Το να μήν εφαρμόζεται ένας ισχύων κανονισμός δέν είναι "μαγκιά",αλλά επιπολαιότητα.
Αυτό που είναι πραγματική μαγκιά,είναι να πειστή η οποιαδήποτε "αρχή" -είτε αεροπορική είτε όχι- νά αναθεωρήση έναν κανονισμό που φαίνεται υπερβολικός.Στην προκειμένη περίπτωση,άν η ΥΠΑ είχε τά "κότσια" νά πείση τίς διεθνείς αεροπορικές αρχές οτι ο εν λόγω κανονισμός είναι υπερβολικός και οτι ο κυβερνήτης θά πρέπη να έχη το δικαίωμα να κρίνη ο ίδιος ποιόν θα αφήση να μπή στο κόκπιτ και ποιόν όχι,αφού ούτως ή άλλωςδική του είναι η τελική ευθύνη.
Αλλωστε και οι πιλότοι θέλουν νά ολοκληρώνουν τίς πτήσεις τους μέ ασφάλεια και δέν είναι τρελλοί νά αφήνουν τον καθένα να μπαίνη στο χώρο εργασίας τους χωρίς να ελέγξουν πρώτα ποιός και γιατί.
Εννοείται βέβαια οτι και οι επιβάτες θα πρέπη να σέβωνται το γεγονός οτι τό κόκπιτ είναι χώρος εργασίας και οτι οι ευρισκόμενοι εκεί μέσα τους κάνουν χάρη άν τους αφήσουν να τον επισκεφτούν-δέν είναι υποχρέωσή τους....
Αυτό που είναι πραγματική μαγκιά,είναι να πειστή η οποιαδήποτε "αρχή" -είτε αεροπορική είτε όχι- νά αναθεωρήση έναν κανονισμό που φαίνεται υπερβολικός.Στην προκειμένη περίπτωση,άν η ΥΠΑ είχε τά "κότσια" νά πείση τίς διεθνείς αεροπορικές αρχές οτι ο εν λόγω κανονισμός είναι υπερβολικός και οτι ο κυβερνήτης θά πρέπη να έχη το δικαίωμα να κρίνη ο ίδιος ποιόν θα αφήση να μπή στο κόκπιτ και ποιόν όχι,αφού ούτως ή άλλωςδική του είναι η τελική ευθύνη.
Αλλωστε και οι πιλότοι θέλουν νά ολοκληρώνουν τίς πτήσεις τους μέ ασφάλεια και δέν είναι τρελλοί νά αφήνουν τον καθένα να μπαίνη στο χώρο εργασίας τους χωρίς να ελέγξουν πρώτα ποιός και γιατί.
Εννοείται βέβαια οτι και οι επιβάτες θα πρέπη να σέβωνται το γεγονός οτι τό κόκπιτ είναι χώρος εργασίας και οτι οι ευρισκόμενοι εκεί μέσα τους κάνουν χάρη άν τους αφήσουν να τον επισκεφτούν-δέν είναι υποχρέωσή τους....