Eπιλογή σχολής

  • Thread starter Thread starter victor
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι μαζί σου, αλλά δε μου λέει κάτι ουσιαστικό η κουβέντα από κει!Ο μόνος που εκφέρει μια γνώμη είναι ο Ανδρέας.Ρώτησα λοιπόν εδώ που είναι γενικά για σχολές και νομίζω πως δεν είμαι εκτός θέματος.Αν πάλι κάνω λάθος 1000 συγνώμη :?
 
Από το site cretan eagle προκύπτει ότι πρόκειται για modular εκπαίδευση. Το ίδιο έχω μάθει και για την εγνατία. Δεν αναφέρεται πουθενά, αλλά μόλις γράφεσαι σου σκάνε το παραμύθι! Η πληροφορία αυτή προέρχεται από άγγλους! Δεν είναι σίγουρο, αλλά ψάξτε το! Ίσως έτσι εξηγείται και το "χαμηλό" κόστος.
Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι εσείς που θέλετε να ξεκινήσετε με την αεροπορική εκπαίδευση ξεχάστε το modular!
Το modular δημιουργήθηκε κυρίως για μεγαλύτερα σε ηλικία άτομα τα οποία για επαγγελματικούς ή οικογενειακούς λόγους δεν μπορούν να αφιερωθούν σε ένα full time course. Επίσης ενδείκνειται σε άτομα με κάμποσες ώρες ερασιτεχνικής πτήσης.
Αφιερώστε λοιπόν καλύτερα 15-20 μήνες για ένα integrated course. Και φυσικά όχι στην Ελλάδα. Η Ελλάδα στην αεροπορική εκπαίδευση βρίσκεται σε βρεφικό στάδιο! Επίσης είμαι και κατά της Oxford γιατί η εκπαίδευση είναι πανάκριβη και ουσιαστικά εκμεταλλεύονται το όνομά τους. Από την άλλη δεν αμφισβητώ ότι όντως είναι κορυφαία σχολή. Η πλήρης εκπαίδευση για frozen ATPL κοστίζει γύρω στα 90.000 Ευρώ...
Με τα ίδια χρήματα πας στη FlightSafety που είναι το ίδιο κορυφαία, γυρνάς και κάνεις JAA standardization, δίνεις εξετάσεις στη Ryanair και αν περάσεις πληρώνεις το type rating έχοντας σίγουρη δουλειά στη μεγαλύτερη low cost της Ευρώπης! Το τελευταίο με την Ryanair ήταν απλά μια σκέψη για αντιληφθείτε τι μπορείς να κάνεις ξοδεύοντας τα ίδια λεφτά που θα ξόδευες στην Oxford μόνο για το frozen ATPL!
Αλλιώς γλιτώνεις 30.000! Και μόνο το όνομα δεν εγγυάται τίποτα για την επαγγελματική αποκατάσταση. Ανοίγει πόρτες, αλλά δεν σε βάζει και μέσα στο cockpit!
Και για να επιστρέψω και να κλείσω με την Ελλάδα, να πω ότι είτε μας αρέσει είτε όχι, η Ελλάδα είναι μια πολύ μικρή αγορά και επομένως η επαγγελματική αποκατάσταση θα είναι πάντα δύσκολη. Και εάν κάποιος πάρει τα πτυχία στην Ελλάδα, και μετά δεν βρεί τίποτα, είναι πολύ δύσκολο να βρεί κάτι εκτός Ελλάδας, γιατί το ελληνικό πτυχίο δεν θα έχει την ίδια ισχύ με το βρετανικό πχ.
Και μην μου πείτε για JAR και ισοτιμία γιατί αυτά στα τμήματα recruitment των αεροπορικών εταιριών δυστυχώς δεν ισχύουν...
 
Αντικειμενικά απόλυτα σωστή η τοποθέτηση του nikos_k
Και επειδή η εξέλιξη και το επίπεδο σπουδών της Flight Safety και άλλων ,ακολουθούν διαχρονικά τα τελευταία χρόνια κυρίως την OAT/JAR κλπ., η πρόταση επιλογής είναι θαυμάσια.
Δυστυχώς ίσως λόγω σύγκρισης με τα αντικειμενικά de facto διαπιστωμένα δεδομένα αφενός, αλλά και της παγκοσμιοποιημένης αγοράς εύρεσης εργασίας αφ'ετέρου,μπορεί π.χ το Μετσόβιο να είναι καλύτερο από το ΜΙΤ,οι ευκαιρίες και πιθανότητες όμως απασχόλησης θα είναι από κάθε άποψη και χρονικά καλύτερες για τον ΜΙΤ.
Ομως προσωπικά συμφωνώ και επαυξάνω με την άποψη του nikos_k >> όχι Ελλάδα ( ίσως ...αν λειτουργούσε η ΣΕΧΟΑ, που ιδρύθηκε από τον πυρήνα των επι Ωνάση Οξφορδιανών κλπ..) και την άποψη "κόστος", οπότε ανάλογα οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ NISSAN 350 OR PORSCHE 911.
Είναι εξ'ίσου άριστες επιλογές.
 
