- Εγγραφή
- 04/09/2003
- Μηνύματα
- 3.827
- Likes
- 213
gonso":lz03q4mt said:Χρήστο, μήπως με τρόπο, μου λές να πάρω τα κουβαδάκια μου και να πάω σε άλλη παραλία ???
Μπορείς να είσαι μέλος και στα 2 forum, όπως κι εγώ...!
gonso":lz03q4mt said:Χρήστο, μήπως με τρόπο, μου λές να πάρω τα κουβαδάκια μου και να πάω σε άλλη παραλία ???
Hastaroth":2rnm0nyw said:Εγώ δηλαδή που είμαι ΚΑΙ trainspotter ΚΑΙ shipspotter,τί νά πώ;
apagoreyete katheta i eisodos opoioydipote atomou sto flight deck.Ektos kai ean einai enaerios elegktis.YPA,i exei tin pliri egkrisi toy kyverniti.
gonso":me6cnv23 said:Καλά, αν θέλετε απλά να γράφετe πόστ χωρίς να διαβάζετε τα υπόλοιπα, γιατί δεν τα γράφετε σε ένα word document να τα διαβάζετε μόνοι σας???
Ειδικά στην Easyjet (λογω uk caa) απαγορεύεται στον κυβερνήτη να βάλει και την ίδια του την γυναίκα μέσα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ.
Οι εξυπνάδες του στύλ "κυβερνήτης είναι, ότι θέλει κάνει" , είναι (με το μπαρδόν) ...μπούρδες.
Μπορεί δηλαδή να κουβαλάει και όπλο, αφού κάνει ότι θέλει? Ούτε νυχοκόπτη δεν τον αφήνουν να έχει.
Οι φροντιστές της Easyjet, δεν τους επιτρέπεται ούτε καν να ρωτάνε τον κυβερνήτη, καθώς ξέρουν ότι δεν απασχολείς κάποιον για κάτι που ξέρεις ήδη την απάντηση. ΟΧΙ.
Αν κάποιος αφήσει κάποιον να μπεί, και κάποιος τον καρφώσει, θα του κόψουν τον κ... !
Στο κάτω κάτω, ας κάνω και μία ερώτηση σαν δικηγόρος του διαβόλου. Έτσι και αλλιώς δεν διαβάζει και κανένας. Σε μετρό ή ηλεκτρικό ή γενικώς τραίνο, έχει κανείς σας ζητήσει να πάει να μπέι στον χώρο του οδηγού εν κινήσει? Έγώ δεν έχω δεί κανέναν, αν και πολύ θα το γούσταρα (ειδικά στα πολύ γρήγορα τραίνα). Γιατί ο εργασιακός χώρος του πιλοτηρίου πρέπει να είναι διαφορετικός?
Όπως και να έχει, η απαγόρευση να γίνετε το πιλοτήριο κέντρο διερχομένων, δεν προέρχεται από τους πιλότους. Τα παράπονα σας στον κύριο:
Osama bin Muhammad bin 'Awad bin Laden (and any assossiates, obvious or not)
Somewhere in the Dessert
Afghanistan
O κυβερνήτης της Αεροφλότ το '94, είχε βάλει την κόρη του και εν συνεχεία το γιό του στο κάθισμα του κυβερνήτη και ..."παίζανε". Τώρα δυστυχώς, και οι τρείς παίζουνε σε "τόπο χλωερό, σε τόπο αναψύξεως" κατά τας γραφάς. Στην διερεύνηση, οι περισσότεροι ερωτηθέντες περιέγραψαν τον συγκεκριμένο κυβερνήτη ώς μακράν τον πιό φιλικό και ανοιχτόμυαλο κυβερνήτη της εταιρείας !
Όσοι από εσάς, απλά συνεχίζεται να πιστεύετε ότι αυτός που βάζει το ψωμί το δικό του και των παιδιών του, πάνω από την δική σας ευχαρίστηση με το να είναι... λιγότερο συνεργάσιμος και περισσότερο δύστροπος......tough.
Όποιος το έπιασε ..το έπιασε. Δεν το κουράζω άλλο το θέμα
ΥΓ. Η ΟΑ εξαιρείται από τα παραπάνω, μιάς και ΟΑ είναι ...ότι θέλει κάνει και λογαριασμό δεν δίνει κανείς σε κανέναν.
Από την μία μας χαλάει ότι η ΟΑ είναι μιά τεράστια χαβούζα που τρώει λεφτά εδώ και δεκαετίες, αλλά από την άλλη μας αρέσει και το ωχ-αδερφίστικο των πιλότων της σε πολλούς τομείς. Αυτό το ωχ-αδερφίστικο που εδώ και 30+ χρόνια, αφήνει ασύδοτα τους πιλότους της ΟΑ να πετάνε τουλάχιστον 3 ή 4 ή 5 χιλάδες πόδια κάτω από το οικονομικό ύψος cruise, σπαταλόντας ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ σε καύσιμα χωρίς κανέις να τους πεί κουβέντα. Για τους επισκέπτες στο κόκπιτ θα τους την πούν ??? Σιγά τα λάχανα !
CONFIG2":50954fjh said:Σε οτι αφορα τα JAR, κλπ, θα πρεπει να γνωριζεις, οτι η δικαιοδοσια του Κ1, κατα την διαρκεια της πτησης, ειναι "over".