Επισκεψη στο πιλοτηριο

Το να μήν εφαρμόζεται ένας ισχύων κανονισμός δέν είναι "μαγκιά",αλλά επιπολαιότητα.

Αυτό που είναι πραγματική μαγκιά,είναι να πειστή η οποιαδήποτε "αρχή" -είτε αεροπορική είτε όχι- νά αναθεωρήση έναν κανονισμό που φαίνεται υπερβολικός.Στην προκειμένη περίπτωση,άν η ΥΠΑ είχε τά "κότσια" νά πείση τίς διεθνείς αεροπορικές αρχές οτι ο εν λόγω κανονισμός είναι υπερβολικός και οτι ο κυβερνήτης θά πρέπη να έχη το δικαίωμα να κρίνη ο ίδιος ποιόν θα αφήση να μπή στο κόκπιτ και ποιόν όχι,αφού ούτως ή άλλωςδική του είναι η τελική ευθύνη.

Αλλωστε και οι πιλότοι θέλουν νά ολοκληρώνουν τίς πτήσεις τους μέ ασφάλεια και δέν είναι τρελλοί νά αφήνουν τον καθένα να μπαίνη στο χώρο εργασίας τους χωρίς να ελέγξουν πρώτα ποιός και γιατί.

Εννοείται βέβαια οτι και οι επιβάτες θα πρέπη να σέβωνται το γεγονός οτι τό κόκπιτ είναι χώρος εργασίας και οτι οι ευρισκόμενοι εκεί μέσα τους κάνουν χάρη άν τους αφήσουν να τον επισκεφτούν-δέν είναι υποχρέωσή τους....
 
ομολογω οτι μετα το 2001 εχω κι εγω πολλους ενδοιασμους να ζητησω να μπω σε πιλοτηριο, γιατι ξερω οτι καπου ερχονται σε δυσκολη θεση ολοι. βεβαια σε μια πτηση εσωτερικου φανταζει ευκολοτερο παρα σε μια πτηση της ΒΑ προς Νεα Υορκη ;)
ενα περιστατικο που με ψιλοκολλησε ηταν σε 747 της Air France πριν πολλους μηνες. ειχα λοιπον αποφασισει να το τολμησω να και αφου περασαν μερικες ωρες μεσα στην πτηση οπλιστηκα με θαρρος και ενθουσιασμο και αρχισα να ανεβαινω τα σκαλακια. με το που με πηραν ειδηση οι 2 αεροσυνοδοι πεταχτηκαν ελατηριο και με ρωτησαν τι θελω. οταν τους εξηγησα μου κοψαν τη διαθεση μαχαιρι και μου ζητησαν ψιλοαυστηρα να επιστρεψω διοτι απαγορευεται κατ αρχην να βρισκομαι στον οροφο. μια τελευταια απελπιδα προσπαθεια (εννοειται τα παντα με χαμογελο και ολα τα αλλα που αναφεραν οι φιλοι πιο πανω) αποδειχτηκε αστοχη μιας και δεν μου αφησαν κανενα περιθωριο συζητησης.
προφανως ειναι θεμα πληρωματος, δρομολογιου, φορτου. τωρα που το σκευτομαι το να ζητησεις να μπεις στο κοκπιτ αεροσκαφους που κατευθυνεται στη ΝΥ δεν ειναι και η καλυτερη ιδεα!
 
Και εκτός όλων των παραπάνω, να σκεφτούμε και το ότι πολλοί από όσους μπαίνουν στο πιλοτήριο, όταν βγουν αρχίζουν το μπλα μπλα για το πώς είναι μέσα και (σχεδόν) πάντα λένε και κάποιες μα%&$$#λακίες που εκθέτουν τους χειριστές.
Μου συνέβη σε πτήση από Κάλυμνο (αρχές καλοκαιριού) να επιτρέψουν σε μια κυρία (φακλάνα ήταν, αλλά τέλος πάντων, ας είμαι ευγενικός) να μπει στο πιλοτήριο μετά την απογείωση. Πριν την προσγείωση στο Ελ. Βενιζέλος την έβγαλαν έξω.
Ε, λοιπόν, η κυρία αυτή δε σταμάτησε (μέχρι που φτάσαμε με το λεωφοριάκι στο κτήριο του αεροδρομίου) να μιλάει για το τι γινόταν στο πιλοτήριο και να λέει για το πόσο "χύμα" είναι η κατάσταση εκεί μέσα.
Δε φτάνει που σε αφήνουν να μπεις κυρά μου, τους εκθέτεις κιόλας.
Μήπως λοιπόν έχουμε κι εμείς ως επιβάτες ένα μερίδιο ευθύνης?
 
Να επιβεβαιώσω και εγώ τους ισχυρισμούς των προηγουμένων posts για το ότι απαγορεύεται ρητά η είσοδος στο cockpit σε οποιονδήποτε. Κάποιες εταιρίες αρνούνται ακόμα και jumpseats σε συναδέλφους τους. Γιατί στις σοβαρές εταιρίες αν ο κυβερνήτης το παίζει αφεντικό και βάζει τους "δικούς του" στο cockpit υπάρχει ο συγκυβερνήτης που τον αναφέρει στο flight operations department και όπως ανέφερε ο gonso, ο συγκεκριμένος captain χάνει τη δουλειά του!

