια της πτησης, ειναι "over".
Τιποτα προσωπικο!
 
Φίλε CONFIG2 γειά σου.

Έχω γνωρίσει Κ1 της ΟΑ που μετά από 30 χρόνια υπηρεσίας, δεν είχε ανέβει ποτέ στό 370 ! Αν ήταν ο μόνος καλά θα ήταν. Έχω πάει Λονδίνο πολλές φορές με Α306 και πήγαιναμε στα 32.000 άντε στα 34.000 το πολύ! Άστο αυτό το θέμα, έχω ιδία άποψη και ξέρεις ότι δεν είναι απλά λόγια καφενίου αυτά που λέω. Το θέμα του thread είναι άλλο και θα προτιμήσω να μείνω σε αυτό.

Αν δεν γούσταρα την ΟΑ δεν θα είχα 6 μοντέλα της ΟΑ πάνω από το γραφείο μου. Όσο για τους πιλότους της ΟΑ, έχω πάρα πολλούς φίλους εκεί μέσα, που άν δεν "γούσταρα τον κλάδο" δεν θα ήταν φίλοι μου. Οι πιλότοι της ΟΑ άν είχαν "μεγαλώσει" σε άλλο περιβάλλον, δεν θα υπήρχαν δεύτεροι στον κόσμο. Το λουλούδι είναι καλό , η γλάστρα και το χώμα το έχει "φάει".


CONFIG2":50954fjh said:
Σε οτι αφορα τα JAR, κλπ, θα πρεπει να γνωριζεις, οτι η δικαιοδοσια του Κ1, κατα την διαρκεια της πτησης, ειναι "over".

Αυτό είναι η δεύτερη φορά που το ακούω σε αυτό το thread. Τί ακριβώς λές? Ότι οι νόμοι και οι κανόνες πάνε περίπατο όταν ξεκινάει η τροχοδρόμηση, εφ' όσον το επιθυμεί ο Κ1? Αυτό που λές έχει να κάνει με κάποια κατάσταση εκτός κανονικών συνθηκών. Η επίσκεψη στο πιλοτήριο έχει μπεί μήπως στις non-normal διαδικασίες ?

Τα JAR λένε (πχ) ότι στο Ηράκλειο τα μίνιμα είναι 1100 πόδια (άν θυμάμαι καλά). Αν το αεροπλάνο δεν έχει πρόβλημα καυσίμων και ούτε κανένα άλλο πρόβλημα, μπορεί ο κυβερνήτης να κατέβει κάτω από τα μίνιμα μέσ'τα σύννεφα, με την λογική ότι " κατα την διαρκεια της πτησης, ειναι "over" " των JAR? :shock:
 
Top