Eπιλογή σχολής

Σήμερα postάρω διάφορες ερωτήσεις που δεν περιέχονται στο προηγούμενο ερωτηματολόγιο, είναι όμως εξίσου σημαντικές.

- Τι καιρικές συνθήκες επικρατούν στην περιοχή;
- Πόσο μακριά πρέπει να πετάξω ώστε να φτάσω στην περιοχή ασκήσεων και σε αεροδρόμια με επαρκή ραδιοβοηθήματα για εκπαίδευση σε ενόργανες προσεγγίσεις;
- Υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης της εκπαίδευσης με διακανονισμό;
- Υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης της εκπαίδευσης με δάνειο με ευνοϊκούς όρους από συνεργαζόμενη τράπεζα; Αν ναι, καλύπτεται όλο το ποσό της εκπαίδευσης;
- Μπορώ να επιλέξω εκπαιδευτή ή αποφασίζει αποκλειστικά η σχολή;
- Αν δεν είμαι ικανοποιημένος από τον εκπαιδευτή μου, μπορώ να ζητήσω άλλον;
- Θα πληρώνω block time ή flight time;

Σημείωση (δική μου). Block time σημαίνει πως χρεώνεσαι από τη στιγμή που εκκινεί ο κινητήρας μέχρι να σβήσει πάλι! Δηλαδή αν εκκινήσεις τον κινητήρα και φας δέκα λεπτά για να γράψεις το ATIS, ένα τέταρτο για run up, μισή ώρα για να σου εξηγεί ο εκπαιδευτής διάφορα θέματα και άλλη μισή ώρα για τροχοδρόμηση, πληρώνεις χαμένο χρόνο! Το αυτό ισχύει και όταν πετάς μακριά για να βρείς αυτό που χρειάζεσαι (βλέπε δεύτερη ερώτηση, άνωθεν)! Οπότε προσοχή!
 
- Θα πληρώνω block time ή flight time;

Σημείωση (δική μου). Block time σημαίνει πως χρεώνεσαι από τη στιγμή που εκκινεί ο κινητήρας μέχρι να σβήσει πάλι! Δηλαδή αν εκκινήσεις τον κινητήρα και φας δέκα λεπτά για να γράψεις το ATIS, ένα τέταρτο για run up, μισή ώρα για να σου εξηγεί ο εκπαιδευτής διάφορα θέματα και άλλη μισή ώρα για τροχοδρόμηση, πληρώνεις χαμένο χρόνο! Το αυτό ισχύει και όταν πετάς μακριά για να βρείς αυτό που χρειάζεσαι (βλέπε δεύτερη ερώτηση, άνωθεν)! Οπότε προσοχή!

Στο logbook τι ώρες γράφονται τελικά?
block time ή flight time?
 
Παντα flight time
 
Πάντα block time, θα έλεγα εγώ (με απόλυτη σιγουριά)!
 
θα συμφωνήσω με τον karter, την ώρα τη πληρώνεις chock to chock , απο την εκκίνηση του κινητήρα ως το σβήσιμο , δηλ αν έχεις ενα block απο τις 9 μέχρι τις 12 και εκκίνηση έγινε στις 9.30 και σβήσιμο στις 11.40 πληρώνεις 2 ώρες και 10 λεπτά . niko k για να γράψεις ένα ΑΤΙS δεν χρειάζεσαι παρα μόνο 2 λεπτα, περίπου 15 λεπτά για τροχοδρόμηση και run up εκτος αν τροχοδρομεις σε διεθνές αεροδρόμιο. πάντως χαμένος χρόνος δεν ειναι μια τροχοδρομηση και ενα run up ολα ειναι στο πλαίσιο της μάθησης ,οσο για τον εκπαιδευτή σου θα φας 30 λεπτα και παραπάνω να σου εξηγεί διάφορα αλλα στο briefing πριν απο την πτηση
και σιγουρα και κατα την διαρκεια της και μετα το περας της πτησης. αν εχω ξεχασει κατι διορθωστε με παρακαλω. :D :D :D
 
Το ίδιο δεν λέμε λοιπόν αγαπητέ ipilot27;;; Block time είναι από την εκκίνηση του κινητήρα μέχρι το σβήσιμό του!
Ενώ το flight time που ανέφερε ο karter, είναι η ώρα που βρίσκεσαι στον αέρα. Και αυτήν πρέπει να σου χρεώνουν. Αλλιώς σε κλέβουν.
Και ο φίλος asterixx25 δεν ρώτησε τι χρεώνεσαι, αλλά τι γράφεις στο logbook. Πρόσεξε λιγάκι πριν απαντήσεις.
Τώρα για τα υπόλοιπα, αν δεν κατάλαβες πως υπερέβαλα λίγο για να τονίσω αυτό που ήθελα, τότε τι να πω... Δεν είναι δικό μου λάθος πάντως...



Υ.Γ. Με συγχωρείτε για το off topic, αλλά ήθελα να τοποθετηθώ μιας και σχολιάστηκε δικό μου post, ώστε να λυθούν ενδεχόμενες απορίες.
 
Σχετικά με το χρόνο πτήσης (ο οποίος καταγράφεται στο logbook) και το τι θα πρέπει να σε χρεώνουν, η νομοθεσία αναφέρει στό:
ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 36, τεύχος πρώτο 27/02/2002,προεδρικό διάταγμα υπ' αριθ. 33, άρθρο 2, τμήμα Α' γενικές απαιτήσεις JAR-FCL 1.001,
ότι: Χρόνος πτήσης καλείται το συνολικό χρονικό διάστημα το οποίο διανύεται από τη στιγμή που το αεροσκάφος αρχίζει να κινείται με δική του ή με εξωτερική ισχύ, προκειμένου να απογειωθεί, μέχρι την ακινητοποίησή του μετά το τέλος της πτήσης.
 
Παρόλο που έψαξα όλο το forum δε βρήκα καμία πληροφορία για τη σχολή Flight simulator center.Βρήκα κάποιες βασικές πληροφορίες στο site της αλλά θα ήθελα μια παραπάνω ανάλυση μιας και από όσα έχω ακούσει μέχρι στιγμής με ενδιαφέρουν.Περιμένω γνώμες, σχόλια, προτάσεις, αρνητικά, θετικά κτλ από όποιον γνωρίζει να μου πει τι παίζει με τη συγκεκριμένει σχολή...
 
Μου άρεσε το θέμα και είπα να πω και γω την γνώμη μου.
Πριν 7 μέρες πέρασα και τα 14 μαθήματα.΄
Σε 2 μέρες κάνω checkride
Τελείωσα με τα πάντα σε 12 μήνες.
Έκανα το integrated ATPL της Global Air Services
ΜCC στην Γερμανία και ολα αυτα 48,000.
Απλά επειδή λευτα και χρόνος δεν ήταν θέμα το πήγα λίγο πιο γρήγορα.
Πέταγα απο Μέγαρα και Ground School στον Πειρεά.
 
Καλησπέρα φίλε και συγχαρητήρια κατ' αρχήν... Αλλά μήπως θα ήθελες να μας πεις πως το έκανες αυτό (+ το MCC) με 48.000 ευρώ; Γιατι η ίδια η σχολή λέει οτι το integrated 0-ATPL θέλει 49-50.000... Και όπως ξέρουμε ποτέ δεν είναι ακριβώς τα λεφτά αυτά αλλά κάμποσα παραπάνω... Ας μην πω για το MCC που θέλει μόνο του τουλάχιστον 2.000 ευρώ... Δεν μου βγαίνουν τα νούμερα..
 
Top