CONFIG2":sqbk2sdi said:
Για ονομα του Θεου. Δεν ηξερα οτι εργαζομαι μεσα σε "θαλαμο" απροσπελαστο! Γηρασκω αει διδασκομενος!

Εσύ τώρα κατάλαβες οτι εργάζεσαι σε ένα κλουβί με κουμπάκια, οθόνες και μια θωρακισμένη πόρτα πίσω σου;!! :?
Δυστυχώς αυτό είναι το σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον των χειριστών...
 
H τελευταία ξένη εταιρεία που δέχτηκε το αίτημά μου να διαβιβαστεί στον κυβερνήτη ήταν η Air France και σε μία περίπτωση που είχα υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία εντός του αεροπλάνου. Μπορεί να μου ζητήθηκε "συγνώμη που είναι βράδυ και μία τέτοια επίσκεψη δεν θα ήταν εφικτή", αλλά δεν με άρπαξαν κιόλας ;) (ήταν πάντως μία υπέροχη στιγμή από μία καταπληκτική αεροσυνοδό-ηγουμένη πτήσης Β743...end off topic).
Προσωπικά ζητάω πια επίσκεψη μετά το τέλος της πτήσης και πάντα με επιτυχία. Μάλιστα την μεγαλύτερη φιλικότητα την αντιμετώπισα στην Αμερική όπου έμεινα άφωνος από τη φιολοξενία σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις.
Με τις ελληνικές εταιρίες, όταν έχω και γω κέφι, το ζητάω σίγουρα. Επιτυχία 60% μέχρι σήμερα και γι'αυτό οφείλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς που πραγματικά με/μας φιλοξένησαν κατά καιρούς. Η άρνηση δεν θα με ενοχλήσει ποτέ. ;) Κατανοώ όποιον κυβερνήτη δεν δεχτεί. Όπως κατανοώ και κείνους που βάζουν την αγάπη για την αεροπορία πιο ψηλά... ;)
 
Κατ"αρχην ωραια ειναι η διευθυνση σχετικα με τους streetpanthers,εχω παραγγειλει τα αυκολητα :D .
--------------------------------------------------------------
Τωρα οσο για το αν μπορει ο κυβερνητης,να προσκαλει καπιον επιβατη στο πιλοτηριο,τι να πω? Εδω με το ζορι μας περασανε την ιστορια με τα ατομα τα οποια με ελαχιστες ωρες πτησεως,καταριψανε καθε νομο της
αεροδυναμικης (χαμηλη πτηση..πενταγωνο..κλπ..κλπ),λες και αμα θελει καποιος να μπει στο πιλοτηριο,θα τον εμποδισει η πορτα ασφαλειας......
 
Εγω 2 φορες το επιχειρησα. Τη μια καταφερα να μπω λογω καταγωγης :D οπου κατα την αποβιβαση ζητησα απο την προισταμενη να βγαλω μερικες φωτογραφιες αν ειναι ευκολο , εκεινη μου ειπε οτι θα ρωτησει τον κυβερνητη ο οποιος ρωτησε το ονομα μου και ηταν απο το νησι μου (κεφαλλονια). Την αλλη φορα ζητησα απο μια αεροσυνοδο κατα την πτηση και ουτε καν ρωτησε το πιλοτηριο γιατι νομιζε οτι της την επεφτα και ελεγα οτι να ναι.

edit τωρα ειδα ποσο παλιο θεμα ξεθαψα
 
Πρόσβαση στο cockpit

Γεια χαρά σε όλους

Είμαι νέο μέλος στην ιστοσελίδα και θέλω να ρωτήσω κάτι που ίσως είναι ανόητο... Από μικρός ταξιδεύω με το αεροπλάνο από Αθήνα προς Κέρκυρα και αντίστροφα και πάντα ήθελα να μπώ στο cockpit αλλά νόμιζα πως δεν επιτρεπόταν , έμαθα όμως πως επιτρέπεται ... Ξέρετε αν η Οlympic air η aegean επιτρέπουν την πρόσβαση σε επιβάτες ;

Σας ευχαριστω
 
Re: Πρόσβαση στο cockpit

κατα την διάρκεια του Boarding ίσως σε άφηναν . . . εμένα δηλαδή ναι . . . αλλα στον αέρα . . . απλά ξέχνα το, είναι για λόγους ασφαλείας . . . έκτος αν έχεις μέσο, εκεί αλλάζει το πράγμα . . . :great:
 
Re: Πρόσβαση στο cockpit

Σίγουρα ΄;;;, γιατί πολλοί παραπάνω έχουν πει ότι μπορούν και εν πτήσει , ίσως είναι εύκολο με την olympic air καθώς απ'ότι ακουσα με την aegean ειναι αδυνατον
 
Top