w
Κυριε george koumis
Διαφωνω καθετα με την προταση σας,ναι ειναι ο ποιο οικονομικος τροπος(για εσας).Καταρχην εχετε βαλει λαθος τη σειρα των πτυχιων,επισης δεν χρειαζεται
να δωσεις clp,ir,ξεχωριστα σαν πακετα,ολα αυτα ειναι μεσα στο atpl,packet,το cpl kai to ir,το πληρωνουν σαν πακετο οι ερασιτεχνες κυριως,που τα θελουν για να νιωθουν ποιο ασφαλεις,εχουν οικονομικη ανεση(λεω εγω τωρα).Επισης
μπορει και ελλαδα και αγγλια να δινουν πτυχια κατα jaa,ομως η φιλοσοφια εκπαιδευσης ειναι διαφορετικη εκει και εδω,και δεν ειναι και τοσο ευκολο να αλλαξεις σε πολυ συντομο χρονικο οταν ο χρονος της εκπαιδευσης διαρκει 1,5χρονο περιπου,επισης πρεπει να εισαι γνωστης αριστων αγγλικων,δεν ειναι λιγοι στην ελλαδα που διαβαζουν το atpl με λεξικο,ποσο μαλλον να να διδασκεσαι στην αγγλικη(οσο καλα αγγλικα και να ξερεις στην αρχη θα σου φαινονται κινεζικα λογω προφορας μετα οκ) φυσικα επετρεψε μου να εχω αμφιβολιες για το ποσο επικοδομητικο ειναι να παρεις τα πτυχια modular διαβαζοντας μονος,αν γινει καποια παρανοηση(πολυ ευκολο,αν δεν εχεις πανω απο το κεφαλι σου καποιον εμπειρο εκπαιδευτη)ισως εμποδισει την κατανοηση παρακατω εννοιων.Το atpl δεν αρκει μονο να το εχεις σαν χαρτι,ενας καλος μαθητης(Που τα παιρνει ευκολα)δεν ειναι δυσκολο να το αποκτηση,το θεμα ειναι να ασχοληθεις με το αεροπλανο σαν οντοτητα,και να περιμενεις την επομενη κινηση του σαν κατι φυσιολογικο,και οχι να σε πεταει πραγμα που προυποθετει μερακι,συνεχη-ενδελεχη ενασχοληση,ενημερωση-καταρτιση,και ενιοτε ταλεντο.Τα χαρτια και τα πτυχια ειναι για τους εφοριακους,τους οινολογους,τους καθηγητες,για τους χειριστες (καθε ειδους:Απο αεροπλανου μεχρι μπολτοζας και ταχυπλοου)τα πτυχια ειναι το μεσω αποκτησης θεωρητικου υποβαθρου ωστε να εισαι ικανος να ανταποκρινεσαι αμεσα και αποτελεσματικα στην χειριστικη διαδικασια.Δεν ειναι δυσκολο να διαβαζεις το πρωι κανα 3ωρο,μετα μπανακι,δουλιτσα σαν μπαρμαν μεχρι τα ξημερωματα και παλι απο την αρχη.Γνωμη μου ειναι οτι αν καποιος το αποφασισει καλο ειναι να αφωσιωθει σε αυτο,και αν δεν εχει την οικονομικη ανεση να ειναι δουλεια-διαβασμα-δουλεια,και 1,5 χρονο απο την ζωη του να κοψει τα εξω(οσο μπορει)κτλ.Επισης ενας σωστος χειριστης στις μερες μας αν πιασει να διαβασει τις βιβλιογραφειες των τελευταιων 3-5χρονων δεν του φτανουν 2 ζωες για τις διαβασει,η αεροπορικη τεχνολογια καλπαζει Πολυ γρηγορα,και για να την ακολουθισει καποιος επαγγελματικα πρεπει να διαβαζει εφορου ζωης(οπως και ενας σωστος γιατρος και αρκετα αλλα επαγγελματα).Τελος εχω ξαναπει οτι εχω γνωστους οι οποιοι πηραν επαγγελματικο πτυχιο μεχρι και 5 χρονια μετα το ερασιτεχνικο και τωρα πετανε σε αρκετα μεγαλες και σοβαρες εταιριες του εξωτερικου,παντα και παντου υπαρχουν και θα υπαρχουν εξαιρεσεις το θεμα ειναι μην ξεκινησεις κατι με την προοπτικη οτι θα εισαι εσυ η εξαιρεση.ΕΞΕΦΡΑΣΑ την ταπεινη μου γνωμη
φιλικα ραφαηλ