Είμαι 16 χρονών και το όνειρό μου είναι να γίνω πιλότος.Σε 2 χρόνια θα πάω σε κάποια σχολή αεροπορείας.Ψάχνοντας στο internet έχω βρεί
κάποιες σχολές.Θα ήθελα την γνώμη των πιό έμπειρων για να με κατατοπίσουν πανω στο θέμα των σχολών στον ελληνικό χώρο .Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι η ποιότητα των σπουδών που θα μου παρέχει αυτή η σχολή και όχι τόσο το οικονομικό.Όποιος πιστεύει οτι μπορεί να μου δώσει κάποιες συμβουλές παρακαλώ ας το κάνει.
 
Φίλε κατ' αρχάς καλωσόρισες στο φόρουμ!

Για απάντηση στην ερώτησή σου, ψάξε στο φόρουμ για ποστ που θα σε διαφωτίσουν γιατί κατά καιρούς έχουν δημοσιευτεί άπειρα θέματα γύρω από την αεροπορική εκπαίδευση!
Αν σου μείνουν απορίες γράψε συγκεκριμένες ερωτήσεις για να σε βοηθήσουμε!
 
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΣΕΧΟΑ Κ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΑΤΙ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 
Είναι σχολή στην Αμερική που λέει ότι προσφέρει όλα τα διπλώματα της και σε JAA (τα αγγλικά μου δεν είναι και τόσο καλά μήπως έκανα λάθος ?) και μάλιστα και πολύ καλές τιμές και πολύ σύντομο χρονικό διάστημα .
Μάλιστα σε προτρέπει από ΟΤΙ κατάλαβα( εάν πάλι κατάλαβα καλά) να παραγγείλεις on line τα βιβλία σου ώστε να πας διαβασμένος εκεί .
Ακούγεται πολύ καλό …. Δηλαδή το καλύτερο που παίζει ΕΑΝ έχω καταλάβει σωστά από όσα διάβασα στα αγγλικά .

http://www.naples-air-center.com/index.php?view=39
 
δεν νομιζω οτι τα πραγματα ειναι ετσι σε αυτη την σχολη.πολλα παιδια εχουν παει και εχουν φυγει δυσαρεστημενοι.εχετε τον νου σας παιδια.
ενα ειναι ομως το σιγουρο.εκπεδευση πιλοτου στην ελλαδα μην ξεκινατε.χαμενα λεφτα
flight_instructor
 
Δεν γινεται να παρεις ολα τα πτυχεια JAA στην αμερικη. Το ΙR πρεπει να γινει στην Ευρωπη.
Η Flightsafety εχει αρχισει JAA προγραμα, http://www.flightsafetyacademy.com
Για την NAPLES δεν εχω ακουσει καλα λογια. Νομιζω το καλυτερο ειναι να παρεις τα FAA πτυχια και μετα κανεις το conversion.
 
NYHC":1idx2vzh said:
Δεν γινεται να παρεις ολα τα πτυχεια JAA στην αμερικη. Το ΙR πρεπει να γινει στην Ευρωπη.
Η Flightsafety εχει αρχισει JAA προγραμα, http://www.flightsafetyacademy.com
Για την NAPLES δεν εχω ακουσει καλα λογια. Νομιζω το καλυτερο ειναι να παρεις τα FAA πτυχια και μετα κανεις το conversion.


Όχι η flight safety δεν προσφέρει JAA πτυχία είναι σίγουρο , ήμουνα εκεί πριν κάτι βδομάδες .
Έχει πολύ ωραίο campus αλλά …. Είναι ένας φίλος μου είναι εκεί από τα τέλη Νοεμβρίου και μέχρι σήμερα που μιλάμε έχει ακόμα άλλες δέκα πτήσεις για να πάρει το PLL σκέτο ! (χωρίς ντοματούλα κρεμιδακι και πατάτες κτλ . multi ir )
Και κάνει ακριβώς το και καλά 8μηνο πρόγραμμα για επαγγελματία πιλότος (FAA CPL και μετά conversion se Jaa όπου θες στην Ευρώπη)
Και από την ελάχιστη εμπειρία μου κατάλαβα ότι το ir είμαι πολύ πιο χρονοβόρο και πιο δύσκολο από το ppl , δεν μιλάμε για το multi engine που έτσι και αναγκαστείς να κάνεις παραπάνω πτήσεις (σίγουρα θα χρειαστείς) το αεροπλάνο κοστίζει τα διπλά την ώρα .
Νομίζω ότι το πακέτο πάει στα 80.000 δολάρια και κάτι ψηλά μονό για το FAA CPL (full extra αλλά όχι instructor)
Και βάλε άλλα 30.000 στην Ευρώπη …. (άσε που άμα δεν έχει διαβάσει και πολύ καλά θεωρία , που δεν χρειάζεται όπως προ είπε και ο φίλος μας παραπάνω ) θα τα βρεις λίγο σκούρα στο θεωρητικό κομμάτι.
Οκ μέχρι εδώ νομίζω ότι κάτι έχω καταλάβει , μετά όμως δουλειά πως βρίσκουνε ?
 
Top